Palielinājies autoīpašnieku skaits ar augstāko, 17. Bonus – Malus klasi 6

 

Porsche Foto: iAuto.lv

LTAB | 16.septembris 2013 14:52

Katru gadu tiek pārrēķinātas apdrošināšanas risku izvērtēšanas sistēmas Bonus – Malus klases, kuras tiek aprēķinātas ņemot vērā auto īpašnieku apdrošināšanas vēstures datus par pēdējiem 11 gadiem.

Saskaņā ar Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) datiem pēc ikgadējā Bonus – Malus klašu pārrēķina palielinājies autoīpašnieku skaits ar zemāko riska jeb 17. Bonus – Malus klasi, kurā šobrīd ierindojas vairāk kā 70 000 autoīpašnieku.

Veicot Bonus - Malus klases pārrēķinu, tiek ņemts vērā apdrošināšanas dienu skaits jeb periods, uz kādu ir apdrošināts transportlīdzeklis, un apdrošināšanas gadījumu jeb izraisīto CSNg skaits pēdējo 11 gadu laikā. Kā liecina LTAB dati, pēc 15. septembra pārrēķina Bonus – Malus klase ir palielinājusies 33 000 autoīpašnieku. Savukārt par 11,8 % palielinājies autoīpašnieku skaits, kuriem ir piešķirta 17. Bonus – Malus klase.

„Bonus – Malus dati lielā mērā kalpo par rādītājiem, cik lielu OCTA cenu auto īpašnieks maksās. Fakts, ka jau otro gadu no vietas palielinās to autoīpašnieku skaits, kuri ierindojas visaugstākajā Bonus – Malus klasē, liecina, ka autoīpašnieki kļūst apzinīgāki: mazāk izraisa negadījumus, kā arī regulāri iegādājas OCTA. Autoīpašnieki sāk arvien vairāk apzināties braukšanas kultūras saikni ar OCTA un to, cik liela atšķirība ir cenu diapozonā, ko par OCTA maksās autoīpašnieks ar 1. Bonus – Malus klasi vai 17. Cenu starpība var atšķirties daudzos simtos latu”, skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics.

 

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
seaman 16.septembris 2013 21:14
1 0 Atbildēt

Aber loģiski! Augstāk jau vairāk nav kur. ;)

IkdienasViesis 17.septembris 2013 10:32
1 0 Atbildēt

Autovadītāji tomēr brauc prātīgāk, nekā pirms 10 gadiem.Un vēlme palikt 17 grupā vēl jo vairāk katru autovadītāju motivē kļut vēl prātīgākam. Jo kurš gan vēlas maksāt vairāk - neviens. Superagresīvie braucēji, pateicoties sodu punktu sistēmai, šodien jau ir pamanāmi pavisam reti. Ja nu arī kāds parādās, tad tas jau bieži ir pamanāms uz attiecīgā auto numura zīmes skaitļos 17,19 vai citās apšaubāmās burtu kombinācijās. Kā man reiz stāstīja mans študents - CP darbonis: lielo sodapunktu īpašniekiem parasti esot pašas zemākās b/m klases.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti