Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pārdots pirmais Leaf 79

 
6.februāris 2013 11:41

Skandi Motors, oficiālais Nissan izplatītājs Latvijā, ir pārdevis pirmo Nissan LEAF elektrisko automobili Latvijā. Nissan LEAF ir pasaulē pieprasītākais elektroautomobilis - kopš tas laists klajā, ir pārdoti aptuveni 50000 automobiļu visā pasaulē.

Nissan LEAF ir ieguvis Pasaules, Eiropas un Japānas Gada auto titulus, un nupat saņēma arī vietējo apbalvojumu - Latvijas Eko auto 2013.


Bezizmešu mobilitātes atbalsta biedrības (BIMAB) valdes priekšsēdētājs Arnis Bergs: „Tas, ka savu īpašnieku ir atradis Latvijā pirmais Nissan LEAF, ir kārtējais apliecinājums praktiskai interesei par elektromobiļu pielietojumu. Nākotnē arvien vairāk cilvēku varētu dot priekšroku elektriskajiem transportlīdzekļiem, ja to sekmēs valsts atbalsts. Jau tagad Latvijas valsts līmenī arvien vairāk tiek domāts par atbalstu elektriskajiem transportlīdzekļiem. Piemēram, no šī gada 1.janvāra tiek atbalstīta visu kategoriju elektrisko transportlīdzekļu lietošana, nosakot, ka par tiem nav jāmaksā transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis. Jau agrāk ir noteikts atbrīvojums no reģistrācijas nodokļa. Kā viens no nākošajiem soļiem elektrisko transportlīdzekļu atbalstam sagaidāms to bezmaksas novietojums Rīgas pašvaldības autostāvvietās.”


Nissan LEAF ir piecvietīgs piecdurvju hečbeks, tikpat ietilpīgs un jaudīgs kā tradicionālie automobiļi, taču ar Nissan izstrādāto kompakto elektrisko motoru, kas attīsta 80kW jaudu un ļauj sasniegt maksimālo ātrumu vairāk par 145km/h. Ar vienu uzlādes ciklu Nissan LEAF nobrauc 175km, tā darbības laikā neradot ne grama kaitīgo CO2 izmešu. Turklāt, nobraucot 100 km attālumu ar Nissan LEAF, par elektroenerģiju samaksāsiet vien aptuveni 1,50 Ls. Turpretī parastais auto uz 100 kilometriem patērēs vidēji 5-7 litrus, kas izmaksās vidēji ap 6 Ls, atkarībā no degvielas patēriņa. Tas nozīmē, ka elektrība izmaksās apmēram 4 reizes lētāk, nekā degviela.
Uzlādēt Nissan LEAF ir ātri, ekoloģiski tīri un viegli, izvēloties piemērotāko uzlādes veidu – no 8 stundu standarta līdz ātrajam, kas ļauj sasniegt 80% akumulatora uzlādes līmeni aptuveni 30 minūtēs. Unikālā telemātikas sistēma Carwings ļauj LEAF īpašniekam uzraudzīt uzlādes procesu ar viedtālruņa palīdzību.
Izcili aerodinamiskais Nissan LEAF eksterjera dizains palīdz taupīt enerģiju un samazināt vēja radīto troksni. Ikviens interjera dizaina elements, no stūres līdz parocīgai pārnesumu pārslēga svirai, ir izstrādāts tieši Nissan LEAF. Automobilis ne tikai lieliski izskatās, bet arī sniedz patiesu braukšanas baudījumu, pateicoties lieliskai vadāmībai, klusai gaitai un momentālajam paātrinājumam.
Standarta Nissan LEAF aprīkojumā ietilpst 7" skārienjūtīgs, krāsains LCD ekrāns ar borta datoru, navigācijas un telemātikas sistēmu, kas ne tikai ļauj sekot uzlādes procesam, bet arī regulēt automobiļa apsildes un gaisa kondicionēšanas uzstādījumus no attāluma, ar sava viedtālruņa palīdzību. Tāpat standarta aprīkojumā ir iekļauta atpakaļskata kamera, slēdži uz stūres (kruīza kontrole, audio sistēmas vadība, brīvroku tālruņa sistēmas vadība, borta datora vadība), bezatslēgas iekāpšanas sistēma (Intelligent Key®), kā arī tonēti aizmugurējie sānu logu stikli, LED lukturi, elektriski vadāmi, apsildāmi un pielokāmi sānu spoguļi, lietus sensors, apsildāmi priekšējie un aizmugures sēdekļi, apsildāma stūre, pilnībā automātiska gaisa kondicionēšanas sistēma ar putekšņu filtru, kruīza kontrole ar ātruma ierobežotāju, kā arī CD/MP3/AM/FM audio sistēma ar USB, iPod®, AUX-IN pieslēgvietu, Bluetooth® brīvroku sistēmu ar balss vadību, 6 skaļruņiem un audio sistēmas vadības pogām uz stūres. Kā papildus opcijas ir iespējams izvēlēties jumta spoileri ar saules paneļiem un metālisko virsbūves krāsojumu.
Nissan LEAF nav tikai tehnoloģiski moderns, arī drošības ziņā tas soļo laikam pa priekšu. To pierāda augstākais – 5 zvaigžņu novērtējums Euro Ncap drošības testos. Nissan LEAF ir pilnībā aprīkots ar sešiem gaisa drošības spilveniem, 4 riteņu bremžu pretbloķēšanās sistēmu (ABS) un elektronisko stabilizācijas sistēmu (ESP).
Latvijā pilnībā aprīkotais Nissan LEAF ar automātisko transmisiju tagad ir pieejams par 26 900 latiem (ieskaitot PVN).
 

 
Visi komentāri
 
289398. viesis 6.februāris 2013 20:17
0 0 Atbildēt

Kurš tad to ieķēra? Tak ne jau kāds privātais.

289402. viesis 7.februāris 2013 7:38
0 0 Atbildēt

Piemēram Prius plug-in ( ap 27 000 Ls ) nopirka ģimenes ārste no Gulbenes puses .

289404. viesis 7.februāris 2013 8:13
0 0 Atbildēt

Runā, ka diezgan paliela pašvaldības iestāde.

289405. viesis 7.februāris 2013 9:08
0 0 Atbildēt

kapēc neraksta , ka pie mīnus 10 grādiem šis brīnums izlādējas 3 reiz ātrāk! :) un batarejas darbības laiks ir tikai 10 gadi, pēc tam tik nomaiņa pie Dīlera

289406. viesis 7.februāris 2013 9:52
0 0 Atbildēt

seaman, cik saprotu, tev tāds ir jau 10 gadus. Padalīsies, lūdzu, iespaidos?

289408. viesis 7.februāris 2013 9:55
0 0 Atbildēt

10 gadi baterija darbojas? :) Maz ??

289411. viesis 7.februāris 2013 11:35
0 0 Atbildēt

Vispār jau daudz slikta dzirdēts par pavecāku Priusu baterijām - to darbība pielīdzināma teju "nullei".... Bet jaunu AKB komplekts velkot uz 3000 eiro - tā esmu dzirdējis no nostāstiem. Pagaidām augstās AKB izmaksas- tas ir liels mīnuss elektro auto izmantošanā.

289412. viesis 7.februāris 2013 11:47
0 0 Atbildēt

GB12 ir arī citi info avoti, kā piemeram gOOOOgle, wiki vai dīlera salons. priekā! :)

289413. viesis 7.februāris 2013 13:17
0 0 Atbildēt

par tiem "valsts atbalstiem" gan topica reklāmdevējs varētu pakluCēt.... rekur metalurgs jau iet uz grunti zaļās enerģijas vārdā :D:D:D

nevienā reklāmbukletā nav rakstīts un neviens arī nevar īsti pateikt cik īsti izmaksā akumulatora lādēšana.... visi aprēķini ir balstīti uz 100% lietderibas koeficientu :D

sīmanim nav īsti taisnība par to nomaiņu pie dīlera.... baterija sastāv no moduļiem, ko teorētiski var mainīt pa vienam...

baterijas laiks jau īsti nav 10 gadi.... tas ir atkarīgs no apstākļiem (pat reklāmbukletā tas ir rakstīts)

un vēl baterijām ir viena negatīva īpašība - katrs var pārbaudīt mājas apstākļos - las notiek, ja (piemēram telefona) litija baterijā izbaksta caurumu ;)

pagaidām pat tik saspiedies purns kā vadonis vēl nav nopircis elektrokāru :D:D:D

tobiš kāpēc jāmaksā 25+ štukas latu par ierobežotas lietošanas kompaktklases ķerru, ja tādu pašu ar benzīna motoru var paņemt par 15 štukām?

289414. viesis 7.februāris 2013 13:30
0 0 Atbildēt

Jā, un google, wiki un dīlera salons ir kaut kādi pravieši, kas zin, kas būs pēc 10 gadiem modelim, kuru ražo tikai apmēram 2.5 gadus, pie tam, nozarē, kas tā nopietni tikai pēdējos 3-5 gadus sāk attīstīties...

Nezinu par googli un wiki, bet varu tev pačukstēt. Dīleriem pašiem nav ne jausmas, kas ar to auto būs pēc šī laika. Un ar elektroautomobiļiem kopumā. Tas, ka tās varētu iet 10 gadus, jā, varētu būt, bet varētu arī nebūt, pie tam, nav ne jausmas, cik maksās baterijas, vai tās tikai dīleris mainīs vai arī kas cits. Renault, piemēram, iet ceļu, ka baterijas varēs samainīt jebkurā uzlādes stacijā - noliec veco, ieliec jauno un močī tālāk. Tā kā Nissan ar Renault iet kopā, iespējams, arī Nissan izvēlēsies šo variantu. Bez tam, degvielas sūkņi, kārbas, sprauslas utt. mēdz nobirt ātrāk par 10 gadiem. ;)

289415. viesis 7.februāris 2013 14:48
0 0 Atbildēt

prikš gābē12 pāris lietas -

es jau šito lietu skatīju - vispirms sāksim ar to, ka amŪrikā šitās mizas jau pāris gadus tirgo un tur tiek veikts monitorings - ķipa kas pērk, kur pērk, cik brauc, kā lādē, cik tas maksā utttt.

reālie cipari vairs nemaz nav tik optimistiski kā reklāmbukletos....

reāli pārrēķinot naudā, pēc šodienas elektrības cenām sanāk 2.26 lati uz 100 kilometriem... un tas ir kalifornijas jūzerim, kur aug apelsīni un vienkārši nav mīnusa tempertūru... kāpēc latviešu reklāmbukletos ir lasāmi šķidri irsieni, par 1.50latiem uz kilometru????

diez vai līfa saimnieks būs ar mieru močīt ar aizsalušiem logiem un lāsteku pie deguna lai iekļautos 2.26 latos uz sotaka.... pie tam jāņem vērā, ka aukstu akumulatoru nelādē, bet vispirms silda.... salonu pirms braukšanas arī silda no elektrotīkla....

īsāk sakot benzīna bezmotors ir pulka lētāks....

nākošā lieta -

renault gadījumā tu pērc tikai mašīnu...

par akumulatoriem tu maksā papildus... ķipa īres maksu - atkarībā no izvēlētā tarifu plāna ;)

289420. viesis 7.februāris 2013 16:15
0 0 Atbildēt

renauklts jau sen iet ceļu, ka saplīsis renis ir jādzen uz tolmetu un jāņem jauns. par auto remontēšanu neviens franču inženieris nav domājis.

289421. viesis 7.februāris 2013 16:31
0 0 Atbildēt

Pirmais, nav tik traki. Līfu uz urrā tirgo arī Norvēģijā, Somijā, kur mīnusi ir lielāki kā pie mums, un dažas mašīnas ir notirgotas arī igauņos. Tartu pat takši ar līfiem braukā. Un, cik zinu, nesūdzas, bet pērk vēl klāt.

289422. viesis 7.februāris 2013 16:32
0 0 Atbildēt

Pirmais- metalurgs uz grunti neiet dēļ zaļās planētas, tu, grūtgalvīt.

289423. viesis 7.februāris 2013 16:33
0 0 Atbildēt

Anonimiķi- reni neņem tolmetā, to ņem tolplastā, kanalizācijas trubu ražošanai, tur viss no plastmasas.

289426. viesis 7.februāris 2013 17:22
0 0 Atbildēt

DekstersFF -1614 [?] pirms 35 minūtēm

metalurgs uz galu iet jau sen.... un TU jamo izglābsi.... tāpat kā pareksu, airbaltiku un vēl daudzas mikrolietas.... un izglābtie dzīvos zaļi.... tāpat nav manāmi ubagojot pie katedrāles ne pareksa ne airbaltika darboņi ;)

kurs ta sanāk tas grūtgalvītis????

elektrības cena gala patērētājiem sastāv no 3 daļām - pati elektrība, drātis un zaļums (OIK)

oik tiek noteikts reizi gadā ņemot vērā iepriekšējā gada datus.... kas ir oik? pa lielam tas ir cipars par kuru iepirka zalo špani, sadalīts uz vispār iztirgoto elektrības dadzumu.... a kāpēc jāpērk mistiska zaļā elektrība??? pareizi - tāpēc, ka ir tādi līgumi saslēgti.... un neviens par tiem līgumiem cietumā nesēž.... miķelsonu pat izlaida :D:D:D

kāpēc latvijas penzionāram zaļas nākotnes vārdā (kuru tas penzis tāpat nesagaidīs) par KOSMISKU cenu ir jāpērk mistiska elektrība no "īpašiem ražotājiem"

jautājums - kas tad īsti ir tie režotāji?

konkrēti - papēti cik "zaļās" naudas saņem latvenergo par gāzes koģenerāciju ;)

kāpēc ir jāražo tā "dārgā elektrība"??? vai nav lētāk to pirkt no tiem, kas māk saražot lētāk???? pareizi :D - bez atbalsta tāds bizness nav iespējams....

un protams uz astes sēž maziņie pietuvinātie resnvēderi un to biznesiņi...

289427. viesis 7.februāris 2013 17:40
0 0 Atbildēt

GB12 -1203 [?] pirms 51 minūtes

muhahāāāā

tartu takši močī ar līfiem :D:D:D

tu tur kādreiz esi bijis???

es biju.... tartu sevi pozicionē, kā krutu zinātnes pilsētu... kaut vai tas pats aaha un citas lietas

ir tāds kioto protokols, ko dažas valsti ir parakstījus un dažas pat nedomā to darīt....

parakstījušās valstis ir izdomājušas mistiskas kvotas (atkarībā no valsts teritorijas lieluma) un tad nu ar tām kvotām tirgojās..... ja vairāk "uz papīra" samazina co2 izmešus, jo vairāk ir ko pārdot kaimiņiem :D:D:D

par elektrotakšiem tartu - realitāte ir tāda, ka ikauņi ir izvēlējušies ķipa atbalstu elektromašīnām.... latvieši atbalstīja siltināšanu un apmaksāja visādus malkas katlus un siltumsūkņus līdz 7500latiem ;)

tur ir izvēlēts risinājums - taisi`t elektromašīnu uzlādes tīklu - viena uzlādes stacija maksā ~10štukas... jamā spēj uzlādēt līfu līdz ~80% 30 minūšu laikā...

viens privāts nūģis pagājušajā vasarā nopirka līfu, lai izmantotu kā taksometru.... tas, ka pērk vēl, pagaidām ir stipri pārspīlēts.... iedomājies taksi, kurš 30 minūtes ved klientu, tad 30 minūtes brauc lādēties un tad 30 minūtes stāv pie kontakta :D:D:D

289428. viesis 7.februāris 2013 17:50
0 0 Atbildēt

Afigeķ.... Pirmais, tu esi dornis. ( bet tu to jau zini).

289429. viesis 7.februāris 2013 19:14
0 0 Atbildēt

[c]par elektrotakšiem tartu - realitāte ir tāda, ka ikauņi ir izvēlējušies ķipa atbalstu elektromašīnām... latvieši atbalstīja siltināšanu un apmaksāja visādus malkas katlus[/c]

Kļūdies, latvieši izdomāja aprīkot tiltus ar LED gaismām, kas būtībā par šādu cenu sevi neatpelnīs nekad.

www.varam.gov.lv/in_site/tools.../ApstProj.docx

289432. viesis 7.februāris 2013 19:20
0 0 Atbildēt

[c]Pirmais:nevienā reklāmbukletā nav rakstīts un neviens arī nevar īsti pateikt cik īsti izmaksā akumulatora lādēšana... visi aprēķini ir balstīti uz 100% lietderibas koeficientu [/c]

Jau iepriekš kad tepat iauto spriedelēji pa Līfiem, tev tos ciparus iedeva, gan pie 220V, gan pie 380V. Nē, atkal mal to pašu, kā veca plate.

289433. viesis 7.februāris 2013 19:21
0 0 Atbildēt

tā jau tāi ķerrai nav ne vainas, it īpaši zaļi domājošiem cilvjiem Galvpilsētā, BET nejau par tādu ciparu. cik gados tās 9 pārmaksātās štukas atmaksāsies?

ps. pirmais raksti vēl :popkorns: :)

289438. viesis 8.februāris 2013 4:09
0 0 Atbildēt

Ja buutu paardota pirmaa Tesla ..., bet varbuut , ka jau ir?

289439. viesis 8.februāris 2013 8:19
0 0 Atbildēt

Es labāk pirkšu jaunu Kia-Rio ar baudāmu 1,2 litru benzīna motoru par 8400 latiem.

289440. viesis 8.februāris 2013 8:31
0 0 Atbildēt

Pirmais, cik man zināms (no drošiem avotiem), tam privātajam nūģim, ja mēs domājam vienu un to pašu juridisko personu, ir jau 5 Leaf takši. Un šis gatavojas pirkt vēl. Kopā Igaunijā ir pārdoti vairāk kā 30 līfi, Norvēģijā vairāk kā 1500. Acīmredzami, tik sūdīgi viņi ziemā nemaz nav. Protams, ja tiek izmantoti galvenajam paredzētajam mērķim, nevis, kā te viens otrs bļaustās - sūds, jo nevar aizbraukt līdz D-pilij... :D

Pirmais, silti iesaku, ja reiz meklē informāciju par kādām lietām, tad pameklē kārtīgi un līdz galam. Dažas lietas, ko raksti, ir visai pareizas, bet reizēm māki dzīt tādu tuftu, ka rodas sajūta, ka tu informāciju meklē centrāltirgū zivju paviljonā.

289442. viesis 8.februāris 2013 9:10
0 0 Atbildēt

Tesla, cik zinu, jau sen kā pirmā ir pārdota.

289444. viesis 8.februāris 2013 9:28
0 0 Atbildēt

Domāju leafam ir sava šaura niša , sūri pilsētas apstākļi , brauciens uz blakus pilsētu it sevišķi ja tur var uzlādēties , un ja vēl valsts , pašvaldības atbalsts ...dotē pie iegādes , par brīvu stāvietas , ceļa nodoklis 0, iebraukšana pilsētas vēsturiskā centrā .

Gan jau pircejas nemaz nesapņo izbraukt ārpus Rīgas .

289445. viesis 8.februāris 2013 11:19
0 0 Atbildēt

Rudens68, par to jau tas stāsts arī ir. Pateikt, ka Leaf ir sūds, jo nevar aizbraukt no D-pils līdz Rīgai ir tas pats, kas pateikt, ka sandales ir sūds, jo ziemā paliek slapjas kājas.

289446. viesis 8.februāris 2013 11:20
0 0 Atbildēt

tartu biju pagājušjā vasarā.... Stāstīja mums par to, ka ir elektrotksis.... Ja mēs runājam par vienu un to pašu, td pircēja juridiskais statuss bija "individuālais komersants"

Ja tev ir cita infa, padalies....

289447. viesis 8.februāris 2013 11:31
0 0 Atbildēt

un var jau sapņot par mistisku valsts atbalstu, bet reāli tas atbalsts tomēr ir līdzcilvēku samesta nauda....

Skan labi līdz brīdim, kamēr pašam jāmaksā...

Par līfu ziemā.... Ir jau ok, bet jāsilda jams ir ar to pašu elektrību ar kuru jams brauc...

Ja braucieni ir īsi un starplaiki ir pietiekami uzlādei, tad ir labi....

Bet pat fans ir izrēķinajis, ka1.2 bezmotors jamam ir izdevīgāks

289448. viesis 8.februāris 2013 11:54
0 0 Atbildēt

Fans nav etalons mašīnu izvēlei.

289453. viesis 8.februāris 2013 12:56
0 0 Atbildēt

Mana info ir tāda, ka Tartu šobrīd ir nedaudz zem 10 Leaf takšiem (precīzi gan nezinu) un kopumā Igaunijā ir pārdoti ap 70-80 (konkrēti Leaf, bet jau vēl arī citi elektroauto). Infa ir svaiga kā nupat cepta maize, tobiš, šodienas.

Arī pensijas, poliči, učuki, bērnudārzi, māju siltināšana un viss pārējais ir samesta nauda. Nu un? Es nemācos, dzīvoju jaunā mājā, ar bērnu bērnudārza vecumā man nav, man tagad vajadzētu protestēt pret to, ka siltina mājas, uztur bērnudārzus utt.? Bez tam, tādas subsīdijas kā ikauņos, tā vai citādi, darbojas daudzās pasaules valstīs. Norvēģijā, piemēram, elektroauto netiek aplikti ar PVN.

P.S. Fans brauc apmēram 25-30 štukas gadā, pie tam, garus gabalus. Viņam elektroauto nemaz nav domāts. Pie tam, diezvai viņš elektrauto var atļauties.

289454. viesis 8.februāris 2013 14:41
0 0 Atbildēt

GB12 taisnība - Fana Merivai tieši tāds ir gada nobraukums. Tomēr Fans to gabalu nenobrauc viens pats, bet apmēram trešdaļu nobrauc Fana sieviņa.

Par tālajiem gabaliem taisnība - Fanam patīk braukt uz Ventspili, uz Aglonu, uz Viļņu, uz Ainažiem... Elektroauto tādā gadījumā neder.

289456. viesis 8.februāris 2013 15:03
0 0 Atbildēt

Fana sieviņai arī ir hobijs staigāt pa autosaloniem un čakarēt personālam prātu?

289457. viesis 8.februāris 2013 15:31
0 0 Atbildēt

gābē

mana informācija par tartu elektrotaksometru balstās uz pašā tartū pagājušajā gadā dzirdēto....

viens privātais komersants esot nopircis (VIENU) līfu... un piereģistrējis kā taksi.... nepilna puse no pirkuma summas tika sponsorēta caur kautkādu zaļumfondu...

nosauca arī cenu par cik jams to līfu pirka, neatceros vairs precīzi, bet es vēl toreiz padomāju, ka pirkuma cena bez fonda piešķirtā kāposta bija lielāka par biezākās megānes cenu....

ar līfa cenu ir vienkārši ;) jamam nav praktiski nekādu opciju... ir tikai krāsa un garantija - un maksā jamais ~40 000 eiro...

un patiesībā jamais ir parasta kompaktklases mašīna....

vidēji aprīkotas kompaktklases mašīnas cena vidēji ir ~20 000 eiro

protams to visu stāstīja kā milzigu reklāmu - jamajam esot grandiozi plāni katru mēnesi pirkt papildus vienu ķerru.... bet laikā, kad es biju tartū, tad otrais līfs vēl nopirkts nebija.... bet pirmais līfs jau bija nodots klientam...

un vēl stāstīja, ka iķauņi ir sadomājuši ar to fondu atbalstu sapirkt kaut kādas 500 ātrās lādēšanas stacijas

tu vari padalīties no kurienes nāk tavi cipari ;)

289458. viesis 8.februāris 2013 15:52
0 0 Atbildēt

Es Fanu pazīstu - šis teica, ka vasarā pirkšot otro auto ģimenē. Nelielu benzīna auto.

289459. viesis 8.februāris 2013 15:57
0 0 Atbildēt

a hafig fanam otru benzīnauto???

lai pērk līfu.... varēs īsos gabalus močīt baigi ekonomējot uz elektrības un uz daugavpili braukt ar opeli....

uz ikauniju fans jau drīz varēs močīt ar līfu - tur būšot 500 ātrie lādētāji....

289460. viesis 8.februāris 2013 16:40
0 0 Atbildēt

Pirmais, mana informācija savukārt ir no cilvēka, kurš tos līfus pārdeva, tobiš, piedalījās pārdošanas procesā. Tā ka, atslābsti.

289458... jeb fan... beidz muļķoties. Tu otru auto ģimenē pērc jau kopš dienas, kad nopirki merivu. Atgādināt, ko tu esi "pircis"?

289461. viesis 8.februāris 2013 16:52
0 0 Atbildēt

Fans ir pārdomu procesā, un konkrētās kandidatūras ir:

1. Škoda-Fabia

2. Škoda-Citigo

3. Volkswagen-Up!

4. Opel-Corsa

5. Ford-Fiesta

6. Kia-Picanto

7. Kia-Rio

8. Dacia-Sandero Stepway

289462. viesis 8.februāris 2013 17:07
0 0 Atbildēt

tad jau gb zinās nosaukt pircēja vārdu, pirkuma datumus un ciparus :D

289463. viesis 8.februāris 2013 17:18
0 0 Atbildēt

www.draugiem.lv/nissan-latvija/news/?p=7856115

Pirmais, lasi divreiz... DIVREIZ... īpaši trešo rindkopu. Un tā jau ir novecojusi informācija, tavai zināšanai...

289464. viesis 8.februāris 2013 17:40
0 0 Atbildēt

Bet ja klients ar to taksi gribēs aizbraukt uz Rakveri, tad viņš to nevarēs izdarīt, vai ne?

289465. viesis 8.februāris 2013 17:58
0 0 Atbildēt

vw fan - visi kaut kur tālāk braukt gribētāji no Tartu to tik vien dara, kā sapņo ar taksi braukt uz Pērnavu, Rakveri, Narvu, Tallinu un Hāpsalu...

Un jā, tikai retais takša stopētājs vēlās braukt īsāku distanci par 100 km...

289466. viesis 8.februāris 2013 18:25
0 0 Atbildēt

461.viesis kā kandidatūras nepieminēja arī Peugeot-208 un Honda-Jazz...

289467. viesis 8.februāris 2013 18:29
0 0 Atbildēt

Un kur palika jaunā Škoda Rapid? Man liekas, ka tas ir tieši fanam vai viņa sieviņai kā radīts auto.

Ar 1.2l benzīna motoru protams.

289468. viesis 8.februāris 2013 18:49
0 0 Atbildēt

Fanam arī sākusies personības dubultošanās... tāpat kā sviestam un vēl dažam labam... Moš jādzēšas ārā no dinamiskā portāla. Kaut kādas jocīgas lietas te notiek - atmiņas zudumi, personības dubultošanās, dzīvē labi cilvēki kļūst par nīgriem īdētājiem...

289470. viesis 9.februāris 2013 17:23
0 0 Atbildēt

incanti kopš kura laika nisan reklāma draugos ir pielīdzināma "čomam"... :D

Manā rīcībā arī nav pēdējo datu, bet informācija ir pilnīgāka....

-Pircējs ir privāts uzņēmējs.

-Cena bija apmēram 40000

-no tā cipara mazāk par pusi finansēja fonds. Reāli pircējs samaksāja vairāk kā maksāja standartā nopakotākā dīzelmegāne.

-bija piegādāta tikai viena mašīna.... Pēc dižplāniem bija paredzēts pirk katru mēnesi pa vienai klāt

289471. viesis 9.februāris 2013 20:11
0 0 Atbildēt

Bet, ja es domāju par Škodu-Fabiju, tad kā Jūs domājat - vai pietiek ar 60 zirgu benzīna motoru vai vajag tomēr 70 zirgu motoru? Vai varbūt ņemt 1,2 Turbo ar 85 zirgiem?

289472. viesis 9.februāris 2013 22:50
0 0 Atbildēt

Nu, tev jau ir iespēja aizrakstīt Nissanam kļauzu, ka šie liek maldinošu informāciju. Gribētos redzēt, ko šie tev atbildēs... :D Lai nu kā, ja es tev būtu pateicis, ko čoms teica (starp citu, no kurienes tu ņēmi, ka čoms teica?), tad vēl vairāk tu dzītu, ka es muldu. A tagad es tev informāciju iedevu, tālāk bumbiņa ir tavā laukuma pusē un tev ir visa iespēja pierādīt, ka es muldu un Tartu ir tikai 1 auto. Un tā tava pilnīgākā informācija, sāksim ar to, ka ir veca. Otrkārt, arī neko pilnīga nav un ne ar ko to pamatot nevari. Es tev vismaz "reklāmu draugos" varēju parādīt. Starp citu, šī reklāma draugos ir ne tikai draugos, bet visos soc. saitos, pie tam, arī Igaunijā, kā arī NIssan Latvijas un arī Igaunijas mājas lapās. Ja tā nebūtu patiesa, sen jau būtu apstrīdēta. Ja ne šeit, tad tur jau nu noteikti...

Bet, nu tu jau drīksti dzīvot ar novecojušu info un apgalvot, cik tā ir patiesa... :D

289473. viesis 10.februāris 2013 11:36
0 0 Atbildēt

Kas tik tas Pirmais nav, viņam pat no Tallinas sūta detalizētu informāciju par līfiem :D:D

Pirmais, tu tak esi Monstrs, tev beidzot jāiet par Prezidentu !!

289480. viesis 11.februāris 2013 14:42
0 0 Atbildēt

Domāju, ka pašlaik jebkurā gadījumā privatpersonai tāda veida auto ir tikai un vienīgi experiments . Protams, ne pārāk daudzi to var atļauties. Ja nu nākotnē valdība piesolīs kaut kādus labumus par tml. auto izmantošanu, tad vēl ticams,, ka tas process aktualizēsies. BET, diemžēl mēs jau dzirdam, ka rudenī atkal tiks paceltas elektroenerģijas cenas...

289482. viesis 11.februāris 2013 15:03
0 0 Atbildēt

Šoreiz piekrītu IV. Pie esošām auto izmaksām privātajam ir jābūt mazliet ķertam, lai šādi eksperimentētu. Kaut gan, ar tādu labprāt brauktu daudzi, es tai skaitā. Starp citu, cik zinu, eleltroauto un infrastruktūras atbalsta jautājums ministrijā atkal tiekot celts augšā, tā ka, iespējams, drīz kaut kas taps...

289487. viesis 11.februāris 2013 19:41
0 0 Atbildēt

Tā bazūnēšana par cilvēka izraisītu klimata sasilšanu visas zaļās idejas ir novedusi līdz absurdam , es ar lielu neticību uzlūkoju jebko kas sāistīts ar eko ,,bio ....co2 izmeši u t t

Ja par šo autiņu tad ar manu izpratni kā jau minēju šaurs nišas produkts .

Piemēram ja salīdzina kā pēdējos 10 gados ir attīstījusās mobilā telefona iespējas un cik strauji tā telefona enerģijas nodrošinājums ( baterijas ietilpība , uzlādes ātrums ...) tad ir milzīga plaisa .To enerģiju "modrnizēt" kautkā nesanāk tik ātri

289488. viesis 12.februāris 2013 0:30
0 0 Atbildēt

Nu, attīstība jau kaut kā notiek. Tesla sedans var novilkt 480 km... Protams, jautājums paliek - cik tas viss izmaksā. Bet, nu, es kaut kā skatos optimistiski/reālistiski. Nesen, neatceros, kur tieši, bet bija raksts, kur tika prognozēts, ka arī pēc gadiem 30 elektromobiļu skaits nepārsniegs kādus 20%.

289494. viesis 12.februāris 2013 12:51
0 0 Atbildēt

pasapņot jau vari :D:D:D

līfs maksā 40k eiro.... un ja pat fans nemaz neizskata domu tādu pirkt, tad kaut kur jau tur ir tas suns aprakts :D

289500. viesis 12.februāris 2013 16:52
0 0 Atbildēt

PIrmais, par 40000 arī, starp citu, ir novecojusi informācija... Tev laikam patīk ar tādu operēt... :) Nu, ko lai saka, katrams savs. Bet nupat līfam par 3000 nolaida cenu. Plus, kā zināms, ja labi grib, arī dīleri jau visu ko var sarunāt, vai ne tā? Gribi teikt, ka savus renaultus pirki par standarta cipariem?

Un, ja neizlasīji, fans vispār nav elektroauto mērķauditorija, jo viņš mēdz braukt garus gabalus ārpus pilsētas. Un viņam nemaz nav naudas tādam aparātam.

Un vēl kas - visi, kas kaut ko no visa šī arī sajēdz, ne tikai saklausās, ko tantiņas tirgū saka, ļoti labi zin, ka elektroautiņi ar laiku kļūs daudz pieejamāki plašākām tautas masām. Līdzīgi, kā savā laikā mobilie telefoni, datori un auto vispār.

289504. viesis 12.februāris 2013 23:30
0 0 Atbildēt

GB12

Cik ta cena bij sākumā ? Es tā rūpīgi nesekoju lifa cenu dinamikai , bet cik atceros tad 26900 jau ir kādu laiciņu . Cik sen ir "nupat "

289513. viesis 13.februāris 2013 10:36
0 0 Atbildēt

līfa cena ir +- 40 tūkstoši eiro - pie mūsu nodokļu līmeņa

un tartu pirmais taksis tika pirkts par 40k...

ja līfa cena būtu nolaista, tad tai būtu jābūt ne lielākai par 37000

p.n.

nav bazara par to, ka tu pagriez pārdevējam pakaļu un pieliecies..... tā ir vienkārši cita apmaksas forma

289525. viesis 13.februāris 2013 12:32
0 0 Atbildēt

Rudens68... visu laiku bija ap 29000 ls. 26900 ir kopš janvāra. Pirmais, eirikos pats vari parēķināt.

www.nissan.lv/LV/lv/inside-.../23012013.html

289533. viesis 13.februāris 2013 15:42
0 0 Atbildēt

lai kā gābē fanotu - ir pilnīgi pokui cik maksāja lifs agrāk.... tāpat latvijā ir pārdots tikai viens...

īsti nezinu - bet ja tas ir tas demokārs, kas figurēja gada auto, tad pārdošanas cena bija max 30K

289535. viesis 13.februāris 2013 16:51
0 0 Atbildēt

Ja man būtu 27 štukas, tad es labāk paņemtu jauno Hondas Cirvi ar baudāmu 2,2 litru dīzeļmotoru, ar kuru ar vienu bāku var baudāmi aizbraukt līdz pat Katovicei.

289537. viesis 13.februāris 2013 21:17
0 0 Atbildēt

VWfans

Oi kas tad nu ...?! motors 2,2 pēc Tavas klasifikācijas ieguvis tiesības saukties BAUDĀMS

289538. viesis 13.februāris 2013 21:20
0 0 Atbildēt

Kad būsim Tallinā tad ......www.delfi.lv/auto/zinas/ig....d?id=43032100

Kautkā maz viņš tai valstij izmaksās , varbūt jau ierēķināts liels nomātāju skaits .

289540. viesis 13.februāris 2013 23:32
0 0 Atbildēt

Nākošgad VW palaidīs elektrisko Golf blue-e-motion un ar to tā lieta aizies.

289544. viesis 14.februāris 2013 12:26
0 0 Atbildēt

jā :D:D:D nisana akumulatorus varēs uzlādēt no tie mošin-golfiem

izmantojot bendinī "patentēto" mūžīgā dzinēja tehnoloģiju

289545. viesis 14.februāris 2013 15:38
0 0 Atbildēt
289546. viesis 14.februāris 2013 18:52
0 0 Atbildēt

Savukārt, ņemot vērā elektroautomobiļu pārdošanas apjomus, par inovatīvāko Baltijas valsti automašīnu tirgū dēvējama Igaunija, kur 2012. gadā pārdoti 512 elektromobiļi. Latvijas iedzīvotāji un uzņēmumi pērn iegādājušies vien sešus elektromobiļus, tomēr tādējādi apsteiguši Lietuvu, kur pagājušajā gadā nav iegādāta neviena automašīna ar elektrisko dzinēju.

Tiesa, nopietnu triecienu Igaunijai, kura pretendē uz pasaules līdera titulu pēc elektromobiļu skaita uz 1000 iedzīvotājiem, var sagādāt Japānas ražotāja «Mitsubishi» lēmums. Ārvalstu mediji ziņo, ka «Mitsubishi Motors» nolēmis apturēt vairāk nekā 14 000 jaunākās paaudzes elektromobiļu «i-MiEV» ekspluatāciju to bremžu sistēmas defektu dēļ.

289547. viesis 15.februāris 2013 9:15
0 0 Atbildēt

Pirmais nopirka elektromobili beidzot?

289553. viesis 18.februāris 2013 10:00
0 0 Atbildēt

esot paņēmis vienu lielajā maksimā rotaļlietu stendā.

289554. viesis 18.februāris 2013 16:25
0 0 Atbildēt

nupat parāvu šito

www.verners24.lv/index.php?l=1&c=865&p=105621

līzingā protams :D:D:D

daudz neatpaliek no līfa....

289555. viesis 18.februāris 2013 21:30
0 0 Atbildēt

Man patīk ka gābē kā argumentu par līfa darbības spējām ziemā min līfa pārdošanas apjomus pārtikušās valstīs. Varbūt tie pārdošanas apjomi drīzāk izriet no cilvēku spējas nopirkt divas jaunas mašīnas, vienu elektrisku ar ko stumdīties pa pilsētu divas trešdaļas gada, un otru ar iekšdedzes dzinēju, ar kuru stumdīties pa pilsētu vienu trešdaļu gada un braukāt garus gabalus visu gadu? :D

289560. viesis 19.februāris 2013 2:22
0 0 Atbildēt

Man vēl vairāk patīk, kā em-es-hā pasniedz jau visiem sen zināmu informāciju kā baigo ūberjaunumu.Varbūt nevajag kā pirmajam, bāzties lietās, no kurām nav sajēgas. Tavai zināšanai, līfu arī pozicionē kā otro ģimenes mašīnu, lai stumdītos pa pilsētu. Un ko, tavuprāt, nozīmē, pārtikusi valsts? Domā, šeit nav pietiekami cilvēku, kas var atļauties uzturēt divas mašīnas? Pie tam, pirktas par savu naudu... Un ne divdesmitpiecgadīgas. Par Par to trešo daļu gadā gan sapūti... :D Bet, nu, ko var gaidīt no cilvēka, kura saprašana par auto nozari beidzas ar 25 gadīgu audi. Bet tu varbūt kādreiz aizbrauc kaut vai uz to pašu Norvēģiju ziemas vidū, ja vari atļauties... Mazliet pārsteigts būsi.

289561. viesis 19.februāris 2013 5:49
0 0 Atbildēt

Nu tātad, tu biji aizbraucis uz nurvēģiju, a tur bariņš kaskadieru - vai vienkārši mājsaimnieču un pensionāru - ziemas vidū ar līfiem močī? :D Kā jau tu redzi, latvijā nav pietiekami daudz cilvēku kas būtu gatavi uzturēt otro mašīnu, kas ziemā ir diezgan nelietojama - ja esi aizmirsis, šī raksta tēma ir par to, ka latvijā ir viens cilvēks, kurš to var atļauties :D Un tu laikam esi aizmirsis ka normālos gados vismaz trešo daļu gada laukā valda negatīvas temperatūras... :)

P.N. Mana saprašana par auto nozari varbūt beidzas ar divdesmitpiecgadīgu audī, bet tavējā gan visdrīzāk ar ķēdes uzlikšanu velosipēdam :D

289570. viesis 19.februāris 2013 17:59
0 0 Atbildēt

A tu aizbrauc un paskaties, tad redzēsi, kas kur ar ko un kādos gadalaikos braukā... Vai, vēl labāk, aizmočī tepat uz Igauniju, aizkāp līdz nissan dīlerim un sarunā, lai iedod līfu uz kādu stundu/divām. Tad redzēsi, cik tas ir vai nav lietojams. Citādi tev, tāpat kā vēl te dažam labam, viedoklis, ja to tā var saukt, rodas sazin no kurienes. Kņigu ņečital, no mņeņija imeju.

Bet es nekur neesmu apgalvojis, ka LV šobrīd ir jēga pirkt elektroauto. Bet LV ir pietiekami daudz cilvēku, kas var atļauties uzturēt 2 vai pat vairākas mašīnas. Reku, tepat iauto ļoti lielai daļai personāžu ir vismaz 2 mašīnas. Man tai skaitā. Jautājums vairāk ir domāšanā. Pareiza tā vai nē, ne par to tagad stāsts, bet skandināviem tā ir stipri savādāka kā mums.

Tā ka, atslābsti, bērniņ, un atgriezīsimies pie šīs tēmas, kad dzīvē pats kaut ko būsi sasniedzis un redzējis, nevis visu saklausījies no sev līdzīgajiem pumpainiem tīnīšiem.

289571. viesis 19.februāris 2013 18:01
0 0 Atbildēt

"P.N. Mana saprašana par auto nozari varbūt beidzas ar divdesmitpiecgadīgu audī, bet tavējā gan visdrīzāk ar ķēdes uzlikšanu velosipēdam "

Hā, hā, ku' smieklīgi... Kaut kādus līdzīgus "jokus" dzinām 4., 5. klasē. Redzams, cik tālu esi izaudzis.

289636. viesis 24.februāris 2013 16:15
0 0 Atbildēt

Nu davai - vienalga, ar ko tu tur tagad brauc - eļļu vismaz māki nomainīt? :D Vai tā tava mūsdienu autobūves saprašana tomēr beidzas ar ražotāju reklāmas bukletu pārzināšanu? :D

P.N. Tai lielajai iauto lietotāju daļai būs divas vai vairāk mašīnas UZ ĢIMENI, nevis uz galviņu, tevi droši vien ieskaitot. Līfs gan prasīs divas mašīnas uz galviņu, vai vismaz trīs mašīnas uz ģimeni.

P.P.N. Bet par atgriešanos gan jāpiekrīt - pie šīs tēmas atgriezīsimies tad, kad tu būsi sasniedzis līfu vai vismaz divas mašīnas, nevis kā tagad - kaut ko ar vienu aci redzējis, bet viedoklis ir kārtīgs, kā deksteram :D

289637. viesis 24.februāris 2013 16:18
0 0 Atbildēt

Ā, un vēl - man patika tas arguments ka vajagot paņemt dīlera līfu uz stundu izmēģināšanai - dīlera mašīna uz stundu būs īsts rādītājs, kas apliecinās mašīnas lietojamību :D

289643. viesis 25.februāris 2013 10:18
0 0 Atbildēt

tak salīdzini gb12 un vadoņa tekstus.... ja tas nav viens un tas pats autors, tad klēpī jamie vines otram sēž točno :D

289646. viesis 25.februāris 2013 16:43
0 0 Atbildēt

Māku gan... Nu un? Ko tu ar to gribēji teikt? Tas, ka pats mašīnai maina eļļu, ir gods, ar ko lielīties, varbūt ir tikai tavos pāķos, kur ar vecu četrriņķa benzīnkapsētu var iegūt statusu ciemā... Es pa to laiku labāk daru lietas, kas man nes naudu vai vienkārši patīk.

Interesanti, kāpēc gan lai līfs prasītu 3 mašīnas ģimenē?

Lai nu kā, mans viedoklis tomēr, lai kā tev nepatiktos, būs mazliet jēdzīgāks un vismaz uz kaut ko balstītāks, atšķirībā no tavējā, kas ir tīri tirgussievu līmenis. Esmu ar līfu braucis, pie tam, vairākas reizes, ir man tā mašīna bijusi uz nedēļas nogalēm un dažādos gadalaikos. Un ar stundu testa pilnīgi pietiek, lai saprastu, kā tas auto tērē enerģiju un attiecīgi kā iekļausies cilvēka ikdienā.

Bet smieklīgi, ka par kaut kā sasniegšanu runā klaidonis, kurš dzīvo pie mātes un braukā ar dāvinātu šrotu... :D

289647. viesis 25.februāris 2013 16:44
0 0 Atbildēt

Pirmais, par ko tev tāda sāpe uz vadoni? Bezmaz katrā komentārā šamo piemini... Tā vien liekas, ka tu te iauto dzīvo, lai knābtu viņam.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vāji nervi? - autovadītāja strauji izvairās, taču no avārijas neizbēg (+ VIDEO) 3

Autovadītāja veic strauju izvairīšanās manevru, kā rezultātā viņas vadītais mazauto saslīd un novāc no ceļa arī auto, kas viņu "apdraudēja". Lasīt vairāk

 

Automašīnu ražošanai Lielbritānijā novembrī 44 gados straujākais kritums 1

Lielbritānijā novembrī saražoti 64 216 vieglie automobiļi, kas ir par 30,1% mazāk nekā attiecīgajā mēnesī pērn, tādējādi reģistrēts straujākais kritums šim mēnesim kopš 1980.gada, ziņo Lielbritānijas Automobiļu ražotāju un tirgotāju apvienība (SMMT). Lasīt vairāk

 

Tramps draud ES noteikt muitas tarifus, ja tā neiepirks vairāk naftas un gāzes 7

Jaunievēlētais ASV prezidents Donalds Tramps piektdien draudēja Eiropas Savienībai (ES) piemērot muitas tarifus, ja bloks nesamazinās Savienoto Valstu ārējās tirdzniecības deficītu ar ES, iepērkot naftu un gāzi. Lasīt vairāk

 

Kas apkops un remontēs ķīniešu Dongfeng auto ārpus Rīgas? (+VIDEO) 6

Nu jau vismaz mēnesi Rīgā var oficiāli iegādāties ķīniešu Dongfgeng un tā apakšzīmolu automašīnas. Tā kā mūsu autobraucēju pieredze ar ķīniešu spēkratiem pagaidām ir maza, ir daudz jautājumu par garantijām, rezerves daļu pieejamību un pēcpārdošanas apkalpošanu kopumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti