Māris Bensons ir pārliecināts par «Bensons Auto» sanāciju 25

 
12.maijs 2009 7:44

Uzņēmējs Māris Bensons ir pārliecināts par “Bensons Auto” sanāciju, to pamatojot gan ar uzņēmuma līdzšinējo labo slavu klientu acīs, gan arī pārdomāti izstrādāto uzņēmuma biznesa plānu, kas paredz “Bensons Auto” specializāciju lietoto un mazlietoto automašīnu tirdzniecības segmentā Baltijas mērogā.

2009.gada 11.maijā “Bensons Auto” iesniedza maksātnespējas pieteikumu, lai tādējādi iegūtu likumā noteiktās iespējas nodrošināt uzņēmuma darbību un iespējamo attīstību. “Uzņēmums joprojām savlaicīgi pilda visas uzņemtās saistības, taču tuvojas tas brīdis, kad tam ir jāsāk maksāt nodokļu parāda atliktos maksājumus, taču šai ekonomiskajā situācijā tas šobrīd nebūtu bijis iespējams,” stāsta Māris Bensons.

M.Benons atgādina, ka 2009.gada sākumā “Bensons Auto” vienojās ar Valsts ieņēmumu dienestu par nodokļu parāda apmaksas grafiku. “Bensons Auto” nodokļu parāds, tai skaitā arī kavējuma procenti sastāda nepilnus 2 miljonus latu. “Diemžēl, Valsts ieņēmumu dienests, cik zinu, nav tiesīgs noteikt parāda atmaksas termiņu, kas garāks par vienu gadu. Diemžēl, šībrīža ekonomiskajā situācijā maksāt 150.000 mēnesī uzņems tomēr nevar atļauties,” informē Māris Bensons, vienlaicīgi paužot pateicību Valsts ieņēmumu dienestam par līdzšinējo pretimnākšanu un izpratni.

“Bensons Auto” nodokļu parāds radās dēļ domstarpībām ar “Honda Motor Europe”, kura 2008.gada augustā pārtrauca līgumu par “Honda”. Lai gan tobrīd rindā ik mēnesi gaidīja vairāk nekā 200 potenciālie “Honda” pircēji, “Honda Motor Europe” jau 2008.gada pavasarī bija pārtraukusi automašīnu piegādi, tādējādi apturot iepriekš ieplānoto uzņēmuma naudas plūsmu.

“Uzskatu, ka tā bija negodīga tirgus pārdale, jo tā brīža “Bensons Auto” pozīcijas bija pārāk spēcīgas, lai tās varētu ietekmēt godīgā konkurence. Klientu lojalitāte pret “Bensons Auto” bija lielāka nekā pret “Honda” un šāda situācija ne visiem bija pieņemama,” norāda Māris Bensons.

Kopš attiecību pārtraukšanas ar “Honda Motor Europe” uzņēmums “Bensons Auto” turpināja sniegt auto servisa pakalpojumus “Honda” automašīnu lietotājiem, kā arī apkalpoja citas automašīnu markas. Profesionāli tika uzsākta lietotu un mazlietotu automašīnu tirdzniecība. Šobrīd ik mēnesi jau tiek pārdots vairāk nekā 40 automašīnas.

2009.gadā uzņēmums strādā bez zaudējumiem, lai gan ikmēneša kredītu un līzingu saistības ir vairāk nekā 40.000 lati, tai skaitā par ļoti dārgo un iepriekšējām vajadzībām domātu datora programmu, iekārtām u.c. Šī brīža ieņēmumi ik mēnesi jau pārsniedz Ls 250.000. Neskatoties uz pieaugošo krīzi, “Bensons Auto” ieņēmumiem ir tendence ik mēnesi palielināties. Tos veido ieņēmumi no autoservisa pakalpojumiem, rezerves daļu tirdzniecības, kā arī komisijas maksas par lietoto un mazlietoto automašīnu tirdzniecību.

M.Bensons paredz, ka šobrīd ļoti liela perspektīva ir 2 līdz 6 gadus vecu auto tirdzniecībai. “Tikko arī “Automotive News” rakstīja, ka arī citur pasaulē vienīgie, kas strādā ar peļņu, ir lietoto un mazlietoto auto tirgotāji. Šis segments Latvijā un ar Baltija ir ļoti neapgūts un attiecīgi arī ļoti perspektīvs,” uzskata Māris Bensons.
 
Visi komentāri
 
268789. viesis 12.maijs 2009 9:17
0 0 Atbildēt

labā slava izrādās ir balstīta uz nodokļu nemaksāšanas.

268791. viesis 12.maijs 2009 10:02
0 0 Atbildēt

tātad jau no maija nemaksāja nodokļus. varbūt tas ir īstais iemesls, kāpēc Honda anulēja dīlera tiesības pāris mēnešus vēlāk?

268792. viesis 12.maijs 2009 11:08
0 0 Atbildēt

raksta autoram būtu jāiemācās, ka rakstot divsimtpiecdesmit tūkstoši aiz 250 punkts nav jāliek, savādāk lasot rakstu sanāk, ka Bensons nevar samaksāt 150 Ls mēnesī un viņam līzingā mēnesī jāmaksā 40 ls :/ tas tā, starp citu!

268795. viesis 12.maijs 2009 11:49
0 0 Atbildēt

Sretsked [?] 12.05.2009 11:19

nu nemaksāja viņš nodokļus jau vismaz 2 gadus ;)

un cik sapratu, tad hondai arī nemaksāja par jau piegādātajām mašīnām, tāpēc arī jamie nedeva jaunas tačkas - teica, samaksājiet par jau piegādātajām un uzreiz dabūsiet citas

268796. viesis 12.maijs 2009 11:52
0 0 Atbildēt

Sretsked [?] 12.05.2009 11:19

...blablabla...

lasām ziņu:

"M.Benons atgādina, ka 2009.gada sākumā “Bensons Auto” vienojās ar Valsts ieņēmumu dienestu par nodokļu parāda apmaksas grafiku. “Bensons Auto” nodokļu parāds, tai skaitā arī kavējuma procenti sastāda nepilnus 2 miljonus latu."

tātad- jau 2009. gada sākumā ir bijis nodokļu parāds- iespējams, šie 2mioLs, varbūt cita summa- pēc raksta to precīzi nevar saprast. Diez gan vai tas ir izveidojies tikai 2008. gada decembrī.

turpinām lasīt ziņu:

"tuvojas tas brīdis, kad tam ir jāsāk maksāt nodokļu parāda atliktos maksājumus"

un:

"Diemžēl, Valsts ieņēmumu dienests, cik zinu, nav tiesīgs noteikt parāda atmaksas termiņu, kas garāks par vienu gadu."

No šīs informācijas es izdarīju pieņēmumu, ko izteicu savā komentā. Ja tas ir aizvainojis Tavu maigo dvēseli un izprovocējis uz nevēlamu satraukumu, kas rezultējies nervozos izteikumos, tad es atvainojos.

268799. viesis 12.maijs 2009 13:55
0 0 Atbildēt

sūdīgi ja pazaudētu vienu sakarīgu kantori. :(

268801. viesis 12.maijs 2009 14:07
0 0 Atbildēt

Pārāk LIELS tas hondu bums pie mums pēdējo gadu laikā tika sapūsts. Normāls hondu fans un atbalstītajs nemaz atklāti ar to nelielītos, ka šobrīd hondu servisi ir pārpildīti ar mašinām. Tas vien ir automatisks apliecinājums par hondu ne visai labo kvalitāti un izturību, par kuru iepriekš tika runāts visai skaļi. Itin daudziem maniem paziņām ir hondas - gan CRV,gan akkordi, kuriem šobrīd beidzas garantija un sākas dārgie maksas remonti. Darba kolēģe ar 3-gadīga akkorda ritošās daļas probzām netika galā garantijas laikā - tagad viss turpinās jau no pašas maciņa. Nepatīkami. Bet ne vellti hondu pārdošanas apjomi samazinājās tik strauji. Cilvēki jau nav tik dumji.

268802. viesis 12.maijs 2009 14:07
0 0 Atbildēt

ja normāli tirgotos un maksātu nodokļus, tad nevajadzētu ņaudēt

vai arī maksā algu normālam grāmatvedim

vai da jeb ko

karoč māris ierāvis zarā un pats vainīgs

268803. viesis 12.maijs 2009 14:35
0 0 Atbildēt

to IkdienasViesis

Ja papētītu pārdošanas apjomu līkni, tad konstatētu, ka Honda pārdošanas apjomi strauji kritās tieši tad, kad Honda dīlera tiesības tika piešķirtas Nippon Auto. Ironiski, ka šis brīdis saktita tieši ar brīdi, kad visā LV strauji kritās auto pārdošanas apjomi. Tā kā nevajag liet fufeli.

Serviss ir aizpildīts tieši tāpēc, ka pēdējo 3 gadu laikā tika pārdots liels skaits jaunu Hondu. tas arī bija iemesls Berģu salona atklāšanai.

Ar nevienu no savām 2 Hondām ar neesmu griezies pa garantijas jautājumiem ne pie dīelra, ne pie Bensona.

Ar CR-V turklāt pirms stundas izgāju TA bez neviena aizrādīja. Loģiski. Būtu diki izbrīnīts, ja tā nebūtu.

268804. viesis 12.maijs 2009 15:24
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi - Toyota serviss arī bija pilns ar mašīnām, bet ne jau tevis iedomāta iemesla dēļ, bet gan tādēl ka normāli cilvēki savas mašinas arī normāli apkopj, un dīleri gan TOYO gan Hondai (ar domu Bensons) bija kā reiz tie kuriem klienti uzticējās un joprjām uzticas).

Problēmas ar dažiem auto gadās visiem ražotājiem, tā kā jautājums paliek par servisa/dīlera attieksmi un to ko cilveks ar konkrētu auto dara !!! Nav jāstrādā servisā lai redzētu kādas tik muļķības clvēki neizveic ar saviem auto. ;)

268805. viesis 12.maijs 2009 15:53
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesim hjuņdais ir topofdapops. Honda jāserviso :D un tai nav 7gadu garantija (tik ienaidniekam varētu novēlēt - noperc sev korejieti un brauc ar viņu 7 gadus :D:D:D)

268807. viesis 12.maijs 2009 17:34
0 0 Atbildēt

Sretsked [?] 12.05.2009 16:28

tev ir kaut mazākais priekšstats cik viņi joprojām ir parādā zavodam par piegādātajām un pārdotajām tačkām????

vai tu arī tikai blabla?

cilvēki stāvēja rindā uz gondām, vicināja piķi, kuru varēja vienkārši paņemt.... tikai vien tā niansīte, ka arī zavods gribēja par jau sen pārdotajām tačkām to piķi kādreiz iegūt :D un arī valsts (maita tāda) uz kautkādu doļu cerēja :D:D:D

bet visam jau nepietiek :D:D:D

p.n.

uj bļā, es Sviestcam neesmu piķi pārskaitījis... ai, viņš var pagaidīt :D

268808. viesis 12.maijs 2009 18:41
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis būs kaut kur ''parviesojies'' :)

Šajā portālā ir gana daudz gondu jūzeru un neviens nesūdzas par to kvalitāti .

P.S. Par dārgajiem remontiem lūdzu kaut ko vairāk pastāsti manam cirvim kā reiz garantijas beigušās , citādi jūtos nedamaksājis iexavojot Texstar kalotkas par ls28,- (Delphi 17,-)un nomainot tās ( bez gemorojiem ,26minūšu laikā) par ls5,- pie ''ģaģas vasjas'' (pašam rokas ķepāt negribējās , vēders liels-traucē utt.)

Nu stāsti , neturi ''sveci'' zem pūra :):):)

268811. viesis 12.maijs 2009 22:17
0 0 Atbildēt

Auto lietotāji, gan ir īpatnēji un autoražotāji to izmanto. Pērk auto kā mobilos telefonus. Tas ka auto ražotājs neatzīst defektus nenozīmē ka auto ideāls. Tieši otrādi tas parādītu autoražotāja labo gribu novērst jebkurus pat it kā sīkus un nebūtiskus defektus. Diemžēl pircēji ir auni un tiem patīk bāzt galvu smiltīs un ne velti piemēram ford atsauca pikapu tikai tad, kad 10 cilvēki ne no šā ne no tā dzīvi sadega, tikai tad beidzot saņēmās atsaukt modeli, pirms tam vienkārši nebija izdevīgi atzīt.

Kaut vai piemērs no dzīves: MAZDA MPV 2004 gads logu tīrītājs braucot uz 80km/h pārlūza uz pusēm pusgadu pēc garantijas beigām. Kā jūs domājat vai ražotājs defektu atzīst, materiālu defekti ir acīmredzami? Protams, ka ne pērc jaunu pa 80Ls, jo defekts nav bīstams satiksmei. C' mon paveicās, ka aizmugurē neviens nebrauca mierīgi izsistu priekšējo stiklu kādam un tas grāvī iebrauktu. Pieprasīta prece, deficīts tā teikt, jo agri vai vēlu salūzīs visiem. Pa garantiju nemaina, jo tad jau kolotkas arī vajadzētu pa garantiju mainīt. Nu nez neesmu redzējis nevienu šrotu, kam lūztu nost logu tīrītājs.

OPEL dīzeļdzinēju vadības bloks, kurš atsaka rūpnīcas defektu dēļ pēc 5gadu lietošanas. Atkal garantija neattiecas pērc jaunu pa 800Ls, tas nekas, ka defekts naļico.

Ar hondu ir savādāk jaunajiem civiciem Bensons maina pat tādus sīkumus kā 3. ātruma sinhronizatoru, jo pa retam no roba izlec ārā, ja nav kārtīgi ielikts vai piemēram ručņiku, jo krāsa ne tāda kā paredzēts rūpnīcā. Tāpat arī honda papildus mūža garantijas uz atsevišķiem mezgliem.

268813. viesis 13.maijs 2009 0:01
0 0 Atbildēt

kurš līzinga kantoris izčakarēja nabaga bensonam visu biznesu ?

:D:D:D

p.n.

neiedeva līzingu nodokļu nomaksai? vai atteicās aizskaitīt piķi zavodam?

268814. viesis 13.maijs 2009 9:05
0 0 Atbildēt

Kanibaals [?] 12.05.2009 22:17

...

OPEL dīzeļdzinēju vadības bloks, kurš atsaka rūpnīcas defektu dēļ pēc 5gadu lietošanas. Atkal garantija neattiecas pērc jaunu pa 800Ls, tas nekas, ka defekts naļico.

##################33

Palabošu- Ls 1500. Nuu, ja izdodas sarunāt atlaidīti, vai ir paziņas pie dīlera, tad kādu simtu vai divus lētāk. Bet, lai iegūtu dīlera 2 gadu garantiju, tad šī detaļa pie viņa tur arī jāuzstāda itogo kopējā summa ir min 1,5 kLs

268815. viesis 13.maijs 2009 9:12
0 0 Atbildēt

Nezinu, cik tur taisnības, bet no vairākām pusēm ir dzirdēti līdzīgi izteikumi kā šie:

"Bensons pats kārtīgi nolohojās un īstermiņa naudu ieblieza nepareizi ieplānotā ilgtermiņa projektā kā rezultātā pats visu arī sačakarēja."

"Bensons ir diezgan daudz naudas izņēmis no firmas un sagrūdis nekustamajos īpašumos - ne tikai jaunbūvējamā autosalonā Berģos, bet arī citur. Un nekustamajiem īpašumiem tagad ir dziļa krīze. Tā ka lielā mērā pie šīs situācijas ir vainīgs arī pats Bensons. "

Tas no Tvnet www.tvnet.lv/auto/zinas/on...ws&com_ord=asc

Līdzīgus izteikumus dzirdēju no dažām intervijām TV, tagad gan vairs neatceros, kas tie bija par "speciālistiem".

268817. viesis 13.maijs 2009 11:25
0 0 Atbildēt

Bet kā ar servisu? Vai tas Bensonam vēl arvien rullē? Vai kvalitāte gājusi uz leju un jālaiž pie Nippona.. Man te 40000 apkope deguna galā un nevaru saprast kurā virzienā doties..

268818. viesis 13.maijs 2009 11:27
0 0 Atbildēt

deksi, man pouhj bensona maks

davaj izdaram tā

1) noslēdzam līgumu, ka tu man vedīsi kūdru pēc manam pieprasījuma, es apņemos samaksāt (piemēram) 10 dienu laikā pēc piegādes

2) tu man piegādā 100000 kubu kūdras partiju 1. jūnijā

3) 10. jūnijā tā vietā lai pārskaitītu pīķi, es tev zvanu un prasu man atvest vēl kādus 100000 kubus kūdras

kādas ir tavas darbības?

a) tu man paprasi samaksāt par jau piegādāto kūdru

b) tu atved man vēl 200000 kubus, cerībā, ka es kādreiz samaksāšu?

p.n.

pēc latvijas krutajiem likumiem - pie tam brīdī, kad tu man esi izrakstījis rēķinu, tev ir jānoskaita valstij doļa un pouhj vai tu esi no piķi no manis dabūjis vai nē :D bet tas jau ir cits stāsts

268819. viesis 13.maijs 2009 11:35
0 0 Atbildēt

268817.viesim

Bensona serviss turina darbu vecajā režīmā, tikai ar zemākām cenām. Attieksme, kafija un kūciņas ir saglabājušies nemainīgi! :)

268820. viesis 13.maijs 2009 12:42
0 0 Atbildēt

to nomiks:

Manos Berģos nav kūciņas:( Bet tas nu būtu mazākais- galvenais, lai darba kvalitāte nepazeminās!

268823. viesis 13.maijs 2009 14:26
0 0 Atbildēt

biju Bensonā uz 60kkm apkopi , viss kedā , nau probzu :) cenas down :) bet nu protams kalotkas pa 5čuku gan vēl nemaina :):):)

268826. viesis 14.maijs 2009 1:13
0 0 Atbildēt

Ja uzmanīgi papētītu kā viņš kļuva par vienīgo Honda dīleri, tad žēlums sāktu samazināties :) ne jau vienmēr var darīt tikai tā, kā pašam patīk :)

P.S. jaunām hondām defektu nav vairāk kā citām markām :) Cita lieta, ka 10 gadīgiem autiņiem jauniem esot kvalitāte bija labāka :)

268827. viesis 14.maijs 2009 8:56
0 0 Atbildēt

Ja nebūtu firmas naudiņu tērējis saviem īpašumiem būtu vēl tagad rullējis un autiņus tirgojis,bet nē vajag īpašumus austrijā un pasūtīt dārgas ekskluzīvas mēbeles.Pat tagad par tām nevar norēķināties.......viesiem parādā un tēlo aizvainoto

268829. viesis 14.maijs 2009 12:02
0 0 Atbildēt

Pārāk daudz džeks zīmējās visādos žurnalos - ar raibām apenēm, smukām džudēm,utt. Kura sieva, kura mīlākā - skaidrības gan nebija nevienam. Kur nu vēl plātīšanās ar ļimoniem, ferrari un dižiem plāniem. Daudzi savukārt sajūsmā ģība kā sirmas kundzes - laatviešu uzņēmējsss.... super !!!! Diemžēl, nekas no tā visa labs nesanāca.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti