Gada dārgākā bedre(+ foto) 9

 
15.marts 2013 10:05

Apkopojot šogad izmaksātās atlīdzības par BTA „KASKO Bedres” polisēm, apdrošināšanas sabiedrība “BTA Insurance Company” secinājusi, ka lielākā izmaksātā atlīdzība šogad bijusi kādam autovadītājam, kura auto nodarīti bojājumi par vairāk nekā 700 latiem.

Auto iebraucis bedrē Nīcas novadā uz Liepājas–Klaipēdas šosejas.

Kopumā BTA šogad saņēmusi jau teju 100 atlīdzību pieteikumus par bedru nodarītiem zaudējumiem. Analizējot visus pieteikumus, secināts, ka Rīgā apdrošinātājiem visdārgāk izmaksājis Salu tilts, uz kura automašīnām nodarīti vislielākie zaudējumi.
Vidējā izmaksātā atlīdzība KASKO polišu īpašniekiem par bedru radītiem zaudējumiem ir 195 LVL. Savukārt BTA „KASKO Bedres” polišu īpašniekiem vidējā izmaksātā atlīdzība šogad bijusi 104 LVL. 21% no visiem pieteikumiem Rīgā saņemti par Salu tilta bedrēs gūtiem bojājumiem, tādēļ varam uzskatīt, ka tieši Salu tilts ir visbedrainākais ceļa posms no centrālajām galvaspilsētas ielām.


Iveta Rijniece, „BTA Insurance Company” SE Apdrošināšanas atlīdzību departamenta direktore: „Situācija uz Latvijas ceļiem šobrīd ir vērtējama kā kritiska. Pavasarim tuvojoties, arvien vairāk sāk atklāties bēdīgais ceļu stāvoklis. Pēc saņemto atlīdzību pieteikumu skaita varam secināt, ka šobrīd Rīgas sliktāko brauktuvju TOP 3 veido - Salu tilts, Skanstes iela un Brīvības iela. Pēc atlīdzības pieteikumu skaita otra bedrainākā pilsēta ir Daugavpils, kur visvairāk zaudējumus radījušas bedres uz 18. novembra ielas. Ja vērtējam situāciju reģionos, tad īpaši varam izcelt Liepājas-Klaipēdas šosejas ceļa posmu Nīcas un Rucavas novadā – esam saņēmuši jau 9 pieteikumus par bedru izraisītiem negadījumiem šajā ceļa posmā. Esošo situāciju ar ceļa seguma kvalitāti vienā mirklī neizdosies uzlabot, tāpēc iesakām autovadītājiem būt pacietīgiem, braukt prātīgi un atcerēties, ka pasargāt sevi no pēkšņiem izdevumiem jūs varat, iegādājoties BTA „KASKO Bedres” apdrošināšanu.”
Būtiski ņemt vērā, ka bedru veidošanās rada bīstamas situācijas uz ceļiem un apdraud satiksmes dalībnieku drošību. Pēc BTA ekspertu atzinumiem situāciju uz braucamās daļas neuzlabo arī uzliktās zīmes ar stingrākiem ātruma ierobežojumiem. Visbiežāk bojājumi, kas radušies, iebraucot bedrē, ir pārsistas riepas un bojāti amortizatori un atsperes, tajā pašā laikā pieaug arī smagāku bojājumu īpatsvars, piemēram, salauztas asis u.tml.
Par bedru radītiem zaudējumiem BTA saviem KASKO apdrošināšanas klientiem pērn atlīdzībās izmaksāja 75 000 latu. No tiem 30 000 latu izmaksāti klientiem, kuri bija iegādājušiem BTA pakalpojumu "KASKO Bedres" - īpašu KASKO polisi, kas sedz zaudējumus, ja auto ir ticis bojāts, iebraucot uz ceļa braucamās daļas esošā bedrē vai atvērtā kanalizācijas lūkā. Ja šādas polises nav, īpašniekam zaudējumi ir jāsedz no saviem līdzekļiem, bet pēc tam viņam ir visas tiesības vērsties pret ceļu uzturētāju, lai atgūtu naudu. Tomēr, kā rāda prakse, šādu gadījumu ir ļoti maz.

Marts 2013. Daži tipiski Latvijas ceļu posmi. Laba apdrošināšana absolūti nepieciešama.

 

 
Visi komentāri
 
289848. viesis 18.marts 2013 1:51
0 0 Atbildēt

Bildes ne pa tēmu, nevienu bedri, kur kaut ko varētu salauzt nemana.

289851. viesis 18.marts 2013 9:16
0 0 Atbildēt

Mja, visi (it kā) kaut ko lauž, kaut ko deformē ... Es laikam esmu,

kā krievi saka, "retrograds", bet, braucot ar auto kopš 1972. gada,

es neesmu sadauzījis / deformējis NEVIENU riepu vai disku.

Varbūt tāpēc, ka jau braukšanas instruktors toreizējā DOSAAF klubā,

Slokas ielā, Reinis Rešetniks, jau pirmajā autovadīšanas reizē

(ar GAZ-12, ZIM!!!) sāka mācīt - skaties uz priekšu, cik var redzēt,

bet DOMĀ tālāk, nekā redzams! Diemžēl šodien, kaut no ielas malas

paskatoties, stāvoklis ar to tālākdomāšanu ir baisi bēdīgs ... :-(

289852. viesis 18.marts 2013 9:32
0 0 Atbildēt

Es vienīgo riepu pārsitu krietni sen atpakaļ pa Jāņiem. Biju pavairāk iedzēris un nenoturēju auto uz ceļa. Bet tā, pilnīgi piekrītu shaftam. Ja skatās un domā, tad sūdi nenotiek.

289853. viesis 18.marts 2013 9:44
0 0 Atbildēt

msh savu biezo audi nošķīlis?

289854. viesis 18.marts 2013 12:38
0 0 Atbildēt

Piekrītu Crankshaft viedoklim. Bedres bija,ir un būs. Visos laikos. BET, ir arī jebkuram autovadītājam galva uz pleciem. Esmu pie stūres jau vairāk nekām 35 gadus - līdz šim saviem auto nevienu riepu vai disku bedrē sabojājis neesmu. Bedru zonās vienmēr esmu braucis ļoti uzmanīgi un prātīgi. Diemžēl, dullo joprojām pilna pasaule. Vēl vakar noskatījos uzvienu gudrinieku, kurs pa trešo josluar pedāli"grīdā" aizlidoja pa salinieka trešo joslu....drži vien jau pašā tilta vidū džeks žēli skatījās uz sava auto beigto riepu....

289856. viesis 18.marts 2013 12:42
0 0 Atbildēt

Varbūt tā bija valsts riepa?

289870. viesis 21.marts 2013 0:54
0 0 Atbildēt

Vienīgo reizi sasitu disku ne jau uz bedres bet apmales, jo ziemā bremzējot ieslīdēju. Kopš tās reizes ir mācība, bremzes laist vaļā pirms bedres vai citiem šķēršļiem.

289871. viesis 21.marts 2013 9:06
0 0 Atbildēt

Kas tas ir 700 LVL priekš 20 collu diska un 60 profila riepas. Disks pie 300 LVL, riepa tāpat, + maiņa un 700 LVL sanāk!

289897. viesis 28.marts 2013 22:11
0 0 Atbildēt

Latvijas apstākļos 20" disks un prezervatīva biezuma riepa? Tā ir nepieciešamība, vai man nesaprotama krāniņs taipīšana.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 3

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 7

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

Neuzmanīgs velosipēdists vai neuzmanīgs autovadītājs? (+ VIDEO) 39

Video autors ierakstam devis nosaukumu "Neuzmanīgs velosipēdists pārāk pārliecinoši uzbrauc uz pārejas". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti