Ford Focus 1.0 EcoBoost piedzīvo strauju pārdošanas sākumu visā Eiropā 4

5.jūnijs 2012 9:51

Jaunākā Ford Focus versija ar 1.0 litra EcoBoost dzinēju strauji gūst pircēju atzinību visā Eiropā. Aprīlī vien tika saņemts vairāk kā 4700 pasūtījumu uz 1.0 EcoBoost modeli - 23,3% visu pasūtīto Focus automobiļu 19 Eiropas valstīs.

„1.0 litra EcoBoost dzinējs ir piemērs, tam kā vajadzīga inovācija sasniedz tirgu īstajā brīdī, kad klienti meklē ekonomisku benzīna dzinēju, kas joprojām spēj sagādāt braukšanas prieku,” teic Ford of Europe viceprezidents Roelants de Vārds (Roelant de Waard). „Reti esmu piedzīvojis tik plašu atzinību no preses, dīleriem un pircējiem kādu esam saņēmuši par Focus 1.0 litra EcoBoost.”

Šveicē 60% visu pasūtināti Ford Focus ir 1.0 litra EcoBoost. Nākamā ir Grieķija ar 37% un holandieši ar 35%. Ford divos lielākajos noieta tirgos Lielbritānijā un Vācijā 28% klientu izvēlējušies tieši šo dzinēju. Francijā šādu izvēli izdarījuši 17%, Itālijā – 16%, bet Spānijā 18% Focus pircēju.

Jaunais EcoBoost benzīna turbo dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu ir mazākais, taču enerģētiski efektīvākais Ford dzinējs kāds jebkad radīts. Tas nodrošina 1,6 litra dzinējam līdzvērtīgu jaudu, bet ar zemāku degvielas patēriņu un samazinātiem CO2 izmešiem. Focus 1.0 EcoBoost ir degvielas ekonomijas un CO2 izmešu līderis starp kompaktajiem C segmenta benzīna automobiļiem.

Tikai 97 kilogramus smagais 1.0 litra EcoBoost ir tik mazs, ka to var novietot uz A4 formāta papīra lapas. Līdztekus Focus šis dzinējs vēl šogad būs pieejams Ford B-MAX un Ford C-MAX. Ford paziņos par citiem modeļiem ar jauno EcoBoost dzinējiem tuvojoties to iznākšanas brīdim.

Šobrīd Latvijā ikviens interesents var izmēģināt Focus 1.0 litra EcoBoost Ford oficiālā pārstāvja – Inchcape Motors Latvia autosalonā, Rīgā, Skanstes ielā 4a.
 

 
Visi komentāri
 
286288. viesis 7.jūnijs 2012 15:36
0 0 Atbildēt

Nebrīnītos, ka pēc 10 gadiem mašinās liks iekšā 50 kubcentimetru mopēdu motorus...Kādreiz smalkais stiliņš skaitījās braukt ar vismaz 4-litrīgu astoņnieku, tagad ar vienlitrīgu četrinieku. Tiešām, eiropieši manāmi kļust trūcīgāki.

286289. viesis 7.jūnijs 2012 17:45
0 0 Atbildēt

IV, a kur ir problēma? Es vienīgi nesaprotu kāpēc 1.0 - labāk kādu 1.3 - bija jau valstis, kurās pēc šitentā paša principa pat siermašīnu motorus turbinizēja nodokļu dēļ, tad nu kaut kāds 1.3 varētu būt līdzvērtīgs 2.0 atmosfērai.

Kaut gan droši vien šitentais 1.0 ir pat labāks par 1.6 atmosfēru, griezes moments droši vien sasniedz savu apogeju stipri ātrāk.

286292. viesis 9.jūnijs 2012 1:24
0 0 Atbildēt

Ja jau to dzinēju var novietot uz A4 formāta lapas, tad to tikpat labi var novietot uz aploksnes pastmarkas.

Un kā lai šādu tuftu ņem par pilnu?!

286293. viesis 10.jūnijs 2012 12:45
0 0 Atbildēt

Pareizāk - vienlitrīgu trijnieku.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieks avarē Tukuma aplī (+ FOTO) 40

Tukuma aplī, piebraucot no Rīgas, šodien, 26.februārī, avarējis vilcējs ar puspiekabi. Policija noskaidros, vai tas noticis ceļa apstākļu, vai kādu citu iemeslu dēļ. Lasīt vairāk

 

Pirmoreiz Latvijā - veloceliņu attīstībai līdz 2027.gadam valdība iezīmē 23 miljonus eiro 3

Šodien, 25.februārī, Ministru kabineta sēdē, atbalstot Latvijas Nacionālo attīstības plānu 2021.-2027.gadam, veloceļu attīstībai pielemti indikatīvi 23 miljoni eiro. Lasīt vairāk

 

Citroen luksuss zīmols iepazīstina ar jauno sedanu (+ FOTO) 13

Citroen apakšzīmols DS publicējis jaunā sedana DS 9 attēlus. Plašākai publikai to parādīs Ženēvas autoizstādē, marta sākumā. Lasīt vairāk

 

Pagriezties vajag no savas joslas (+ VIDEO) 17

Priekšā braucošais plāno griezties pa kreisi, taču pārāk ilgi vilcinās ieņemt malējo kreiso joslu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti