«Auto gāze» – tas tiešām ir izdevīgi! 135

 
26.novembris 2003 0:00

Vēlies aprīkot savu auto ar gāzes iekārtu? Vēlies uzzināt, kādēļ tas ir izdevīgi? Vēlies uzzināt, kur to vislabāk un viskvalitatīvāk izdarīs? Šis raksts ir tapis tieši Tev! Raksta tapšanā izmantoti reāla firma un reāls auto...

Iepriekš uzdotie jautājumi noved pie pārdomām, kādēļ tas vispār vajadzīgs? Atbilde ir gluži vienkārša – litrs benzīna maksā aptuveni 42 santīmus, bet litrs gāzes - 22,4 santīmus (ar atlaidēm 21,3 santīmus).

Negribu uzsākt kārtējo diskusiju par to, kas ir labāks, kas ir lētāks, kas ir izdevīgāk. Vēlos pastāstīt, kādēļ es savu auto aprīkoju ar gāzes iekārtu un pats galvenais – kādēļ iesaku arī Jums izvēlēties firmu “Auto gāze”.

Pirms neilga laika iegādājos auto. Braucamo, kura cena pārsniedza 1000 Ls nevarēju atļauties, tādēļ izlēmu – pirkšu lētāku - Audi Coupe 2.0 GT. Šo, tāpat kā savu iepriekšējo auto, izmantoju gluži ikdienišķām vajadzībām - braukšanai. Gribēju braucamo, kura uzturēšanas izmaksas būtu pēc iespējas mazākas. Auto remonts neprasīja ievērojamus līdzekļus, taču mani apbēdināja fakts – ar katru dienu pieaugošais benzīna patēriņš un tādējādi aizvien pieaugošās izmaksas, kuras uz maniem pleciem no dienas uz dienu gūlās aizvien smagāk. Lai nu ko, bet “mazo, rijīgo nezvēru” piebarot nespēju. Daudzi varbūt teiks: “Ja nevari atļauties ieliet savā braucamajā benzīnu, tad jāstaigā ar kājām.” Varbūt... Taču es izvēlējos alternatīvu – gāzes iekārtu.

Ceturtdienas vakars. Zvana Elmārs, iauto Redaktors: “Sveiks, rītdien varēsi atbraukt uz Autogāzi?” “Jā”, atbildu. Esmu priecīgs un tai pašā laikā nobijies – ja nu piepildīsies draugu stāstītās pasakas par smirdošiem, no cigaretes oglītes eksplodējošiem Audi?
Piektdienas rīts. Pārbraucot Deglava tiltam, labajā pusē jābūt izkārtnei “Auto gāze”. To ieraugot, nogriežos pagalmā.

ag_logo.jpg
Tālākajā mani laipni apkalpoja, pajautāja par auto tehniskajiem datiem, kopīgi noskaidrojām dzinēja kodu... vienkārši aprunājāmies. Es izvēlējos savam auto piemērotāko gāzes balonu, kura tilpums - 45 litri. Kopīgi izdomājām, kā labāk novietot balonu automašīnas bagāžas nodalījumā. Viss notika ļoti laipnā un pretimnākošā gaisotnē. Ap 10.00 iebraucu auto darbnīcā, atstāju savu telefona numuru un devos klaiņot Rīgas ielās.

15.30 atskan telefona zvans: “Labdien, varat nākt pakaļ savam auto!” Kad ierodos darbnīcā, mans “dzelzs zirgs” jau stāv pagalmā. Aizeju nokārtot “papīrus” un saņemu pēdējo pamācību “gāzes lietošanā”. Lai nerastos jautājumi, uzreiz jāpiebilst – firma “Auto gāze” izsniedz sertifikātu par to, ka Jūsu auto ir aprīkots ar gāzes iekārtu. Tādējādi nebūs lieku problēmu ejot TA.

poga2.jpg

Iesēžoties automobilī, esmu patīkami pārsteigts. Paneļa kreisajā apakšējā stūrītī parādījies glīts slēdzītis un gaismas diode – tas arī viss. Man patīk. Startēju – diode iemirdzas sarkanā. Nekas nav mainījies. Dzinējs strādā tieši tāpat. “Tas ir ar benzīnu...”, paskaidro “Auto gāze” darbinieks, “sarkanais ar benzīnu, zaļais ar gāzi.” Pārslēdzu – diode iedegas zaļā krāsā. Nekādas izmaiņas. Viss ir pa vecam, tikai tukšgaitas apgriezieni tagad rāda mazliet zem 1000. Atvados un braucu mājās.

dzinejs1.jpg

Kādu laiku lietojot gāzes iekārtu, ar izbrīnu bija jākonstatē, ka mans “mazais, rijīgais nezvēriņš” bija pārvērties par “lielo, rijīgo mežoni”. Tagad viņam uz 100 km jau vajadzēja nevis 10 litrus benzīna, bet 20 litrus gāzes (!!!). Aizrakstīju firmai “Auto gāze” draudīgu vēstuli. Atbildi saņēmu – tikai bez uztraukuma – gāzes iekārtai jāpiestrādājas, tas ir normāli. Pēc 500 līdz 1000 ar gāzi nobrauktiem kilometriem apciemojiet mūs, mēs jums visu noregulēsim.

mixeris.jpg

Tā arī izdarīju - nākamās nedēļas piektdienā apciemoju firmu “Auto gāze” un viss bija kārtībā. Mans auto atkal ēda 10 litrus uz 100 km, tikai šoreiz – gāzi. Jāatzīmē, ka pirmā gāzes iekārtas apkope jāveic pēc aptuveni 1000 nobrauktiem kilometriem. Firma “Auto gāze” par to neprasīs ne kapeiciņu.

balons.jpg

Jāatzīst, ka esmu apmierināts. Gāzes smakas salonā nav. Braucu lēti – pašlaik man 350 ar gāzi nobraukti kilometri vidēji izmaksā 8 Ls. Nekādas izmaiņas dzinēja darbībā arī nejūtu. Automobiļa gaitas īpašības arī būtiski nav mainījušās. Varbūt pie lieliem apgriezieniem ar gāzi nav “tā cirpiena”, taču kurš gan ikdienā braucot liek dzinējam strādāt 5000 līdz 7000 apgriezienu diapazonā? Un ja nu tomēr kādreiz vajag – atcerēsimies - panelī taču ir podziņa...

Nobeigumā jāpiebilst, ka tagad, maksājot par degvielu tik pat, varu aizbraukt gandrīz divas reizes tālāk. Un draugu pasakas par smirdošiem un eksplodējošiem Audi arī nepiepildījās, jo, kā izrādās, kvalitatīvi uzstādot gāzes iekārtu, tas nemaz nav iespējams.

map.gif

Sīkāku informāciju par gāzes iekārtas uzstādīšanu, tās ekonomiju, plusiem, Jūs atradīsiet firmas “Auto gāze” mājas lapā: www.autogaze.lv

SIA “Auto gāze”
Adrese : Rīga, A. Deglava ielā 60, LV-1035
Tālrunis : (+371) 7 80 24 80
e-mail :
autogaze@autogaze.lv

Shearer, speciāli iAuto

Apmaksāts reklāmas raksts

 
135 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
106102. viesis 26.novembris 2003 1:08
1 0 Atbildēt

skaisti. Cik daudz latvijas prechu.... pilniigi asara saak birt... Labi, ok. ok, reklaama ir reklaama. Bet man patiktos gaaze, vieniigi nepatiik, ka ti stulbo balonu nav kur normaali iebaazt - balons bagazhniekaa mani neapmierina, bez zapasenes tizli braukt, a ja zapasene meetaajas pa bagazhnieku, taavairs nav braukshana.

106133. viesis 26.novembris 2003 9:54
1 0 Atbildēt

Viss atkarigs no taa cik daudz sanak braukt . Man minimala izmaksu starpiba starp benzina auto(V6) un dizeli (TDI) katru nedelu sastada ~ls 10,- , tikai braucot uz darbu vien . Gada ir 52 nedelas , aritmetika vienkarsa . Ja nevaretu atljauties nopirkt TDI , noteikti njemtu kadu V6 un krametu gaazes inzjektoriekartu virsu . Impone ari tas ka uzpilda ''uzpilditajs'' , pasham rokas nav jasmere , grabstoties gar netiriem dzelzjiem . UNO iksaa visu laiku bija papira dvielji , bet nu jau otro nedelju nav , katra uzpilde beidzas ar smirdigam kjepam - ar gazi taa nebuutu .

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti