Atsevišķus krustojumus regulēs pašvaldības policija 15

 
28.jūnijs 2006 0:02

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien atbalstīja deputātu Olafa Pulka (JL), Jura Zvirbuļa (JL) un Modra Jaunupa (JL) priekšlikumu un uzdeva Satiksmes departamentam sagatavot ieteikumus grozījumiem likumos, lai pašvaldības policijai piešķirtu tiesības regulēt satiksmi.

Pašlaik likums "Par policiju" pašvaldības policistiem šādas tiesības nedod.

Satiksmes departamentam uzdots arī izskatīt iespējas satiksmes regulēšanā iesaistīt valsts policijas darbiniekus.

Izvērtējot iepriekšējo gadu pieredzi, Satiksmes departaments atzīst, ka vasaras periodā sastrēgumu stundās viens no efektīvākajiem satiksmes plūsmas paātrināšanas veidiem ir atbilstošas kvalifikācijas satiksmes regulētāji.

Pastāvīga satiksmes regulētāju darbība būtu nepieciešama Brīvības gatves krustojumos ar Juglas ielu, Silciema ielu un Baltezera ielu, Lielirbes ielas un K.Ulmaņa gatves krustojumā, Lāčplēša ielas krustojumos ar Maskavas ielu un Gogoļa ielu, Uzvaras bulvāra, Raņķa dambja un Slokas ielas krustojumā, kā arī K.Valdemāra ielas krustojumos ar Jēkaba ielu, Basteja bulvāri, Raiņa bulvāri un Kalpaka bulvāri.

Informāciju sagatavoja
Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa


 
Visi komentāri
 
205274. viesis 28.jūnijs 2006 9:50
0 0 Atbildēt

Ideja tiiri laba. Vismaz buus nodarbinaati tie pashvaldiibnieki. Galvenais lai tikai izskolo normaali, ka nesataisa auzas.

P.S. Nesaprotu iisti shii policista noziimi Laachpleesha un Maskavas ielu krustojumaa.

205279. viesis 28.jūnijs 2006 10:45
0 0 Atbildēt

a kad ta shis te pasākum būs??? visu sola, tika nesaka kad:)

205281. viesis 28.jūnijs 2006 11:03
0 0 Atbildēt

doma tiesham laba, tikai diez vai vini gribes macities satiksmes noteikumus un regulesanu, jo patreiz jau iznemot plaksterus, neko citu nedara.

205282. viesis 28.jūnijs 2006 11:12
0 0 Atbildēt

laikam pašvaldībnieki iespļāvuši kādam sejā, vai kādu no JL sponsoriem noštrāfējuši un tagad tā ir atriebība... ceram, ka tas piepildīsies pēc iespējas ātrāk... un derētu paregulēt arī valmieras ielu...

bet galvenokārt tas ir pīārs - vienalga nebalsošu par jl

205286. viesis 28.jūnijs 2006 12:45
0 0 Atbildēt

Igaunijā satiksmi regulē Falck, ja kas.

205306. viesis 28.jūnijs 2006 15:04
0 0 Atbildēt

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Nekad! Vai tieshaam liidz taadam aarpraatam var dadomaaties?!

Lai reguleetu celju satixmi, ir jaazin CSN. Lai zinaatu CSN, ir vajadziigas smadzenes. Varbuut PP sleeptajaas rezervees taas arii ir, bet uz ielas sastapt taas veel nav izdevies.

Varbuut tomeer buusim reaalisti, un nechakareesim labas idejas ar dranjkjiigu realizaaciju? Nu nav ti PP darbinieki gatavi shaadam darbam... :-(

205315. viesis 28.jūnijs 2006 16:21
0 0 Atbildēt

hahahahahahahahahaha pasvaldiibas policisti uz krustojumiem, izklausaas smiekliigi:D

205324. viesis 28.jūnijs 2006 18:07
0 0 Atbildēt

Vinjiem ne tikai taadas tiesiibas, bet pastaaviigu pienaakumu uzlikt.

205326. viesis 28.jūnijs 2006 19:38
0 0 Atbildēt

Hmmm, ineresanta tendence. Sākumā radīja pašvaldības policiju, lai tā varētu kontrolēt pašvaldības saistošo noteikumu izpildi, sak ko tad valsts policijai uzkraus papildus nastu. Uz šīs struktūras darbiniekiem, cik atceros, neattiecās likums par policiju. Pēc tam gluži nemanot, šī struktūra pamazām sāka pārņemt valsts policijas funkcijas, apstāšanās un stāvēšanas noteikumu pārkāpumi, uz šiem murgainīšiem sāka attiekties likums par policiju, tagad grib arī regulēt satiksmi...... iedod velnam mazo pirkstiņu....... nonāksim pie tā ka šie pārņems no valsts polcijas visus ienesīgākos rūpalus :)

205327. viesis 28.jūnijs 2006 20:07
0 0 Atbildēt

Ir grāmatveži. Viņus māca gandrīz visas augstskolas un visādi citādi kursi. Grāmatvežu ir daudz. Ir arī bilancspējīgi grāmatveži. Viņu ir maz. Darba tirgū ir pieprasīti bilancpējīgi grāmatveži, jo parastie ir tikai tādi palīgstrādnieki tajā dižajā grāmatvedības un dokumentu kārtošanas lietā.

Par ko stāsts - par analoģiju!

Jo pēc šitās ziņas izlasīšanas es saprotu, ka...

Ir policisti. Viņu ir daudz un viņi ir dažādi - valsts, ceļu, pašvaldības u.t.t. Un ir arī policisti ar spēju regulēt satiksmi. Viņu ir maz...

205345. viesis 29.jūnijs 2006 7:37
0 0 Atbildēt

Krustojumu reguleeshanu nevar saukt par ienesigu ruupalu.

205360. viesis 29.jūnijs 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Padomjlaikā CP (autoinspekcijas) darbiniekiem bija salīdzinoši augstas prasības. Runa iet par profesionālo līmeni. Autoinspekcijā varēja strādāt tikai labākie, izglītotākie un sportiskām īpašibām apveltīti toreizējie milicijas darbinieki. Nekādi resnīši (kā šobrīd vairākums CP) autoinspekcijā strādāt nevarēja, jo vienkārši nespēja nokārtot fiziskās sagatavotības normatīvus. Satiksmes regulēšanā padomju autoinspektori bija augstas klases meistari. Atceros, ka savulaik Jūrmalas autoinspekcijas šefsPriedols (70-tajos gados) uzskatīja, ka satiksmes profesionala regulēšana ir katra autoinspektora pienākums nr.1. Jūrmalas inspektori tajos gados bija kapitāli šajā ziņā izdresēti, un viņiem parasti uzticēja strādāt Rīgas ielās delegaciju viesošanās laikos. Padomju autoinspektori prata strādāt tādām metodēm, ka šoferi viņus cienīja un respektēja - tolaik "rebes" ar piecīšiem un ceineriem netika praktizētas. Vēl šodien atceros Jūrmalas autoinspektores - dvīņumāsas, kuras vēl 80-to sākumā bija panākušas perfektu kārtību CSN prasību ievērošanā Jūrmalas ielās. Diemžēl, šodienas CP darbības un kvalitātes līmenis joprojām irļoti zems un vājs. Kā redzam, CP drbs notiek akcijveidīgi , lielu LOMU joprojām spēlē "piecīši", pastāv problēmas ar kvalifikaciju - īpaši jau satiksmes kustības regulēšanas jautājumos un psiholoģiskajā sgatavotībā. Un tā jau gadiem.

205362. viesis 29.jūnijs 2006 10:58
0 0 Atbildēt

Kādā gadsimtā mēs dzīvojam? Vai tiešām ir jānorīko cilvēki, lai regulētu satiksmi, ja ir uzstādīti luksafori? Varbūt to naudu (piemaksas, algu), ko saņems policis krustojumā varētu ieguldīt iekārtā, kas pati spētu saprast, ka ir izveidojies korķis un kurā virzienā ir lielāka mašīnu plūsma.

Svarīgi jau ir arī regulēt nevis tikai vieu krustojumu, bet automašīnu plūsmu kopumā, lai tā virzītos. Nevis tā, ka katrā krustojumā noliks PP vai CP polici, kurš tad nu pats izlems, labi ja pēc kaut kādām zināšanām un noteikumiem, sliktāk, ja pēc garastāvokļa un mazvērtības kompleksiem, kā regulēt krustojumu.

206462. viesis 17.jūlijs 2006 17:04
0 0 Atbildēt

Mans ieteikums ir policistiem dezuret pie Cesu - Brivibas un Brivibas - Pernavas ielas krustojumiem. Sobrid, sakara ar lielajiem remontiem pie VEF(a), sajos krustojumos ielas ir parpilditas un cilveki laikam nezina, ka krustojumos iebraukt, ja tas nav brivs nedrikst! Te varetu izpildit gada normu soda punktu pieskirsana tikai 2 nedelas vien. Padomajiet, varbut ir kads likuma sargs, kurs labprat "uzdavinatu" paris simtus punktu.

231594. viesis 10.aprīlis 2007 14:25
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks tos pasvaldiibas policistus salikt krustojumos ,lai reguleetu......a to tikai braukaa un liimee savus plaaksterus,baigi gruutais darbs.Tad vieglaak buutu valsts cp ,kurai buutu vairaak laika kontroleet kaartiibu uz celiem:-))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti