Speciālista skaidrojums - par cik pieaugs cena degvielai no jaunā gada? 60

 

Foto: Publicitātes attēls

Virši | 11.decembris 2019 9:52

Jaunajā gadā autovadītājus sagaida vairākas būtiskas izmaiņas regulējumā — jau 1. janvārī stāsies spēkā paaugstināta akcīzes nodokļa likme degvielai un palielināta obligātā biokomponentes piejaukuma prasība benzīnam, savukārt aprīlī pieaugs obligātā piejaukuma prasība arī dīzeļdegvielai.

Ko nozīmē šīs izmaiņas un kas būtu jāņem vērā autovadītājiem, skaidro lielākā pašmāju degvielas tirgotāja “Virši” Pārdošanas daļas vadītājs Arnis Andrianovs.

Jaunajā gadā jārēķinās ar degvielas cenu pieaugumu

Saskaņā ar likumu par akcīzes nodokli 2020. gadā būs izmaiņas akcīzes nodokļa likmēs, kas paredz būtisku degvielas cenu pieaugumu — no 1. janvāra akcīzes nodoklis benzīnam palielināsies par 3,3 centiem litrā, dīzeļdegvielai par 4,2 centiem litrā, lauksaimniecības degvielai par 0,6 centiem litrā, bet sašķidrinātai propāna gāzei (LPG) par 4,1 centiem kilogramā. Papildus akcīzes likmi apliek ar PVN 21 % apmērā.

“Akcīzes likmes palielināšana nav vienīgais faktors, kas atstās negatīvu iespaidu uz degvielas cenām tuvākajā nākotnē. Benzīna cenu, kuru redzēsim degvielas uzpildes stacijās jau pirmajā gada dienā, ietekmēs arī grozījumi “Noteikumos par benzīna un dīzeļdegvielas atbilstības novērtēšanu”, kas paredz, ka, sākot ar 2020. gada 1. janvāri, 95. markas benzīnu Latvijā būs iespējams realizēt ar ne mazāk kā 9,5 % bioetanola piejaukumu līdzšinējo 5 % vietā. Abu šo faktoru ietekmē 95. markas benzīna cena jaunajā gadā palielināsies aptuveni par 6 centiem,” skaidro “Virši” Pārdošanas daļas vadītājs Arnis Andrianovs.

Dīzeļdegvielai jaunas prasības obligātā biopiejaukuma daudzumam stāsies spēkā nākamā gada 1. aprīlī, taču izmaiņas cenās dīzeļauto īpašnieki jutīs jau no gada sākumā - akcīzes nodokļa un PVN ietekmē cena dīzeļdegvielai palielināsies par aptuveni 5 centiem litrā. “Ņemot vērā, ka biodegvielas cena biržās vēsturiski ir bijusi augstāka par fosilās degvielas cenu, mūsu aprēķins liecina, ka aprīlī dīzeļdegvielas cena pieaugs vēl par 1 centu,” prognozē eksperts.

Dubultosies bioetanola daudzums 95. markas benzīnā 

Kā solis pretī valsts klimata mērķu sasniegšanai un atjaunojamo resursu aktīvākai izmantošanai, 2020. gadā Latvijā stāsies spēkā paaugstinātas prasības biokomponentes saturam gan benzīnā, gan dīzeļdegvielā.

Patlaban biokomponentes — bioetanola — piejaukums 95. markas benzīnam noteikts

5 % apjomā no kopējā tilpuma (E5), taču jau 1. janvārī visās Latvijas DUS tirgoto 95. markas benzīnu būs iespējams realizēt ar ne mazāk kā 9,5 % bioetanola tilpumkoncentrāciju (E10).

Tas veicinās aktīvāku atjaunojamo resursu izmantošanu transporta nozarē. Taču, ņemot vērā bioetanola ķīmiskās īpašības, autovadītāji varētu pamanīt nelielu degvielas patēriņa pieaugumu vidēji 3-5 % robežās. Tāpat svarīgi uzsvērt, ka E10 standarta degvielu nevar izmantot pilnīgi visos auto modeļos.

“Autovadītājiem būtu jāpārliecinās par sava spēkrata piemērotību E10 degvielai. Tas vairāk attiecās uz 20+ gadu vecajiem auto modeļiem, kuru dzinēji bieži vien nav radīti lielāka bioetanola “sagremošanai”. Šādos gadījumos ieteicams izmantot 98. markas benzīnu, kurā etanola saturs ir ierobežots līdz 5 % no kopējā tilpuma”, skaidro Arnis Andrianovs.

E5 un E10 marķējums jau šobrīd uzpildes stacijās ir pieejamas gan uz degvielas pistolēm, gan sūķniem. Patlaban E10 standarta benzīns ir ieviests vairākās ES valstīs, t.sk. Igaunijā 2019. gada vasarā. Lietuva, tāpat kā Latvija, gatavojas to ieviest no 2020. gada.

Latvijā tiks ieviests B7 standarts vasaras periodam

Kā jau minēts iepriekš, jaunas prasības obligātā biokomponentes piejaukuma daudzumam dīzeļdegvielai stāsies spēkā nākamā gada 1. aprīlī, kad esošo 4,5 % vietā degvielas tirgotājiem būs jānodrošina 6,8 % biodīzeļdegvielas piejaukums.

“Šī prasība būs spēkā tikai bezsala periodā no 1. aprīļa līdz 1. novembrim, tāpēc autovadītājiem nav jāuztraucas par degvielas sistēmu aizsalšanu ziemā,” mierina eksperts.

Ir pieņemts apzīmēt biodīzeļdegvielu un tās maisījumus ar burtu B un ciparu, kas norāda biodīzeļdegvielas procentuālo daudzumu maisījumā. Šajā gadījumā Latvijā tiks ieviests B7 standarts, kas vairākus gadus ir spēkā arī citās ES valstīs.

Dīzeļa automašīnu gadījumā vadītājiem nav jāuztraucas, vai viņu transportlīdzeklis ir piemērots ekoloģiskākiem degvielas parametriem – B7 degviela var būt izmantota visos auto modeļos ar dīzeļdzinēju.

Alternatīvās degvielas nākotnes perspektīvas

Autovadītājiem jārēķinās, ka pārskatāmā nākotnē prasības atjaunojamo resursu izmantošanai degvielai nekur nepazudīs, bet tikai pieaugs. Tāpat aizvien lielākā uzmanība tiek pievērsta alternatīvo degvielas veidu attīstībai.

“No savas puses redzam lielas perspektīvas alternatīvo degvielas veidu attīstībā un arī paši aktīvi strādājam šajā virzienā, šogad ieviešot Latvijā CNG jeb saspiesto dabasgāzi. Līdz šim mūsu valstī šajā segmentā nedarbojās neviens tirgotājs, lai gan CNG auto ir ekonomisks, drošs un videi draudzīgāks transports,” stāsta “Virši” eksperts.

CNG degvielas būtiskākās priekšrocības ir jau iepriekš pieminētais ekoloģiskums un

ekonomiskums. “Jāsaka, ka CNG gadījumā CO2 izmešu daudzums ir līdz 30% mazāks nekā dīzeļdegvielai vai benzīnam, savukārt citu kaitīgo izmešu apjoms – līdz pat 90% zemāks. Ja runājam par ekonomiskumu, jāmin, ka pat pie plānota akcīzes nodokļa, kas Latvijā dabasgāzes transportam nākamgad būs viens no augstākajiem Eiropā, izmaksu ekonomija šī degvielas veida lietotājiem varētu sasniegt vismaz 30%, salīdzinot ar dīzeļdegvielu un benzīnu,” atklāj Arnis Andrianovs.

 

 

 
Visi komentāri
 
imzz 11.decembris 2019 10:10
4 0 Atbildēt

Pajautāju Googlei angliski vai biodegviela ir dārgāka par normālu degvielu, atbilde bija, ka biodegviela ir lētāka.

Cost: Biofuels prices have been falling and have the potential to be significantly less expensive than gasoline and other fossil fuels. In fact, ethanol is already cheaper than diesel and gasoline.

"Etanols jau tagad ir lētāks, kā dīzelis un benzīns"

Bet, visticamāk, tas attiecas uz ASV.

Kanibaals 11.decembris 2019 19:27
1 0 Atbildēt

Vai tad par bioetanolam arī akcīze tada pati kā benzīnam?

Damn 11.decembris 2019 10:14
3 5 Atbildēt

Cerams ProD nekas nemainīsies (saistībā ar papildus bio piejaukumu).

Freijers 11.decembris 2019 10:53
28 1 Atbildēt

Benžai cena par 6 centiem augšā un pietiek nekaunības teikt, ka nodokļus nav aiztikuši...tas nemiro vispār klauns ir.

Un eko keko mērķi ir tieši tādi - patērējam vairāk, smirdinam vairāk, maksājam vairāk, lai saudzētu vidi, bet lai to saudzētu vēl vajadzētu maksāt vēl vairāk...

Janka 11.decembris 2019 11:28
10 14 Atbildēt

šo pieaugumu pieņēma vēl iepriekšējā valdība.

Jaunā nodokļus nav mainījusi.

wons 12.decembris 2019 9:41
3 0 Atbildēt

Kāda iepriekšēja valdībā? Tas ir jaunās valdības lēmums! Un tas ir tikai sākums būs vēl jautrāk

650 11.decembris 2019 11:36
4 5 Atbildēt

Realitātē ja kāds varēja atļauties Viršu kebabbu un kafiju uzdzert,tad Tagad viņš piecas kafijas izmetīs melnā caurumā.Lai virši taupības nolūkā utilizē savu servisu un pārdevējus,jo vairs nebūs pieprasījuma.

Pro un My degvielu var un varēs nopirkt jebkurš,būtu tik vēlēšanās.My dd nesmird vispār,var vadāt līdzi kaut salonā.

Kanibaals 11.decembris 2019 18:59
8 4 Atbildēt

Kāds kaut ko no šitā saprata? Tev viss labi?

Māra 11.decembris 2019 11:51
4 0 Atbildēt

Benzīns dēļ nenormālās akcīzes līdz šim jau tā kļuvis nekonkurētspējīgs attiecībā pret dīzeli. Ar šo beņas cena vispār aiziet kosmosā.

aigi 11.decembris 2019 12:24
10 20 Atbildēt

Viss atkarīgs cik daudz brauc un cik tērē. Man starpība būs kādi 10EUR mēnesī un nav plānots mainīt uz dīzeli. Aizvien biežāk doma ir par elektroauto iegādi.

hmm 11.decembris 2019 13:10
7 4 Atbildēt

Izlasi kaut ko par Tūnbergu, zaļo histēriju vai Volkswagen plāniem (pateikšu priekšā: 70 elektriski modeļi nepilnos 10 gados) un tu sapratīsi, ka benzīna (arī dīzeļa) cena nekad tavā un mūsu visu mūžā nebūs vaits tāda, kādu tu redzesi uzpildes stacijā šodien. Nobildē, lai vari parādīt mazbērniem ar piebildi "Reiz bija..."

Krotow 11.decembris 2019 13:27
4 3 Atbildēt

Ja jau par atcerēšanos, tad 90-tajos benzīns maksāja 15 santīmus litrā. Un tik lēti tiešām nekad vairs nebūs. Atliek cerēt, ka pārejot uz elektroauto neiedomāsies iekasēt degvielas akcīzes nodokļa trūkumu no visiem elektrības lietotājiem.

HE 11.decembris 2019 13:39
10 0 Atbildēt

No elektroauto iekasēs par katru nobraukto km , pie tam onlainā katra mēneša beigās

kruķilka 11.decembris 2019 13:44
0 1 Atbildēt

Kruķīsim katru mēnesi!

HE 11.decembris 2019 14:00
5 0 Atbildēt

Aizmirsti,neko nepakruķīsi, tikko sāksi braukt tā skaitītājs uz servera griezīsies, Igaunijā visus elektroauto jau aprīko ar gps.

Krotow 11.decembris 2019 20:34
2 0 Atbildēt

Ar GPS tikai firmu un nomas auto aprīko.

Kanibaals 11.decembris 2019 19:16
4 2 Atbildēt

90gados tev alga bija 30Ls.

Krotow 11.decembris 2019 20:35
0 0 Atbildēt

Vairāk gan bija. Vienīgi sava auto nebija.

xx 11.decembris 2019 12:45
3 0 Atbildēt

Applausus studijā

Vecais Nīgrais 11.decembris 2019 13:42
4 2 Atbildēt

Skaidra bilde, jālej E98.

Tērēs mazāk, un beigās būs ekonomiskāk.

Nu un dīzelis tikai Neste, tikai Kosmikais.

felix65 11.decembris 2019 17:41
3 9 Atbildēt

Davai, davai! Man sievastēvs kā veda 95 no krievu cirkuļa, tā vedīs. Lepojos ar to, ka nemaksāju naudu par Latvijas neceļiem.

Vecais Nīgrais 12.decembris 2019 9:42
2 2 Atbildēt

Ķīseļa televīziju arī no krievijas skaties un lepojos!?

felix65 14.decembris 2019 13:37
0 0 Atbildēt

Nē, neskatos, bet kāds Tavuprāt tai sakars ar benzīnu?

hūtesbērni 11.decembris 2019 14:51
4 2 Atbildēt

Hūtes rapša rūpnīcas vistiešākais lobijs, ko viņš izbīdīja iepriekšējā sev pakļautajā valdībā.

darklight 11.decembris 2019 14:55
2 1 Atbildēt

Mjā, tieši tad, kad esmu nopircis jaudīgāku un rijīgāku auto ????

maitas 11.decembris 2019 15:33
4 3 Atbildēt

Kauna nav un nekad nav bijis!Būtu ņēmuši piemēru nu leišiem vai igauņiem,bet nu mūsu rijīgie,korupciju pārņemtie valdoņi jau nav spējīgi pat sev pakaļas noslaucīt!

aigi 11.decembris 2019 16:44
6 2 Atbildēt

A ko skatīties no igauņiem, ka tur degviela dārgāka kā pie mums?

msh 12.decembris 2019 12:40
0 0 Atbildēt

Tur vismaz, kā stāsta, var redzēt kur tā nauda paliek... Nē nu pie mums arī var redzēt, politiķu un ierēdņu villu un luksusa mašīnu izskatā.

Kanibaals 11.decembris 2019 19:19
1 11 Atbildēt

Labas ziņas, par 5% piejaukums nozīmē 5% mazāka atkarība no Krievijas naftas. Nabagāks nekļūšu(man gāze) toties būs varbūt mazāk auto uz ceļiem.

imzz 12.decembris 2019 10:09
5 0 Atbildēt

Labāk jau būtu uzrakstījis atklātā tekstā: "Gribu, lai ceļš būtu man vienam pašam , un ja daudz , tad vēl maniem radiem un draugiem, bet visu citu pienākums ir braukt ar sabiedrisko transportu, jo viņi nav tik svarīgas personas kā es" ;)

msh 12.decembris 2019 12:47
2 0 Atbildēt

Kā tas ir - "mazāka atkarība no krievijas naftas" - no kuras naftas tad? Ja tev šķiet ka rapsis tiek izaudzēts, traktoros lejot biodīzeli, visas iekārtas, detaļas utt vedošajām mašīnām arī bākā lejot biodīzeli, par to ka vēl visas tās iekārtas un tehnikas jāuzražo, nemaz neieminoties - tad tu esi ļoti naivs.

Es tiešām nespēju saskatīt šajā tieksmē pēc "atjaunojamajiem resursiem" neko citu kā šaura biznesmeņu loka interešu lobiju. Manai iepriekšejajai darbavietai blakus bija "biogāzes" koģenerācijas stacija - redzot kā tas notiek, es nesaprotu nah tur vienkārši neuzstādīja dīzeļģeneratorus - tas pat varētu būt dabai draudzīgāk, nekā audzēt un pūdēt kukurūzu.

Kanibaals 12.decembris 2019 22:32
0 0 Atbildēt

Jā, jā lai ražotu etanolu aiziet vairāk degvielas kā iegūst etanolu. Ticu, ticu.

Tāpat arī raudājāt ka ja benzīns pārsniegs 50sant/litrā tad vairs nebrauksiet ar auto vispār, kaut kā nrauc joprojām.

Fhilips 11.decembris 2019 19:51
0 9 Atbildēt

Itālijā 95 benzīns maksā ~0,56 Eur, dīzelis ~0,46 Eur litrā. Un tur vienmēr silts un visi brauc ar maziem auto un Vespām.

sidriks 11.decembris 2019 20:06
6 0 Atbildēt

Pirms cik gadiem tas bija? Kaut ko nejauc? Itālija benža €1.55, Dīzels €1.45.

Krotow 11.decembris 2019 20:37
4 0 Atbildēt

Varbūt tavā bērnībā tā bija. Pēdējos 20 gadus stabili virs 1 eiro.

Volx 11.decembris 2019 22:44
1 2 Atbildēt

Cilvēks valstīs sajaucis. Malaizija, Itālija........ Abas tak silts

HE 12.decembris 2019 7:01
0 0 Atbildēt

Igaunijā

imzz 12.decembris 2019 9:53
1 0 Atbildēt

Dīzelistiem arī nav iemesls priecāties:

"savukārt aprīlī pieaugs obligātā piejaukuma prasība arī dīzeļdegvielai."

GB12 12.decembris 2019 10:22
2 1 Atbildēt

Hmmmmm... pirms apm. 5 gadiem viedokļu līderi - anonīmie interneta komentētāji skandināja, ka elektroauto nekad neattīstīsies, un ražotāji šo lauciņu nevirzīs, jo to nepieļaus naftas magnāti... kas tagad ir noticis - magnāti pārdomāja? Grēta šamos aiz olām paņēma?

Freijers 12.decembris 2019 11:45
2 0 Atbildēt

Attīstība var būt dabiska kad piedāvā ko labāku/lētāku/ātrāku vai arī administratīvi uzspiesta, kā tas ir ar tām bateriju kastēm, jo pašreiz un vēl kādus gadus desmit tie nespēs piedāvāt dzīvotspējīgu alternatīvu jau esošajiem auto ne pēc kādiem parametriem...tāpēc ir zaļo komunistu veicinātais nodokļu/nodevu/ierobežojumu šoks, kas varītēm mēģina uzspiest ko sliktāku, bet tai pašā laikā "zaļāku" nu i viss....

msh 12.decembris 2019 12:44
1 0 Atbildēt

Jā, magnāti pārdomāja. Naftas rūpniekiem tas tāpat pie dirsas - kāda starpība, degviela vai plastmasa - bet toties autoražotājiem elektromobīļi patīk, lētāk ražot, īsāks mūžs, jauna, tukša niša... Ja esi aizmirsis, tad pirms 20 gadiem kalifornijas komunisti gribēja izbīdīt līdzīgus pseidoekoloģijas mērķus kā mums tagad eiropas komunisti, tikai vēl ātrāk un niknākus - ASV lielais trijnieks šos iesūdzēja tiesā, vai arī vienkārši paraustīja lobija striķīšus, neatceros, ka tās prasības ir neadekvātas un uzvarēja - tā nu GM varēja savus EV1, kuri tika uztaisīti gaidāmo prasību dēļ, droši visus pamest zem preses. Šodien ražotāji spētu to pašu, tikai parasto mašīnu tirgus ir piesātināts, tāpēc šie nu ir par, nevis pret.

Kanibaals 12.decembris 2019 22:36
0 0 Atbildēt

Pameta zem preses, jo EV1 par labu sanāca un cilvēki tos tiešām gribēja nopirkt un bija risks ka būs prasītais tirgus %. Tak negribēja ražotāji tērēties inovacijām, evolūcija maksā lētāk. Ik pa laikam feisliftot veco modeli par jaunu ir vieglāk un lētāk.

Zemesgramata 12.decembris 2019 11:56
1 0 Atbildēt

Ko var ņaudēt. Jau pirms pieciem gadiem degviela bija 1,30€

Vai mašīnu mazāk bija uz ceļiem? Nē.

Brauks tāpat.

msh 12.decembris 2019 12:49
1 1 Atbildēt

Brauks - tik ar dažādām optimizācijām - zagta dīzeļegviela, kontrabasa dīzeļdegviela utt. Jau šobrīd, kā rāda statistika, tie kas var, pildās kaimiņos, kas tad vēl uz priekšu būs... Mani interesē vai leiši būs tikpat stulbi, vai tomēr nodokļus atstās līdzšinējajā līmenī.

Esso 12.decembris 2019 15:38
2 0 Atbildēt

Es gan kreiso zupu neliešu..nu nav jau taa ka pilniigi nabagi esam...pashi brauc ar jauniem kaskajiem un passaatiem bet čīkst te.

Krotow 12.decembris 2019 13:01
0 0 Atbildēt

Toreiz ārpus pilsētām daudzi brauca ar kontrabandas degvielu. Kā stāstīja draugi no austrumu pierobežas, ja nebūtu kontrabandas degvielas, viņi vispār nevarētu atļauties kaut kur braukt.

Zemesgramata 12.decembris 2019 15:18
2 0 Atbildēt

Es pats brīnos, kāpēc Bauskā ir dārgāka degviela nekā citur. Laikam ar LT vispār netaisās konkurēt.

Tas, kas notiek ārpus pilsētām, mūsu politiķus neinteresē. Sak, paskaties, veikalu stāvlaukumi taču ir pilni ar auto. Tātad var slaukt vēl

VWfans 12.decembris 2019 18:58
0 0 Atbildēt

Jā, 2014.gada jūnijā, kad braucu uz Tallinu, 95.benzīns Nestē maksāja 1,367 EUR litrā, bet dīzeļdegviela 1,297 EUR litrā.

Esso 12.decembris 2019 15:36
2 0 Atbildēt

Ko jūs te brēcat,santīmu piseeji????6 centi..nu un??Es dienā nobraucu ap 130km..nu un ko darīt,nebraukt vairs???Taapat visi lies un brauks...

:-) 12.decembris 2019 16:51
3 1 Atbildēt

Lai saražotu vienu litru Bio degvielas, patērē 2 litrus fosīlo, vai 2.5 l to pašu tīro Bio. Ja jau cīnās par CO izmešu samazināšanu, kur te loģika?

Kanibaals 12.decembris 2019 22:38
0 2 Atbildēt

Tici ticu meko tālāk.

Kanibaals 12.decembris 2019 22:39
0 2 Atbildēt

Melo

Jānis 12.decembris 2019 18:42
0 2 Atbildēt

Tādi nodokļi bet kādi ceļi tas jau par traku mūsu valstī tikai ceļam nodokļus bet no tā nekas nemainās

Kanibaals 12.decembris 2019 22:40
0 0 Atbildēt

Mainās un kā vēl.

Krokodils 13.decembris 2019 9:58
4 0 Atbildēt

Tikmēr es reizi mēnesī braucu uz Šauļiem iepirkties Lidlā un iepildu dīzeli pilnu bāku un 25L kannā jo tur maģiski dīzelis 1.09L circlē... (ar visu akcīzi pie katra degvielas litra)

250km turp-atp ceļš 15L degvielā uz diviem izdalot un noapaļojot 8€ brauciens, bet gadā vismaz 1000€ kopietaupījums gan pārtikā gan degvielā.

Īsti nekas nav mainījies kopš 90tajiem... Vienīg uz robežas nav jāstāv...

Pļurkt 13.decembris 2019 17:38
0 1 Atbildēt

Tavam auto ekspluatācijas izdevumu nav????? Nav OCTA, nav TA, nav nodokļu, lampiņas nepārdeg, eļļa un filtri nav jāmaina, siksnas arī nē un vispār nevajag remontēt!!! Amortizācijas nav - ja vispār kaut ko esi dzirdējis par kaut ko tādu!!!

Matemātiķis xujeva!!

kasinsh79 13.decembris 2019 10:41
0 0 Atbildēt

Tad konkrēti par cik centiem sadārdzinājums DUS kāds spējīgs pateikt vai tikai tukši .irst?

Zemesgramata 13.decembris 2019 19:56
0 0 Atbildēt

1. Janvārī ieraudzīsi.

Jānis 16.decembris 2019 22:52
1 0 Atbildēt

Tie nebūs tikai 10EUR mēnesī, visam līdz ar to cena pieaugs, pārtika utt. Spēs tik maksāt!

NEriidzinieks 2.janvāris 2020 14:10
0 0 Atbildēt

Kapēc man arvien biežāk liekas, ka visas šīs jēlības ar ekoloğisku un attīrītu globalitāti ir kādai struktūrai izcili ienesìgs bizness?? Nu neiet kopā šie visi alternatīvie brìnumi...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti