BALTA: janvārī par 26% vairāk pieteikumu par ceļu satiksmes negadījumiem nekā pērn - iAuto

BALTA: janvārī par 26% vairāk pieteikumu par ceļu satiksmes negadījumiem nekā pērn 4

 
BTA | 28.janvāris 2015 8:03

Šī gada janvāris Latvijā iezīmējies ar vairākām traģiskām un apjomīgām autoavārijām, ko veicinājuši mainīgie laikapstākļi un slidenie autoceļi.

Kā liecina Latvijā lielākās apdrošināšanas sabiedrības BALTA dati, šī gada janvārī izteikti novērojams atlīdzību pieteikumu skaita pieaugums par dažādu veidu auto negadījumiem. Salīdzinot laiku no 1. līdz 20.janvārim ar pērnā gada attiecīgo periodu, šogad atlīdzību pieteikumu skaits par ceļu satiksmes negadījumiem audzis par 26%, tāpat janvārī divkāršojies to pieteikto gadījumu skaits, kuros automašīnas cietušas, iebraucot bedrēs.

Ja pērn no 1. līdz. 20.janvārim BALTA reģistrējusi 22 gadījumus, kad iebraukšana bedrē radījusi zaudējumus automobilim, tad šogad to skaits palielinājies par 48%. Pagājušajā gadā lielākā bedru nelaimes gadījumu intensitāte bijusi tieši februārī, kad tika saņemti 37 atlīdzību pieteikumi. Tā kā šogad pavasara atkušņi vēl ir priekšā, arī pietikumu skaits par bedru izraisītiem negadījumiem var vēl palielināties.

„Kopējais atlīdzību pieteikumu skaits par auto negadījumiem šogad janvārī ir audzis par 22%. No visiem negadījumiem lielākā daļa ir tieši ceļu satiksmes negadījumi. Diemžēl šogad slikto un nevienmērīgo laikapstākļu dēļ šī tendence ir īpaši novērojama – šī gada janvārī esam saņēmuši par 26% vairāk atlīdzību pieteikumu par ceļu satiksmes negadījumiem nekā pērn. Turklāt šī gada sākumā galvassāpes autovadītājiem sagādājušas arī bedres, kuras „pamodušās” agrāk nekā pērn,'' stāsta BALTA atlīdzību direktors Ingus Savickis.

''Mums prieks, ka klienti nezaudē humora izjūtu arī šajā situācijā un ir jau izdomājuši joku, ka bedres ir sēnīšveida infekcija, ko pārnēsā ar riepām - ja pērn tās visvairāk parādījās februārī, tad šogad tās bija jau janvārī, tāpēc šogad esam saņēmuši divreiz vairāk atlīdzību pieteikumu par bedru negadījumiem nekā pērn gada sākumā. Tāpēc šajā ziemā auto vadītājiem īpaši jābūt uzmanīgiem, der atcerēties par ziemas braukšanas trīs galvenajiem nosacījumiem - laidenāka un lēnāka braukšana, ar lielāku distanci. Tas palīdzēs droši nonākt galamērķī un laicīgi ieraudzīt bedres.”

Šogad janvārī par vienu ceļu satiksmes negadījumu vidēji plānots atlīdzināt zaudējumus  916 eiro apmērā, ieskaitot gan veiktās izmaksas, gan rezervētos līdzekļus, kas ir līdzīgs rādītājs kā iepriekšējos gados. Kopumā 2014.gadā par ceļu satiksmes negadījumiem BALTA saviem klientiem atlīdzinājusi zaudējumus 10 445 902 eiro apmērā. Vidēji pērn par vienu ceļu satiksmes negadījumu izmaksāta 944 eiro atlīdzība. 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jānis 28.janvāris 2015 11:37
2 0 Atbildēt

Tāpēc jau tiek veikta apdeošināšanās, ne jau lai uztūrētu kādus tur muhļītājus. Tā jau visiem zināms, ja iestājas apdrošināšanas fakts, tiek meklētas atrunas izmaksāt apdrošināšanu un tas nav godīgi. Slēdzot līgumus neviens nebrīdina par iespējamo apdrošināšanas summas nesaņemšanu, aizbildinās ar iterpretējamiem līguma nosacījumiem. Apdrošinot personu vai mantu taču viss tiek piefiksēts, bet dabā jau ir savādāk......

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti