Auto riepu maiņas sezona sākusies savlaicīgi; servisos veidojas nelielas rindas - iAuto

Auto riepu maiņas sezona sākusies savlaicīgi; servisos veidojas nelielas rindas

 
Nozare.lv | 22.novembris 2014 10:12

Šogad riepu maiņas sezona sākās jau oktobra otrajā pusē, bet patlaban interesentiem uz riepu nomaiņu jāgaida divas dienas, aģentūrai LETA atzina autoservisos.

"Pirelli Key Point" autoservisu tīkla attīstības vadītājs Baltijas valstīs Mārtiņš Zeimanis stāstīja, ka kopš oktobra beigām "Pirelli Key Point" servisi apkalpojuši vidēji 300 automašīnu dienā. Savukārt patlaban interesentiem uz ziemas riepu nomaiņu ir jāgaida vidēji divas dienas. "Ņemot vērā laika apstākļus, prognozējām, ka rinda pieaugs vidēji trīs dienas uz priekšu," teica eksperts.

Foto: iAuto

Arī Rīgas diennakts autoservisā "Oranž garaž" atzina, ka auto īpašnieku interese nomainīt sezonai atbilstošas riepas vērojama jau trīs dienas, savukārt šodien, uzkrītot pirmajam sniegam, paaugstināta interese pēc sezonas riepu nomaiņas nav vērojama. "Oranž garaž" atzina, ka autoservisā rindas neveidojas, jo pasūtījumi tiek pieņemti pēc pieraksta - patlaban uz riepu nomaiņu jāgaida viena diena.

"Paredzams, ka aktīvākais darbs servisā būs līdz nākamās nedēļas sākumam," prognozēja "Oranž garaž".

"Pārsvarā Latvijas auto īpašnieki sagaida pēdējo brīdi - vai nu sniegu, vai 1.decembri, kad braukt ar vasaras riepām ir aizliegts ar likumu. Tāpat arī šodien, uzkrītot pirmajam sniegam, ir manāma paaugstināta aktivitāte - klienti lielākoties interesējas par riepu maiņas pakalpojumu un vēlas to izdarīt tieši šodien," atzina "Pirelli Key Point" autoservisu tīkla pārstāvis.

Zeimanis stāstīja, ka Latvijas auto īpašnieki sāk aizvien vairāk izvēlēties "premium" klases riepas, tāpat pieaug interese par riepām ar radzēm. Tomēr visvairāk auto īpašnieki izvēlas budžeta klases riepas.

"Pirelli Key Point" servisa darbinieki novērojuši, ka Rīgā lielākā daļa autobraucēju jau ir nomainījuši riepas. Taču šī gada negatīvā tendence ir riepu bēdīgais stāvoklis. "Daudzām riepām protektora dziļums neatbilst minimālajai normai - četri milimetri, tāpat riepām ir nodilusi protektora sānu daļa, ko izraisa nepareizs savērsums vai nevienmērīgs protektora nodilums, kas radies nekorekta spiediena rezultātā," atzina Zeimanis.

Savukārt "Oranž garaž" pieredze liecina, ka auto īpašnieki ar katru gadu aizvien vairāk izvēlas savus auto aprīkot ar jaunām, nevis lietotām ziemas riepām.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti