Strokšs/Jesse uzvar minirallijā Saldus apkārtnē 2

 
12.jūnijs 2006 8:01

Ar Raimonda Strokša/Anrija Jesses („Mitsubishi EVO VIII”) uzvaru Saldus apkārtnē beidzies Latvijas minirallija čempionāta otrais posms – rallijs „Rietumi 2006 - „Yokohama” kauss”.

Savās ieskaites grupās pirmās vietas izcīnīja Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Audi Coupe”), Gints Blaus/Kārlis Igals („Subaru Impreza RS”), lietuvieši Tomass Savickas/S. Kuizinas („Opel Kadett GSI”), Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („Lada Samara”) un Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”). Komandu vērtējumā triumfēja „RDN rallija komanda”.

Kā jau tas tika prognozēts, jau ar minirallija pirmajiem ātrumposmiem vadībā izvirzījās Raimonda Strokša/Anrija Jesses ekipāža, kas startēja ar N4 grupas „Mitsubishi EVO VIII”. Konkurēt ar nākamajiem sacensību uzvarētājiem mēģināja labākie no Standartauto komisijas paspārnē esošajiem sportistiem - Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Audi Coupe”), tomēr Strokša ekipāžas pārsvars nepielūdzami pieauga, finišā sasniedzot 47,2 sekundes. Dūcim/Anevicam pirmā vieta 4WD+ klasē, kas gan nāca grūtā cīņā, jo pēc 30 sekunžu saņemtā soda vienu ātrumposmu līdz finišam Dūča ekipāžas pārsvars pār otrajā vietā esošajiem Guntaru Miķelsonu/Aivaru Maļavkinu („Mitsubishi EVO 6”) saruka līdz 1,3 sekundēm. Tomēr pēdējā ātrumposmā „Lukas” Dūcis izrādījās par gandrīz astoņām sekundēm ātrāks, palielinot pārsvaru. Trešo pozīciju izcīnīja Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO 6”), kuri otro vietu zaudēja pusminūtes soda dēļ.

Daudzsološi sacensības iesāka Jānis Meiers („Subaru Impreza”), pēc kura iniciatīvas minirallijs pirmo reizi risinājās Saldus apkārtnē, tomēr piekares defekta dēļ Meiers ar Stūrmani Jāni Krastiņu bija spiesti izstāties, 4WD klasē ātrākie izrādījās Gints Blaus/Kārlis Igals („Subaru Impreza RS”), kuri savu meistarību cēluši, regulāri piedaloties lielajos rallijos. Otrās vietas ieguvēji Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”) uzvarētājiem piekāpās nepilnas desmit sekundes. Trešajā vietā ierindojās pirmā posma, rallija „Sarma” uzvarētājs Didzis Blūms („Mitsubishi Galant”), kurš šoreiz startēja ar stūrmani Aigaru Renci. Uz vietu godalgoto trijniekā pretendēja arī Gatis Balgalvis/D. Arājs („Audi 80”) un Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90”), tomēr pirmos pievīla daudzās sapelnītās soda sekundes, bet otros – neveiksme otrajā ātrumposmā „Dziras”, kur tika zaudētas teju divas minūtes.

Ātrākā ekipāža ar vienas ass piedziņas automašīnu minirallijā „Rietumi 2006 - „Yokohama” kauss” bija Mārtiņš Meldrājs/Gunārs Francis, braucot ar N3 grupas „Renault Clio”. Fantastisku sniegumu demonstrēja 1600 klases pārstāvji Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis, kuri bija ātrākie no braucošajiem ar vienas ass piedziņas automašīnām, kas sagatavotas pēc minirallija tehniskajiem noteikumiem. Absolūtajā ieskaitē desmito vietu ieguvušie Kalniņš/Dombrovskis, tuvākos sekotājus klasē – spēcīgās Igaunijas ekipižās Koitu Repnau/Oliveru Pebo („VAZ 2108”) un Ivo Tsetorkinu/Marko Heinoju („Skoda Fabia”) apsteidza par vairāk nekā minūti! Nākamās labākās no Latvijas ekipāžām bija attiecīgi ceturto un piekto vietu ieņēmušās Ainārs Igaveņš/Uldis Znotiņš („Opel Ascona”) un Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”).

1600+ klasē 22 ekipāžu vidū uz startā stājās arī divas no Lietuvas. Nedaudz negaidīti priekš vietējiem sportistiem jau ar pirmo ātrumposmu vadībā izvirzījās dienvidu kaimiņi Tomass Savickas/S. Kuizinas („Opel Kadett GSI”) un pirmo pozīciju leiši neatdeva līdz pat finišam. Jādomā, ka lietuvieši palika apmierināti ar sacensībām Saldus apkārtnē, jo balvā saņēma sporta riepas no „Plaza”. Tikai nepilnas sešas sekundes uzvarētājiem zaudēja Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („VW Golf II”), kas tikai pēdējā ātrumposmā uz goda pjedestāla zemāko pakāpienu nostūma ekipāžu Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”). Nekur tālu neatpalika arī Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs („Opel Kadett”), ierindojoties ceturtajā pozīcijā.

Pārsteidzoši maz – tikai piecas ekipāžas startēja ROAD klasē, kurā dalībnieki ar standarta automašīnām bez drošības karkasiem sacenšas pēc regularitātes braucienu principa. Visprecīzāk distanci izdevās veikt Marekam Vītolam/Elvim Stankevičam („Mitsubishi Lancer”), nākamajās vietās atstājot Māri Freibergu/Itaru Siliņu („Seat Leone”) un Mārci Ķenavu/A. Ķenavu („VW Golf”).

Spraiga cīņa izvērtās komandu vērtējumā, kurā par punkta tiesu pārāka izrādījās „RDN rallija komanda” ar pilotiem Zigurdu Kalniņu un Miku Bērzkalnu. Trīs nākamās komandas ieguva vienādu punktu skaitu, vietas pēc papildrādītājiem sadalot šādā secībā: „Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis), „GM Auto/V4 Motors” (Didzis Blūms, Roberts Vuguls, Guntars Miķelsons) un „Auto Stils rally team” (Ainārs Igaveņš, Māris Freibergs, Jānis Meiers).

Nākamais minirallija posms paredzēts 1. un 2. jūlijā Ķekavas pagastā.

Latvijas 2006. gada čempionāts minirallijā
2. posms, rallijs „Rietumi 2006 - „Yokohama” kauss”


Sporta a/m
Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse ( „Mitsubishi EVO VIII”) 28:14,8, Jānis Feldmanis/Juris Vilmanis („Subaru Impreza”) +1:19,7 sekundes, Mārtiņš Meldrājs/Gunārs Francis („Renault Clio”) +1:54,4.

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Audi Coupe”) 29:02,0, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi EVO 6”) +9,2, Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO 6”) +24,6, Vilis Bulāns/Andrejs Bulāns („Mazda 323”) +1:14,0, Andis Neļķe/Jānis Keterliņš („Audi Coupe”) +1:43,8, Uģis Lagzdiņš/Andris Pšečenko („Ford Escort”) +1:58,1.

4WD
Gints Blaus/Kārlis Igals („Subaru Impreza RS”) 30:28,1, Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”) +9,4, Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”) 1:09,0, Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80”) +1:32,0, Gatis Balgalvis/D. Arājs („Audi 80”) +1:38,9, Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90”) +1:46,7.

1600+
Tomass Savickas/S. Kuizinas („Opel Kadett GSI”) 32:12,2, Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („VW Golf II”) +5,9, Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”) +6,9, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs („Opel Kadett”) +13,0, Uldis Apsītis/Māris Liepiņš („Renault Clio”) +43,0, Arnis Alksnis/Armands Pārupe („VW Golf”) +51,8.

1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („Lada Samara”) 30:38,7, Koits Repnau/Olivers Pebo („V AZ 2108”) +1:09,1, Ivo Tsetorkins/Marko Heinoja („Skoda Fabia”) +1:27,1, Ainārs Igaveņš/Uldis Znotiņš („Opel Ascona”) +1:43,2, Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”) +1:44,8, Kaino Traumanns/Marguss Zolotovs („VW Golf I”) +2:05,6.

ROAD*
Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”) 1:34,9, Māris Freibergs/Itars Siliņš („Seat Leone”) 1:43,9, Mārcis Ķenavs/A. Ķenavs („VW Golf”) 3:01,4.
* ROAD klases dalībnieki veica citu distanci.

Komandas
„RDN rallija komanda” (piloti Zigurds Kalniņš, Mikus Bērzkalns) 25 punkti, „Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 24, „GM Auto/V4 Motors” (Didzis Blūms, Roberts Vuguls, Guntars Miķelsons) 24, „Auto Stils rally team” (Ainārs Igaveņš, Māris Freibergs, Jānis Meiers) 24.

Kopvērtējums

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics 30, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins 18, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls 18.

4WD
Didzis Blūms/Aigars Rencis 27, Gatis Balgalvis/D. Arājs 21, Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs 18.

1600+
Raivo Pikke/Artis Dreimanis 27, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs 20, Uldis Apsītis/Māris Liepiņš 16.

1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis 30, Andris Andiņš/Māris Ešmanis 20, Raivis Grīnfelds/Iveta Grīnfelda 16.

ROAD
Mareks Vītols/Elvis Stankevičs 22, Mareks Švarcs-Švampāns/Zigmunds Nurža 15, Māris Freibergs/Itars Siliņš 12.

Komandas
„Veģi” 51, „GM Auto/V4 Motors” 51, „RDN rallija komanda” 48.

LAF Standartauto komisijas preses dienests

 
Visi komentāri
 
203496. viesis 12.jūnijs 2006 8:13
0 0 Atbildēt

Nu varoņi,nu. Ar N4 mašīnu uzvarēt. KO lai saka..

203518. viesis 12.jūnijs 2006 9:14
0 0 Atbildēt

Katrs brauc ar to kas viņam ir. Vot tā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti