Mazda6 kārtējo reizi apliecinājusi, ka ir populārākais modelis starp vidējās klases automašīnām, un šī gada janvārī atkarojusi pirmo vietu savā segmentā.
Mazda6 pirmo reizi Latvijas tirgū sevi pieteica 2002. gada nogalē, savukārt atjauninātais Mazda6 modelis tirdzniecībā nonāca 2005.gada jūlijā un veiksmīgi turpina iepriekšējā modeļa panākumus.Arī pārējiem Mazda modeļiem ir labi pārdošanas rādītāji, jo šī gada janvārī, salīdzinot ar 2005.gada janvāri, Mazda automašīnu tirdzniecības apjomi palielinājušies par 46 procentiem.
"Mums gads ir sācies ļoti labi, jo Mazda6, kas ir populārākais Mazda modelis, atkal ir līderis. Tas nozīmē, ka cilvēkiem, neskatoties uz plašo piedāvājuma klāstu vidējās klases automašīnu segmentā, joprojām patīk šī automašīna. Domāju, ka arī turpmākie šī gada mēneši mums būs veiksmīgi, jo, kā mēdz teikt, ja gads ir labi sācies, tad tāds tas arī būs," – stāsta SIA "Inchcape Motors Latvia" (IML) direktors Juris Bogdanovičs.
"Kopš darbības sākuma Latvijā, IML ļoti lielu vērību ir pievērsusi mārketinga aktivitātēm. Janvāra statistikas rādītāji apliecina, ka uzņēmuma mārketinga politika ir bijusi pareiza un nesusi augļus. Arī šogad IML īstenos dažādas mārketinga aktivitātes, lai veicinātu Mazda un Jaguar tirdzniecības apjomu palielināšanu. Šogad IML klientiem piedāvās pilnīgi jaunus produktus, kādus līdz šim neviens Latvijas autotirgotājs vēl nav piedāvājis," – komentē J.Bogdanovičs.
Janvārī tika pārdotas arī 3 Jaguar markas automašīnas, no kurām divas bija luksus klases limuzīni XJ.
nekas