Riepu nomaiņai atlikušas 9 dienas - iAuto

Riepu nomaiņai atlikušas 9 dienas 1

 
Goodyear Dunlop Baltic | 21.novembris 2013 10:48

Ņemot vērā to, cik mānīga mēdz būt ziema Latvijā, eksperti iesaka izvēlēties tādas riepas, kas ir piemērotas ziemeļvalstīm – lai gan uz ledus, gan sniegotiem un slapjiem ceļiem automašīna stabili turētos uz ceļa.

Neskatoties uz ekspertu brīdinājumiem un statistiku, kas norāda, ka Latvijā viens no top trīs visbiežāk sastopamajiem auto nelaimes gadījumu iemesliem ir nodilušu auto riepu izmantošana, kā arī auto riepu lietošana tām nepiemērotā sezonā, autobraucēji tomēr par lielākajiem riskiem ceļu satiksmes drošībā uzskata cilvēcisko faktoru. Nepietiekami tiek novērtēts tehniskais auto stāvoklis - auto riepu kvalitāte, liecina GfK CR Baltic un Goodyear janvārī veiktais pētījums. Tādēļ Goodyear atkārtoti vēršas pie autovadītājiem Latvijā, lai aicinātu viņus izvēlēties tādas riepas, kas ir piemērotas Latvijas mainīgajiem apstākļiem ziemā.

Foto: iAuto.lv

Balstoties uz Goodyear veiktajiem pētījumiem, Ziemeļvalstu braucējinemainīgi izvēlas riepas, kas ir piemērotas šādiem laika apstākļiem. No Goodyear izstrādātajiem produktiem tas ir UltraGrip Ice+. Šo riepu modeļa idejas mērķis ir radīt īpaši piemērotas riepas ziemeļvalstu ziemas ceļie, un to izstrādē ir izmantotas dažādas tehnoloģijas, tostarp jaunā ActiveGrip tehnoloģija, kas apvieno divkāršā pārseguma savienojumu un novatoriskās hibrīdveida lameles, optimizējot saskari ar virsmu un sniegumu uz ledus.

Goodyear UltraGrip Ice+ neseno ienākšanu skaļi apsveica gan auto eksperti, gan arī žurnālisti. Tā it īpaši tika cildināta par stabilo sniegumu un izcilo saķeri gan sniegā, gan uz ledus, kā arī par lielisko vadāmību gan uz sausiem, gan slapjiem ceļiem. Neradžotā ziemas riepa joprojām saņem augstus vērtējumus par savu sniegumu,” stāsta Goodyear pārstāvis Gints Jegurs.

Neatkarīgais institūts Test World Somijā 2011. gadā veica Goodyear UltraGrip Ice+ testus, kas uzrādīja izcilu sniegumu, salīdzinājumā ar konkurentu izstrādātajiem produktiem. Šīs riepas sasniedz izcilus rezultātus visu veidu ekstrēmo ziemeļvalstu ziemas ceļu apstākļos, uzrādot par 8% labāku vispārējo sniegumu [1] un par 11% īsāku bremzēšanas ceļu mitrumā, salīdzinājumā ar konkurentu izstrādātajiem produktiem. Riepai ir izcila saķere visos mainīgajos ziemas apstākļos, tāpēc Test World pasludināja UltraGrip Ice+ par labāko ziemas riepu ziemeļvalstu apstākļiem.

Goodyear UltraGrip Ice+ ir guvušas arī vairāku nozīmīgāko ziemeļvalstu un Baltijas valstu autožurnālu atzinību. UltraGrip Ice+ tika vērtētas Goodyear testa braucēju programmas ietvaros, kuras laikā 262 tirgotāji izmēģināja riepas četrus mēnešus. Autovadītāju uzdevums bija riepas vērtēt skalā no 1 līdz 4, ņemot vērā vairākus parametrus.

Ieteikums

Noteikti iesaku = 3

Vērtējums par bremzēšanu uz ledus

Sliktākais = 1 Labākais = 4

Vērtējums par vadāmību uz ledus

Sliktākais = 1 Labākais = 4

Vērtējums par paātrinājumu uz ledus

Sliktākais = 1 Labākais = 4

Vērtējums vadāmībai sniegā

Vissliktākais=1 Vislabākais=4

Vērtējums paātrinājumam sniegā

Vissliktākais=1 Vislabākais=4

2,65

3,02

3,06

3,38

3,52

3,38

Balstoties uz testa braucēju programmas rezultātiem, UltraGrip Ice+ saņēma īpaši augstus novērtējumus par vadāmību sniegā (3,52) un paātrinājumu sniegā (3,38). Vienlaikus tās saņēma arī lielisku vispārējo ieteikumu vērtējumu - 2,65 skalā no 1 līdz 3.


[1] Salīdzināts ar trīs vadošo konkurentu riepu vidējo sniegumu; sniegā un uz ledus; 2010. gada janvārī, izpildītājs “Test World”, riepas izmērs: 205/55R16 94T; testa automašīna: Ford Focus 2.0, benzīna dzinējs, Ivalo, Somija, atskaites Nr.: TW20100032; uz sausa un slapja ceļa; 2010. gada janvārī, izpildītājs “Test World”, riepas izmērs: 205/55R16 94T; testa automašīna: VW Golf 6 V2.0 TDI, Mirevala, Francija, atskaites Nr.: TW20100032

 
Visi komentāri
 
Jānis 21.novembris 2013 11:28
0 0 Atbildēt

Un pa asfaltu riepas pa sezonu nodilst, sūds , ne nju protams ja var atļautie skatru gadu likt jaunas tad jau jā . Es ar Nokian Hakapellita sipenem picas ziemas braucu un pat pedējā ziemā bija labas. Tās ir riepas a pārejais tā....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti