Lasītājs: Garkalnes žilbinošais luksofors 95

 
27.janvāris 2006 0:05

Kārtējo reizi kāds ir pārcenties. Tas luksofors ir tik spilgts, ka ātrums ir jāsamazina līdz 50 km/h, lai diennakst tumšajā laikā redzētu vai kāds cilvēks neskrien pāri, jo cilvēks ir slinks, lai spiestu to pogu.

Rakstu tāpēc, ka vairākus rītus ir bijuši gadījumi, ka cilvēki pirms luksofora mēģināja pārskriet brauktuvi. cilvēku ieraudzīt varēja beidzamajā brīdī (bija 70km/h), luksafors totāli spiež acīs. Redzot te pa laikam tos nabaga notriektos cilvēkus posmā līdz siguldai, domāju, ka pie šī miglas luksafora ilgi nebūs jāgaida.

Vai tad labāk nebūtu uztaisīt apgaismotu gājēju pāreju. vismaz ceļa nomale būtu pāarredzama vai nomainīt luksaforam lampas uz mazjaudīgākām. Nu nepatīk man tā vieta, jo katru rītu un vakaru jāšķērso šī bistamā vieta.

kamaro25, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
191712. viesis 27.janvāris 2006 0:27
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu raksta autoram. Man ar nav saprotams, kamdēļ ir kārtējais tests uz izdzīvošanu uztaisīts uz Pleskavas šosejas.. Paši ģēniji kas to izdomāja, diez, ir pa nakti tur braukuši?

191718. viesis 27.janvāris 2006 3:16
0 0 Atbildēt

Iznāk parasti braukāt pa tumsu no Rīgas.. patiesībā ir tā ka to pāreju (zebru) principā pie zināmiem apstākļiem nevar redz arī pie 50 km/h, bet gan reāli tikai tad kad purns tev ir pāris metru tuvumā (luksofors spīd pāri)..

191720. viesis 27.janvāris 2006 6:55
0 0 Atbildēt

Arii es pilniibaa piekriitu raksta autoram! Ir debilisma kalngals uzlikt aciis spiidoshu lampu pilniigaa tumsaa un cereet, ka buus lielaaka satiksmes droshiiba!!! Tas sanaak taapat kaa apzjilbinaashana ar taalajiem! Un tas manupraat kaukaadaa pantaa bija aprakstiits, kaa aizliegts pasaakums!

Tad kur starpiiba - apzjilbinaat ar faaraam nedriiks, bet ar luksoforu driikst???

Taadaa gadiijumaa vajag 500m apgaismotu celja posmu pirms taa luksofora, lai acis pierod pie gaismas!

191721. viesis 27.janvāris 2006 7:46
0 0 Atbildēt

abet es nepiekriitu par to pogas spieshanas slinkumu, ja viens esmu pie luksafora, censhos nespiest, bet taapat paariet, jaa, lai deelj viena manis veselam baram auto nav jaastaajas un jaagaida.

191722. viesis 27.janvāris 2006 7:48
0 0 Atbildēt

Neviens no gājēju pārejas apsekotājiem un apgaismes uzstādītājiem jau nezin, kā pāreja ir jāapgaismo.

Lai cik par gājēju pāreju apgaismes ierīkošanu stāstītu un demonstrētu piemērus mācībās, semināros, visi līdz šim uzliktie apgaismojumi, ko esmu redzējis, ir uzstādīti nepareizi.

191723. viesis 27.janvāris 2006 7:56
0 0 Atbildēt

Tās ir drausmas neko tu neredzi kad brauc pari šai gājēju pārejai, kurš dunduks to uzstādija un kādiem drošības kritērijiem tas atbilst??????????

191724. viesis 27.janvāris 2006 8:18
0 0 Atbildēt

un ilgi pec tam arii ir gruuti atklimatizeets normalajaa tumsaa dazreiz pat acis saak asarot ...... kartejo reizi visiem vis poooo galvenais ka ir uzlikts parejais lai .... gan jau kutkaa

191725. viesis 27.janvāris 2006 8:35
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!!! Šī vieta nav kļuvusi drošāka!

191726. viesis 27.janvāris 2006 8:36
0 0 Atbildēt

a ko lai tagad dara, $ samaksaats, objekts nodots, un neviens protams par to neatbild :D

kaa vienmeer

191727. viesis 27.janvāris 2006 8:37
0 0 Atbildēt

Nekurinu uz vandaalismu, bet taas zaljaas luksofora lampas vajag izsist, lai, tad, kad cilveeks grib iet paari, tad arii iedegaas dzeltenais un sarkanais, nafig visu laiku jaadeg zaljajam :? :) Labaakajaa gadiijumaa ielikt zaljajam vaajaakas špildzes", lai tikai dzeltenais un sarkanais deg spozhi!!!

Meenesha laikaa 1 reizi bija sarkanais (braucu katru dienu no riita uz un vakaraa no Riigas pa tumsu).

191728. viesis 27.janvāris 2006 8:37
0 0 Atbildēt

Es būtu priecīgs , ja šo rakstu izlasītu kāds indivīds, kas ir tiešā mērā saistīts ar luksoforu projektēšanu un uzstādīšanu, kā arī tā Valsts iestāde vai konkrēta pašvaldība, kura pasūtījusi šito brīnumu. Un sakarīgi pamatot šo manā uztverē nejēdzību. Bet mūsu Valstī pagaidām vismaz ir tā - kamēr nav letāls iznākums tikmēr viss rit savu gaitu. Tas luksofors tika uzstādīts pēc negadījuma , kurā gāja bojā cilvēks visu cieņu, bet kādēļ tik žilbinošs. Vai tad tiešām projektējot šādu pasūtījumu netiek maketēts un pārbaudīts kā tas darbosies dažādās situācijās?

191729. viesis 27.janvāris 2006 8:38
0 0 Atbildēt

špildzes => spuldzes

ellnino

191730. viesis 27.janvāris 2006 8:39
0 0 Atbildēt

Smejies :) :) maketeets, paarbaudiits :) :)

191731. viesis 27.janvāris 2006 8:44
0 0 Atbildēt

Tad peec kaadiem strandartiem tie luksafori ir? Tie visi jaunie ir kaa mateeti un gaismu neizstaro taalaak pa stiklinju.

191732. viesis 27.janvāris 2006 8:46
0 0 Atbildēt

Latvijas Valsts ceļu gudraas galvas pie vainas :)

191733. viesis 27.janvāris 2006 8:52
0 0 Atbildēt

Man vispar nav izprotama ideja likt luksaforu uz starptautiskas nozimes auto cela ("magistrales") arpus apdzivotsa vietas. Kaut ko tadu var iedomaties tikai pie mums! :( Tur noteikti vajadzeja gajeju tiltinu/tuneli, vai ari vispar masinas ielaist tunelii (pedejais gan tads nerealaks pasakums)

191734. viesis 27.janvāris 2006 8:52
0 0 Atbildēt

Bet vismaz, ja notrieksi gājēju, pie vainas varēs saukt to, kas to prožektoru uzlicis.

191735. viesis 27.janvāris 2006 8:56
0 0 Atbildēt

Nee vainiigs taa vai taa buus autovadiitaajs, jo jaabrauc ir ar taadu aatrumu, lai tu paspeetu nobremzeet pirms shkjeershlja, policists/izmekleetaajs shito tev iebaaziis pirmo degunaa ierodoties notikuma vietaa :(

191736. viesis 27.janvāris 2006 9:10
0 0 Atbildēt

to rt_ES1228:

PAr objektu un taa atbilstiibu atbild tas kas vinju ir pienjeemis...

191737. viesis 27.janvāris 2006 9:11
0 0 Atbildēt

Braucot uz Siguldu man radās tieši tādas pašas izjūtas , kā autoram .

191738. viesis 27.janvāris 2006 9:15
0 0 Atbildēt

es neiebraucu problēmā (to luksoforu neesmu redzējis)

cik saprotu, tas ir variants ar pogu - parasti rāda zaļo autiņiem, ja kādam gājējam jātiek pāri, spiež savu pogu.

Nu, un kur te problēma? Ja gājējs ir idiots un nespiež pogu, bet melnā tumsā metas pāri ceļam, tad pats vainīgs - pogu nospiest nav grūti un uz sarkano gaismu gājējam nav brīv līst uz ceļa, bļāviens, tas ir primitīvākais satiksmes noteikums, mana trīsgadīgā meita to zin!

Ja gājējs ir kautrīgs un negrib "stādināt to mašīnu straumi sevis viena paša dēļ", tad viņš ir dubultīgs idiots, jo luksofors tur ir uzstādīts TIEŠI ŠĪ iemesla dēl - mašīnu straume un neiespējamība droši pāriet pāri ceļam.

Neesmu to luksoforu redzējis un var būt, ka zaļā gaisma viņam arī ir pārāk spoža, tas ir cits jautājums.

191739. viesis 27.janvāris 2006 9:16
0 0 Atbildēt

kamaro26

vienkārši zvani un izlamā ārā no panckām

Latvijas Valsts ceļi->www.lvceli.lv/LV/?i=12

sameklē kādu keksu no turienes un uzbrauc pa telefonu :)

191740. viesis 27.janvāris 2006 9:16
0 0 Atbildēt

Njaa... Diezgan baisi aciis kozh tas pasaakums... :/

191741. viesis 27.janvāris 2006 9:17
0 0 Atbildēt

Patiesi, luksofors ir ka zaļš prožektors. Domāju, ka man tā liekas, bet izrādās tomēr arī citiem autovadītājiem ir tādas pašas izjūtas. Laikam jau vienīgā iespēja kaut ko uzlabot šādās vietās ir izveidojot brauktuves apgaismojumu šādā posmā, līdzīgi kā Ādažos (pašlaik gan to posmu remontē), vai arī novirzot gājējus pa tiltu, tuneli.

191742. viesis 27.janvāris 2006 9:17
0 0 Atbildēt

jāāāāā.....

tas tik ir kantoris, tie ceļi.....

tāds bars, nez ko viņi visi tur dara?

191743. viesis 27.janvāris 2006 9:20
0 0 Atbildēt

Vajag vienkārši apgaismot to pāreju, tad arī luksafors tā uz acīm nespiedīs.

191744. viesis 27.janvāris 2006 9:22
0 0 Atbildēt

Piekrītu rakstītajam.

Vakar braucot uz Raganas pusi, speciāli pievērsu luksofora spožumam uzmanību. Uz Raganu braucu pl.17.20 bija vēl minimāla gaismiņa (krēsla) + tuvās gaismas, tad vēl tā, cauri luksafora zaļajai gaismai redzēt varēja. Bet kad braucu 21.30 uz Rīgas pusi..., vāks, ja gribās būt drošam, gandrīz jāstāv mierā. Luksafora zonā priekšā zaļa siena. Cauri redzēt nevar neko. Vajadzētu ar smilšpapīru nomatēt tos stiklus, bet tā jau atkal būs ceļa aprīkojuma bojāšāna.

Vēl jau tādu brīnumu (luksaforu) laikam likšot Vangažos. It kā jau vajag. Tur arī situācijas mēdz būt dažādas.

191746. viesis 27.janvāris 2006 9:27
0 0 Atbildēt

Stulba pārdoma par apgaismotajām pārejām:

Tās ir tik dīvaini apgaismotas (tās, kas te pilsētā), ka cilvi pamana tika tai brīdī, kad viš ir kāju jau uzlicis uz otrās strīpas.

Apgaismota iela, ne apmale. Jūtos kā "spoku mednieks" Te nav, nav cilvēks – te pēkšņi IR. Mani logu tīrītāji nav tomēr tik stipri, lai to drazu nokasītu nost. Pat mušas ne vienmēr notīrās.

191748. viesis 27.janvāris 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Da nlormaals tas luksafors!!!

Nevajag spamot!

191749. viesis 27.janvāris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

Ja tur buutu apgaismots, tad tas luksofors nespiestu tik uz aciim.

191751. viesis 27.janvāris 2006 9:52
0 0 Atbildēt

Ljoti labi vinsh spiid. Lai vareetu sarkano ieraudziit laiciigi. Nekad nau labi vienmeer tad pa spilgtu tad pa blaavu. Priecaajieties ka luksaforis vispaar tur ir....

191752. viesis 27.janvāris 2006 9:53
0 0 Atbildēt

Kaut kā negribas nevienu notriekt pie tā gaismekļa. 25.janvāra vakarā ap plkst 19.30. Braucu uz savi 70 pie zaļās gaismas, bet viens frukts stāv pie tā gaismekļa ar vienu kāju uz asfalta. Ko darīt šajā situācijā, jo pamanīt var tikai dažu metru attālumā. Gaismeklis žilbina.......

191753. viesis 27.janvāris 2006 9:56
0 0 Atbildēt

Jaa tai vietaa.... lai vinji uztaisiitu... skaistu laternu kas izgaismotu celju... vinji panjem iebaazh spilgti zalju luksaforu.... nabaga gaajeeji... Man vinjus vienkaarshi ir zheel ka shinii valstii tikai runaa par to nevis domaaa.... un dara... Man tas luksafors kretineee... katru dienu... un to kas atrodas uz gaajeeju paarejas vispaar nav iespeejams tur redzeet... tikai spilgtu zalju gaismu un VISS !!! Esmu bijis arii kad ir sarkanais... tikai tas ir dienaa...

191760. viesis 27.janvāris 2006 10:34
0 0 Atbildēt

Kārlis:

Iesaku taisīt luksaforus ar gaismas sensoru, kurš nosaka, cik gaiša ir diennakts stunda. Spilgtā saulē lai tie darbojas uz pillu klapi, pārējā laikā - tikai trešdaļu jaudas. Gaismas sensors ar pāris tranzistoriem un relejiņiem pie kāda lodētāja izmaksās ne vairāk kā pāris latu, bet ar elektrības ietaupījumu atmaksāsies pāris mēnešu laikā.

191761. viesis 27.janvāris 2006 10:36
0 0 Atbildēt

Galvenais ir tas ka daudzi cilvēki nemaz luksaforu neizmanto, bet iet šosejai pāri kādus 10 - 15 metrus uz Siguldas pusi jo tur pretī ir ceļš kur vinjiem parasti jānokļūst. Butu labāk netērējuši naudu dārgajos luksaforos bet uzlikuši normālu apgaismojumu.

191762. viesis 27.janvāris 2006 10:57
0 0 Atbildēt

zhogu vai barjeru gar celju jaaliek lainav slikums paiet 10-15 m

191763. viesis 27.janvāris 2006 11:01
0 0 Atbildēt

Vienmēr būs cilvēki, kam patīk "luksafors" un kam nepatīk, dari ko gribi vienmēr kādam tas nepatīk. Gribētos redzēt, kas būtu uztaisīts un visiem patiktu. Man piemēram nepatīk no rīta agri (ātrāk par 7:00) celties! :) Ko tad lamājam tos, kas izdomāja pulksteni?...

191764. viesis 27.janvāris 2006 11:07
0 0 Atbildēt

Phe - vaargas gan jums tās acis... Luksafors ir spilgts, lai viņu kāds tomēr pamanītu lidojot uz 110km/h un ap zīmi samazinot ātrumu līdz 90km/h!

191766. viesis 27.janvāris 2006 11:14
0 0 Atbildēt

to:viesis 191763

Runa nav par to vai patiik vai nee ,runa ir par izpildiijumu.Tas ka tur kaut kads gaismeklis ir vajadziigs ir pareizi bet vajag padomaat arii par autobrauceeju redzamiibu.Ja nesaproti kaa tas ir nofocee pats sevi tumsaa telpa ar blicenu un tad neiesleedzot gaismu atrodi skiltavas uz griidas 2 m raadusaa ap sevi.

191767. viesis 27.janvāris 2006 11:15
0 0 Atbildēt

OK ir ideja. Uzliekam zīmi 30km/h gājēju pārbrauktuvi ar guļošo policistu? Un vēlvienu lielisku iespēju poličiem stāvēt un iekasēt pa piecītim un vēl vairāk. Der?

Luksafors ir spilgts tāpēc, ka braucot lietū sniegā, miglā, pašu mašīnu saceltā dubļu lietus miglā būtu iespējams to krustaforu redzēt arī pirms 300m un vairāk - arī aiz mašīnu rindas arī aiz fūres. Padomā paši lietū pa pirmo joslu brauc fūre, sāk bremzēt. Ko mēs darām marš uz otro joslu un garām, tad tad - izbraucot no fūres šļakatu sienas ieraugām vāji/matēti sarkanu gaismiņu... forshi...

191768. viesis 27.janvāris 2006 11:26
0 0 Atbildēt

to KKTK

OK...spilgts vinjsh gan ir, bet domaaju, ka visas probleemas buutu atrisinaatas, ja taa gaajeeju paareja buutu apgaismota. mazaak blieztu tas zaljais pa aciim, vareetu labaak jau ieprieksh saskatiit, kas uz taas paarejas daraas un treshkaart, ja gadiijumaa tas luksofors nedarbojas, nav elektriibas, u.c., bez apgaismojuma tumsaa tur taapat sevishkji daudz neko redzeet nevar.

vecajs

p.s. day by day sigulda - riiga.

191769. viesis 27.janvāris 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, luksofors tur ir kretīnisks un pamatīgi žilbina naktī. Droši var teikt ka pēc šāda luksofora uzstādīšanas drošība tur ir samazinājusies.

191776. viesis 27.janvāris 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Ha, ja nemaldos, tad arpus apdzivotam vietam pirms luksofora jabut atbilstosai 3stura zimei, kuru tur neatceros rezejis.

pilnigs biezpiens..

191782. viesis 27.janvāris 2006 12:11
0 0 Atbildēt

Kas notiek, ja kaads drapaks nopliisis/ crash / jebkaads shkjeerslis meetaajaas aiz taa luksofora 1. vai 2. joslaa ????? => veel daudz, daudz cietusho, tur pat nevar redzeet cauri, ja kaads aiz taa prozhektora mirgalkas iesleedzis. Po, kas buus buus, taadas parasti ir domas, kad tuvojaas tam luxoforam.

191787. viesis 27.janvāris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

Tur vajag apgaismojumu normālu uzstādīt! Spuldzes nav ne pa matu spožākas kā Rīgā, atšķiras tikai fona apgaismojums.

Un tiešām - vai tur tam luksoforam jābūt? Ja pie Vangažu gājēju pārejas ir nācies apstāties, lai palaistu ļaužus, tad pie šī luksofora vēl ne reizi! Vai tiešām ar zebru nepietika? Nost jau nejauks, jo tas atkal prasīs pāris tūkstošus, bet šaubos, vai bija patiesa vajadzība...

191792. viesis 27.janvāris 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Piekrītu autoram. Pats esmu bijis nepatīkami pārstreigts tuvojoties šim luksoforam. Sajūta aptuveni tāda pati, ja kāds brauc pretī ar tālajiem.

191796. viesis 27.janvāris 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Nav ko murgot par apgaismojumu. Neviens to nedarīs.

Ātrs un nevandālisks risinājums - kāds kas strādā ar reklāmu/noformēšanu un tur brauc vienkārši nākamreiz paņem līdzi matētu, nedaudz tonētu līmplēvi un aizlīmē zaļajām lampām priekšā i visiem būs labi. Zaļais nežilbinās, sarkanais būs pamanāms un valsts ierēdņi neieraus nāsīs Ls 50 000 par apgaismojuma uzstādīšanu.

191797. viesis 27.janvāris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

NU man jau nu arii dikti nepatiiktik spilgts tas brinums nakts viduu. Bija gadiijums no SIguldas puses braucu, a kaadi 50 metri vai pat vairaak aiz luksafora staaveeja stopeetaajs, nu gandriiz tieshaam aizkjeeru, tikai kad bija vairs apmeeram kaadi 5 metri palikushi tad tik pamaniju, nu sajuuta bija reti stulba, kaut arii vinsh nemaz nebija paraak izliidis uz celja, bet nu ljoti tuvu nepraatrauktajam markjeejumam. Paaraak leeni tas apzhilbinaashanas efekts "atiet" peec shii luksafora naktii.

Citreiz speciaali meegjinaaju saskatiit joslu sadaliijumu, un vispaar celja aprises tai vietaa, es teiktu ka metrus apmeeram 20 tu brauc pilniigi uz dullo tajaa vietaa.

191798. viesis 27.janvāris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

Nesaprotu ko te visi kliedz par apgaismojumu? Tas viss ir nelogiski!! Uz sadas nozimes celiem ta debila luksafora + apgaismojuma vieta vajag uzlikt nomalu gajeju tiltinu vai tuneli! Viss!! Basta!! Citi priekslikumi ir viesnkarsi idiotiski!

191801. viesis 27.janvāris 2006 14:20
0 0 Atbildēt

Nee nu var jau itkaa saprast muusu valsts finansiaalo nostaaju shajaa jautaajumaa, kad 0,1 gaajeejam stundaa nav veerts buuveet 300'000 vai vairaaak veertu tiltu vai tuneli, kaut gan arii 30'000 veerts luksafors iisti nav tas kas vajadziigs IMO.

191804. viesis 27.janvāris 2006 14:25
0 0 Atbildēt

Nezinu ko darīsim saulainā laikā, tad atkal bļausim, ka nevelna nevar redzēt kāds signāls īsti tur deg... Visiem, manuprāt, ir skaidrs, ka jebkāds gaismas signāls tumšajā laikā ir saskatāms labāk jau no liela attāluma, un nevajag tur satraukties, ka ir pa spilgtu, piekrītu, ka labāk būtu ja būtu izgaismots, bet barucot taču ir nepieciešams, lai vadītājs spētu pēc iespējas labāk un skaidrāk saredzēt gaismas signālu. Ieteikums: Braucot tuvāk skatīties uz ceļu nevis uz "spožo gaismiņu" luksaforā...

191807. viesis 27.janvāris 2006 14:35
0 0 Atbildēt

Gājējs NEKAD nelīdīs nekādā tunelī un nerāpsies pār tiltiņu, ja var vienkārši pārskriet pāri ceļam.

Un tiem, kas bļau, ka luksoforu uz šosejas neapdzīvotā vietā var izdomāt tikai mūsu stulbajā valstī, laikam ārpus mūsu stulbās valsts nekad nav bijuši. Tajā pašā polijā ir tādi luksofori, kas nodektē, ka tu brauc (izvietoti krustojumos ar mazāksvarīgiem ceļiem) un sarkano ieslēdz tieši par godu tev. Tiklīdz apstājies, tā pārslēdzas uz zaļo. Tā kā likt luksoforu uz gājēju pārejas nav gluži pats lielākais bezpriģels :)

191808. viesis 27.janvāris 2006 14:38
0 0 Atbildēt

Skatoties uz ceļu tāpat neko neredz uz pārejas tā zaļā dēļ. Tiešām grūti zaļo lampu stipri nomatēt? Taču nevienam d|rsā tur nav vajadzīgs redzēt zaļo, bet gan dzelteno un sarkano. Toties, kamēr degs zaļais, netiks notriekti slinkie, kas aiz luksofora skrien pāri ielai, jo redzēt tur neko nevar.

Es arī, ja agrāk centos saskatīt, vai uz pārejas nav melns gājējs, tagad pat nesamazinu tur ātrumu. Kas būs, būs, mašīnā visi piesprādzēti, airbagi strādā, tāpat neko neredz.

191810. viesis 27.janvāris 2006 15:16
0 0 Atbildēt

pirmkārt tas luxofors ir uzstādīts nevietā, jo tā pāreja ved uz nekurieni - tieši mežā. otrkārt, ja deg zaļais, tad par ko jāraustās - brauc mierīgi uz savu zaļo, ja kāds būs uz ceļa - pats vainīgs. treškārt pa vidu vajag sētu, tā kā pie apvedceļa viadukta. un arī uz Jelgavenes pie Dalbes uzlika zīmes 70 un 50 tikai tāpēc, ka vienreiz tur nobrauca vīrieti. pa to pāreju arī nekad neviens neiet pāri. labi ka tur neuzlika luksoforu. Nu bet tā jau mūsu banānu republikā ir - tehnika un ceļu kvalitāte progresē, bet vidējais braukšanas ātrums samazinās. Vajadzētu vēl realizēt saukli - "KATRĀ VIETĀ KUR NOBRAUKTS GĀJĒJS - PA LUKSOFORAM!!!"

191811. viesis 27.janvāris 2006 15:25
0 0 Atbildēt

Tas pats 191744. viesis.

Šeit neiet runa par bezpriģeliem, idiotismiem utt.

VIENKĀRŠI, lai atbildīgās amatpersonas uzliek ne tik spilgtu to zaļo un VISS. Rīgā tak ar ir neapgaismotas ielas, tumši krustojumi, kur jāizbrauc tumsā, bet acis tur neapžilbina.

Tāpat jau, kamēr kādus pāris gājējus nenovālēs, tikmēr nekas jau nemainīsies.

191804. viesis rakstīja

"Ieteikums: Braucot tuvāk skatīties uz ceļu nevis uz "spožo gaismiņu" luksaforā..."

Tas nav iepējams. acs uztver tikai to zaļo gaismu un izveido zaļu sienu, star abiem luksaforiem, no kuras vajag dažas sekundes lai attietu.

191816. viesis 27.janvāris 2006 15:59
0 0 Atbildēt

Cirvi 191804. viesis 27.01.2006 14:25

"Nezinu ko darīsim saulainā laikā, tad atkal bļausim, ka nevelna nevar redzēt kāds signāls īsti tur deg... " aizbrauc un apskaties pirms komentee :

191818. viesis 27.janvāris 2006 16:04
0 0 Atbildēt

To 191804. viesis 27.01.2006 14:25

"Braucot tuvāk skatīties uz ceļu nevis uz "spožo gaismiņu" luksaforā..." gudriitis atradies :) :) :)

191819. viesis 27.janvāris 2006 16:09
0 0 Atbildēt

nau jau diezkas.

starp citu, ja notriec gājēju pie zaļās gaismas, bet nav liecinieku, kā pierādit, kā neesi losis?

191822. viesis 27.janvāris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

Ja tiltiņš vai tunelis ir par dārgu, tad vajag izskrūvēt zaļo lampu (arī uz dzelzceļa pārbrauktuvēm deg tikai sarkanā) un 1 km uz katru pusi sadalošajā joslā uzlikt sētu - kā ir Saulkalnē un Ikšķilē.

Pa to ceļu braucu diezgan bieži - neesmu ne reizi redzējis, ka tur degtu sarkanais, toties diezgan bieži esmu redzējis dažādu vecuma cilvēkus, kas klenderē pāri šosejai kādus pārsimts metrus tālāk vai tuvāk no paredzētās gājēju pārejas.

191828. viesis 27.janvāris 2006 17:07
0 0 Atbildēt

Par apžilbināšanu 100% taisnība, laikam domāts, lai saulei rietot var redzēt! Bet tumsā tur var iet tikai pašnavnieki!

191830. viesis 27.janvāris 2006 18:21
0 0 Atbildēt

Piedāvāju visus ceļus Latvijā pārbūvēt uz divlīmeņu vai vienvirziena,jo citādi taču arī kādu var apžilbināt ar tālajiem.Smiekli nāk,nu tad nebrauciet vispār,vai brauciet uz 20km/h,nevis te-pa nakti uz 130 un ai,ai,ai zaļa gaismiņa acīs iespīdēja.Varu derēt,ka neviens no šeit pretenzijas izteikušajiem,pie stūres pat 300000km nav nobraucis.

191837. viesis 27.janvāris 2006 22:30
0 0 Atbildēt

Dienā - labi, ir pamanāms pa gabalu, naktī - murgs! Ja tumsā, kāds nāvinieks tur tirinās, tad ir čau, jo to kas notiek uz tās pārejas neredz ne ar 90, ne 30km/h braucot...

191838. viesis 27.janvāris 2006 23:23
0 0 Atbildēt

Kaads laikam jau paspeejis piereguleet to zaljo, jo shovakar vairs tik traki nespiideeja :) :) :)

191839. viesis 27.janvāris 2006 23:56
0 0 Atbildēt

galvenais ka tas projekts ir izmaksajis tikpat cik 5 normalas apgaismotas parejas!uz kada cilveka dzivibu dazs labs ir normalu cunguru noravis!sizas!

191840. viesis 28.janvāris 2006 0:57
0 0 Atbildēt

Tiki tikko atbraucu Rīgā no Cēsīm, nu spiež tas prožektors pa traku, apkārt nevar redzēt neko. Kurš tur pareizi teica, pieliek gaismas releju, lai atkarībā no dienas gaišuma spīd vairāk vai mazāk.

191841. viesis 28.janvāris 2006 3:07
0 0 Atbildēt

visu neizlasiju...

man arii biezhi sanaak naktii braukt, un es teikshu, ka visi tie jaunie luksofori ir, ka lai magaak pasaka, "bikinj par spilgtu". piemeram dzelzavas ielas peedejais luksofors ari peec rekonstrukcijas uzlikts ar taam f$%ing spilgtajam lampaam. un braucot ari piekjeru sevi pie domas, ka reali taa spiezh aciis, ka knapi var redzeet kas tur "zem" vinja notiek! pat ar visu ielas apgaismojumu.

pienjemu ka uz tumshas shtraases vispar ir chau valentiina.

191842. viesis 28.janvāris 2006 6:48
0 0 Atbildēt

Precizējums - Jaunajos luksoforos ir gaismas diodes nevis lampas!

191844. viesis 28.janvāris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

Daa kaada starpiiba, kas tur ir - diodes vai lampas. :) Ne jau par saturu ir tirdzinjsh, bet par spilgtumu!

Nepiekriitu - apgaismotaas vietaas - jo spilgtaak, jo labaak. Citaadi tieshaam nevar saulainaa laikaa redzeet, kas iisti spiid.

Bet nu tur, uz taas shtraases... zaljo - 25W, dzelteno, sarkano 100W :) (Vai kaa nu tas tur sanaak tajaas diodees! :)

191861. viesis 29.janvāris 2006 19:25
0 0 Atbildēt

pretim statoilam uztaisīja to super dārgo pāreju,vai kāds ir redzējis kādu cilvēku ejam.Vangažos un garkalnē vajadzētu kadus 100m garumā vienkārši labi izgaismot posmu un viss būt cik necik normāli,jo normāli jau nav vispār gājēju pārejas pāri divām joslām

191863. viesis 29.janvāris 2006 21:08
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu!!!Kaut ko taadu uzliekot ir veel sliktaak pamaniit gaajeeju nekaa tumsaa...

191864. viesis 29.janvāris 2006 22:32
0 0 Atbildēt

Vakar gāzu pa nakti - spilgti un ne jau runa iet par 300 000 km nobrauktajam stāžam, bet par diskomfortu - dēļ kā (naktī varētu arī dzeltenais mirgot). Sen jau gaidu, kad Vanga

zu tipa vietās kāds zīmi uzliks - no 20.00 - 7.00 zīme 90, vai vismaz 70, nevis naktī no 90 jāmet uz 50, lai zaļajiem brāļiem varētu kādu latu uzdāvināt par vērību... Y73

191865. viesis 30.janvāris 2006 1:07
0 0 Atbildēt

Tas luksafors ir sviets!!!

191867. viesis 30.janvāris 2006 7:35
0 0 Atbildēt

Jaa pie statoila uztaisiija gan to superdaargo paareju, bet vai tajaa vietaa taa paareja kaadam bija vajadziiga???

pie mums tachu paarejas taisa nevis tur, kur vajag cilveekiem, bet tur, kur kaads arhitekts ir izgudrojis, ka vareetu vajadzeet!!!

ja kaads veiktu kaut vai nelielu izpeeti pirms paarejas uzstaadiishanas, tad jau viss buutu ok!

Kolosaals piemeers paareja (nu jau bijusii) Mezjciemaa pie Neste. Uztaisiija. Taa paareja tur nu pilniigi nevienam nebija vajadziiga!!! Novaaca. A nauda ta izteereeta!

Un tieshi taapat ir ar visaam parejaam!

191868. viesis 30.janvāris 2006 8:32
0 0 Atbildēt

exactly !

pashu paareju vajag apgaismot !

arii ir redzeets riigaa taa, ka ir uzlikta atstarojoshaa zaljaa apmale ap ziimi "gaajeeju paareja", bet pati paareja ir tumsaa ...

it kaa autovadiitaajs ziimi neredzeetu - ziimi ta vinjsh redz, bet to gaajeeju, kas grib iet paari vinjsh neredz !

191869. viesis 30.janvāris 2006 8:55
0 0 Atbildēt

Dugas: "pie mums tachu paarejas taisa nevis tur, kur vajag cilveekiem, bet tur, kur kaads arhitekts ir izgudrojis, ka vareetu vajadzeet! !! " - paraadi, kaadu arhitektu, kas buutu izgudrojis, ka kautkur vajag paareji!!! Nejeedz, tad ne*****

191870. viesis 30.janvāris 2006 9:01
0 0 Atbildēt

Cilveeki gan to paareju neizmanto, kaut vai vakar viens tantuks vilkaas paari celjam 50m no paarejas...laikam jau slinkums padomaat par savu dziiviibu...

191885. viesis 30.janvāris 2006 11:22
0 0 Atbildēt

sestdien tumsaa tur braucu. toch zhilbst. apkaart nu neko nevar redzeet. vai nu lampa jaamaina, vai jaapgaismo. droshvien jau liidz pirmajam liikjim pagaidiis un tad kautko dariis.

191892. viesis 30.janvāris 2006 12:51
0 0 Atbildēt

No www.lvceli.lv

Jautājis: Aigars [27.01.2006 18:28:30]

Labdien! Braucot caur Garkalni, kur uzstādīts luksofors gājēju pārejai, tā gaisma diennakts tumšajā laikā ir tik spilgta, ka braucēji tiek apžilbināti. Jāņem vērā arī tas, ka tiešā tuvumā atrodas autobusa pietura. Lūdzu veikt pasākumus, kas nepieļautu ceļu negadījumu rašanos! Vai pastāv iespēja samazināt luksofora spilgtumu? (ja pagaidām nav iespēju pāreju izgaismot).

Atbilde: Jautājums gaida atbildi...

Nu pagaidīsim un , cerams netikai uz kādu sausu norautu frāzi.

191916. viesis 30.janvāris 2006 16:49
0 0 Atbildēt

Nu taa vieta ir vienkaarshi pretiiga un tas luxofors visu tikai pastiprina,nereaali jau bez vinja bija saskatiit kaadu cilveekveidiigo,bet tagad jau nu vispaar!!!Vajadzeetu nevis luxoforu,bet vienkaarshi lampas veerstas uz celju un lieta buutu dariita!!!

191923. viesis 30.janvāris 2006 17:39
0 0 Atbildēt

Nu jau vairs tik traki nespiid, laikam jau buus apputeejis...jeb varbuut es jau pieradu?

191924. viesis 30.janvāris 2006 17:43
0 0 Atbildēt

A automaatiku, kas regulee spilgtumu atkariibaa no taa, vai saulains, vai nakts, tur nevar ielikt tajaa luksoforaa?

191945. viesis 30.janvāris 2006 22:51
0 0 Atbildēt

Agrāk varēja tie gudreļi pukstēt - nevaram apgaismot pāreju, tuvumā nav elektrības pievada, tagad elektrība blakus, kur problēma normāli apgaismot pāreju ar slēdzi, kas reaģē uz apgaismojumu. Tas, kas tur ir uzstādīts tagad, tas ir tiešām galējais stulbums

191946. viesis 30.janvāris 2006 23:34
0 0 Atbildēt

viesi 191924... lapaa www.lvceli.lv atbildee teica, ka uzstaadiits peec LV standartiem un spilgtumu reguleet nevarot... Laikam jau uzstaadiitaaju stulbumu arii...:(

191949. viesis 31.janvāris 2006 8:29
0 0 Atbildēt

nee nu suuds ar spilgtumu - galvenais apgaismot gaajeeju paareju un celja malas pie gaajeeju paarejas un VISS !!!

191983. viesis 31.janvāris 2006 12:22
0 0 Atbildēt

To: arnijs

Tās ir tukšas un stulbas atrunas, un diez vai tas, kurš atbildēja ir zinošs, jā pa standartiem un likumiem, bet ne par tehniskām lietām.

191996. viesis 31.janvāris 2006 14:46
0 0 Atbildēt

No www.lvceli.lv

vilis [31.01.2006 12:21:49]

To:Aigars [27.01.2006 18:28:30]

Labdien! Braucot caur Garkalni, kur uzstādīts luksofors gājēju pārejai, tā gaisma diennakts tumšajā laikā ir tik spilgta, ka braucēji tiek apžilbināti. Jāņem vērā arī tas, ka tiešā tuvumā atrodas autobusa pietura. Lūdzu veikt pasākumus, kas nepieļautu ceļu negadījumu rašanos! Vai pastāv iespēja samazināt luksofora spilgtumu? (ja pagaidām nav iespēju pāreju izgaismot).

Atbilde: 30.01.2006 12:56:22

Luksofori uzstādīti atbilstoši Latvijas valsts standartu (LVS) prasībām. Luksofora signālu spilgtumu regulēt nav iespējams, jo gaismas signālam jābūt redzamam arī diennakts gaišajā laikā, īpaši braucot pret sauli.

Paldies par tik izsmeļošu atbildi. Bet vai Jūsu gudrās galvas nepieļauj nevienu citu risinājumu, kā bija minēts, izgaismot brauktuves daļu pie luksofora, kas mazinātu tā spilgtumu diennakts tumšajā laikā. Nu aizbrauciet paši un pārliecinieties no rīta vai vakarā, kad ir tumšs. Situācija ir dramatiska. Tos cilvēkus nevar redzēt, kuri stāv malā. Attieksme ir vienkārši nekāda, līdz būs atkal kāds upuris. Un tad Jūs atkal teiksiet, ka tas atbilst visiem standartiem?

Atbilde: 31.01.2006 13:39:43

Situācija, kāda ir Garkalnē naktī, mums ir zināma. Turklāt jau iepriekš tika atbildēts, ka projektā ir iekļauta arī gājēju pārejas aprīkošana ar apgaismojumu.

Uz jautājumu par Garkalnes gājēju pāreju jau tika atbildēts (skatīt jautājumu: Sandijs [29.12.2005 9:24:34]):

"Garkalnes gājēju pārejas izveidošana un aprīkošana tika sadalīta divās daļās, kas paredzēja sākotnēji ierīkot pāreju, pēc tam aprīkojot to ar apgaismojumu un citiem satiksmes organizācijas līdzekļiem. Šie darbi ir iekļauti 2006. gada plānā."

Gaidīsim šogad jābūt.

192026. viesis 1.februāris 2006 0:25
0 0 Atbildēt

Nu bljins. Tad jau es arii sev maajaas ievilkshu elektriibu, teiksim ar plikaam draatiim. gan jau kaads neatrausies. Jo, redz, plaanaa paredzeets, ka izolaaciju uz vadiem uzlikshu veelaak...

Nu naktii izbraukt cauri tam luksoforam, paziistot gaajeeju stilu, ir baisi. Dazhi jau te meetaa super cilveekus, kam nekas nekait, jo laikam nobraucot xx kilometrus rodas rentgena redze :) Tagad vel lukturus noskjiezh, un arii stiklu... tad ir lielaakas auzas

Taa jau vish i, ka nauda ir, bet nav saprashana kaa to pareizi teereet, phe. Vo zaljais paarsteigums.

192049. viesis 1.februāris 2006 13:40
0 0 Atbildēt

kamaro 25... Uzdevu lvceli jautājumu, vai LVS standarti paredz arī drošības situācijas pasliktināšanos? Laikam jautājums bija par "cietu" :D Divas dienas bez atbildes, šodien izdzēsts! :P Uzdevu atkārtoti... Skumji, ja jāsastopas ar tādu pieeju.

192076. viesis 2.februāris 2006 8:22
0 0 Atbildēt

:))), tiešām skumīgi, bet, ja viņus nespiedīsi neko paši neizdomās, ir jau normāli - cilvēki paši ziņo utt. Ja reiz domāta tajā www.lvceli.lv sadaļa, kurā ziņojam par nejēdzībām uttp. tad vajadzētu uz konkrētiem jautājumiem sniegt konkrētas atbildes un nevis tikai muļļaties par saviem standartiem...

192671. viesis 12.februāris 2006 22:04
0 0 Atbildēt

es esmu elektriķis. lieta taada, ja elektropievads uz vietas ier, tad izgaismot paareju tas ir viens spļaaviens! nopeerc ALFAS SENUKAI nodaļaa 2gb prožektorus, vienu dienas-nakts automaatisko releju un viss! ES SAKU- TAS IR VISS kas vajadziigs !!!! nevajag visu 2006. gadu, nevajag riikot konkursu Latvijas meerogaa, nevajadzees(nedod dievs) riikot kaadas nepamaniita gaajeeja beeres, un nevajadzees ceļu ministrijaa lieki satraukties- varees tik pat mieriigi seedeet kreesliņaa pareizi un taisni peec visiem GOSTIEM !

192762. viesis 14.februāris 2006 10:38
0 0 Atbildēt

Diez vai viņi tagad kaut ko uzsāks diena paliks garāka, problēma nebūs tik aktuāla (izņemot protams pa nakti), tā kā manas prognozes ne ātrāk pa rudeni. Un konkursi mūsu Valstī ir sākuši ievilkties. Redz , ja konkurentam kaut kas nepatīk viņš apstrīd konkursu un taisa pa jaunu utt.

192896. viesis 15.februāris 2006 13:04
0 0 Atbildēt

Es dzīvoju 300m no tās vietas. Varu apgalvot ka vislielākais efekts no ta luksofora bija tad kad pēc uzstādīšanas tas strādāja mirgojoša dzeltena režīmā. Mašīnas visas samazināja ātrumu ! Patreiz pie tā spožā zaļā visi močī droši. Vēl- tur abās pusēs ir autobusa pieturas.Tur bieži stāv jaunieši un balso abos virzienos. Pēc zaļās gaismas devas acīs, neviens neievēros stopējošo(varbūt pālī esošo cilvēku). Vēl absurds ir tas, ka no abam pusēm pēķšņi uzlika zīmi ka ir 3 !!! braukšanas joslas. Tātad jebkurš šai vietā var pārkārtoties un mbraukt pa labo malējo joslu. Tad būs jau ziepes. Ta ka cienītie tās vietas ierīkotāji, marķētāju, Jūs esat totāli lohi!!!!! Bet pāreja tur ir vajadzīga! Tur bieži bērni iet uz skolu un mežā vēl būvējas vesels ciemats!

193031. viesis 17.februāris 2006 13:18
0 0 Atbildēt

...labi,O.K.! Lai ir spilgts bet tikai sarkanais-zaļo gan vajadzētu blāvāku(krietni),jo katru vakaru tur braucot nākas izbaudīt nevisai

patīkamas sajūtas jo samazinot ātrumu pie zīmes kādam pīplam

var rasties iespaids ka viņš var paspēt pārskriet...

195475. viesis 18.marts 2006 1:04
0 0 Atbildēt

Ir priekšlikums - "Davai tā zaļā signāla vietā pie staba vienkārši pieskrūvēsim gaismas prožektoru no Daugavas stadiona, lai vaģilas nožilbina tā pa riktīgam, ka vēl uz kādiem pāris kilometriem nevar atjēgties!" He! He!

250145. viesis 9.janvāris 2008 23:49
0 0 Atbildēt

Īsi par to luksoforu.Droši vien,ka viņu tur vajag,bet...Tehniskais izpildījums gan varētu būt sakarīgāks.Es še lasīju,ka tas it kā neesot iespējams.Tas nav taisnība,jo apmēram ap to pašu laiku arī Siguldā tika uzstādīti līdzīgi luksofori.Un tur aiz pārskatīšanās viens luksofors darbojas, ne tik spožā režīmā.Te uzreiz rodas jautājums,vai projektā varbūt tomēr bija paredzēta automātiskā regulēšanās,tikai kāds ļoti taupīgs ierēdnis izdomāja ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti