Šoseja: Alfa Romeo un BMW testos Vallelunjā 6

 
16.februāris 2006 9:47

Vallelunjas trase bija tā trase, kurā „Alfa Romeo" un „BMW" komandas aizvadīja trīs dienu ilgus testus. Tāpat "Seat" komanda veica testus Katalonijas trasē. Kopumā komandu pārstāvji bija apmierināti ar apveikto darbu.

No piektdienas līdz svētdienai „Alfa Romeo racing", „BMW team Germany" un „BMW team Italy-Spain" veica daudz apļu Vallelunjas trasē, kas atrodas netālu no Romas.

„Alfa Romeo" komanda piedalījās testos ar vienu „156" modeļa mašīnu. Jaunais brazīliešu pilots Augusto Farfus, kurš izcīnīja savu pirmo „WTCC" uzvaru pērngad Macau trasē novembrī. Brazīlis bija pie stūres pirmās divas testu dienas, un vēlāk, trešajā dienā, tika nomainīts ar Džanni Morbidelli. Bijušais „F1" pilots Džanni pašreiz mēģina vienoties ar „Alfa Romeo", lai pievienotos komandai 2006. gada „FIA WTCC" sezonai.



„BMW Team Germany" un „BMW Team Italy-Spain" komandas testēja divu marku jaunās „320is E90" automašīnas. Dirks un Jorgs Milleri brauca ar vācu komandas mašīnām, ar vecajiem amortizatoru un aerodinamikas regulējumiem, lai labāk varētu notestēt jauno 4 - cilindru motoru. „Šķiet, ka jaunajai mašīnai ir liels potenciāls. Tā ir daudz precīzāka un stabilāka, salīdzinot ar pērnā gada modeli. Tas ir diezgan interesants izaicinājums tāpēc, ka mēs veidojam mašīnas jauno „WTCC"versiju var teikt no nulles, bet „Super2000" „E46" mašīna tika veidota jau sākot no „Super Production" versijas," teica Jorgs Millers.

„BMW Team Italy-Spain" komandā vienā mašīnā brauca Alessandro Zanardi, bet otrajā bija divi jauni spāņi - Marsels Kosta un Anders Vilario. Tuvākajās dienās komanda izvēlēsies Zanardi jauno komandas biedru no šiem diviem kandidātiem.

Tikmēr cita „WTCC" komanda „SEAT sport" turpināja savu testu programmu ar divu dienu sesiju Katalonijas trasē Montmelo.

Trīs „SEAT Leon" mašīnas pilotēja Peters Tertings, Džeimss Tompsons, un Rikārds Raidels pirmajā dienā, kamēr testu otrajā dienā tās pilotēja Jordi Džene, Ians Millers un Gabriels Tarkvinī.

Komanda abas testu dienas testēja motoru, amortizāciju un aerodinamiku, kā arī deva iespējas trim jaunajiem braucējiem (Tompsonam, Milleram un Tarkvīnī) iespēju veikt pēc iespējas vairāk apļu, lai pierastu pie sev jaunās mašīnas un arī komandas.

Jordi Džene teica: „Vislielākais darbs tika veikts ar riepām, kuras, iespējams, ir mainījušās visvairāk no pagājušā gada. Tomēr lielu daļu uzmanības veltījām amortizācijai un trieciena mazināšanai uz mašīnu."

Gabriels Tarkvīnī bija apmierināts ar šīm divām dienām: „Šie bija mani pirmie īstie testi, gan trasei, gan veiktajiem apļiem. Man patīk mašīna, jo tā viegli pakļaujas veiktajām izmaiņām. Tā ir loti laba lēnos līkumos, tomēr mums vajag piestrādāt pie ātru līkumu veikšanas." Komandas nākamie testi turpināsies Albacetē 27. un 28. februārī.

 
Visi komentāri
 
192968. viesis 16.februāris 2006 9:59
0 0 Atbildēt

Nu un!!! A kur apļu laiki, salīdzinājums, analīze???

192971. viesis 16.februāris 2006 10:15
0 0 Atbildēt

spriezhot peec bildes, alfa apdzen bemewe par vairaakiem apljiem un tuuliit apdziis veel par vienu :D

192977. viesis 16.februāris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Pleaz izlabojiet Ianu Milleru uz Ivanu, cik apstijos seat.com media fasilos visur figure Ivans, un shis cilveeks patieshaam ir ljooti paziistams autospirtists.

sheku pat var bildes dabut:

media.seat.com/en/view_manag...root=1236,1330

192984. viesis 16.februāris 2006 12:09
0 0 Atbildēt

Kaut kā škiet, ka Vallelunga, nevis Vellelunja... bet tie divi burti klaviaturā atrodas tik tuvu, bet tā trase tik tālu, ka laikam jau nav lielas starpibas

192995. viesis 16.februāris 2006 15:23
0 0 Atbildēt

kada jega no shitaa raksta, ja tur pat rezultaatu nav?

193003. viesis 16.februāris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

abi labi autiņi.Un nav ko aplikt tos:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Nepilni 19 000 eiro - Hyundai piedāvā modernizēto i20 (+ FOTO)

Hyundai laiž pārdošanā modernizēto i20 par cenām, kas Vācijas tirgū pieejams par cenu, kas sākas no atzīmes 18 900 eiro. Lasīt vairāk

 

Jau 2030. gadā - Nissan pastāsta, kad atteiksies no iekšdedzes dzinējiem Eiropai 6

Nissan vadība atklājusi, ka jau līdz 2030.gadam atteiksies no jauniem iekšdedzes motoru modeļiem Eiropas tirgum – 5 gadus ātrāk nekā to prasa Eiropas Savienības direktīva. Lasīt vairāk

 

Viens no vecākajiem pasažieru vilcieniem dodas pēdējā braucienā (+ VIDEO) 4

Nejaušas tikšanās, pirmie randiņi un skolas dienas. 57 gadu garumā to visu varēja pieredzēt tā dēvētā 605. vilciena vagonos. Tas ir viens no vecākajiem pasažieru vilcieniem Latvijā, kuram nu pienācis laiks doties pelnītā atpūtā. Lasīt vairāk

 

Beļģijas muzejs Abarth Works izliek pārdošanā žiguļu un moskviču kolekciju 14

Antverpenes Abarth Works automuzejs nolēmis izpārdot dažādu izlaidumu žiguļu un moskviču kolekciju, ieskaitot vairākas autosportam uzbūvētas automašīnas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti