Desmit gados no OCTA līdzekļiem satiksmes drošībā ieguldīti 13,3 miljoni EUR - iAuto

Desmit gados no OCTA līdzekļiem satiksmes drošībā ieguldīti 13,3 miljoni EUR 8

 

Foto: Latvijas Valsts Ceļi

Elīna Ansaberga | 11.marts 2017 17:44

Laika posmā no 2006.gada līdz šim gadam satiksmes negadījumu novēršanas un profilakses pasākumos kopumā apdrošinātāji ieguldījuši 13,3 miljonus EUR no OCTA līdzekļiem.

Arī šajā gadā dažādos satiksmes drošības projektos paredzēts ieguldīt 1,25 miljonus EUR. Atbalstāmie projekti tiks paziņoti Ceļu satiksmes drošības padomes (turpmāk – CSDP) sēdē šo piektdien, kurā īpaša uzmanība tiks pievērsta arī kritiskajai situācijai uz valsts autoceļiem.

Lielākā daļa no OCTA polišu atskaitījumiem satiksmes drošības uzlabošanai ik gadu tiek novirzīti Iekšlietu ministrijas padotībā esošajām iestādēm. Pārējie līdzekļi tiek piešķirti citiem projektiem, kuru mērķis ir paaugstināt iedzīvotāju zināšanu un informētības līmeni par drošu satiksmi, piemēram, CSDD, LTAB, VUGD, LAMB un citu organizāciju rīkotajām informatīvajām kampaņām.

Šajā piektdienā, 10.martā notiks CSDP sēde, kurā paredzēts vērtēt 2016.gadā no OCTA līdzekļiem finansēto projektu rezultātus, kā arī piešķirt līdzekļus satiksmes drošības veicināšanas pasākumiem šajā gadā – kopumā 1,25 miljonus EUR. CSDP sēdē šogad īpašu uzmanību paredzēts pievērst valsts autoceļu uzturēšanai ziemas sezonā, plānotajiem un veiktajiem pasākumiem, lai novērstu kritisko situāciju uz valsts autoceļiem ar grants segumu.

“Situācija uz valsts autoceļiem uztrauc ne vien autovadītājus, bet arī apdrošinātājus. KASKO segmentā aizvien pieaug atlīdzību pieteikumu skaits par bojātajām automašīnām, savukārt brūkošie ceļi nu jau dara bažīgus arī OCTA apdrošinātājus, kuri saskaras ar CSNg, kas notikuši nekvalitatīva ceļu seguma dēļ. Draudīgajai situācijai uz valsts ceļiem nepieciešams ātrs un efektīvs risinājums, lai negadījumos neciestu cilvēku veselības un dzīvības,” skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 11.marts 2017 19:07
8 0 Atbildēt

Te taču rakstīts - "satiksmes drošības projektos".

Mūsu CSDD šefs devās uz Brazīliju tikties ar Brazīlijas ceļu departamenta šefu, un pārrunāja problēmas. Tad devās uz Malaiziju un tur vēroja kā satiksmes drošība ievērojas tur.

Utt. Ir ļoti daudz projektu.

ezis71 11.marts 2017 18:46
7 0 Atbildēt

Tā arī nesapratu kur tie līdzekļi iztērēti/notrallināti.

ezis71 11.marts 2017 19:26
5 0 Atbildēt

Lietderīgi iztērēti līdzekļi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti