Degvielas cenas Eiropā uzņem kursu uz 2 EUR par litru 42

Foto: pexels.com

iAuto | 17.oktobris 2021 5:14

Benzīna un dīzeļdegvielas cenas neapturami aug ne tikai Latvijā un Baltijā, bet arī Eiropā un citur pasaulē. Vācu mediji, atsaucoties uz ekspertu aplēsēm ziņo, ka 2022.gadā 2 eiro robeža par litru tiks pārvarēta.

Saskaņā ar globalpetrolprices.com informāciju, vismazāk par benzīnu maksā Venecuēlas un Irānas iedzīvotāji: 0,035 un 0,052 eiro par litru, savukārt visvairāk nākas izdot Honkongas autobraucējiem – 2.247 eiro par litru.

Honkongai seko Nīderlande (1,891) un Skandināvijas valstis: Norvēģija (1,885), Zviedrija (1,753) un Somija (1,751). Pa vidu tām iespraukusies Dānija (1,810) un nekur tālu neatpaliek arī Vācija (1,648).

Saraksta augšgalā dižojās arī Baltijas valstis: Igaunija (1,526), Latvija (1,429) un Lietuva (1,376), bet no ES valstīm vismazāk maksā bulgāri – 1,163 eiro par litru.

Dīzeļdegvielas cena Latvijā 18.10.2021 ir 1.357 Eur / l.

ES valstīm vismazāk maksā bulgāri – 1,163 eiro par litru.

Neraugoties uz degvielas piegādes pārtraukumiem Lielbritānijā šobrīd jāmaksā 1,636 eiro par litru, kas ir pat nedaudz mazāk nekā Vācijā.

Ukrainā benzīns maksā 0,989 eiro, Baltkrievijā 0,732, Krievijā – 0,604, savukārt amerikāņi tagad izdod 0,827 eiro par litru.

*Visas cenas pielīdzinātas eiro valūtai

 
Visi komentāri
 
andris 17.oktobris 2021 7:35
22 26 Atbildēt

pareizi viss ir likumsakarīgi...bizness...ir jādraudzējas ar kaimiņiem cik reizes rakstīju slikta zīme ir ja politiku jauc ar saimniecību

WALA 17.oktobris 2021 7:38
20 12 Atbildēt

Vispār ne mazākā sakara ar Krieviju, varētu kaut karastāvokli ar RU pasludināt.

Nja 17.oktobris 2021 9:29
28 7 Atbildēt

Nu šī ir enerģētikas krīze, tur savu pirkstu pielicis Gazprom. Bet vēl tizlāk ir māžoties ar zaļo kursu, padarīt sevi nekonkurētspējīgus, kamēr pārējā pasaule liek mīksto zaļajam kursam.

imzz 17.oktobris 2021 11:16
3 0 Atbildēt

Savus ilglaicīgos līgumus par piegādēm Krievija pilda, to teica pati Merkele. Vienkārši patlaban noslēgts mazāk vienreizējo līgumu par konkrētu gāzes apjomu, kā agrāk. Kopumā uzskats, ka reāli Krievija varētu piegādāt 15% vairāk, ja gribētu, tas ir viss.

Europe gas prices: How far is Russia responsible?

www.bbc.com/news/58888451

anonimikis 18.oktobris 2021 9:30
2 0 Atbildēt

Krieviem uzsprāga gāzes rūpnīca. Nevar viņi palielināt piegādes, lai kā to gribētu.

Juris 18.oktobris 2021 8:41
4 0 Atbildēt

Nobučo kaimiņa pakaļu, ja gribas, bet degvielu par lēto vienalga nedabūsi. Atvaino, tikai bizness.

Vēl redzēsim 17.oktobris 2021 10:42
7 7 Atbildēt

Velosipēdistus no Vāverciemiem uz Rīgu, pa ceļam ievedot sīko dārziņā (fāters vienu, māte otru) un tālāk savās gaitās. Un pie 2.50 jau daudzi piekritīs, ka ar velo var braukt ne tikai sausā un siltā laikā.

Rieksts 17.oktobris 2021 11:54
8 1 Atbildēt

Tici man tos no vaverciema tas iespaidos vismazāk!

Drizak jau šrotu kaudzes krāsies purvciemos, pļavniekos, ziempčikos un pārejos daudzstāveņu rajonos. Tue tad ari lai kāpj uz saviem ciskudriļiem un drillē tālāk

Ciems 17.oktobris 2021 12:10
5 1 Atbildēt

Vāverciemos dzīvojošiem realitāte ir 2 auto, ja vien baigi nesakrīt ikdienas gaitas. Tā ka tās izmaksas var reizināt ar 2.

Nu un protams, ka Vāvarciema keksi kas brauc 1 cilvēks vienā auto sastrēgumā ne ar ko nav labāki par daudzstāveņu džeku.

Rieksts 17.oktobris 2021 17:37
3 3 Atbildēt

Tas nekas, ka x2, nav tā degviela tik dārga un tie auto tik veci, lai manītu atšķirību. Līdz 2.50eur litrā ir pilnīgi ok cena.

Atšķirība starp vāverciemnieku un daudzstāveņu dzeku ir liela! Daudzstāveņu dzeks savu kredītā pirkto veco sūdu var samainīt pret velosipēdu un mīties ar to, kā nekā dzīvo taču Rīgā, tas vien ir ekskluzīvi...

Ciems 17.oktobris 2021 18:04
4 1 Atbildēt

Pie daudzstāvenēm ir ļoti dažādi auti - gan veci, gan jauni. Domā, ka visi jaunie ir vāverciemos?

Katrā ziņā, sēžot korķī, jaunā vai vecā auto, lisapēdists pamīsies garām gan tam no ciema, gan no blocenes.

Rieksts 18.oktobris 2021 14:29
1 1 Atbildēt

Protams, ka tiem tur bloķenēs ir arī jauni auto, bet tad lai viņi arī maksā tos 2.5 eur par litru, kur problēma?

Izlepuši zīmuļi tie bloķenieki, pērk jaunus fordus un škodas, bet nespēj pārcelties un normālu mājvietu?

Es savulaik kad dzīvoju jaunajā projektā trīs istabu dzīvoklī ar pazemes stāvvietu un braucu ar 2009 gada zafiru, jo man nebija naudas kam labākam, un kredītos dzīvot nevēlējos, bloķenieks nopirks jaunu skodu līzingā, tā vietā...

Bloķene 18.oktobris 2021 17:36
1 0 Atbildēt

Jaunie projekti arī pamatā ir bloķenes, tikai smukākas un siltinātas. Nu gribās man dzīvot vietā, kas nav pļavas vidū ārpus Rīgas, lai tuvumā ir satiksme, veikali, parks un baseins, nevis kaimiņi kas siltā laikā katru mīļu dienu cepina desas un to bērni spiedz uz batuta))

Un protams, ka bloķenes iedzīvotāji par benžu maksās tikpat, cik tu - cena DUSā ir visiem viena. Tikai viņiem ir izvēle - uz krogu braukt ar auto, ar taksi, ar tramvaja vai velo. Vai aiziet kājām, padomā tik.

Rieksts 18.oktobris 2021 20:55
3 0 Atbildēt

Kā kurš jaunais projekts, protams ir dažādi bomzīgie varianti Kaives iela utt., bet tieši tas pats attiecās arī uz ļoti daudzām rindu mājām un privātmājām, tieši šī iemesla dēļ es tērēju savu laiku, pats izvēlējos firmu kura veiks būvdarbus un sekoju tam visam līdzi.

Pislēta ir pilsēta man pašam arī patika un patīk, tiesa dzīvojamos masīvus ciest nevaru. Tie paši jaunie projekti pie Ulbrokas apļa ir šausmas, par kaut kādiem purvciemiem, Imantām un Ziepniekkalniem vispār nerunāsim, tās ir šausmas. Ne auto kur novietot, visur īgnās omes, netīrība utt. Esmu dzīvojis tādās vietās, bet ātri sapratu, ka jātiek no tādām vietām prom. Tīri psiholoģiski tas nav nekas motivējošs.

Par krogiem piekrītu, savā laikā ļoti daudz tusēju, bastoju lekcijas utt., tad arī tika dzīvots šajos blokmāju masīvos, arī centrā utt., bet ar laiku jau apnīk, rodas citas vērtības. Šogad piemēram nopirku ūdensmoci, un ar čomiem regulāri braukājam, ceļot cenšos vairāk (ja covids netraucētu), tapat slēpot sen vairs neslēpoju Latvijā, nu tikai ar distanču slepēm, principā ir citas vērtības, tie paši krogi Latvijā ir apnikuši, jo visas ielas pa lielam zināmas.

Takši jau sen braukā uz vāverciemiem, un visas ēdienu piegādes tā pat, tā jau nu galīgi nav problēma. Ar sabiedrisko gadus 12mit neesmu braucis, principā kopš ieguvu vad. apliecību 18 gadu vecumā, tā Latvijas sab. transportā savu kāju spēris neesmu.

m 17.oktobris 2021 10:56
6 1 Atbildēt

Nu var redzēt kur tās valstis jas draudzējas ar Krieviju, labāk maksāju 2 eur/l Latvijā nekā 0.05 Venecuēlā

imzz 17.oktobris 2021 11:56
4 1 Atbildēt

Par Venecuēlu diezgan interesanti:

Venecuēlā subsidētā zemā degvielas cena noveda pie tā, ka daudzi DUS bija degvielu ātri izpārdevuši un ciet, kamēr pie citām lielas rindas. Saprotams, visi, kam bija vēlēšanās un prasme, nodarbojās ar degvielas kontrabandu. Bija pat baumas, ka Maduro draugi naftas biznesa aprindās faktiski daļu no eksportētās degvielas noformē kā valsts iekšienē pa lēto pārdoto.

Situācija noveda pie tā, ka ar 2021.g. 1.jūniju Maduro ieviesa limitētu iegādes apjomu ( 120 l/mēn auto, 60 l motoc.) lētajai degvielai katram auto vai motocikla īpašniekam, bet brīvi ( bet speciāli nozīmētās 200 DUS ) to nopirkt varēja par tirgus cenām apm. 0.45 EUR/l sākot ar 2020.gadu.

Lai cīnītos ar rindām pildīties var: pirmdienās tie, kuriem numura zīmes beidzas ar 1 vai 2, otrdienās ar 3 un 4 utt.

Asaris 17.oktobris 2021 11:09
2 10 Atbildēt

Ļoti labi, nebraukās lieki apkārt, vairāk izmantos kopbrauksanu.

Vāverciems 17.oktobris 2021 11:30
1 0 Atbildēt

Kaimiņ, paķersi līdz centram? Nākamreiz es vedīšu!

Krotow 17.oktobris 2021 16:48
6 3 Atbildēt

Jā, paķer vēl līdz to kaimiņum, kurš tavu auto piegaros ar vakardienas pohu un cīgām. Un otru, kurš pa ceļam novems sēdekli.

HE 17.oktobris 2021 12:46
0 0 Atbildēt

Dīzeļi varēs braukt ar Mydiesel no Neste pa 1,89 eur

650 17.oktobris 2021 15:35
0 3 Atbildēt

Nevis 189, bet gan 197.Jau pāris gadu tas MY tā maksā.Un neviens nav (no tā) nosprādzis.Kā pa brīnumu, pie patreizējās psihozes ir aizmirsūuši pacelt.Vismaz 219 ir jābūt,cieti.

Beet, vissa ši te suuda spiešana nekādi netraucē katru nedēļas nogali organizeet dažādas vērienīgas ākcijas un visu kategoriju Lohiem piešķirt 6sant atlaides.

Gluži kā nupat banaānu gadījumā- kad tie paši Lohi domāja, ka šamie drīz iekļūs aizsargājamo (aizliekto) augļu statusā un "patiesībā" maksā vismaz 2euro/gabalā.

HES 17.oktobris 2021 17:08
3 2 Atbildēt

Un Vāverciemā, tāpat kā Purčikā, populāri ir X5 kalibra braucamie, lai ziemā ielas nevajadzētu tīrīt un no kaimiņiem nebūtu kauns. Laikam aizmirsies ir iepriekšējais krīzes vilnis. Cilvēkam atmiņa īsa. Tagad atkal sāks skatīties mazo auto virzienā.

WALA 17.oktobris 2021 17:20
2 1 Atbildēt

Optimists, es kaut kad rēķināju cik ilgi es varu braukt ar savu 3 litru benzīna amerikāni (vismaz 15 litru uz 100 un man nav gāzes) , lai būtu izdevīgi pirkt kaut ko at 1.0 puslīdz jaunu vai pavisam jaunu, nu es jau 10 + gadi braucu un vēl knapi 1/3 no tās rēķinātas mazauto cenas nosedzu (tā gan ir 3. mašīna)

P.S. uz EV neesmu rēķinājis, to es izvērtēju pirms tiem ~10 gadiem ...

Ieteikums 17.oktobris 2021 18:07
5 4 Atbildēt

Lūdzu, neesiet nabadzīgi un pelniet vairāk. Degviela varētu būt arī 5eur litrā, vismaz varētu braukt pa tukšām ielām, mazāk laika pavadot auto, bet vairāk - sev un naudas pelnīšanai. Sastrēgums nedod nekādu pievienoto vērtību, tādēļ esmu par degvielas cenas celšanu vēl ar akcīzi.

Pamācība 17.oktobris 2021 18:34
5 0 Atbildēt

Lūdzu, neesiet nabagi kas spiežas auto lai kautkur nokļūtu. Lidojiet ar privātajiem helikopteriem!

?? 18.oktobris 2021 7:45
4 0 Atbildēt

Kāpēc gan kādam liekas, ka paceļot degvielas cenas var atbrīvot ielas? Varētu padomāt, ka vairums braukā sava prieka pēc, nevis tāpēc ka kaut kur jānokļūst. Galvenais, kas mainīsies - celsies visu pakalpojumu cenas. Tai skaitā arī sab. transporta cena...

18.oktobris 2021 13:23
1 1 Atbildēt

Pakalpojumu sniedzēji, protams, liks pie cenas. Bet pie viena atbirs biroja planktons un pārējie, kuru darbā nokļūšanas veids neinteresē vadību. Brauciet ar busu, ar velo, nāciet kājām, galu galā. Gribat braukt ar auto - mazāk rijiet, mazāk tērējiet izpriecām. Tā ka zināma sakarība starp benžas cenām un sastrēgumu garumu tomēr ir.

Krotow 18.oktobris 2021 14:13
0 0 Atbildēt

Jaunus sabiedriskā transporta maršrutus, vairāk reisu un saplānotus salāgotus sabtransporta maršrutus tas gan diez vai veicinās. Ja līdz šim uz to lika mīksto dažādu iemeslu dēļ, neredzu, ka tagad kaut kas īpaši mainīsies. Tad jau būtu aizlieguši privātajiem iebraukt centrā vispār. Vismaz neradītu problēmas tiem, kuriem auto nav domāts tikai personīgā dibenpunkta aizvešanai uz darbu un atpakaļ.

18.oktobris 2021 21:01
3 1 Atbildēt

Ar loģiku tu galīgi nedraudzējies.

Nevis ielas paliktu tukšākas, bet 3 no četrām joslām būs paredzētas sab transportam, un tu sēdēsi korķī tajā vienā joslā kopā ar pārējiem tikpat tukšpaurainiem idiotiem, kā Tu vispār ar šo smadzeņu saturu vadītāja apliecību ieguvi?

Krotow 19.oktobris 2021 12:25
0 0 Atbildēt

Salāgojot sabiedriskā transporta pienākšanas/atiešanas laikus, kādā sakarā no 1 sabtransporta joslas pēkšņi uzrastos 3?

Vaukšķim 19.oktobris 2021 20:25
1 0 Atbildēt

Tu bla stulbs esi, vai izliecies? Tadel, ka visi brauktu ar sabiedrisko, tajā skaitā celtnieki ar kāpnēm utt.!!

Ko tur pareizi sakārtot, vini pašreizējo situāciju nevar sakārtot kur nu vel, ja no esošajiem auto vadītājiem 70% izmantotu sabiedrisko.

Tusis 17.oktobris 2021 18:22
0 1 Atbildēt

Četri mēneši un dažas lietainas dienas ar auto. Pārējais ar moci. Nekādu sastrēgumu, nav problēmu ar parkingu, un degvielas patēriņš ap 5,0-5,5 l/100km. Kubatūra? Nu pietiek, 1200cc.

Jāsaka 17.oktobris 2021 18:37
4 0 Atbildēt

Piekrītu par ātrumu un iespēju manevrēt un parkoties. Bet 5.5L ir jau maza auto patēriņš! Pleķ, paskatījos - kubi jau arī teju vairāk kā mazam auto))

Raivo 17.oktobris 2021 19:58
0 1 Atbildēt

Ko sūkā valdība?

Raimo 17.oktobris 2021 20:04
0 0 Atbildēt

Ja vien tie kaimiņi ar bisi negaida kad iznāksi paņemt to bezmaksas dravas spaini ko viņš uzlicis uz mauriņa

Normunds 17.oktobris 2021 22:12
1 2 Atbildēt

Elektro auto skaits taču pieaug - degviela pāri palikušajiem būtu pakaļ jāsviež

reku 24.oktobris 2021 10:54
0 0 Atbildēt

Loģiski sprieźot tàdam scenàrijam bùtu arī jàpiepildàs. Milzìgàs degvielas cenas ir sindikàtu agonija pirms kraha.

Nafig 17.oktobris 2021 23:39
1 2 Atbildēt

Domāju ka vajadzētu vēl pacelt,tas ir pa lēto!

Kristaps 18.oktobris 2021 10:49
2 0 Atbildēt

Gaidam pie mums! Esam tak eiropā! Un cenas novienādojam! (izņemot algas)

Krotow 18.oktobris 2021 14:15
2 0 Atbildēt

Dogoņim i peregoņim - Vāciju piemēram. Dajoš benzīnu pa 3€ un vieglajiem auto dīzeli pa 4,50€ un gāzi pa 6€ litrā. kad jau atvelk tad pēc pilnas programmas. Pie reizes lai gatavojas revolūcijai vai 80% emigrācijai, kā nu tur vispirms iznāks.

A 18.oktobris 2021 18:26
0 0 Atbildēt

Kas tur ko lēst? Vācijā 2022.g. stājas spēkā CO2 nodoklis degvielai. EV subsīdija taču kaut kā ir jāatpelna.

Kanibaals 18.oktobris 2021 22:51
1 0 Atbildēt

Kas augstu kāpj tas zemu krīt.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Satiksmes drošības uzlabošanai noteikts pieļaujamais gaismas spožums objektiem ceļu malās (+ VIDEO) 11

Šī gada 20. janvārī Satiksmes ministrija starpinstitūciju saskaņošanai nosūtījusi noteikumu projektu, kurā noteiktas prasības ceļu malās izvietotajiem reklāmas un informācijas objektiem. Lasīt vairāk

 

Maskavā aizdedzies KamAZ elektroautobuss; cilvēki necieš 8

Krievijas galvaspilsētā aizdedzies KamAZ elektriskais satiksmes autobuss. Kopš 2018.gada līdzīgs liktenis piemeklējis četrus šī ražotāja transportlīdzekļus. Lasīt vairāk

 

Dziļviltojums jeb deepfake – jaunas tehnoloģiju iespējas, kas spēj pārsteigt un mulsināt

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts cilvēkiem nemitīgi sniedz jaunas iespējas un palīdz mainīt ikdienas ieradumus. Lasīt vairāk

 

Tesla 2021.gadā nopelna 5 miljardus dolāru 2

ASV elektroautomobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla" pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu, kas ir visu laiku augstākais līmenis kompānijas vēsturē, teikts trešdien publiskotajā autoražotāja paziņojumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti