Pārdodu elektro auto, lai pirktu iekšdedzes dzinēja auto

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Interesē šāda pieredze. Cik saprotu galvenā ideja bija sava laika netērēšana visām šīm elektro auto uzlādes peripētijām.

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 2 Atbildēt

Pie reizes, varbūt kādam, pērkot EV ar valsts atbalstu, ir izdevies to pārdot ar peļņu? Tur ir vispār kautkāds nosacījums, ka to auto ir jāizmanto konkrētu laiku vai arī var pārdot uzreiz pēc iegādes?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Atbalsta saņēmējam ir pienākums nodrošināt transportlīdzekļa nobraukumu vismaz 10 400 km gadā piecus gadus kopš tā

iegādes brīža vai kamēr ar to veikts vismaz 52 000 km nobraukums. Ja nobrauc visu vienā gadā (maz ticams), tad var pārdot jau arī pēc šī gada.

Tāpēc domāju, ka par pārdošanu ar peļņu var tikai sapņot

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

zinu vairākus, kas mēģināja pārdot savus orbexus, lai paņemtu vietā normāļu pļaujmašīnu. nevienam gan tos sūdus lietotus nevajadzēja....

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Žēl, ka viņi neuzrakstīja atsauksmi, vārētu argumentēti pārrunāt, kas nepatika. Man pagaidām viss labi un pirms 30 minūtēm nopirku otru.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Bet man jāpērk vēl trešais, saki kādu viņi tirgo un pa cik?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Paziņam ir E-tron, 408Zs versija, nedzīvo privātmājā, ir spiests lādēt kur nu pagadās, saka, zb jau, nopirka sev otru auto Cupra VZ5, lai var normāli pārvietoties, cik nojaušu kratīsies vaļā no elektro, jo viņam padaudz jābraukā, neesot starā, ziemā patēriņš arī esot turējies 33-35Kw, kas ir daudz, ja jālādē ātrajās uzlādes stacijās, kas arī ir viens liels gemorojs, ilgi, brīžiem kkas nestrādā, brīžiem netiec klāt.

Kaimiņš tikko tika pie Toyota BZ4X, arī nav starā, saka, labi ka ir otrs auto, kurš nav elektro.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tad kāda mārrutka pēc viņš vispār to e-tron pirka, ja nav iespēju normāli lādēt, turklāt ja daudz jābraukā?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vajadzēja mainīt mašīnu, tāds modes kliedziens bija/ir, pavilkās, bet kā saskaras ar ikdienas realitāti, domas sāk mainīties

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu, apsverot elektroauto iegādi, lādēšanas jautājumam būtu jābūt pirmajam (ātrā uzlāde neskaitās)? Ja uz šo atbildes nav, elektroauto pirkt nedrīkst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nū, ir jau cilvēki kam sado-mazohisms patīk ... tā kā nesaki ....

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Reti kurš pārdos elektroauto, lai pirktu iekšdedzes auto, jo... Elektroauto pircējiem parasti iekšdedzes auto jau ir 😎

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu, nesaki vis... es zinu vismaz kādus 3 pīplus, kuriem tas ir vienīgais auto.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

1.Izveidot privātu uzlādes staciju pie staba, transformatora utt

2. Ielikt Webasto, Ebersprecher, uc

3. Pirkt tādu ev kam adekvāts nobraukums/patēriņš

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

1. Uz valsts zemes, pie valsts staba?  Tas izmaksās tikpat cik jauns elektroauto, ja vispār atļaus ko tādu darīt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tad kāda mārrutka pēc viņš vispār to e-tron pirka, ja nav iespēju normāli lādēt, turklāt ja daudz jābraukā?

Gan jau cilvēks saklausījās visus šitos jūsmiņus, kas stāsta, ka vajagot tikai pamainīt attieksmi, ka nobraukums ir pilnīgi adekvāts u.t.t. u.tjpr.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 1 Atbildēt

Rietumeiropā cilvēki mēdz iet atpakaļ uz ICE,jo elektrība ir pārāk neizdevīga pret sniegumu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Manā izpratnē lielākais klupšanas iemesls ir pārāk samudžinātā norēķinu sistēma. Īpaši ar piesaistītajām patapinātajām aplikāciju sistēmām. Kad šis viss paliks unificēts un vienkāršāks būs labāk/ērtāk.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti