Bauskas tehniskās apskates stacijā jauns «krateklis» 38

 
1.marts 2012 9:36

Pēc remontdarbu noslēgšanās, no 1.marta, CSDD Bauskas nodaļā transportlīdzekļu tehniskā apskate tiks nodrošināta jaunā kvalitātē un ierastajā laikā.

Minēto pakalpojumu Bauskā nevarēja saņemt vairāk nekā nedēļu – no 20.februāra līdz 29.februārim, jo tika nomainīts savu laiku – 11 gadus, nokalpojušais bremžu pārbaudes stends un autopacēlājs ar ass spēles detektoru, sauktu par „kratekli”, kā arī atjaunots diagnostikas līnijas brauktuves un grīdas segums.

Ar jauno bremžu pārbaudes stendu iespējams veikt ne tikai automobiļu, bet arī motociklu bremžu sistēmas darbības pārbaudi, savukārt jaunais autopacēlājs ir ātrdarbīgāks un tā ass spēles detektors nodrošinās kvalitatīvāku transportlīdzekļu piekares un balstiekārtas pārbaudi nekā iepriekšējais.

CSDD Bauskas nodaļā darba dienās no pulksten 8:30 līdz 17:00 var veikt tehnisko apskati transportlīdzekļiem ar pilnu masu līdz 3500 kg, kā arī saņemt ar transportlīdzekļu reģistrāciju saistītos pakalpojumus.

Diagnostikas iekārtu nomaiņa šogad plānota arī vairākās citās tehniskās apskates stacijās, par ko informēsim laika gaitā, kā arī dažās tehniskās apskates līnijās tehniskās apskates stacijā Rīgā, Antenas ielā 2, kur tehniskā apskate tiek veikta transportlīdzekļiem ar pilnu masu līdz 3500 kg. Taču atšķirībā no Bauskas, remontdarbu laikā Antenas ielā nav plānotas darba laika izmaiņas, jo, mainot iekārtas atsevišķās līnijās, nav jāslēdz visa tehniskās apskates stacija.

 
Visi komentāri
 
285573. viesis 1.marts 2012 12:37
0 0 Atbildēt

Kad močus sāks pārbaudīt uz kratekļa?

285576. viesis 1.marts 2012 17:07
0 0 Atbildēt

viesim 573. Ko mocim uz kratekļa var paŗbaudīt, ēzel?

285577. viesis 1.marts 2012 17:30
0 0 Atbildēt

paldies par pakalpojumu, kā tad nu bez tā.

285582. viesis 1.marts 2012 18:29
0 0 Atbildēt

Dekster nu laikam to pašu ko mašīnai :)

285587. viesis 1.marts 2012 22:09
0 0 Atbildēt

msh, tu motociklu dzīvē esi redzējis??

285594. viesis 2.marts 2012 8:15
0 0 Atbildēt

Esmu. Teiksi ka pakaļā kustīgais savienojums ir bez buksēm? :D

285595. viesis 2.marts 2012 8:47
0 0 Atbildēt

pastāsti,kā tu domā izkratīt uz pacēlāja motociklu, gudreli.

Lauķi ir un paliek lauķi.

285596. viesis 2.marts 2012 9:40
0 0 Atbildēt

Ja kautkas nav labi pieskrūvēts, to var konstatēt tikai uz kratekļa. Ļoti daudziem močiem ir nepareizi noregulētas gaismas, arī tās vajadzētu pārbaudīt kratīšanas režīmā, jo kratoties pa bedrēm bieži žilbina.

285598. viesis 2.marts 2012 9:59
0 0 Atbildēt

moci nemaz kratīt nedrīkst... jamie parasti sabirst rūsas kaudzītēs ar spīdīgu luktura stiklu pa virsu

285600. viesis 2.marts 2012 10:18
0 0 Atbildēt

596 viesis ir sevišķi advancēts :D Uzvelc pižiku, kratītāj, nesaldē galvu.

285604. viesis 2.marts 2012 11:43
0 0 Atbildēt

Tāpat var pārbaudīt vai kratoties nešļakstās ārā benzīns vai eļļa.

285609. viesis 2.marts 2012 18:45
0 0 Atbildēt

DekstersFF

viesim 573. Ko mocim uz kratekļa var paŗbaudīt, ēzel?

---------------------------

Ēzeļa ausu vērsumu :-) Bet, ja nopietni, priekšas un pakaļas

riteņu gultņu stāvokli, pakaļdakšas gultņus, priekšējās dakšas

amortizatoru vadošo slīdgultņu diloni un dakšas "grozāmo

gultņu" stāvokli. Metodiku laipni lūgts apskatīt Vācijas TUV

dokumentos! :-) :-) :-) Protams, jāprot Reiha izloksne, natuerlich! :-)

285610. viesis 2.marts 2012 19:21
0 0 Atbildēt

Crankshaft 766 [?] pirms 32 minūtēm

DekstersFF

viesim 573. Ko mocim uz kratekļa var paŗbaudīt, ēzel?

---------------------------

Ēzeļa ausu vērsumu Bet, ja nopietni, priekšas un pakaļas

riteņu gultņu stāvokli, pakaļdakšas gultņus, priekšējās dakšas

amortizatoru vadošo slīdgultņu diloni un dakšas "grozāmo

gultņu" stāvokli. Metodiku laipni lūgts apskatīt Vācijas TUV

dokumentos! Protams, jāprot Reiha izloksne, natuerlich!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

tas bauskas pāķis natuerlich nerubī , šas sevi par axūno lielpilsētnieku, esam uzskata un visu zina besser kennen zu lernen :)

285613. viesis 2.marts 2012 20:10
0 0 Atbildēt

IDIOC

:-) :-) :-) Nu kāpēc uzreiz tik krasi tiesāt :-) Varbūt cilvēkam uzreiz

neienāca prātā ... Es savulaik šo procesu dabā vēroju, principā viss

notika kā auto, vien ruļļu stends bija speciāls, "motociklisks" :-) A

tā viss tas pats, ieskaitot zondi trubā :-)

285614. viesis 2.marts 2012 20:36
0 0 Atbildēt

DIOC

Nu kāpēc uzreiz tik krasi tiesāt Varbūt cilvēkam uzreiz

neienāca prātā... Es savulaik šo procesu dabā vēroju, principā viss

notika kā auto, vien ruļļu stends bija speciāls, "motociklisks" A

tā viss tas pats, ieskaitot zondi trubā

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

kas ta nu par krasu tiesāšanu :)

slimus netiesā , slimus esot jāārstē :):)

man šitā pFFietirstāskedas ''pērle''[c]DekstersFF 122 [?] pirms 12 stundām

pastāsti, kā tu domā izkratīt uz pacēlāja motociklu, gudreli.

Lauķi ir un paliek lauķi.

atgādināja CCCP armijā redzēto gānīšanos starp diviem uzbekiem , šamie viens otru par ''čurbaniem'' un ''urjukiem'' apsaukāja :):):)

285616. viesis 2.marts 2012 22:29
0 0 Atbildēt

Gribētos redzēt,kā uz Bauskas CSDD kratekļa kratīs motociklu. Vēl tas mums te trūkst... Pietiekami veiksmīgi to izveic apskates meistars, izbraucot ar moci. Ja cilvēks ko saprot no mo, uzreiz būs viss skaidrs,vai kaut kas kaut kur ļurkājas. Ja kāds mo braucējs ir tik stulbs,ka brauc ar beigtiem gultņiem un buksēm, tad tas tiešām ir ēzelis.

285618. viesis 2.marts 2012 23:58
0 0 Atbildēt

Veiksmīgi? Nu jā, ļoti veiksmīgi, un sliktos laikapstākļos tikpat veiksmīgi nekas nenotiek. Un reizēm, kā dzirdēts, šie braucēji ir tiešām veiksmīgi, jo knapi māk braukt ar moci. Nu jā, vācijā gan jau ka nav tāds bezpriģels kā latvijā, kur TA veicošā firma neatbild par pārbaudes laikā izdarītajiem bojājumiem un tātad moci ir jāizkrata, jo firma nevēlas maksāt tūkstošus ja tas braucējs noliksies.

285619. viesis 3.marts 2012 0:02
0 0 Atbildēt

Cik inspektori Latvijā, pārbaudot motociklu TA laikā ir nokrituši?

285620. viesis 3.marts 2012 8:56
0 0 Atbildēt

Pretjautājums, cik TA inspektori ir pārbaudījuši moci pa īstam, nevis galočkas dēļ?

285621. viesis 3.marts 2012 8:57
0 0 Atbildēt

Cik TA inspektoriem ir A kategorijas tiesības?

285623. viesis 3.marts 2012 12:53
0 0 Atbildēt

Cik notikuši negadījumi motocikla neatbilstoša tehniskā stāvokļa dēļ?

Kāpēc TA inspektoram vajag A kategoriju, ja viņam ir labas tehniskās zināšanas motocikla uzbūvē un viņš brauc pa slēgtu teritoriju?

Visas šīs diskusijas parāda, cik mūsu vidū ir stulbeņu, kuriem vajag kratīt moci un vēl visādus debīlismus, inspektori kaut ko nepārbaudot utt.

285624. viesis 3.marts 2012 13:36
0 0 Atbildēt

Par negadījumiem - vismaz 50%. Tieši tik daudz močiem ir neatbilsotšas (nodilušas) riepas. Katram otrajam baikam pakaļējā riepa ir "kantaina".

Un ja tas TA inspektors pārbaudot tavu moci nokritīs tajā slēgtajā teritorijā, tad tu arī dziedāsi to pašu dziesmu (lai brauktu ar moci pietiek tikai ar tehniskajām zināšanām, pravas nevajag?

******* tu biji, bet kā dubults ******* esi atgriezies, Aigariņ!!!

285625. viesis 3.marts 2012 13:48
0 0 Atbildēt

Paga paga, tas tāpat kā šis bļauj ka +1 kmph ir smags pārkāpums, jo vēl pats tādu bildi nav saņēmis, tā arī kaut kāda TA ļoļika braukāšana pa teritoriju viņam ir normāla lieta, jo vēl neviens ar viņa moci nav nolicies... :D

P.N. Es nešaubos ka liepājā močiem arī iet TA, bet es kaut kā neesmu manījis ne grobiņā, ne liepājā pie punktiem "slēgtu teritoriju" :)

285626. viesis 3.marts 2012 14:06
0 0 Atbildēt

Slēgtā teritorija laikam domāts TA boksa teritorija.

285627. viesis 3.marts 2012 14:12
0 0 Atbildēt

Tur jau TA ļoļikam pirms maiņas jābūt labi saskatījušamies bojevikus lai ar moci braukātu pa boksu... :D :D :D

285628. viesis 3.marts 2012 16:34
0 0 Atbildēt

Pietiekami daudz reižu esmu bijis TA ar moci, neviens nav kritis un nevienu tādu gadījumu dzirdējis neesmu. Inspektora atbildība ir apdrošināta,ja kas.

Par riepām. Tas jefiņš, kurš te minēja par kantainām riepām- iedod pierādījumu, ka tieši riepas dēļ motocikls nokrita, nevis smilts vai kāda cita iemesla dēļ.

Un, pajoliņ, kā motocikla kratīšana uz stenda sakrīt ar riepas nodiluma kontroli? :D:D:D Un,ja uz aposkati ir laba riepa, vai pēc 1 mēneša tā nebūs jau nobraukta?

Speciālisti,bļin. Un vēl pasakiet man to-kā A kategorijas esamība garantē to,ka cilvēks patiešām māk BRAUKT ar motociklu? :D Idiņi...

285629. viesis 3.marts 2012 18:03
0 0 Atbildēt

Kamēr mocis kratīsies uz stenda, Aigars varēs nomērīt protektora dziļumu.

Vispār jau vajadzētu kratīt kopā ar voģilu, jo tur var daudz kas izkratīties ārā. To labi parāda avārijas...

285630. viesis 3.marts 2012 23:29
0 0 Atbildēt

Nu savām acīm redzēju, ka Liepājā CSDD inspektors moci "pārbaudīja" bez ķiveres braucot pa CSDD piekrītošo stāvvietu, Ventspilī, ar tiesa ar ķiveri galvā pa CSDD teritoriju un ielu...

285632. viesis 4.marts 2012 21:00
0 0 Atbildēt

kratit jus varat savus mazos chibrikus umnjiki, mans mocis kartigi izkrataas maucot pa mezhu, bet ritenju gultnjus neesu jaucis un mainijis nevienam savam mocim, jo normaliem mociem vini iet muzigi. crankshaft vel dzivo padomju laikos jo ka izskatas pazist tikai javas un voshodus.

285633. viesis 4.marts 2012 21:19
0 0 Atbildēt

Šīris krata?

285634. viesis 5.marts 2012 8:01
0 0 Atbildēt

285632

kratit jus varat savus mazos chibrikus umnjiki, mans mocis kartigi izkrataas maucot pa mezhu, bet ritenju gultnjus neesu jaucis un mainijis nevienam savam mocim, jo normaliem mociem vini iet muzigi. crankshaft vel dzivo padomju laikos jo ka izskatas pazist tikai javas un voshodus.

=====================

HVZ, ja palasa vāciskos papīrus, riteņu gultņu un stūres "kolonkas" gultņu

defekti tur nāk priekšā salīdzinoši bieži, lielākoties īpašnieku nevērības pēc.

Mūžīgi "neiet" nekas, močiem relatīvi ilgi nelielo absolūto noskrējienu dēļ,

bet ir nācies savulaik vest uz LV paziņām gultņus, kuru dabūšana šeit bija

ilga, dārga un sarežģīta :-) Javas un Voshodi te ņipričom - palasies kaut vai

aizjūras moču remonta instrukcijas :-)

285635. viesis 5.marts 2012 8:18
0 0 Atbildēt

Te neviens neko nelasa!

Te darbojas princips - ja man tā ir, tad visiem defaultā tā jābūt un punktc!

Ir bezcerīgi piespiest lasīt cilvēkus bez vidējās izglītības, tādus kā deksters u.c.

Otra galējība ir PSRS laiku inženieri, tādi kā i-edgars, kuriem galvā ir iekalta padomju laika teorija un tehnoloģija. Dažiem pat čerdakā ir padomju laiku zārks, lai tā arī aizietu zem padomju ēnas...

285637. viesis 5.marts 2012 13:56
0 0 Atbildēt

285635

Otra galējība ir PSRS laiku inženieri, tādi kā i-edgars, kuriem galvā ir iekalta padomju laika teorija un tehnoloģija. Dažiem pat čerdakā ir padomju laiku zārks, lai tā arī aizietu zem padomju ēnas...

======================

Par zārku - tas bija pārliecinoši! :-) :-) :-) Mja, es vēl aizvien lietoju dažus padomjlaika pribambasus, piemēram, zupas karotes, kaut kā ērtākas liekas,

nekā modernās "desertkarotītes" :-)

Padomjlaika inženieri vispār bija kopumā labāk izglītoti, īpaši teorijas jomā -

teorijā jau nekas praktiski mainījies nav. Tehnoloģijās jā, mainās aizvien un

jo tālāk, jo ātrāk, tikai ...mūsdienu "inženieri" lielākoties gan zin, kā nomainīt vienu aņķinu pret citu, tikai izsecināt, kāpēc tas izgājis no ierindas, gan nemāk :-) Ir nācies ar tādiem sastapties savulaik darba jautājumos :-)

Un, ja par gultņiem, vissvarīgākais ir tas, kas to gultni ir ražojis! ja gultnis ir ražots vēl PSRS laikos, tad visticamāk viss būs OK, ja tagad, tad jāzin, ka arī

šīs mantiņas vilto uz nebēdu! Gan bijušās PSRS teritorijā, gan citur ... Un ir bijušas darīšanas arī ar viltotiem SKF gultņiem, turklāt reāli dārgiem :-)

285644. viesis 6.marts 2012 11:03
0 0 Atbildēt

Nu, cik zināms, katrā TA stacijā vismaz vienam darbonim moča tiesības ir. Un braukt arī māk. Bet speciali moču pārbaudes stendi,šķiet vēl nav pat Vācijā.

285646. viesis 6.marts 2012 13:27
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis

Nu, cik zināms, katrā TA stacijā vismaz vienam darbonim moča tiesības ir. Un braukt arī māk. Bet speciali moču pārbaudes stendi, šķiet vēl nav pat Vācijā.

=====================

Ir , ir, Šveicē arī ir , un Austrijā arī :-) Sevišķi gana mazās kubatūras, ar kurām jaunieši nēsājas, to tur ir dažos rajonos nemērā daudz ... Šur tur pats redzēju,

par sistēmu kopumā draugi - sacīkšu braucēji pastāstīja, viņu vidū ir padaudz

policistu :-)

285650. viesis 6.marts 2012 19:34
0 0 Atbildēt

Ja inspektoram nav A kategorijas,vinjs nemaz neiet pie mocha klat.

Mana puse nav dzirdets ka baudot kads butu nokritis,bet stumis ar tuksu baaku atpakal uz TA staciju gan:)) protams vertejums "2" bija pelnits pec shi gajiena:))

286047. viesis 25.aprīlis 2012 9:23
0 0 Atbildēt

dekster, man pazinjam Jekabpilii sasita moci apskates laikaa. Apdroshinashana tik vecam mocim atteicas pirkt jaunas daljas, lika taisnot saliektos dakshas shtokus... Ja saproti ko no taa, tad zinaasi, ka to normali izdariit nevar kartiigi liektiem... Rezultataa shis moci taisija pa savu naudu, jo nebija laika gadiem nemties pa tiesaam.

Tapat rigaa citam chomam teju nosvieda moci zemee, nu nemaak vini ar jebkuru moci normali braukt... Ta kaa stends ir ok.

286048. viesis 25.aprīlis 2012 9:25
0 0 Atbildēt

285632. viesi, nemuldi, put tie gultnji, dalai smago enduro vini ir jacheko.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis 2

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti