Tuvāko triju gadu laikā firma Mazda pilnībā atjaunos savu modeļu gammu un tādējādi tirgū laidīs 16 jaunas mašīnas. Pirmais "jaunās ekonomiskās politikas" auglis jau nobriedis- tas ir modelis Mazda 6.
Japāņi atteikušies no ierastā trīsciparu skaitļa modeļa apzīmējumā, kurš tika izmantots Eiropā un Amerikā, lai kārtējo reizi uzsvērtu: Mazda 6 - principiāli jauns automobīlis. Pie jaunās automašīnas izstrādes inženieri orientējās uz tādiem etaloniem kā trešās sērijas BMW, VW Passat, Honda Accord un Toyota Camry. Šī jaunuma izstrādātāji uzskata, ka braukšanas komforta ziņā, vadāmības ziņā un pēc dinamiskajiem rādītājiem tas ar neko īpašu neatšķirsies no tirgus līderiem. Piemēram, lai apstādinātu uz 100km/h braucošu Mazda 6 ir nepieciešams 37m garš bremzēšanas ceļš- tas ir ļoti labs rezultāts! Īpaši liela uzmanība vērsta pasīvajai drošībai. Pēc speciālistu aprēķiniem Mazda 6 spēs saņemt visaugstāko reitingu visos pasaules neatkarīgajos crash testos- EuroNCAP, JNCAP (Japāna) un USNCAP (ASV). Mazda 6 tiks izlaista ar trim iespējamiem virsbūvju tipiem- sedans, piecdurvju hečbeks un universāls. Bāzes dzinējs- četrcilindru agregāts 2,3 16V S-VT ar izmainītām gāzu sadales fāzēm. Pakāpienu augstāk- 222 zirgspēku motors V6 24V, kurš arī ir ar izmainītām fāzēm. Bez tam, ir arī divi pilnīgi jauni divlitru dīzeļdzinēji no DIRECO-D saimes ar 120 un 136 zirgspēku jaudu. Pirmā prezentācija notika Tokijas autoizstādē- dzimtenē šo automobīli pazīs zem nosaukuma Mazda Atenza. Atenza tiks ražota galvenajā rūpnīcā Japānā, bet Mazda 6- montāžas uzņēmumā AutoAliance International Mičiganā (ASV). Eiropā šis automobīlis tiks prezentēts Ženēvas autoizstādē. Sagatavots pēc AvtoRevju Iesūtījis Bimmer- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, par etalonu ņēma BMW 3. sēriju, bet tas pat nedos Mazdai iespēju sasniegt BMW rulzību :p