Speciāli mūsu sievietēm - autovadītājām 79

 
30.marts 2004 5:43

Mīļās sievietes! Izlasiet šo mūsu lasītāja rakstiņu un padomājiet. Varbūt tas attiecas arī tieši uz jums un jūsu [mūsu] bērniem?

Sievietes, kuras negaida

Ejot vai braucot pa Rīgas centru, ļoti biezi redzu sievietes pie auto stūres, kuras nepiesprādzējas ar drošības jostām. Visbiežāk jaunas, reizēm ar mazuli blakus. Tā kā savulaik esmu piedzīvojis sadursmi, tad zinu, ka saduroties pie noteikta ātruma, cilvēks nekotrolē savu rīcību, bet fizikas likumu varā tiek mests uz priekšu. Tātad - nevar glābt sevi, kur nu vēl mazuli, kurš brīvi drasē pa salonu. Mani paglāba josta, jo biju piesprādzējies.

wo150.jpg
Atgriežoties pie šīm sievietēm, esmu domājis - kas viņām liek ignorēt šo minimālo pasākumu, kas tik bieži var novērst smagākas sekas ? Vai viņas ir nāvinieces ? Vai dzīve ir tā sametusies (atlaista no darba, vecis maita, piekrāpis ar draudzeni utt.), ka neko vairs negribās, kā vien atgulties zem velēnas ? Varbūt piedalās sacīkstēs, kurās punktus piešķir par nevērīgu attieksmi pret sevi ?

Protams, katrs darās kā grib, es tikai [to] nesaprotu. Kāpēc sievietes, kuras mums ir daudzkārt smukākas un foršākas nekā tuklās vācietes un pragmatiskās anglietes utt. ir gatavas bendēt savu dzīvi par neko ? Nepadomā par tuviniekiem un bērniem, kuri paliks vieni ?

Tajā pašā laikā daudzi gudri spriedelē, kurām mašīnām ir labākas drošības sistēmas. Ir dzirdēts bravurīgs stāsts, ka draugs avarējis ar noteiktas markas auto un pašam nekas, bet nav pat piesprādzējies. Manuprāt, elementāra piesprādzēšanās samazina risku, pat avarējot novecojušas konstrukcijas auto, un otrādi – drošības jostas ignorēšana nesamērīgi paaugstina risku, avarējot automašīnā pat ar lielu drošības pakāpi.

Sievietes, dzīve ir skaista, nesteidzieties projām !

A.c. iAuto lasītājs Reduktors

 
Visi komentāri
 
121086. viesis 30.marts 2004 8:37
0 0 Atbildēt

"Kāpēc sievietes, kuras mums ir daudzkārt smukākas un foršākas nekā tuklās vācietes un pragmatiskās anglietes utt. ir gatavas bendēt savu dzīvi par neko ?"

Tāpēc, ka viņās nav ne kripatiņas sievišķības...

121095. viesis 30.marts 2004 8:50
0 0 Atbildēt

to viesis 30.03.2004 08:37

te nu tev nav taisniiba, atver actinjas un paskaties uz Latvieshu meiteneem.....

121105. viesis 30.marts 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu raksta autoram, un jāattiecina tas ir ne tikai uz sievietēm, bet arī uz vīriešiem (tēviem), kuri bieži uzskata ka brauc nevainojami, un tāpēc viņi bērnus, citreiz pat divus, sēdina auto priekšējā sēdeklī bez bērnu sēdekļa un nepiesprādzētus.

Pats jau var braukt ļoti labi, bet jāpadomā ka varbūt pretimbraucošā auto šoferis ir iesācējs, nemākulis, tīnis bez tiesībām utt. un viņš var uzbraukt virsū Tavam auto.

121113. viesis 30.marts 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Pāris iebildumi rakstam :

1) Raksts attiecas arī uz vīriešiem.

2) nepiesprādzēšanās nav tikai paša vai tuvinieku darīšana. Situācija. Cilvēks izraisa autoavāriju, kurā otrs vadītājs iet bojā, jo nebija piesprādzējies .... iestājas kriminālatbildība, nenormāli pārdzīvojumi u.t.t. Ja tas otrs būtu piesprādzējies, viņam (iespējams) būtu viegli miesas bojājumi, un vismaz divu cilvēku dzīve nebūtu sačakarēta/izbeigta... `

Saudzēsim sevi un cienīsim citus ...

121114. viesis 30.marts 2004 9:23
0 0 Atbildēt

to zile

Ar actiņām jau var paskatīties ... un tikai. Saturu redzamajaa aizņem vīrišķie hormoni un vēlēšanās patikt pašai sev, iegūstot no apmierinajumu, ka tiek uzlūkota...un tikai.

Reiz jamais izbrauca nelaikā un šamajam jamiene iepirda sānos. Jamais pakasijās pretī, lai sievišķa acīs cieņu galīgi nepazaudētu. Atbrauca poliči un jamajam pievāca korkas. Šamais bija vainīgs.

Jamiene apmierināta ielēca savā verķī un, lai pārākuma apziņu pār pretīrunātāju, bet nosodīto jamo vēl pastiprinātu, atvilka un lika jamā murķim pa pakaļu...

Rau, arī tā var būt sievišķa...

121116. viesis 30.marts 2004 9:27
0 0 Atbildēt

to viesis 30.03.2004 09:23

un tu peec viena gadiijuma par visaam spried????

121120. viesis 30.marts 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Es savu draudzeni vienkārši piespiedu sprādzēties iekš auto, savādāk es pat nekustu no vietas kad tas nav izdarīts.

121121. viesis 30.marts 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Tiešām, ierauga 2-3 nepiesprādzējušās būtnes un nu raksta....

Sievietes piesprādzējas pat biežāk kā vīrieši! Es to daru automātiski pēc piestartēšanas un redzu, ka tā dara ļoti un ļoti daudzas.

121133. viesis 30.marts 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Es vel joprojam nesaprotu -vai dāmu zona ir domāta sieviešu pilnīgai pataisīšanai par muļķēm???CIk jūs esiet redzējuši pie stūres sēdošus vīriešus ar saviem dēlēniem klēpī un cik sievietes???Man nākas vien pabrīnīties par tiem atsaldētajiem mersistiem un bembistiem, kuri to var atļauties darīt pat Rīgas centrā. Un tajā "pamācoši gudrajā" stāstā vārdu "sieviete" pilnīgi droši var aizstāt arī ar vārdu "vīrietis". neviens nav pilnība.

121143. viesis 30.marts 2004 10:01
0 0 Atbildēt

to zile

Nē, protams. Sabiedrībā vēroju, kā sievetes feminizējas un iegūst noteicošo lomu, zaudējot sievišķību.

121149. viesis 30.marts 2004 10:12
0 0 Atbildēt

runa tak nav par - vīrieši pret sievietēm !?

Bet gan par to, ka Latvijas skaistās sievietes ir jāieraksta sarkanajā grāmatā...tādu citur nav un līdz ar to tās ir jāsaudzē!!!

;o)

Katra latvju daiļāva atsver 5 cittautietes un liidz ar to LŪDZU piesprādzējaties un lieki/nevajadzīgi neriskējiett! ;o)))

121161. viesis 30.marts 2004 10:34
0 0 Atbildēt

kaadeelj, tikko tiek piemineetas sievietes, sheit saak shkjilties dzirksteles? - tad nerunaasim par sho sabiedriiabs dalju vispaar? - tad vinjas atkal breec, ka netiek ieveerotas...

121171. viesis 30.marts 2004 10:46
0 0 Atbildēt

hehehe...villa pa gaisu :)

Rilke - 2-3 būtnes (tipa sievietes) redzu ikreiz, noejot pāris kvartālus kājām. Ikreiz citas : )

Taisnība par večiem - bet tā kā esmu pašlabuma meklētājs, tad vairāk satraucos par sievietēm, kuru šādas braukšanas rezultātā var palikt mazāk.

Ja sievietes šito uztver kā diskrimināciju, tad viņas ir mazliet dumākas nekā biju domājis : )

121172. viesis 30.marts 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Man gan liekas ka ir vēl viens faktors: "Kā gan es savu mazo bumbulīti mocīšu un bērnu sēdeklītī spundēšu, jo tepat vien pa pilsētu vizinamies ..."

121175. viesis 30.marts 2004 10:54
0 0 Atbildēt

...ir tāds bērnu psihologs Dr. Bērziņš, kurš ļoti labi bumbulīšiem paskaidro, kas no vecāku teiktā ir jādara obligāti. Daži vecāki jau neko nevar teikt bērnam, jo ir tam zem tupeles jeb pavadā, kā labāk patīk.

121179. viesis 30.marts 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Ne visas sievietes brauc un vizina bērnus nepiesprādzējoties!

121189. viesis 30.marts 2004 11:24
0 0 Atbildēt

Tie, kas nepiesprādzējas apdraud arī citus satiksmes dalībniekus, jo tā vietā, lai ar nesasistu galvu pēc sadursmes turpinātu stūrēt, smadzenes ir pārvērtušās putrā un maita - nesprādzētājs vēl pēc savas nāves iebrauc / uzbrauc citiem :E

121196. viesis 30.marts 2004 11:42
0 0 Atbildēt

kaapeec to raksu vajadzeeja attiecinaat tieshi uz sievieteem, kaa uz kaut kaadu otras shkjiras sugu ??? buutu pareizaak, ja shis raxc buutu adreseets pilniigi visiem autvadiitaajiem !!! ar, vai bez mazuljiem salonaa.

121199. viesis 30.marts 2004 11:59
0 0 Atbildēt

:)

vai Tu, a.god. viesi, uzskati sievietes par 2.shkjira sugu? - taa Tu te saki...

121201. viesis 30.marts 2004 12:06
0 0 Atbildēt

MJAAA, buutu mums visaam tik paklausiigi beerni...sorry, bet ja beerns pats to droshiibas siksnu atspraadzee braukshanas laikaa? ko tad?...un nesakiet vajag audzinaat...ko tad man dariit paarpildiitajaa ielas viduuu veidot veel vienu kaarteejo sastreegumu? Stundu staaveet un audzinaat?

121209. viesis 30.marts 2004 12:15
0 0 Atbildēt

vijoliite - parādi weblapas, kurās redzami mazi līķīši, aizved uz anatomikumu. Brīnos par šitām mammām - ko lai dara ar bērnu kurš neklausa ?? aiaiai......es kādā reizē kad bērns sāktu atsprādzēties, aizbrauktu atpakaļ mājās un bērns saprastu ka brīvdienas izklaides iet secen, tad nākamreiz jau padomātu, pirms sprādzēties. Tāpēc jau vecāki ir vecāki, ka tiem ir ne tikai jāpabaro un jāsaģerbj bērns, bet arī jāpalīdz saprast šīs pasaules likumsakarības.

121233. viesis 30.marts 2004 12:45
0 0 Atbildēt

Reduktor - ir lietas un apstaakli kuras nebuus Tev lemts saprast, vismaz Es Tev to noveelu no visas sirds :), un ko lai saka par guloshiem Teeviem pie stuures? izveidojiet luudzu shaadu topiku, man liekas lielaakoties avaarijas notiek tieshi shii iemesla deelj, un ai ai ai atradushi teemu par ko diskuteet, labaak paveerojiet savu apkaartni un paliidziet tiem beerniem kuriem tieshaam Juusu paliidziiba ir vajadziiga...

121248. viesis 30.marts 2004 13:19
0 0 Atbildēt

nu, vieglāk ir pārmest strelkas uz gulošiem tēviem, vīriem-alkoholoķiem, policistiem-maitām, nekā parunāt par sevi. Zināma lieta :)

Ja auto ir nopirkts, tad jostas lietošana vairs nemaksā neko. Bērnu sēdeklīti var nopirkt caurs sludinājumiem, lētāk nekā veiklalā. Un pat lētākais sēdeklītis ir labāk, nekā kad sīcis vispār nekā nav nostiprināts. Bet atkal jau tie gulošie vīri, un nepārvaramā vara un citi apstākļi.

Neuztraucās, es arī par večiem rakstu :) un rakstīšu vēl.

121260. viesis 30.marts 2004 13:50
0 0 Atbildēt

vijoliite, nepaarspiilee.

Man siichi brauc piepogaati kopsh dazhu meeneshu vecuma, taapeec shiem nenaak praataa pretii spirinaaties, jo savaadaak vinji nebrauc nekur. Ja beerns nav radinaats pie seedeklja, tad var saakties probleemas. Protams, patiikamaak ir, kad beernu izsmeeree pa salonu, nekaa ar vinju striideeties.

Stundu staaveet un audzinaat nevajag. Lai vinju piespraadzeetu atpakalj un uzdotu pa pirkstiem, pietiks ar mazaak, kaa minuuti.

121274. viesis 30.marts 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Vareetu padomaat, ka piespraadzeeshanaas atrisina visas probleemas:P Man, personiigi, un tas ir tikai mans spriedums, nespraadzeejos, ja aaraa nav elles sniegputenis. Pirmkaart, tas traucee, otrkaart, pie aatruma liidz 80-90 tas nedod gandriiz neko, ja cilveeks pie stuures redz situaaciju uz celja. Tas gan neattiecas uz blakussedeetaaju, tie parasti seezh kaa lelles.

121280. viesis 30.marts 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Atrunas Atrunas Atrunas - Gribu redzeet maati kas ljaus beernam speeleeties ar serkocinjiem blakus benzina kannai! vai speeleet bumbu uz Brivibas ielas! - Prieksh tik saprotamam uzvedibas normaam praata pietiek ? bet tas ka japiespradzeejas tam nepietiek.

PIEDAVAJU! - maatem kas nevar berniem ieskaidrot ka jaapiespraadzeejas! Vediet pie manis un es vinjiem uz vinju pashu piemeera nodemonstreeshu kaa beerni lido no treshaas rindas uz pirmo pat riepas nekaucinot :)

Peec shaadas proceduuras mani puikas jau no 3.gadu vecuma spraadzeejas - un ja nav paspejushi tad uztaisaa taadu trobeli ka maz neliksies :)

Mani bralja berni pie teva mashinaa arii meedz nespraadzeeties - bet pie manis vairs nav bijushas nekaadas probleemas :)))

121294. viesis 30.marts 2004 15:24
0 0 Atbildēt

man paziņu lokā ir meitenes, kuras mašīnu vada daudz kārtīgāk un pārliecinošāk par lielako daļu satiksmes dalībnieku, un ta ir attieksmes nevis dzimuma vaina.. attieksmes pret sevi, pasasžieriem un apkārtējiem... pašpārliecība un pārliecība, ka visi negadījumi notiek ar visiem citiem tik ne mani ,ir pilnīgi lieka..

121295. viesis 30.marts 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Vijolīte ir vai nu blefotāja, jo patiesībā viņai bērnu nav, vai nu muļķe, kura meklē attaisnojumu savai bez/darbībai! Cilvēks labu vēlēdams uzraksta šo rakstu un tad atrodas dažas kazas, kuras uzskata, ka raksts aizskar sieviešu “sugu” kā tādu un tās kurām šis raksts šķiet aizskarošs ir nepieciešama palīdzība no "kāda pavasara gaisā apreibuša un tā pat pārgribējušās tēviņa! Pārējām (mīļajām, sievišķīgajām, jaukajām utt.) sievietēm novēlu pavasarīgu pavasari :-)

121300. viesis 30.marts 2004 15:29
0 0 Atbildēt

Nu lūk. Palasīju jaukos komentārus un sapratu, ka drošību daudzu cilvēku dzīvē nestāv diezko augstu. Bērnu ir jāpieradina pie sēdeklīša un pie piesprādzēšanās! Tāpat kā Jūs pieradināt bērnu ēst ar karoti, sēdēt uz podiņa u.c. Elementāras lietas. Auto, tāpat kā šaujamierocis, ir paaugstinātas bīstamības priekšmets. Braucot ar auto ir kinētiskā enerģija, ja auto, kurš brauc ar 50km/st pēkšņi apstājas (ietriecas), tad viss salonā esošais - turpina kustību ar ātrumu 50km/h. Respektīvi ātrums triciena brīdī ir 13,8m/s. Kas salīdzinājumam ir tas pats kas nokrist no 2 stāva. Kādas sekas ir izkrītot bērnam no 2.stāva Jūs varat paredzēt, bet kādas sekas avārijas brīdī -nē?

121305. viesis 30.marts 2004 15:43
0 0 Atbildēt

Sabiedriskai peetijums Latvijaa raada, ka arvien vairaak un vairaak cilveekiem ruup sava droshiiba un veseliiba...un man ar, ja pirms 3gadiem pat doma neienaaca praataa, ka ir jaaspraadzeejaas, tad peec carcrasha, kuraa gan nez kaapeec biju piespraadzeejies, saaku uz shiim lietaam raudziities savaadaak, tagad tas jau notiek automaatiski, un arii saviem pasazjieriem lieku piespraadzeeties.

121307. viesis 30.marts 2004 15:45
0 0 Atbildēt

un ja runaa par sievieteem autovadiitaajaam, tad nav nekaadu pretenziju, draudzene brauc , maasa brauc un abas pat ljoti normaali, taa ka visu cienju dailjajam dzimumam:)

121310. viesis 30.marts 2004 15:52
0 0 Atbildēt

Jā es arī saviem pasažieriem lieku piesprādzēties, jo es atbildu par viņiem. Dažreiz šī piesprādzēšanās notiek ļoti negribīgi un ar atrunām, kā arī ar dzēlīgām piezīmēm. Starp citu, visi autosportistii piesprādzējas, ne tikai tāpēc ka viņiem varbūtība avarēt ir lielāka, bet arī tāpēc ka josta savā ziņā fiksē vadītāju pie sēdekļa, līdz ar to mazāks sasprindzinājums kāju un roku muskuļos, jo nepiesprādzējoties, ir tendence sasprindzināt muskuļus un atbalstītes uz stūres un pedāļiem. Stūre un pedāļi nav domāti atbalstam, tās ir auto vadības ierīces. Manuprāt piesprādzēt sevi un bērnu un pārējos pasažierus ir pirmām kārtām atbildība un rūpes par drošību. Mēs visi iesēžoties mašinā, pakļaujamies CSN, ja mēs tos ignorējam, neskatoties uz to ka tie var nebūt ideāli un absolūti pilnīgi, tad pakļaujam sevi un apkārtējos liekam un nevajadzīgam riskam.

121311. viesis 30.marts 2004 15:53
0 0 Atbildēt

vai esat redzējuši filmu "enģeļu pilsēta"?? Kā Mega Rajena ar velosipēdu brauca....

121312. viesis 30.marts 2004 15:54
0 0 Atbildēt

Uz ko Tu "mērķē"?

121316. viesis 30.marts 2004 16:03
0 0 Atbildēt

Turbopiile???? un kaadi tagad buus secinaajumi no taa?:)

121322. viesis 30.marts 2004 16:14
0 0 Atbildēt

Turpinot aizsākto tēmu. Cilvēka ķermenis patiesībā ir ļoti neizturīgs un mīksts priekšmets. Drošibas jostas cilvēka ķermeni 100% nepasargā un būtu naivi tam ticēt, ka tas ir dzīvības un veselības garants. Taču traumas, ko gūst nepiesprādzējoties ir dziļākas un nopietnākas nekā ar jostu. Ir procentuāli neliela negadījumu daļa, kad nepiesprādzējoties cilvēks izdzīvo vai negūst vispār traumas, nekā tad ja būtu piesprādzējies. Tie ir specifiski frontāli un sānu triecieni, pie noteikta sadursmes leņķa un ātruma. Pārsvarā avāriju, josta notur cilvēka ķermeni savā vietā, sadalot trieciena spēku. Arī peisprādzēties vajag pareizi, nevis vienkārši pārmest savērpušos striķi pār plecu. Spiediens tādā gadījumā uz pleciem un krūtīm būs traumējošāks.

121324. viesis 30.marts 2004 16:17
0 0 Atbildēt

Atvainojos, ja mani komentāri ir pārāk sausi un tehniski.

121325. viesis 30.marts 2004 16:18
0 0 Atbildēt

tas, veciit, ir adrenaliins! nav svariigi, sieviete vai virietis, dziivojam tachu tikai vienreiz, vai tieshaam visiem jaadziivo pareizi???

121331. viesis 30.marts 2004 16:33
0 0 Atbildēt

Ja gribi, es Tev varu ampulās dabūt adrenalīnu. 5Ls gabalā - laid tik vēnā, ja jau reiz Tev tāds adrenalīna trūkums, tikai neapdraudi citus un sevi. OK?

121334. viesis 30.marts 2004 16:35
0 0 Atbildēt

IR tāda slimība spermasepsis un ir tādas zāles adrenalīns ar ko šo slimību ārstē tādus viesus kā: viesis 30.03.2004 16:18.

121352. viesis 30.marts 2004 17:52
0 0 Atbildēt

nafig man ampulu, es labaak benzhu pa 5Ls ieleju un 60km kjeru kaifu! p.s. ja gribi, vari to saukt par sliimibu.

121353. viesis 30.marts 2004 17:53
0 0 Atbildēt

Traģiski, ka vispar jārunā par šādām lietām. Tas taču liekas tik saprotami - rūpēties par savu un pasažieru drošibu.

Ar bērniem problēmu man nav bijis, viņiem spēles noteikumi skaidri. Bet kādi argumenti tik nav dzirdēti no pieaugušajiem pēc lūguma piesprādzēties arī aizmugurējā sēdeklī. It ka normāli cilvēki, bet pēkšņi sāk tādas muļķības gvelzt, ka mati ceļas stāvus.

121357. viesis 30.marts 2004 18:05
0 0 Atbildēt

Vau vau vau kaadas emocijas! Vispaar es ljoti godiigi lietoju doshiibas siksnu un beerns mans arii, bet gadaas nu gadaas, kad prispichet beernam, un kaut vai nosit...ko tad dariit, klausiities Juusu paarmetumus?

121402. viesis 31.marts 2004 2:50
0 0 Atbildēt

seal25, par to adrenalīnu ampulās - tu to nopietni? :)

121405. viesis 31.marts 2004 7:15
0 0 Atbildēt

vijoliite - pirmaa saaki bljaut, tad nu sanjem, ko gribeeji. Negribeeji paarmetumus, vareeji korektaak uzrakstiit.

121408. viesis 31.marts 2004 8:01
0 0 Atbildēt

To Kaspersky:

Hmm:D Adrenalīns ampulās pa 0,5, vairumā atlaides, sajūtas - reālas.

Jox, protams, neviens te tā ar adrenalīnu neandelēsies, bet reāli tāda lieta pastāv, reanimācijas laikā adrenalīnu ar šļirci ievada tieši sirdī, kas stimulē sirds muskuļu kontrakcijas. Cilvēkam paaugstināta stresa laikā organismā izdalās adrenalīns u.c. fermenti, kā rezultātā, es domāju visi zin, ka sāk stipri dauzīties sirds un paātrinās asinsrite. Salīdzinājumam ar auto, mēs lietojam starta gazi lai ziemā aukstā laikā piedarbinātu auto, tā arī mediķi lieto adrenalīnu lai atjaunotu sirdsdarbību.

Tas nu tā uzziņas materiāls. Runa bija par nepiesprādzēšanos:|

121472. viesis 31.marts 2004 10:36
0 0 Atbildēt

special thanx seal25 - izņēma vārdus no mutes - par jostas nozīmi pareizas pozīcijas veidošanā. Arī esmu novērojis ka piesprādzēta josta palīdz sēdēt pareizi, nesasprindzināt plecus, tādejādi braucot vadītājam kustās tikai kājas un rokas.

Un sievietes biežāk nekā vīrieši, braucot ar vai bez jostas, nenoregulē sēdekli ērtai sēdēšanai un rezultātā brauc taisnu muguru kā uz tabutetes, par tuvu vai par tālu no stūres. Tas nu ar neveicina satiksmes drošību....

121477. viesis 31.marts 2004 10:45
0 0 Atbildēt

atgriežoties pie komentara par "enģeļu pilsētu", brīvības sajūta, mašīnai logi vaļā, mati plīvo, pavasaris, adrenalīns utt utjp, lai kā arī nebūtu bet visas šīs jaukās lietas ir solis pretī traģēdijai! es neesmu pret to visu, taču tikai tad, ja tas neapdraud citus, piemēram, braukt ar slēpēm vai rapties kalnos, tad cilvēks riskē tikai ar savu veselību....

121503. viesis 31.marts 2004 12:10
0 0 Atbildēt

Visiem ir jāsprādzejas, bet nepiesprādzēt bērnus - tas jau ir idiotisms.Vakar pati redzēju tantuku, mierīgi stūrē, sīkais stāv kājās(3-4g.vecs).

121535. viesis 31.marts 2004 13:11
0 0 Atbildēt

it kā jautajums jocīgs, tomēr arī pietiekami nopietns - ka ar suņu parvadāšanu.... ??? :?

121536. viesis 31.marts 2004 13:12
0 0 Atbildēt

Tam, ka bērni jāpiesprādzē, es piekrītu par 100%, bet pati nesprādzējos. Kāpēc? Tādēļ, ka mani neviens nav pārliecinājis, ka drošības josta pasargā. Diemžēl manu paziņu lokā jau 3 gadījumos cilvēkus ir glābis tieši tas, ka viņi nav bijuši piesprādzējušies, ko ir atzinuši arī mediķi pēc negadījuma.

121540. viesis 31.marts 2004 13:55
0 0 Atbildēt

Sandriko - varbūt nesprādzē arī bērnus....? tomēr drošāka braukšana, ja nu kas notiks (tfu*3), izbirs kā zirņi pa logu un ceļmalas zālītē spēlēsies, avāriju i nepamanīs.

121546. viesis 31.marts 2004 14:08
0 0 Atbildēt

smalka ironija :D

121563. viesis 31.marts 2004 15:15
0 0 Atbildēt

kaads jau te kaut kur mineeja

vai tad rallju autinjiem taas megakrutaas jostas ir tikai taapeec, ka sportisti baidaas no avaariju traumaam, ks ir jebkuraa gadiijumaa? - tachu ne.

jostas domaatas tam, lai kaartiigi benkjii iestuteets cilveeks, ja nepiecieshams, speetu veel vadiit auto nevis tikai kuuljaaties, turoties pie stuures.

121571. viesis 31.marts 2004 15:49
0 0 Atbildēt

Man šemuļus uzdzen šie stāstiņi, ka viņš, lūk, palicis sveiks un vesels tikai tāpēc, ka nepiesprādzējās. Rupji lamāties gribas tādas glupības dzirdot. Iespējams tas ir, bet ļoti specifiskās situācijās, kādas gadās ārkārtīgi reti. Toties vienkāršākais un krietni biežāk iespējamais variants ir pat bez avārijas, strauji bremzējot izlidot pa logu vai vismaz galvu apdauzīt, vai uzlidot virsū šoferim.

Slikti ,ka nav oficiālas statistikas par to, cik avārijās cietušie boja gājušie bijuši piesprādzējušies, cik ne. Varbūt kdam tomēr acis atvērtos.

121574. viesis 31.marts 2004 15:54
0 0 Atbildēt

brucot 70km/h nolidoju ziemā no ceļa, nogāze bija diezgan stāva, mašīna apmeta gaisā kūleni un piezemejās uz jumta, attapos, radio šņirkst pats kā gagarins kārajos ar galvu uz leju, pašam ne skrambiņas tikai viegls izbīlis... atsprādzējos un sasitu galvu krizdams to mazo gabaliņu līdz jumtam uz leju... :) (viens klasisks piemērs) kas būtu bijis, ja ne jostas, nezinu....

121575. viesis 31.marts 2004 15:57
0 0 Atbildēt

turbopiile - nu ko tu, nebūtu piesprādzējies, mediķi konstatētu ka nesprādzēšanās izglābusi dzīvību :D a tagad tāda sagadīšanās vien sanāk.

121577. viesis 31.marts 2004 16:01
0 0 Atbildēt

jā tāds pavērsiens man nienāca prātā :)

ja būtu bērni, tie mierīgi staigātu pa jumtu nevis tā kā es karātos jostā... tā ka iesāku ar filmu piemēriem, tad tagad iederas filma ar Dž. Depu, kur viņš līdz filmas beigām ņēmās un nesaprata, ka jau pirmajā epizodē ir bijis nošauts...

121582. viesis 31.marts 2004 16:36
0 0 Atbildēt

Reduktoram

Atstaaj labaak savus shausmu staastinjus pats pie sevis. lai pieaugushi cilveeki dara kaa pashi grib, bet varbuut tev vienkaarshi maajaas nav kur izgaazt savu iignumu un tieksmi kaadu audzinaat

121583. viesis 31.marts 2004 16:40
0 0 Atbildēt

Reduktor, nemaz nesmejies. Pilnīgi nopietni, ja mana draudzene būtu bijusi piesprādzējusies, viņa būtu palikusi uz gultas ar lauztu mugurkaulu, bet tā tika ar iegurņa kaula lūzumu. Un slimnīcā ārsti patiešām pateica, ka viņa nav palikusi invalīde tādēļ, ka nebija piesprādzēta.

121586. viesis 31.marts 2004 16:59
0 0 Atbildēt

viesi 31.03.2004 16:36 - es jau nevienam neko neaizliedzu, pat tev rakstīt bezjēdzīgus komentus. think about it :)

Sandriko - da zini, dari kā patīk, man tak ir pofig, es eju, ieraugu kautko, nofočēju vai uzrakstu kādam portālam. Having fun.

121587. viesis 31.marts 2004 17:00
0 0 Atbildēt

To kādas sekas būtu, ja būtu piesprādzējušies, nevar paredzēt neviens, pat vispieredzējušākais mediķis. Kā jau teicu, ir avārijas kur sasprādzēts cilvēks gūtu smagākas traumas, nekā nesasprādzēts. Toties, lielajā vairumu gadījumos piesprādzējoties iespējams izvairīties vispār no traumām, vai iegūt vieglus ievainojumus, nekā nesprādzējoties.

124888. viesis 29.aprīlis 2004 13:26
0 0 Atbildēt

nesaprotu kāpēc šis rakstsattiecas tikai uz sievietēm,piekrītu sieviešu rakstītājiem komentāriem, ka šis raksts attiecasar uz vīriešiem un daudz vairāk nekā uz mums.

128939. viesis 1.jūnijs 2004 23:46
0 0 Atbildēt

Muļķīgi nepiesprādzēšanos attiecināt tikai uz sievietēm, ceru ka arī "kungu zonā'' ir atrodams šāds raksts. Citādi, diskriminācija, vai ziniet!

Jaunā sieviete, kas sprādzē sevi un meitēnu.

129267. viesis 3.jūnijs 2004 22:48
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu paustajam viediklim -ir jaspraadzeejas!Skandinaavijaa dziivojot pieradu regulaari tur lietot droshiibas jostu -un to automaatiski litoju Latvijaa.Man ir recepte prieks blakussedeetaajiem, kuri negrib spraadzeeties.Ja redzu, ka nespraadzeesies uzreiz noprasu-tu zini cik maksaa plastiskaa operaacija? Bet ja avareejot savainosi seju, liels procents, ka buusi spiesta(-s) to dariit.Parasti taalaak seko piespraadzeeshanaas proceduura:D. /Izgliitotaaja/

130052. viesis 10.jūnijs 2004 12:22
0 0 Atbildēt

Vēl skumjāk būs tad, kad atlikušais mūžs būs jāpavada ratiņkrēslā, vai gultā, pilnībā atkarīgai no citiem. Runājot par fiziku - bērni tādos gadījumos parasti izlido pa priekšējo logu, un šī iespēja ir bez variantiem.

130211. viesis 12.jūnijs 2004 14:33
0 0 Atbildēt

redz kas par lietu- sievietes ir izdarīgākas, paklausīgākas un izpildgākas, bet ne tehniskākas un radošākas par vīriešiem, tāpēc ārzemju kapitāls un tā masu mēdiji viņām ir ieskaidrojuši, ka vienmēr jāapšauba savs vecis un jārunā pretī. bet vecim jau no dabas ir dažas izjūtas- piemēram, kaut vai kustības izjūta, mašīnas inerces izjūta, mehānismu darbi'bas jušana. tā kā mīlulītes, labāk ka jums vecis kaut ko reizēm pamāc ar, ka uz slapja ceļā braukt, kā ar priekšējo piedziņu, ka riteni nomainīt, kā dzēšamo aparātu lietot un tad ka d to visu pratīsiet, tad būs vēl ko mācīties. ja galīgi to milzīgo pazemojumu no sava veča nevarat ciest, samaks;ājiet kādam instruktoram, bet lūdzu lūdzu iemācieties to, un visiem būs labāk...

143785. viesis 17.oktobris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

Nesteidzies nomirt - PESPRADZEJIES!

144759. viesis 21.oktobris 2004 17:11
0 0 Atbildēt

Pilnībā nepiekrītu sarakstītajam, jo ne jau vienmēr drošības jostas pasargā, to zinu no savas pieredzes, ja es tad būtu piesprādzējusies, tad tagad noteikti būtu par galvas tiesu īsāka un šeit neko neuzrakstītu, bet tā kā nebiju, tad tiku sveikā tikai ar viegliem sasitumiem. Tāpēc arī tagad piesprādzējos tikai tad, kad pašai liekas, ka tā vajag, citreizi atkal nesprādzējos, laikam jau izmantoju savu sievietes intuīciju, jo kam lemts būs pakārties, tas nenoslīks. Varu tikai piebilst, ka pašai esot pie stūres visu šo 8 gadu laikā neesmu iesaistīta nevienā avārīja, savukārt vīrieši ir parūpējušies, lai es zinātu kā ir kad auto apmet pāris kūleņus un vēl šādas tādas asākas izjūtas un tur kur vienreiz tās pašas drošibas jostas ir palīdzējušas, citreiz ir paveicies tikai tāpēc ka neesi piesprādzējies un līdz šim mana intuīcija mani vēl nav pievīlusi.

145023. viesis 22.oktobris 2004 22:28
0 0 Atbildēt

Peec statistikas datiem,95% sievieshu savu mashiinu nopelna sniedzot intiimpakalpojumus. Dazreiz gadaas kljudiities,taapeec arii ir tie nepiespraadzeetie beerni blakus seedeklii. Ir dzirdeeti gadiijumi,kad sieviete pusgadu viiriesha locekli nenjem no mutes aaraa,lai dabuutu sevis noskatiito mashiinu.

145024. viesis 22.oktobris 2004 22:31
0 0 Atbildēt

Sieviete pie vieglaas mashiinas stuures vairs nav sieviete,bet KUCE.

145052. viesis 23.oktobris 2004 16:14
0 0 Atbildēt

Taas baabas tos korkjus ar taisa Riigaa,ja nebuutu tas prostituutas ar mashiinaam tad arii korkji nebuutu.

154226. viesis 10.janvāris 2005 15:47
0 0 Atbildēt

sievietes nemaz nav tik stuulbas,kaa izskataas!!Sieviete!!

154227. viesis 10.janvāris 2005 15:51
0 0 Atbildēt

palasot var saprast, ka striidaties nevis par to, vai jostu jaaliek vai neee, bet par to kursh ir stuulbaaks??Viirietis vai sieviete???

161357. viesis 22.marts 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Tas par mani,es labošos.Apsolu .

165962. viesis 27.aprīlis 2005 13:43
0 0 Atbildēt

Paklau, viesi, vai sievietei buutu jaabrauc ar smago vai kaut kaadu mikro businju??? Domaa, ko raksti... Mazs IQ:)??? Man liekas, ka esi stipri atpalicis. Muusdienaas, viena otra sieviete brauc daudz labaak par dazu labu veci. Bet, ja Tev taa neskjiet, tad brauc ar zirgu un karieti vai brien vaalinkos ar kaajaam un nelien uz ielaam, ja Tev tur tik ljoti nepatiik. Turklaat, bez sievieteem vispaar Tev laikam buus jaasaak apmekleet ...dr.aikaa saap:))) Lohs:)viesis:)

177386. viesis 1.septembris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

viesis tev vienkarhi sievietes ignore jo laikam jau vaina ir tevi nevis vinas.

182989. viesis 23.oktobris 2005 23:02
0 0 Atbildēt

Noteikumi ir noteikumi, mīļš tas bērns vai nesavaldīgs - nevar ļaut viņam dancot pēc savas stabules; tas tik parādīs, ka esi vāja...

191088. viesis 18.janvāris 2006 22:52
0 0 Atbildēt

Ja beernam ir stingri noteikti noteikumi, tad vinjsh zinaas, ka tos paarkaapt nedriikst! Piemeeram mani maasas beerni sava teeta mashiinaa seezh kaa grib un arii dauzaas pa aizmugureejoi seedekli, bet manaa mashiinaa vinji zin, ka ir jaapiespraadzeejas, un nujau nemaz vairs nav jaaatgaadina!:) Vinji jau zin, kur ko var atljauties!:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī?

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti