Lasītājs: Dzelzceļa pārbrauktuves šķērsošana 46

 
16.novembris 2004 9:16

Sestdien 13.11.2004. piebraucu rindas galā pie dzelzceļa pārbrauktuves Slokā, lai brauktu virzienā uz centru. Rinda jau pagara - kā jau parasti, šī pārbrauktuve jau noteikti ir labu laiku ciet.

Pats pirmais, pie pašas barjeras, kādus 10 metrus aiz STOP "plāksnītes", stāv 5.sērijas BMW (ap 2000. g. ražojums). Aiz viņa Ceļu policijas "Opel Astra".

Vilciens aiziet. Barjera paceļās. Faktiski tā pat nepaspēja pilnībā pacelties, ka, tavu brīnumu - BMW mierīgi aizbrauc. Protams, ka sarkanais luksofors vēl nebija beidzis mirgot.

BMW aizbrauc, CP stāv, pagaida, kad nodzisīs luksofors, un tad tikai sāk kustību. Pēc kādiem 500 metriem BMW autovadītājam jau risinājās sirsnīga saruna ar CP.

Kā saka, "žetons" (t.i. punkti un sodanauda, es tā ceru) BMW autovadītājam par manāmu stulbumu, varbūt aprobežotību, un protams par CSN nezināšanu, vai visticamāk vienkārši neievērošanu.

Bet "medālis" Ceļu policistiem, par parādīto piemēru. Es pat biju gaidījis, ka viņi uzreiz "skries pakaļ". Prieks, ka CP rindās aizvien vairāk ir labi piemēri.

Stāsta morāle - nu pagaidiet taču nedaudz, kamēr beidz mirgot tas sarkanais signāls un tikai tad šķērsojiet dzelzceļa pārbrauktuvi, vai nu vismaz neesiet slinki, un paskatieties apkārt.

Juriz, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
148318. viesis 16.novembris 2004 9:22
0 0 Atbildēt

kad ir jaasteidzas, tad ir poxyj par kaukaadu f|_|cking luksoforu :). Peec pieredzes zinu. ;)

148319. viesis 16.novembris 2004 9:23
0 0 Atbildēt

Nu un, barjera celjas augshaa, kaada starpiiba, beidzis degt tas sarkanais, vai nee. Tas nav krustojums, kuraa kaads idiots veel var meegjinaat paarskriet uz dzelteno. Ja vilciens aizgaaja, tad aizgaaja, un naakamais buus tikai peec briizha. Bet ja naaks no preteejaas puses, tad barjera augshaa necelsies.

Un vispaar, ZB taas paarbrauktuves, kaapeec nevar vinjas modernizeet, lai aizveras iisi pirms vilciena, un kaa aiziet, taa veras valjaa. Savaadaak vairaakas minuutes jaagaida, kameer pie aizveertas barjeras vilciens vispaar paraadiisies.

148321. viesis 16.novembris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

ZB jau tie CP, piesienas pie sikumiem!

148322. viesis 16.novembris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

Un vispaar Juriz vareetu atbraukt un paskatiities pie Sarkandaugavas paarbrauktuves uz "godiigajiem" policistiem, kaa tie tur laizh paari paarbrauktuvei kad pusstundu taa ir bijusi ciet. Nemaz nevajag barjerai pacelties, kaa baanis prom, taa aiziet.

148323. viesis 16.novembris 2004 9:29
0 0 Atbildēt

robchiks - tas, man liekas, nav modernizaacijas truukuma, bet gan droshiibas deelj :)

148324. viesis 16.novembris 2004 9:30
0 0 Atbildēt

Jaa jaa... shodien Tu paarbrauc paarbrauktuvei ar puspaceltu barjeru, riit Tu paarbrauc krustojumam ar degoshu sarkano, pariit Tu Dzimteni ienaidniekam nodosi. Viss saakas ar siikumiem.... :)

148325. viesis 16.novembris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Nu ko var izdarit, ka bija jasteidzas?

148326. viesis 16.novembris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Noteikumi ir noteikumi. Ja esi tik stulbs, tad saņem sodu!

148328. viesis 16.novembris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

Par kadiem noteikumiem iet runa? Tas ka vilcienam, ir jabut 3km no parbrauktuves - lai to atvertu, kadas rindas - del sitiem ibliem ir uz Krustpils ielas?

148329. viesis 16.novembris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

žetonu Tev AUTOR, nevis mentiem, un pasmertna - par tautas kūdīšanu pret BMW marku un jūzeriem!

148330. viesis 16.novembris 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Bet "medālis" Ceļu policistiem, par parādīto piemēru. Es pat biju gaidījis, ka viņi uzreiz "skries pakaļ". Prieks, ka CP rindās aizvien vairāk ir labi piemēri.

Man neliekas, ka tas ir būtiski. Kāpēc lai viņi uzreiz "neskrietu pakaļ" ieslēguši visu kas jāieslēdz. Un, ja nu, tās gaismas būtu mirgojušas, pēc barjeras pacelšanas, vēl veselu minūti. Skrietu pakaļ uz 150?

148332. viesis 16.novembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Protams ka debili gaidiit to vilcienu, bet tas bomis ir jaanolaiz laiciigi. ja nu kaads laucinieks ir iestreedzis uz taas parbrauktuves ko tad gudrinieki. Lai so vilciens aizstumj? Un tie gudrinieki, kuri negaida, kad atveras barjera. Taa nav CP piekasiisanaas, bet... ja vilciens aiziet un bomis saak pacelties un Tu jau startee un esi jau zem bomja un tad taa paarbrauktuve nostraadaa automaatiski teiksim uz naakamo vilcienu, tad tur nekas nemirgos paaris sekundes, bet tas bomis uzreiz veras ciet un Tavam auto pa jumtu. Zinu to , jo biju pats aculiecinieks taadam gadijumam uz Liepaajas ielas.

148333. viesis 16.novembris 2004 9:49
0 0 Atbildēt

Nekad neesu sapratis nafig taada laika rezerve kad tas baanis aiziet...

148334. viesis 16.novembris 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Pie Imantas pārbrauktuves (uz abiem virzieniem), CP arī vasarā itin bieži "pelnīja pusdienām" , pētot pārbrauktuves uguņus. Bet, viņus autovadītāji itin fiksi atšifrēja, kādēl pēdējā laikā neviens CP tur nav manīts. Jebkurā gadījumā to var kvalificēt par ņemšanu "uz muļķi", jo bīstamības pakāpes nav nekādas - barjera atveras tikai tad, kad vilciens ir prom.

148336. viesis 16.novembris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

daBLINS pareizi uzrakstiija a vispaar pofig lai brauc pashi vien nositiisies un ja naudas daudz tad arii menta beerniem kaut kas atlec =)

panika

148337. viesis 16.novembris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Blja *******ie menti,

148338. viesis 16.novembris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Ikdiena arī uz Krustpils ielas pārbaruktuves. Tur pat bieži vien motopeles stāv aiz pārbrauktuves lai risinātu tādas pašas sirsnīgās sarunas (šoreiz gan ne pa LMT mobilku).

Pavisam jauki jau būtu ja CP sāktu kontrolēt arī krustojumus un sodītu lielgabarīta transportu (trolejbusi, autobusi, fūras) kas iebrauc krustojumā skaidri zinot ka līdz sarkanajam no tā ārā netiks un nobloķē kustību.

148339. viesis 16.novembris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Ko jus cepjaties, tad ta nu noziegums.

148340. viesis 16.novembris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Juriz Autors lohs tu esi:), Morale ir tada,ka jebkura lai vajag skatities spoguli, jo iespejams ka CP ir aiz tevis.

148341. viesis 16.novembris 2004 10:10
0 0 Atbildēt

Storms, beidz aizskart seit daudzu parvietosanas transportlidzeklus. Nokaves stundu, nevares iespamot kartejo klacu :D

148344. viesis 16.novembris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Manuprat tas ir stulbums, ka barjeru ver vala atrak, neka beidz mirgot signals. Ja ir iemesls, kapec visiem jagaida lidz beigs mirgot sarkanais, tad vareja ari barjeru vert vala kopa ar signalu, nevis atrak, tikai chakarejot tautu.

148346. viesis 16.novembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

mhm..debilisms..nevis labs piemeers bet formaalas piekasiishanaas piemeers..da labaak buutu barjeras sareguleejushi un tos ugunjus lai nekavee satiksmi piecas minuutes pirms vilciena un vairaakas peec!..

148353. viesis 16.novembris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

nu tu veciit, kas shito esi sarakstiijis esi galiigi saspiedies, debiilie CP, kas izchakaree ne par ko, cita lieta ja pabrauktu paari pie nolaistas barjeras, bet te, vilciens jau aizgaajis, barjeras augshaa, tikai stulbaas sisteemas deelj veel tie ugunji deg, es ar vienmeer braucu paari, neredzeu nekaadu jeegu gaidiit tos uguunjus, taa arii turpinaashu dariit un citiem iesaku !

148355. viesis 16.novembris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Manuprāt, dzelzceļs mums ir atpalicis par gadiem 50 ar savām padomju laiku pārbrauktuvēm, kuras maz, ka aizveras 5 min pirms vilciena, bet vēl vaļā veras 2 min pēc tā aiziešanas. Ar automātiskajām ir nedaudz labāk, bet arī nekas spīdošs.

Kaut gan es nemaz neaizstāvu tos idiotus, kas neievēro ceļa horizontālo apzīmējumu un nekādīgi nevar apstāties, pie līnijas, bet obigāti pārbrauc tai pāri. Runājot par ķeršanu, kad ceļas barjera, tas ļoti izplatīts ir Sarkandaugavas pārbrauktuvē, jo tur tam ir ideāli apstākļi, uzreiz aiz pārbrauktuves ir neliels līkums un krūmi aiz kuriem slēpjas CP, tajā pašā laikā nepievēršot ne mazāko uzmanību mikroautobusiem, kas apbrauc pie barjeras stāvošos un nostājas visiem priekšā.

148360. viesis 16.novembris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

uculs, piekrītu, ka dzelzceļš ir atpalicis, bet nu valstij taču pofig, ka autovadītājiem ilgāk jāgaida uz pārbrauktuvēm. Ja kādam "pareizajam" vajadzētu stāvēt pie barjeras pa pusstundai katru dienu, tad varbūt kau-kas iktu darīts lietas labā... bet gan jau ka tikai vienai pārbrauktuvei. Pie tam LDz "baltajā" namā sēž eksemplāri, kam visi citi ir pie vienas vietas.

Par mikroautobusiem: pareizi dara, ka mikriņus nečakarē, jo cilvēki, kas tajos brauc, ir garantija tam, ka Tu nesēdēsi pie pārbrauktuves par 10..20..30 mašīnām ilgāk. Tev būtu jāpriecājas, ka tie cilvēki nebrauc ar savu auto.

148361. viesis 16.novembris 2004 11:28
0 0 Atbildēt

Mani savukart besii tie, kas tauree, kad es pie parbrauktuves gaidu nodziestam sarkano signalu.

148364. viesis 16.novembris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Par mikroautobusiem: pareizi dara, ka mikriņus nečakarē, jo cilvēki, kas tajos brauc, ir garantija tam, ka Tu nesēdēsi pie pārbrauktuves par 10.. 20.. 30 mašīnām ilgāk. Tev būtu jāpriecājas, ka tie cilvēki nebrauc ar savu auto.

Turpmāk braucot ar savu auto,jutīšos kā pēdējais noziedznieks

148366. viesis 16.novembris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Sitam pozitivi noskanotam rakstam attieciba pret CP uzreiz varu pievienot negativo.

Stavu pie Dzelzcela parbrauktuves Matisa iela, pirmais pie barjeras. Aiz manis nostajas CP Volvo. Peeksni man prieksa nostajas VW PASAT aptuveni 86. g. izlaidums. Domaju, nu naglos, domaju, ka bus aktivitates no CP puses. Talak, redzu spoguli viens BMW 5 serijas ap 92g. izlaiduma brauc, domaju, otram neciesas, bet vins mierigi piestaj pie CP Volvo un biida savu biznesu, tobiss korifans. Pacelas barjera, tiko saka pacelties Vw pasat aizbrauc man pa prieksu arii CP korifans ar BMW un viss.

Ta ka nefig te runat, CP bija kukulisu nenemjiun ari paliks, pie kam, 99% bezsmadzenu cilveki

148367. viesis 16.novembris 2004 11:38
0 0 Atbildēt

ejiet visi ******* ar savu negatīvismu

tuvojas Valsts svētki un mums jābūt priekam par savu Valsti un tās pārstāvjiem :)

pēdējie taču mūsu spogulis :)

148375. viesis 16.novembris 2004 12:04
0 0 Atbildēt

Thunder, es arī varu izbraukt ar tādu garantiju, ka nestāvēšu tās dažas minūtes, bet nezin kāpēc CP to tā neuztver. Ja es braucu ar sab. transportu, tad rēķinos, ka tas stāvēs tur kur būs nepieciešams, nevis brauks kā driģenes sarijies.

148388. viesis 16.novembris 2004 13:25
0 0 Atbildēt

... krasnij - stoi... zeļonij - ...

Ņefig te gudroties. Likums ir likums, ja gribi pārkāpt - atbildi. Viss ir vienkārši. Katram ir dota izvēle - ievērot vai neievērot.

148389. viesis 16.novembris 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Bēdīgi. Skatoties pēc komentiem šajā zemē vēl ilgi jāgaida uz normālu, ātru un bezsstresainu satiksmi (uzsvars uz ātru).

148390. viesis 16.novembris 2004 13:32
0 0 Atbildēt

Beidz d.i.r.s.t Juriz!!!

un vispaar man sodien slikts gariigais

148391. viesis 16.novembris 2004 13:34
0 0 Atbildēt

Metiet man ar putoplastu ja juus esat nevainiigi :P

148404. viesis 16.novembris 2004 14:15
0 0 Atbildēt

Hippy

Labi kaadas piecpadsmit tonas var jau ar pacelaju uzmest ja tik dikti velies:D:D:D

148410. viesis 16.novembris 2004 14:44
0 0 Atbildēt

ne visur ir barjera, tādēļ arī gaismas vajadzīgas !!!

un pirms nolaist barjeru vispirms ir jāierubī gaismas lai 100%būtu droši ka kāds nepaliks zem bomja.

tas ir normāli pagaidīt lai tas sūda sarkanais tiek izslēgts.

pēc tam var normāli iespiest grīdā un rezultātā nekas nav nokavēts. tā ir vienkārši ilūzija ka tiek zaudēts laiks. vienkārši tad kad var braukt, vajag arī braukt nevis

brīnīties kā kuslam ēzelim.

148415. viesis 16.novembris 2004 15:05
0 0 Atbildēt

interesanti,marsrutnieku shoferiem neviens pa seju nedod? besii aaraa taa vinju uzvediiba. piem uz vanshu tilta virzienaa uz centru vinji velk pa kreiso joslu kura ir nogriezties pa labi only,liidz galam,un tad meegjina ieliist videejaa joslaa,lai brauktu taisni. un visi,kas pa kreiso joslu aiz tiem kropljiem brauc,lai nogrieztos pa labi zem tilta ir spiesti gaidiit kameer tas kropliitis tiks palaists un iesprauksies videejaa joslaa....taisni briizhiem gribas izkaapt un tam atsaldenim - shoperim paaris reizes pa purnu uzshaut,ja regulaari taa dariit,mosh shiem naaks beidzot apskaidriiba par uzvediibas normaam sabiedriibaa...?

148432. viesis 16.novembris 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Neticams raksts...!

148439. viesis 16.novembris 2004 16:40
0 0 Atbildēt

Ak, Tu bembists tads, ka ta vareji, parmocit pari parbrauktuvei?

Ko Tava mamma teiks? Ceru, ka Tevi parak bargi nenostrafeja!

148449. viesis 16.novembris 2004 17:28
0 0 Atbildēt

Žetons bembistam, es vienmēr ierēcu par tiem, kas ir tik tupi, ka neredz blakus stāvošu CP. Sods bij jāliek arī par neskatīšanos spoguļos. :D:D:D:D:D

148458. viesis 16.novembris 2004 21:09
0 0 Atbildēt

Autors losis! Laikam nav ko darīt!

Bet tos loxus, kuri iebrauc un paliek krustojumā, traucējot satiksmi pārējiem , gan vajadzētu izdra_zst, un sodus uzlikt! Palīdziet tādus audzināt!

148472. viesis 17.novembris 2004 8:54
0 0 Atbildēt

draco [?] 16.11.2004 15:05

interesanti, marsrutnieku shoferiem neviens pa seju nedod? besii aaraa taa vinju uzvediiba. piem uz vanshu tilta virzienaa uz centru vinji velk pa kreiso joslu kura ir nogriezties pa labi only, liidz galam

--------

Idejai piekrītu, saprotu, ka pārrakstījies, bnet vienalga smieklīgi - "Kreisā josla lai nogrieztos tikai pa labi", es gribētu redzēt...

:) :) :)

148529. viesis 17.novembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Dotajā gadījumā, protams, BMW vadītājs pats mudaxx, ka spoguļos neskatās :) Bet skatoties kopumā - tik tiešām, nav īsti skaidrs, kāpēc nepieciešama slēgta pārbrauktuve jau pēc vilciena aizbraukšanas? kāpēc tā nevar atvērties uzreiz? Tas, ka tā aizveras kādu laiciņu pirms vilciena, ir normāli, jo paliek laiks rezervē, lai varētu visi notīties no sliedēm vai, galu galā, apturēt vilcienu, ja kādam kautkas pavisam nopietns gadījies uz tām sliedēm. Bet kādēļ pārbrauktuve jātur ciet vēl PĒC vilciena aizbraukšanas?

148578. viesis 17.novembris 2004 12:58
0 0 Atbildēt

Beidzot, mlja, normaals raxts. Shitiem mentiem - respect par tadu elegantu gaajienu.

148582. viesis 17.novembris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

Ok, pievienojos sašutumam par pārbrauktuvju laicīgu neatvēršanu PĒC vilciena aizbraukšanas. Vispār jau pie mums valstī uz katra soļa ir pa pilnam visādi *******i.

148611. viesis 17.novembris 2004 20:43
0 0 Atbildēt

nju laikam tie menti zin noteikumus

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti