Atklāts 1,7 miljonu vērts «Audi» autocentrs 6

 
16.janvāris 2002 14:45

Trešdien, 16. janvārī oficiālais Audi AG pārstāvis Latvijā firma Auto Rīga atklāj modernu AUDI automobiļu apkopes un pārdošanas centru Audi Centrs Rīga. Projekta autors ir arhitekts Viktors Valgums no Zenico Projekts un ģenerāluzņēmējs ir būvsabiedrība RBS SKALS.

Kopējā investīciju summa ir 1,7 miljoni Ls. Projekts realizēts ar Latvijas Hipotēku un Zemes bankas, kā arī Mobil atbalstu. Vēl projekta stadijā esošo jauno AUDI Centrs Rīga AUDI AG koncerns atzina par vienu no veiksmīgākajiem risinājumiem Eiropā. Ne tikai pateicoties kopējai platībai 2 854 m² kā lielākajam AUDI Centram Baltijā, bet arī tā arhitektoniskajam risinājumam. Sarežģītā un interesantā celtne ir unikāla Latvijā. Par pamatu ņemot AUDI AG koncerna Vācijā izstrādātos korporatīvā dizaina principus, projekta autors ir iemiesojis arhitektoniskā veidolā AUDI devīzi “Pārākums tehnikā”. Celtnes unikalitāte atklājas jumta konstrukcijā kā arī alumīnija jumta klājumā. Stiklotā fasāde rada papildus plašumu un gaismu. Rezultātā celtne ir viegla, skaista un funkcionāla. Jauno Audi automobiļu salona telpa, kas ir izliekta futuristiska paviljona formā, organiski savienota ar servisa darbnīcām, kuras aprīkotas ar modernākajām automobiļu pārbaudes līnijām. Vācijas vadošā ražotāja MAHA automobiļu pieņemšanas diagnostikas līnija MAHA EUROSYSTEMS ir šobrīd vienīgā Latvijā. Pieejama arī telediagnozes iekārta, ar kuru, izmantojot Internetu iespējams klātienē sazināties ar speciālistiem no Vācijas, sarežģītu problēmjautājumu risināšanai. Salona otrajā stāvā ieslīpi zem stiklotās jumta joslas izvietota mājīga kafejnīca klientiem - quattro kafe, kā arī konferenču zāle un administrācijas telpas. Domājot par saviem klientiem firma Auto Rīga jaunatvērtajā Audi Centrs Rīga ieplānojusi interesantu un aizraujošu pasākumu programmu visa gada garumā. iAuto/AutoRīga
 
Visi komentāri
 
9432. viesis 16.janvāris 2002 15:26
0 0 Atbildēt

Paaraakums tehnikaa - he, he - smiekliigi!

9470. viesis 16.janvāris 2002 20:54
0 0 Atbildēt

Nevis smiekligi ,bet logjiski.

9493. viesis 17.janvāris 2002 9:52
0 0 Atbildēt

AUDI RULEZZZZ!!!

9654. viesis 18.janvāris 2002 11:07
0 0 Atbildēt

Pensionariem vismaz buus ar ko braukt :))

9779. viesis 18.janvāris 2002 20:42
0 0 Atbildēt

besii visi, kas kritizee audi.

9818. viesis 21.janvāris 2002 0:05
0 0 Atbildēt

AUDI ir *******! Paskaitiet, cik Audi jus varesiet saskaitit stavot NY centra stundas laika (atskiriba no BMW). Pasam nelaimejas kadu laiku braukt ar Audi90 - sauraku konservu bundzu neesmu redzejis. Nesaprotu, kur tiem lauku tevainiem ir kur likt kajas, jo jau man tas nebija kur likt. Ari neprecizo atrumkarbu nevar salidzinat ar BMW vai japanu masinu karbam.

BTW - cik masinu ir japardod lai atpelnitu sos 1.5milj. Ls? Katram Latvijas iedzivotajam pa Audi, vai ari uzcenojums ir tik liels?

Diez vai tik biezi izdodas veikt tadus darijumus ka ar Rigas Domes jauno Audi.

John

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti