Izvērtējot situāciju ar distances pārdošanu un ņemot vērā klientu atsauksmes un ierosinājumus, BTA ir pieņēmusi lēmumu pārveidot Ātruma polisi par klientu lojalitātes programmu.
Kā zināms, jūnija sākumā BTA nāca klajā ar jauna apdrošināšanas pakalpojuma ieviešanu Latvijā – Ātruma pārsniegšanas apdrošināšanu jeb Ātruma polisi, kas bija pieejama kā papildus bonuss tiem BTA klientiem, kuri slēdza OCTA apdrošināšanas līgumu uz gadu interneta vidē, un paredzēja soda naudas kompensāciju 20 latu apmērā, ja tika pārsniegts atļautais braukšanas ātrums līdz 20 km/h.Izvērtējot situāciju mēnesi pēc pakalpojuma ieviešanas, BTA ir konstatējusi, ka Ātruma polises projekts ir pilnveidojams, lai gūtu vēl lielāku klientu uzticību un piesaisti. Jaunā BTA lojalitātes programma „Ātruma polise” joprojām paredz priekšrocības tiem klientiem, kas iegādājas OCTA apdrošināšanu internetā uz gadu, taču papildu ieguvums ir nevis soda naudas par ātruma pārsniegšanu atmaksāšana, kā tas bija iepriekš, bet gan 20% atlaide nākamā gada OCTA apdrošināšanai, ja gada laikā klients nebūs pārkāpis ātrumu uz Latvijas ceļiem vairāk par 20 km stundā.
Līdz ar to klienta ieguvums ir krietni iespaidīgāks, kā arī ievērojami paplašinās to klientu loks, kas varēs piedāvājumu izmantot. Ja agrāk uz papildu atlīdzību varēja pretendēt tikai ap 2 procentiem klientu, tad tagad pēc grozījumu ieviešanas, sākot ar 5.jūliju, BTA lojalitātes programmas priekšrocības varēs baudīt lielākā daļa klientu, kas izmanto internetu OCTA līgumu slēgšanai.
BTA ir pārliecināta, ka šis projekts piesaistīs vēl lielāku klientu uzmanību, vienlaicīgi palielinot Latvijas autobraucēju uzticību darījumu slēgšanai interneta vidē, kā arī būs piemērotāks Latvijas apstākļiem un motivēs autovadītājus ievērot ceļu satiksmes noteikumus, tādejādi veicinot drošāku situāciju uz Latvijas autoceļiem.
BTA visā savā pastāvēšanas laikā ir bijusi sociāli atbildīgs uzņēmums, kas atrodas apdrošināšanas produktu jaunrades avangardā, uzņemoties grūtāko darbu – tiesību normu sakārtošanas iniciēšanu, sabiedrības un valsts institūciju informēšanu par svarīgākajiem apdrošināšanas darbības principiem, kā arī nepamatotu pārmetumu noraidīšanu. Tieši spēja pieņemt drosmīgus lēmumus ir nodrošinājusi BTA līderpozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū. Turpinot savu darbību vadošā Latvijas apdrošinātāja statusā, BTA ir gatava arī turpmāk piedāvāt saviem klientiem interesantus un aktuālus apdrošināšanas risinājumus, kā arī iesaistīties satiksmes drošības problēmjautājumu risināšanā atbilstoši gan sabiedrības interesēm kopumā, gan arī biznesa principiem un uzdevumiem.
Apliecinām, ka arī turpmāk pilnveidosim savus pakalpojumus un jau tuvākajā laikā izskatīsim atkal jaunas iespējas, kā veicināt klientu lojalitāti uzņēmumam un uzlabot braukšanas kultūru un satiksmes situāciju uz Latvijas autoceļiem.
principā pakalpojums ir nahrenizēts un ieviests pavisam cits. tā būtu korektāk stāstīt.