Ceļu policija strādā vai traucē autovadītājiem? (+ foto) 99

 
4.jūlijs 2006 14:55

Svētdienas vakars. Liepājas-Rīgas šoseja, atļautais maksimālais ātrums - 90 kilometri stundā. Uz Rīgas pusi arī tādā ātrumā kustas samērā blīva automašīnu straume. Arī pretkustība - brīžiem ievērojama.

Arī mēs - šajā pašā "straumē". Kustības reālais ātrums - nedaudz virs 90 km/h. Te pēkšņi priekšā pamatīgs sastrēgums - ātrums samazinās līdz 60-70 km/h. Tā turpinās ilgāku laiku. Līkumā pirms priekšā izveidotā korķa pamanām ko pazīstamu - ceļu policijas automobili.


Kā jums patīk policijas auto aizmugurējais stikls?

Protams, daudzi vadītāji, ieraugot sev priekšā ceļu policijas auto - kaut arī tas brauc stipri lēnāk par pārējiem - baidās to apdzīt. Rodas pamatīgs automobiļu "buferis". Nu tad lēnām vadītāji sadūšojas un viens pēc otra, gaidot ideāli drošu situāciju, apdzen lēni braucošo policijas Renault.


Ar GPS pārbaudīts - mums spidometrs melo par +10km/h - tātad faktiskais ātrums - 70km/h.

Kad nonācām tieši aiz CP automobiļa, varējām nomērīt viņu braukšanas ātrumu: ~70km/h. Apdzenot šo "lēno" auto, redzējām, ka vīri vienkārši strādā ar radaru un "kontrolē" pretīm braucošo mašīnu kustības ātrumu. Nekādu uztraukumu par to, kas notiek aiz muguras...

Skaisti - ceļu policija strādā, rūpējas, lai neviens nepārkāptu likumus. Bet vai viņi paši nedomā par citiem? Braucot (velkoties) šādas kolonnas galā vadītāji neviļus kļūst nervozi un daži pat mēģināja kollonu apdzīt daudzus automobiļus uzreiz. Nevarētu teikt, ka tas uzlaboja satiksmes drošību šajā vietā.

Un vēl - kas būtu noticis, ja tomēr policisti "nošautu" kādu pretīmbraucošo kustoties ar ātrumu, lielāku par atļauto? Ieslēgtu zilsarkanās bākugunis un turpat apstātos, lai apturētu pretīmbraucošo? Un kas tajā brīdī notiktu aiz policijas mašīnas? Gaaaaarššš vilcieniņš? Bail pat iedomāties...

Policistu kungi - ja jau vēlaties šādā veidā kontrolēt satiksmi, tad dariet to droši - neapdraudot un netraucējot citus satiksmes dalībniekus!

iAuto
FA2531

CSN nosaka:

10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
...
118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;
...

 
Visi komentāri
 
205669. viesis 4.jūlijs 2006 15:04
0 0 Atbildēt

Vienīgā problēma - satiksmes traucēšana ar pārāk lēnu pārvietošanos situācijā, kad satiksme blīva. Bailes apdzīt policiju un distances neievērošana (par vilcieniņu runājot) jau ir pašu autovadītāju problēma.

Par bailēm apdzīt vispār jau rēcīgi - sestdien nācās novērot - uz Vidzemes šosejas mani apdzina vairāki močītāji (nu tā ap 120 aizvilka), bet gabalu tālāk man nācās šos apdzīt, jo visi kulturāli vilkās rindiņā aiz CP auto ar 80 km/h :D

205670. viesis 4.jūlijs 2006 15:10
0 0 Atbildēt

Taa vinsh i ar to apdziishanu, lohi baidaas un taisa bardaku :D Zb tas droshiibas kods, 3 reizes rakstiiju :D

205671. viesis 4.jūlijs 2006 15:14
0 0 Atbildēt

šim knkrētajam policijas auto, ja nemaldos ir tāpat kā pakaļējais stikls notonēti arī priekšējo durvju abi stikli...

vai ar tādu var iziet skati? :)

205672. viesis 4.jūlijs 2006 15:21
0 0 Atbildēt

bet tas nav nelikumiigi. vinji drikst braukt uz 70! tas ka cilveki baidas droshi apdzit ir pashu vaina.

205673. viesis 4.jūlijs 2006 15:26
0 0 Atbildēt

Neredzu iemeslu ņaudēt! Nu ir nepatīkami aiz tādiem bremzēm braukt, bet tāpēc jau nav jāraud! Kamēr tie CP nepārkāpj noteikumus, tikmēr čīkstēšanai nav pamata!

205675. viesis 4.jūlijs 2006 15:34
0 0 Atbildēt

Šai (Dobeles) CP mašīnai ir "spoguļoti" arī sānu stikli, tikai priekšējos logos izgriezts "robs". Sen jau šo auto gribēju nobildēt un atsūtīt, tikai tad kad viņus satieku, nav līdzi "mirkļu iemūžinātājs"

205676. viesis 4.jūlijs 2006 15:37
0 0 Atbildēt

Nu lai vai kaa.. lai arii CP nepaarkaapj noteikumu.. bet vinji veicina veikt pashu biistamaako manevru -APDZIISHANU- un nedod Dievs.. apdziisi ar aatrumu virs 90 km/h .. jo to prasa piemeeram manevrs, ja nu satiksme pretii ir intensiiva un nekas cits netaliek kaa piespiest gaazes pedaali vairaak.. lai vareetu droshi paspeet apdziit, neliekot bremzeet pretimbraucoshajiem... !! Lai vai arii CP nepaarkaapa noteikumus, es uzskatu ka tas no vinju puses ir ljoti CUUCISKI!!

205680. viesis 4.jūlijs 2006 15:41
0 0 Atbildēt

Nu par CP iisti sheit nebutu iemesla suudzeeties, bet Lv ir raksturiigi ieraugot ( un pat ne braucot aiz) Cp mashinu monetaa nomest vismaz 10km/h zem atljautaa aatruma - sajuuta taada ka dalja vadiitaaju tiesiibas ir vaarda vistieshaakajaa noziime nopirkushi. Shaadi vadiitaaji reaali traucee + veel tas ka tie bremzes nebut neieveero distanci starp auto un apdziit liidz ar to jamos pa vienam ir tikpat kaa neispeejami, un ja veseli 10 taadi jaapdzen tad biezji vien muusu celju taisnie posmi apvienojumaa ar pretiimbraucoshajiem padara sh pasaakumu par maazaakais adrenaliina kjershanu un lielaakais ljoti smagu avaarijas situaaciju vai pat avaariju. Vairaak man kaa brauceejam ar atljauto +10km/h traucee Cp ekipaazjas ar ~ 95 km/h aatrumu, taadas gan iisti vairs apdziit ne aljo, ja vien nav veelme samaksaat par "maksas aatrgaitas shoseju".

205682. viesis 4.jūlijs 2006 15:47
0 0 Atbildēt

Apdzīšana vai apsteigšana tomēr??? Jāuzzina pareizie termini, ja sūta rakstu!

Redaktors 4.jūlijs 2006 15:50
0 0 Atbildēt

Protams, ka apdzīšana! Ar iebraukšanu pretējā joslā un atgriešanos atpakaļ.

205685. viesis 4.jūlijs 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Mani arī kaitina tie, kas ieraugot policijas posteni nomet no ~95-100 km/h uz 70 km/h un lēnām pavelkās garām postenim, pilsētā no ~60 uz 40 km/h. Nez kāda domāšana tiem šoferiem pa galvu notiek...

205686. viesis 4.jūlijs 2006 15:58
0 0 Atbildēt

oi, kādi te pareizie saradušies. Pilnīgi un viennozīmīgi policisti šajā situācijā traucē un rada nevajadzīgas apdzīšanas, piekrītu ka nepārkāpj, bet vai galvenā policijas funkcija ir nepārkāpt?

205687. viesis 4.jūlijs 2006 16:00
0 0 Atbildēt

Nevienam viņa (ekipāža) netraucē. Liecies mierā!Lai strādā!

205690. viesis 4.jūlijs 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Nav jau bail apdzīt ar 90 km/h to uz 70 km/h braucošo CPmobīli, bet pie mēreni blīvas pretī braucošās satiksmes kāds ceļa posms būs vajadzīgs. Negribās rēķināt, bet vis maz 1 km būs. Tā kā apdzīt nav vienkārši vietas. Un tā jau ir satiksmes traucēšana (CSN 118.1 pants).

Redaktors 4.jūlijs 2006 16:04
0 0 Atbildēt

CSN nosaka:

10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:

...

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

...

205692. viesis 4.jūlijs 2006 16:08
0 0 Atbildēt

Ev a kas to pakaljeejo logu pashi menti uz savu roku notoneejushi? Neticu, ka izsludinaataa konkursaa uz auto iepirkshanu bija prasiiba- aizmugureejais spoguljlogs :)

205693. viesis 4.jūlijs 2006 16:08
0 0 Atbildēt

tad jau tas noziimee, ka tas vinu braucoshais radars laikam neker, ja pats brauc uz 90. es shitaadus esmu daudz redzeejis, kas shauj no braucoshaa, un vienmeer vini velkaas.

205695. viesis 4.jūlijs 2006 16:13
0 0 Atbildēt

>Redaktors

118.3. - viņiem ir vajadzība :)

Bet normālai apdzīšanai nevajag 140 kmh un 120 arī nē :) Braucot ar mazlitrāžnieku var labi iemanīties apdzīt arī ar 100 un 110 kmh, nevajag tur nekādu 1 km :)

205696. viesis 4.jūlijs 2006 16:14
0 0 Atbildēt

Viņi velkas, lai varētu ātri nomest mierā, ja ir vajadzība.

205697. viesis 4.jūlijs 2006 16:19
0 0 Atbildēt

118.3 punkts - varēja precizēt par cik km/st ir mazāks tas ātrums, kas traucē, citādi iznāk, ja brauc ar 80 km/st, tad traucē, ja brauc ar 85 km/st - tad netraucē?

205700. viesis 4.jūlijs 2006 16:27
0 0 Atbildēt

Ja uz 70 brauktu onka ar trīcošām rokām, tad vēl varētu diskutēt par to vai tā traucēšana ir "likumīga", bet šitiem ībļiem nav nekāda izpratne par ko viņiem maksā algu.

205703. viesis 4.jūlijs 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Latvijas CP pēc būtības nerūpējas par satiksmes drošību, bet gan par budžeta izpildi, arī personiskā. Ir daži CSN punkti, kuri ienes lielu peļņu, un tie arī tiek kontrolēti.

205705. viesis 4.jūlijs 2006 16:53
0 0 Atbildēt

"Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu". Nu shis punkts ir ljoti subjektiivs. Ko noziimee 'paaraak mazu aatrumu'? Vai 70 un 90 fona ir 'paaraak mazs aatrums'? Turklaat ar 90 km/h (ja churina raustaas) var pietiekami raiti apdzit uz 70 km/h braucoshu automobili. Pashi astee seedeetaji vien vainiigi, ka shitaa raustaas, tad nav ko vaimanaat :)

205706. viesis 4.jūlijs 2006 16:56
0 0 Atbildēt

CP nemiileeshana ir visai saprotama paraadiiba, tomeer nevajag o paarveerst par pilniigu murgu:

1) Cp sheit noteikumus nepaarkaapj;

2) brauc leenaak par atljuto, lai cilveeki vareetu vinjus viegli apdziit un tiem, kam jaasteidzas, arii apdzinushi var taalaak steigties.

Starp citu fuures arii brauc uz 80 un 75, piekabes driikst vilkt ne aatraak, kaa 80, varbuut saakam publiceet iauto visas fuures, kuras apdziit ir reaali gruutaak. Tikai diez vai godaatais redaktors publicees shaadas bildes, vinjsh jau maak tikai celjiniekus pa teemai un ne pa teemai aplikt.

Attieciibaa uz to, ka jaapalaizh garaam, ja brauc leenaak - nokjers pretim braucosho, tad arii visi tiks garaam. Vieniigais iemesls kaapeec aiz celjiniekiem vedojas rindas ir lielas daljas vadiitaaju nemakuliiba, kas paniski baidaas apdziit cp mashiinu, lai gan to var izdariit, nepaarkaapjot noteikumus, nez kaapeec tie pashi vadiitaaji tik pat leeni braucoshas fuures var apdziit.

205710. viesis 4.jūlijs 2006 17:25
0 0 Atbildēt

Nenoliedzami IeM viesim ir taisniiba. Un ja nevar uz 90 km/h braucot apdziit uz 70 km/h braucoshu auto ir jaabuut vai nu totalam neveiksminiekam ( ar domu, ka pretiimbraucosho ir vairaak nekaa vajag nevis ka pats stulbs) vai arii absoluutam nemaakulim kuram jaatgriezjas autoskolaa. reti kad ir bijusi vajadziiba braucot pat garaam fuureem lekt ar aatrumu vairaak ka +20 km/h, parasti tada nepieciehsamiiba rodas paaris apdziit nemaaceetaaju deelj, kad ir jaapdzen 3 un vairaak mashiinas bez normaalas iespeejas iespraukties starpaa.

205711. viesis 4.jūlijs 2006 17:30
0 0 Atbildēt

Fūres brauc tā, jo tā ir nepieciešamība. Bet CP auto "vazājas" pa ceļu un tikai traucē citiem.

205713. viesis 4.jūlijs 2006 17:52
0 0 Atbildēt

Saadi paaris gadus atpakall Kad man vel bija Zapars braucu no salacgriivas un man pa priekssu caur saulkrastiem brauca CP slavenais M3, uz 50! Viss beidzaas ar to ka gaaju vinjam garaam uz 57, Neko neteica!

205714. viesis 4.jūlijs 2006 18:08
0 0 Atbildēt

To recluse: Pie mums - Latvijā, kā zināms, darba vietā ir nevis jāstrādā, bet jāpelna nauda...

205715. viesis 4.jūlijs 2006 18:13
0 0 Atbildēt

Latvijā autobraucējiem ir psiholoģiska rakstura problēma ievērot atļauto ātrumu - tepat WALA izteicās par braukšanu ar atļauto +10... diemžēl tādi jūs esat. Varu piekrist viedoklim, ka atļautais ātrums ir tik zems tāpēc, ka pa pilnam ir debīlu vadītāju, no kuriem visu laiku jāuzmanās. Ja jūtaties aizskarti, pieskaitiet sevi pie tiem!

205716. viesis 4.jūlijs 2006 18:16
0 0 Atbildēt

To 205706. viesis (IeM): ļoti jaukas izjūtas ir, kad tu brauc uz atļautiem 90 un tev garām cenšas tikt fūre... it īpaši tumšā diennakts laikā ar pasliktinātu redzamību (lietus/sniegs/migla) un ar samērā intensīvu satiksmi...

205719. viesis 4.jūlijs 2006 18:22
0 0 Atbildēt

Es gan priecājos par šajā rakstā minētajām Ceļu policijas aktivitātēm, un būtu gatavs pabraukt kaut 50 km aiz 70 km/h ātri braucoša CP auto. Galu galā pat 50 km garā gabalā laika zaudējums, salīdzinot ar braukšanu ar 90 km/h, ir niecīgs, jo 50 km nobraukt ar 70 km/h prasa 42:50 minūtes, bet ar 90 km/h - 33:20 min. Starpība - deviņas ar pusi minūtes, kas manā skatījumā svētdienas, tātad brīvdienas, vakarā nu nemaz nav daudz. Un ticamāk, ka ceļu policija nemaz nebrauks vienā virzienā tik daudz, jo gan gadīsies kāds pārkāpējs, kuru pamatoti izdrāzt.

Uzskatu, ka šajā gadījumā arī nav piemērojams pārmetums par lēnu braukšanu bez vajadzības. Vajadzība ir ļoti skaidra - braukt lēnāk, lai, parādoties pārkāpējam, varētu ātri nomest mierā un apstāties.

Beigās izteikšu nožēlu, ka, vairāk kā simt reižu mērojot ceļu uz Alūksnes rajonu, nekad neesmu manījis Ceļu policijas kontroli posmā no Siguldas līdz Bērzukrogam - šajā posmā valda visatļautība, jo daudzi atļaujas braukt ar 110-115 km/h.

205720. viesis 4.jūlijs 2006 18:24
0 0 Atbildēt

Esmu šādus "biksēs licējus" apdzinis kopa ar CP ~ 130-140, nekad!! nav kasījusies klāt par ātrumu, kā apdzen tā ~100 rulē tālāk.

205722. viesis 4.jūlijs 2006 18:28
0 0 Atbildēt

BTW , pēc apdzīšanas cītīgi brīdunu visus pretīm braucošaos par "briesmā uz ceļa" .

205723. viesis 4.jūlijs 2006 18:30
0 0 Atbildēt

205715. viesis 04.07.2006 18:13

Piekrītu, lielākajai daļai ir šāda psiholoģiska problēma.

205716. viesis 04.07.2006 18:16

Nepiekrītu, neesmu sastapis nevienu fūri, kas brauktu virs 90 km/h. Mans vērojums ir, ka normālas fūres ar Volvo, Mercedes, Scania, MAN vilcējiem parasti iet ar kruīzkontroli uz 80-85 km/h. Nesen vēlā vakarā uz Jelgavas apvedceļa panācu kādu lēnāk braucošu fūri ar uzrakstu uz borta ,,Žemaitijos pienas,, . Kad apdzinu, sapratu, kāpēc tā brauca ar tikai 70 km/h - tāpēc, ka vilcējs bija KamAZ.

205724. viesis 4.jūlijs 2006 18:33
0 0 Atbildēt

UBJU [?] 04.07.2006 18:28

Nosodu Tevi par mirkšķināšanu - nevajag traucēt citiem strādāt, tas ir, ceļu policijai nodrošināt likumību un sabiedrisko kārtību.

205734. viesis 4.jūlijs 2006 20:11
0 0 Atbildēt

jamie jau tik lēni nevāle "bez vajadzības"

red, tu redzēji policista bērna izsalkušās actiņas no rīta? :)

205736. viesis 4.jūlijs 2006 20:54
0 0 Atbildēt

Un starpcitu... taa nav pirmaa un vieniigaa ekipaazha kas taa dara... Un vispaar kjert ar radaru ir ljoti slikti... tas veicina korupciju... Es buutu gatavs maksaat lielaaku celju nodokli... lai tik vinji nestaaveetu ar saviem stulbajiem radariem... kursh vispaar kaa meerieriice ir apshaubaama...

205738. viesis 4.jūlijs 2006 21:12
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu ko visi baidaas, ja jau brauc ar 70 tie cp, tad var droshi apdziit. Saulkrastu virzienaa kur 1.5 joslas cp pat pabrauc uz nomales, lai palaistu garaam paareejos satiksmes daliibniekus

205739. viesis 4.jūlijs 2006 21:14
0 0 Atbildēt

Viesis no IeM šķiet ka pārvietojas tikai ar lidmašīnām vai vilcieniem. :D Uz 75-80 km/h velkas tikai pussprāguši un nenormāli pārkrauti smagie tipa MAZ, KAMAZ un tamlīdzi arhaiski dzelži. Svaigās fūres ar visu kravu pucē 100-110 ja ir normāli ceļa apstākļi.

Par pārējo piekrītu - pa ceļiem braukā ļoti daudz autovadītāju kuriem ir paniskas bailes jebko apdzīt, nemaz nerunājot par lēni braucošu CP auto. Atšķirībā no pensionāriem ar veciem žiguļiem un moskvičiem, kas reizēm mēdz vilkties arī uz 60 pa Jūrmalas šosejas otro joslu, CP šādu rīcību var attaisnot - viņi veic savu pienākumu un (iespējams) cenšas rūpēties arī par drošību dodot iespēju pārējiem autovadītājiem NEPĀRKĀPJOT CSN sevi apdzīt.

Tas, ka no 100 autovadītājiem 50 ir tādi auni kuriem tas nepielec un uzskata ka viņus noštrāfēs tikai un vienīgi par to ka šis ir iedomājies par apdīšanu, vairs nav konkrētās CP ekipāžas kompetencē. Kautgan vot tie kam bija bail apdzīt gan varbūt būtu sodāmi par apzinātu satiksmes kavēšanu, jo viņu dēļ veidojas kolonna, sākas nervozitāte un bīstami manevri no citu autovadītāju puses kas var novest pie traģiskām sekām. Ja visi brauktu kā pieklājas CP ekipāža klaiņotu pa šoseju vientulībā, nevis ar n-kilometru garu šleifi.

205747. viesis 4.jūlijs 2006 22:04
0 0 Atbildēt

Storms [?] 04.07.2006 21:14

CP šādu rīcību var attaisnot - viņi veic savu pienākumu un (iespējams) cenšas rūpēties arī par drošību dodot iespēju pārējiem autovadītājiem NEPĀRKĀPJOT CSN sevi apdzīt.

Tas, ka no 100 autovadītājiem 50 ir tādi auni kuriem tas nepielec un uzskata ka viņus noštrāfēs tikai un vienīgi par to ka šis ir iedomājies par apdīšanu, vairs nav konkrētās CP ekipāžas kompetencē. Kautgan vot tie kam bija bail apdzīt gan varbūt būtu sodāmi par apzinātu satiksmes kavēšanu, jo viņu dēļ veidojas kolonna, sākas nervozitāte un bīstami manevri no citu autovadītāju puses kas var novest pie traģiskām sekām.

Nepiekrītu. Kāpēc man būtu to CP vāģi jāapdzen, ja es nesaskatu nekādu ieguvumu no tā, ka apdzīšu un tālāk braukšu nedaudz ātrāk? Es distanci 40-50 metru attālumā atstāju un rullēju mierīgi uz priekšu tempā, kādu diktē lēnākais.

205748. viesis 4.jūlijs 2006 22:05
0 0 Atbildēt

tas viss beigsies ar to, ka tie, kuriem vājāki nervi, vienkārši sāks slaktēt tos lupatlašus

205749. viesis 4.jūlijs 2006 22:06
0 0 Atbildēt

VWfans, mēs tavu nostāju sapratām no pirmā komentāra.

205753. viesis 4.jūlijs 2006 22:24
0 0 Atbildēt

Vajag tādus drakoniskus sodus kā Igaunijā un Somijā, tad visi šitie pārkāpēji ar BMW-X5, Touaregiem, Landcruiseriem, Mercedes E klasi un Honda-civic-Type-R rimsies!

205754. viesis 4.jūlijs 2006 22:32
0 0 Atbildēt

igaunija un somija nav latvija, kur lielāki sodi nozīmē lielākus kukuļus.

205756. viesis 4.jūlijs 2006 22:41
0 0 Atbildēt

bembermember

Bet nevajag kukuļus dot! Tas tomēr ir noziedzīgs nodarījums... Vajag atzīt savu vainu un nomaksāt oficiālo sodu!

205759. viesis 4.jūlijs 2006 23:13
0 0 Atbildēt

WV fans galīgi aplams. Ta vispār zem 110 normaāli pabraukt nevar. Braukt ap 80-90 ir bīstami satiksmes drosibai, jo pastav risks aizmigt pie stūres. Par midzinasanu pretimbraucejiem- kaut tevi pasu kadrez panemtu un iadraztu tie poloci. Šoferu solitdaritate tak laba lieta. Par kukuldosanu- tikai ta var glabties no punktiem, un viaspar nomals atrums manuprāt ir ap 130 km/h

205762. viesis 5.jūlijs 2006 0:10
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka lielāko sviestu dzen Anonīmiķi. :(

Esmu braucis aiz tādas CP ekipāžas, kura, pildot pienākumu pret valsti, pārvietojas uz 70-75. Ceļa posms Rīga - Rēzekne, līkumu pietiekoši daudz, pārredzamība vietām ne tā labākā, taisnu, garu posmu nav nemaz tik daudz, un, lai apdzītu legāli (nepārsniedzot "atļautos" 90+9)vajag, lai tajā taisnē neviens nebrauc pretī. Braucot laikā, kad visi normāli strādājoši cilvēki tiek beidzot prom no pilsētas, satiksme ir pietiekoši intensīva abos virzienos, un legāli apdzīt ir praktiski neiespējami. Un neesmu es nekāds pensionārs vai ar bojātu psihi, lai nevarētu apdzīt.

Tiem, kas saka, ka jāsēž šitiem malačiem astē (tipa drošāka pasaule kļūs) - ejiet #$@&!

205763. viesis 5.jūlijs 2006 0:20
0 0 Atbildēt

Protams ka jamačī garām!

205764. viesis 5.jūlijs 2006 0:50
0 0 Atbildēt

Redz nu kā novirzījāmies no 2 punkta -par spoguļsyikliem CP mašīnai:-)!

205765. viesis 5.jūlijs 2006 1:13
0 0 Atbildēt

nevajag palikt par gnīdām un pirkt tos hipersuper ekonomiskos zāles pļāvējus kurus daži lepni dēvē par automašīnām. sākot ar kādiem 200 zs vidēja izmēra un svara auto ir pietiekami dinamisks lai varētu puslīdz droši veikt gandrīz visus uz koplietošanas ceļiem nepieciešamos manevrus.

domāju ka ne jau mani vien uz šosejas dara nervozu tie līzingos sapirktie "mazlitrāžas auto" no kuriem liela daļa ir vienkārši bīstami virs 60 km/h

205766. viesis 5.jūlijs 2006 1:19
0 0 Atbildēt

tas attiecas arī uz to CP lietošanā esošo autobūves (vai dārza tehnikas) šedevru. būtu auto, varētu arī no 90km/h ķert pārkāpējus un netraucēt satiksmi.

205767. viesis 5.jūlijs 2006 1:19
0 0 Atbildēt

Kaut kads sviests!! Sitadus CP vajadzetu uz vietas atlaist! Nepietiek ar tonetajiem stikliem, tad vel arii velkas. Mani nesatrauc tas, ka sie dara savu darbu (par ko arii var strideties, jo neuzskatu, ka CP pamatnodarbosanas veidam vajadzetu but sodisanai), bet apzinati traucet satiksmi ir vairak neka cuuciski. Tas attiecas uz sadiem CP un citiem opjiem, kas nejedz padomat par to, ka varetu viekarshi nolist mala un palaist garam tos, kuriem raustas.

Visiem, kas satraucas par atruma ieverosanu varu teikt tikai vienu- nozelojami, jo pashi nespej domat ar galvu. Musu valsts ir tik loti ieciklejusies padomju laikos, ka taja starpa nejedz arii normai salikt ziimes. Ir peitiekami daudz vietu, kur zimes 90 vai 70 ir vienkarsi izsmiekls un parada tikai CSDD uzskatus, ka veljoprojam visi parvietojas ar ziguliem :(

205768. viesis 5.jūlijs 2006 1:33
0 0 Atbildēt

kamēr vadītāja apliecības dalīs arī tādiem kuri māk braukt labākajā gadījumā ar iepirkuma ratiņiem tukšā lielveikalā diemžēl tā tas turpināsies. skumji (un tracina arī jo daudziem braukšana ir arī darbs, kuru nevar paspēt izdarīt dēļ namamātēm pie stūres):(

205769. viesis 5.jūlijs 2006 7:46
0 0 Atbildēt

205759. viesis 04.07.2006 23:13

WV fans galīgi aplams. Ta vispār zem 110 normaāli pabraukt nevar. Braukt ap 80-90 ir bīstami satiksmes drosibai, jo pastav risks aizmigt pie stūres.

Manuprāt, normāls, patīkams ātrums ir ap 75-80 km/h, bet vispārējās labklājības dēļ esmu ar mieru braukt arī ar 95 km/h. Aizmigt nevar, ja naktīs kārtīgi guļ un pirms tālāka brauciena iedzer kafiju.

205770. viesis 5.jūlijs 2006 7:53
0 0 Atbildēt

BadShark [?] 05.07.2006 00:10

Interesanti, ka lielāko sviestu dzen Anonīmiķi. : (

Esmu braucis aiz tādas CP ekipāžas, kura, pildot pienākumu pret valsti, pārvietojas uz 70-75. Ceļa posms Rīga - Rēzekne, līkumu pietiekoši daudz, pārredzamība vietām ne tā labākā, taisnu, garu posmu nav nemaz tik daudz, un, lai apdzītu legāli (nepārsniedzot "atļautos" 90+9) vajag, lai tajā taisnē neviens nebrauc pretī.

Es jau vienreiz Jums skaidroju, ka nebrauks tā policija ar tiem 70 km/h milzum lielu gabalu. Nobrauks 10, 15, nu varbūt 20 km. Gadīsies kāds pārkāpējs, tad stāsies nost un ceļš būs brīvs. Es uzskatu, ka kārtības nodrošināšanas nolūkos tik daudz jau nu var paciest kā pabraukt kādus 15 km drusku lēnāk.

Un vai Jums nenāk prātā šāda iespēja, ka varbūt aprakstītajā gadījumā Renault-megane ekipāža vispār pamatā strādāja, stāvot uz vietas, bet tad, kad daudzi vadītāji bija samirkšķinājuši citiem par policijas esamību, tad viņiem vairs tai vietā pārkāpēji lāgā neķērās, un policija bija spiesta pārbraukt uz citu vietu. Lai netērētu velti darba laiku, arī pārbrauciena laikā tika kontrolēts ātrums.

205771. viesis 5.jūlijs 2006 7:55
0 0 Atbildēt

205766. viesis 05.07.2006 01:19

tas attiecas arī uz to CP lietošanā esošo autobūves (vai dārza tehnikas) šedevru. būtu auto, varētu arī no 90km/h ķert pārkāpējus un netraucēt satiksmi.

Renault-megane ir Eiropā simtiem tūkstošos eksemplāru pārdots auto, viens no kompaktklases tirgus līderiem - tātad tas nevar būt slikts.

205776. viesis 5.jūlijs 2006 9:03
0 0 Atbildēt

Teikšu vēlreiz - daudziem komentētājiem ir pamanāmas psiholoģiskas problēmas, nervozitāte. Tās dažas minūtes, ko jūs iegūstat braucot ar +10-20 neatmaksājas. Pozitīvāk būtu parūpēties par veselīgu dzīvesveidu, labi izgulēties un celties mazliet laicīgāk. Tiem kas smēķē - šīs ceļā ietaupītās minūtes vairākkārtīgi pazūd pīppauzēs, nemaz nerunājot par traumēto veselību. Un vispār - ja padomā ar galvu, var optimizēt savu rīcību visas dienas garumā, ietaupot pat stundas.

205777. viesis 5.jūlijs 2006 9:08
0 0 Atbildēt

Un vēl kas - tie pārspīlētie ierobežojumi - 70,50 uz šosejas, piem., pirms kādas gājēju pārejas - tie ir tikai tāpēc, ka cilvēki ieraugot 70 varbūt nomet līdz 90, ja tur vēl seko 50, tad varbūt nomet līdz 70 - tādā veidā ir panākts efekt, ko agrāk nevarēja nodrošināt ar vienu pašu 70 zīmi. Iekrist uz +40 cilvēkiem negribas.

205779. viesis 5.jūlijs 2006 9:21
0 0 Atbildēt

205715. viesis 04.07.2006 18:13

Trāpīts 10niekā!

205781. viesis 5.jūlijs 2006 9:22
0 0 Atbildēt

Uz 70 velkas lai gadījumā ja kādu pretimbraucošo izdodas nošaut varētu uzreiz mest riņķī un dzīties pakaļ.

205792. viesis 5.jūlijs 2006 10:07
0 0 Atbildēt

Apdzit intensivas satiksmes apstaklos ar 20 km/h atrumu starpibu ir visai gruti. Jo ipasi, ja auto ir ar "nemotoru". Taja pat laika ari man krietni vien apdzisanu apgrutinatu apstaklis, ka apdzisanas bridi ir jaskatas vel ari uz spidometru, lai neparsniegtu atlauto atrumu. Normalas valstis islaicigu atruma parsniegsanu apdzenot neuzskata ar parkapumu. Ne velti skandinavija ir tik populari turbodzineji, kas lauj kopuma braukt taupigi, bet vajadzibas gadijuma attistit ieverojamu jadu.

205800. viesis 5.jūlijs 2006 10:41
0 0 Atbildēt

Nezinu gan kuraa vietaa ar nemotoriem ir probleema esmu visu laiku kopsh veel CCCP laikiem braics ar motoriem kas nepaarsniedz 1,6 litri, un neesmu sajuties apdaliits. Tikai gadiijumos ja atsevishkji kretiini atljaujas apdziishanas briidii iespiest griidaa un nelaist garaam. Vienkaarshi nosaciitais bezmotors diezgan disciplinee - nekad neinax praata apdziit nepietiekamas redzamibas gadiijumaa un tamliidziigi. bet visaadi citaadi - mieriigi taa noveerteeju cik ir attaalums liidz pretimbraucoshajam(iem), un peec cik ilga laika jams(ie) man buus pabraucis gaaraam un pareizaa briidi saaku uznjemt aatrumu lai tad kad jau tas pretiimbraucoshais(ie) ir garaam mieriigi lecu no savas joslas aara un paaris sekundees esmu garaam. Nekaa sarezjgjiita tur nav. jaa protams ar lielaaku motoru to izdariit vieglaak un varbuut arii droshaak atsevishkjos gadiijumos, bet tikpat labi varbut tad arii beizjaak apdziitu arii briizjos kad tas nebuut nav nepiecieshams.

205812. viesis 5.jūlijs 2006 11:03
0 0 Atbildēt

Es ari esmu braucis ar dazadiem motoriem un varejis apdzit. Ari ar tadu "superauto" ka Taurija. Tomer tas bija citos laikos, kad uz celiem bija krietni mazak auto. Vel so svetdien atgriezoties no vecaku apciemosanas noveroju jauku satiksmi uz ventspils sosejas. Visi brauceji bija sadalijusies "grupinas" - viens "pratigais" uz 70-80 un aizmugure kadi 5-6 apdzit gribosie bet nevarosie. Sis grupinas attiecigi ar tadam atstarpem, ka pa vidu iespraukties nemaz nevar ceret un atskiriba no furem ir kopuma krietni garakas un nepieklajigakas uz palaisanu garam.

Attiecigi, lai paspetu apdzit sadu grupinu taja cela gabala kas ir parredzams, atrumu ir japacel lidz 140-150, jo ar 90 sadas grupinas apdzisana vilktos vairakus kilometrus. Tas ta pardomam - tiem, kam liekas, ka 15km/h zem atlauta nevienam netrauce.

205817. viesis 5.jūlijs 2006 11:09
0 0 Atbildēt

bugs [?] 05.07.2006 01:19

"Sitadus CP vajadzetu uz vietas atlaist! Nepietiek ar tonetajiem stikliem, tad vel arii velkas. Mani nesatrauc tas, ka sie dara savu darbu (par ko arii var strideties, jo neuzskatu, ka CP pamatnodarbosanas veidam vajadzetu but sodisanai), bet apzinati traucet satiksmi ir vairak neka cuuciski."

Tavā tekstā ir jūtama primitīva domāšana!Neesi gadījumā no meža izbraucis.--Par ko atlaist?:par to ka logi notenēti-Tu to mašīnu vispār esi redzējis,kādi logi ir tonēti,atbilst CSN vai nē?Vai Tu zini ko tie CP dara? soda,brīdina vai vakariņās brauc?Ko mūžīgi var mācīt kā mentiem jāstrādā.Palasi likumdošanu,elementāri-sāc ar LAPK,tur skaidri un gaiši uzrakstīts par ko brīdināt un par ko nē! un tad spriedelē ko un kā CP ir jādara!

205819. viesis 5.jūlijs 2006 11:22
0 0 Atbildēt

Seene [?] 05.07.2006 11:03 Pilnīgi piekrītu, tā ir problēma, jo gadījumā ja tu brauc grupā jātur tāda distance lai citi varētu apdzīt.

205817. viesis 05.07.2006 11:09

Lita tāda, ka tas ir tikai raksta autora pieņēmums, gan par ātrumu gan par spidometru to nekādi nevar pārbaudīt un pierādīt, līdz ar to tam var neticēt.

Tātad sanāk ka visi apspriež to, kas iespējam nav bijis :)))

/Ainārs/

205820. viesis 5.jūlijs 2006 11:26
0 0 Atbildēt

2 Seene

ha nu bet tev nebutu pamats dusmoties uz to 1. kas velkas, bet gan uz tiem 5 citiem kas brauc itkaa atraak, bet apdziit baidaas vai kas vinjam tur traucee. JO principaa ja tu domaa par to ka vareetu vismaz vienam no vinjiem aizspraukties garaam, tad arii kaads no vinjeim jau sen vareeja aizliits tam 50-70 km/h bremzej garaam. Un jaa es arii parasti nolamaaju visus tos kas velkas "vilcieninjaa" bez redzama iemesla, un lien viens otram peecpusee. Shaadas situaacijaas nereti naakas apsveert vai vispaar veerts kjeepaaties, vai labaak nomest atrumu veel zemaak un varbut vispaar apstaties kaut kur, citaak taa vilkshanas ir drausmigi nogurdinosha.

205822. viesis 5.jūlijs 2006 11:36
0 0 Atbildēt

WALA - tur jau tas nemotors parada savu dabu. Es ar saviem 200Zs un 330Nm varu apdzit visu vilcieninu, bet ar "nemotoru" to nav iespejams izdarit, ja vien nav loti laba prasme apdzit (un diemzel lielakajai dalai nav). Un saja gadijuma ir gruti saprast uz ko dusmoties - uz pirmo, kas velkas vai uz nakamajiem, kas grib bet ta isti nemak un nevar apdzit. Katram sava dala vainas.

Bet ieteikums par apstasanos ir diezgan bezjedzigs - tadi vilcienini brauc regulari un izbeidzas dzila nakti...

205831. viesis 5.jūlijs 2006 11:58
0 0 Atbildēt

Nu ko var sūdzēties. Pēc likuma ir jābrauc nevis mazliet virs atļautā ātruma, bet zem. Un GPS nav tā precīzākā ierīce, tā ka brauca viņi uz 80km/h un viss ir ok.

205837. viesis 5.jūlijs 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Kliedziens eeteraa. Kursh CSN punkts man var aizliegt braukt pa shosi ar 50 km/h? Atrodiet kaut vienu punktu. Punkts par paaraak leenu braukshanu tiek automaatiski dzeests jo leena braukshana ir zem 30 km/h. Tas ir rakstiits noteikumos. Un raksts ir nervoza tipa spams, kas pieraada analfabeetismu satiksmes noteikumos un droshas braukshanas nezinaashanu. Piedodiet bet - Losis.

205841. viesis 5.jūlijs 2006 12:26
0 0 Atbildēt

Te Jurīts.

Es šos dīvaiņus redzēju braucam Liepājas virzienā pirms Saldus. Viņi ķēra braucošus.

Kādēļ nebrauca ar 90 it? Lai var paspēt laicīgāk apstāties, kad trāpās pretmibraucošs skrējējs.

Es braucu uz kādi 90-95, pirms manis brauca liekas siviks ar M zīmi. Es vēl štukoju, apdzīt to vai nē, kad mums garām, tiesa pāri nepārtrauktai baltai līnijai mūs apdzina 7 vecais bembis.

Kā šie putekļiem kūpot rāvās pie malas, leca laukā no reniķa un vicināja savu puļķīti....

A bembis mani vēlreiz apdzina, kaut kur pirms Kaķeniekiem liekas... :) P.S. Nebraucu todien ātrāk par 95, jo pohiņa neliela bija... negribējās lieki uzprasīties uz nepatikšanām...

Piedodiet cpisti, bet mājās nu bija kaut kā jātiek...

205846. viesis 5.jūlijs 2006 13:19
0 0 Atbildēt

uupi - aibrauc uz vaciju un pabrauc kaut kur nepamatoti leni... sodu varbut nedabusi, bet nepatikama diskusija ar vietejo CP var sanak. Un tad atliks vienigi ceret, ka tev masinai neatradis kadu defektu, ar ko vispar uz cela nedriksteji radities.

205848. viesis 5.jūlijs 2006 13:41
0 0 Atbildēt

to IeM

205706. viesis (IeM) 04.07.2006 16:56

CP nemiileeshana ir visai saprotama paraadiiba, tomeer nevajag o paarveerst par pilniigu murgu:

1) Cp sheit noteikumus nepaarkaapj;

2) brauc leenaak par atljuto, lai cilveeki vareetu vinjus viegli apdziit un tiem, kam jaasteidzas, arii apdzinushi var taalaak steigties.

Starp citu fuures arii brauc uz 80 un 75, piekabes driikst vilkt ne aatraak, kaa 80, varbuut saakam publiceet iauto visas fuures, kuras apdziit ir reaali gruutaak. Tikai diez vai godaatais redaktors publicees shaadas bildes, vinjsh jau maak tikai celjiniekus pa teemai un ne pa teemai aplikt.

Bet nezvai ir atlajuts CP izproviceet autobrauceejus uz paarkaapumu... Mazums lai es vinjus apdziitu man ir jaapaarkaapj braukshanas aatrums virs 90 km/h .. lai netrauceetu pretimbraucoshos, nelikt vinjiem piebremzeet..? Ko tad.. ja pretiim satiksme intensiiva..? Tad sanaak ka vinji izprovacee ar domu.. dzeniet, dzeniet.. gan jau mees panjemsim juus ciet.. !

Saku velreiz.. uzskatu ka tas ir CUUCISKI kaa CP riikojaas..

205849. viesis 5.jūlijs 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Man ir kaut kas līdzīgs atgadījies, tikai Renault vietā bija Volvo. Tā kā laikam tā drīz kļūs par pierastu praksi...

205856. viesis 5.jūlijs 2006 14:20
0 0 Atbildēt

Seene - te nav vaacija - atver acis - un nopeerc paaris devas nomierinosho tableshu. 70 nav paaraak leens aatrums. Lielai daljai probleema ir apstaakli ka ziimi "maksimaalaa atruma ierobezhojums" jauc ar "minimaalo aatruma ierobezhojumu". Ja ir atljauts liidz 90 tad braucot ar 50 es braucu pietiekoshi aatri. Un pieraadi preteejo - kaut vai suudzi tiesaa. :D

205858. viesis 5.jūlijs 2006 14:46
0 0 Atbildēt

Manuprāt cp nestrādā un traucē. Tādas īstas cp jau šeit vēl vispār nav.

205862. viesis 5.jūlijs 2006 14:51
0 0 Atbildēt

Bespridjels ir pashu shoferu galvaas. Paveerojam kaa aptur mashiinas vadiitaaji pie luksoforu stopliinijaam. Katrs 10 tikai maak apstaaties ne pa tuvu ne pa taalu. Kaa veicam kreiso pagriezienu nemaakot iebraukt krustojumaa.

Kaads besprigjels ir ielu apziimeejumos? Briiviibas bikjernieku krusts - humors. Otraa josla tikai taisni bet celja apziimeejums pavisam savaadaaks....

Vobshchem driiz vareesim lieliities kaa komunisti - saliidzinaat visu ar 30-ajiem gadiem. :D :D :D

205878. viesis 5.jūlijs 2006 18:37
0 0 Atbildēt

uupis [?] 05.07.2006 14:20

Seene - te nav vaacija - atver acis - un nopeerc paaris devas nomierinosho tableshu. 70 nav paaraak leens aatrums. Lielai daljai probleema ir apstaakli ka ziimi "maksimaalaa atruma ierobezhojums" jauc ar "minimaalo aatruma ierobezhojumu".

Šim piekrītu, Seenei nepiekrītu.

205893. viesis 5.jūlijs 2006 22:38
0 0 Atbildēt

nja, liidziiga situaacija ar baigo vilkshanos bija arii sveetdien uz celja Valmiera-Riiga, braucot Valmieras virzienaa... ja nemaldos, tas bija jau Valmieras rajona teritorijaa. identiska situaacija - aizmuguree braucoshiem bail apdziit, jo nav ne mazaakaa nojausma kas shiem padomaa :P

205896. viesis 5.jūlijs 2006 23:41
0 0 Atbildēt

Vajag normāli braukt gan cp gan citiem t.i ap 100-110. Šis nav pārkāpums bet cūcība, jo ja brauc lēnāk tad vismaz vajag pakāpties pie labās malas lai vieglaāk apdzīt. bet tad atkal, ja kāds nāks pretī, panems par avārijas situāciju, kaut arī neviens nevienu netraucē. Starp citu arī 70 jaunajiem braucējiem vairs nav tādēļ, lai tie iekļautos satiksmes plūsmā. Tā kā cp vajadzētu mēgināt netraucēt ta pārējos. Un normāls ātrums manuprāt ir ap 130

205931. viesis 6.jūlijs 2006 16:14
0 0 Atbildēt

Ziniet-spriedelētāji,ja CP mašīna būtu braukusi ar ātrumu 90.km/h-tad tā rinda būtu vēl garāka,jo apdzīt automašīnu kura brauc ar ātrumu 90.km/h nepārniedzot ātrumu robežās līdz 110 km/h būtu neiespejāmi.Tapēc CP arī brauc ar ātrumu 70,lai viņai tiktu garām ap 90-100km/h un nekas traks nenotiktu ja pabrauktu garām ar ātrumu nedauz virs 100km/h.Nav ko te taisīt no mušas ziloni!Kad policijas nav tad varoņiem nav bail braukt uz 140km/h,ka policisti jau vairs 100 pabraukt nevar.

206022. viesis 7.jūlijs 2006 17:56
0 0 Atbildēt

Ja normali strada un pelni, tad par Latvijas celiem vari atlauties pabraukt ari virs atlauta atruma un ja dazreiz aptur celu policija tad sods tev nesagada problemas. Vismaz tads ir mans uzskats.

206029. viesis 7.jūlijs 2006 23:16
0 0 Atbildēt

stulbie cilvēki, nevajag būt bailīgiem lohiem.. ar tādu ātrumu viņi brauc, lai varētu fiksēt pretimbraucošo ātrumu kustībā.. doh, Jūs sūdzaties par tādiem niekiem sava analfabētisma dēļ!!!

206044. viesis 8.jūlijs 2006 17:36
0 0 Atbildēt

205931. viesis 06.07.2006 16:14

Ziniet-spriedelētāji, ja CP mašīna būtu braukusi ar ātrumu 90.km/h-tad tā rinda būtu vēl garāka, jo apdzīt automašīnu kura brauc ar ātrumu 90.km/h nepārniedzot ātrumu robežās līdz 110 km/h būtu neiespejāmi.Tapēc CP arī brauc ar ātrumu 70, lai viņai tiktu garām ap 90-100km/h un nekas traks nenotiktu ja pabrauktu garām ar ātrumu nedauz virs 100km/h.Nav ko te taisīt no mušas ziloni! Kad policijas nav tad varoņiem nav bail braukt uz 140km/h, ka policisti jau vairs 100 pabraukt nevar.

...piekrītu šim viesim-kas brauc,tas arī brauks,bet lohu uz mūsu ceļiem nekad nav trūcis...Pats esmu pirms Saldus vilcies tādai strīpai astē un pa vienam,diviem lasijis nost,kamēr panācu CP auto - šie kulturāli parāva uz apmales un palaida mani garām...Ne jau visi tur strādājošie ir galīgi kretīni,un ne jau visi kretīni strādā CP... :D Bet par braukšanas kultūru un PRASMI uz mūsu ceļiem jau ir cits stāsts........

206088. viesis 10.jūlijs 2006 10:18
0 0 Atbildēt

Ja jau jūs tik ļoti labi pārzinar CSN, tad izlasiet 119.punktu par drošas braukšanas distances ievērošanu.Mums jau patīk mācīt citus, tāda jau ir tā latvieša daba.

206251. viesis 12.jūlijs 2006 14:26
0 0 Atbildēt

nu ja vinsh brauktu uz 90, tad jau es ar mieriigi brauktu taapat... normālu distancīti un viss, kāds sakars tam ka uz 90 braucot buutu lielaaks sastreegums?... viss ir vienkārši - uz 90 man nevajag apdzīt, uz 70 vajag....

neesmu pret shaadai metodei ātrumu kontrolēšanā, tikai citreiz liekas ka policisti īsti nedomā, vai arī īsti nesaprot.. ja izveidojusies 10 mashiinu kolonna aiz muguras, nu nobrauc ceļmalā un palaid cilvēkus garām, ja ātrāk nespēj braukt..... un tad turpini darbiņu :D

206253. viesis 12.jūlijs 2006 14:48
0 0 Atbildēt

Kalifornijaa mentiem vispaar ir noraadiits neziimeeties uz shosejaam - viss ar domu neprovoceet citus satiksmes daliibniekus uz paaraak leenu braukshanu, attieciigi arii korkju veidoshanos!

nu un tas ka aatrums uz shosejaam (ne LV) tiek paarkaapts uz +10km/h, nevienu nekrata. vairaak auto stundas laikaa izbrauc, tauta mieriigaaka.

206298. viesis 13.jūlijs 2006 17:52
0 0 Atbildēt

Menti Sux! Bet nu pensiitim ar vecu zjiguliiti butu piedodami vilkties uz 70 (jo mosh zjiks nemaz aatrak neiet) :D

206334. viesis 14.jūlijs 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Tā jau ir ka vislielākās problēmas izveido paši CP.Piemēram vakar stāvēju pie dzelzceļa pārbrauktuves sarkandaugavā mūsu kārtībnieki izdomājuši apstāties joslā ,kas paredzēta nogriešanai pa kreisi.Bez ieslēktām bākugunīm un skaņas signālu.Es nopratu ka viņi gaidīja kurš tad nu skries pāri dzelzceļam pēc barjeras atvēršanas,jo pāris sekunžu deg tomēr vēl sarkanais signāls.Pa cik es biju pirmais un nogaidīju kad izdzisīs luksafōrs, sāku braukt nepārkāpjot.Redzot ka no viņiem labā pusē pārkāp noteikumus tie kā nazīši steidz to sodīt.Vai tad CP satiksmes noteikumi nav jāievēro? Arī šis incident ir piemērojams kā agresīva braukšana.

206370. viesis 15.jūlijs 2006 9:00
0 0 Atbildēt

kas tad ir teicis,ka to smadzeņu mentiem pietiek?-m;ak tik vien kā uz radara ķert!! ;)

206398. viesis 17.jūlijs 2006 2:00
0 0 Atbildēt

Ta tie kretiini nevis uztur satiksmes droshiibu bet grauj TO, Teiksim ir valstis, kur principaa vinjiem IR AIZLIEGTS SLEEPTIES, par aatruma kontroli savlaiciigi tiek briidinaats, nemaz nerunaajot par taadu pasaakumu, kaa pakaljdziishanaas... brr... bet pie mums jau kaa kaartiigaa muljkju valstii - stulbi likumi un stulbi likumu pakalpini

206399. viesis 17.jūlijs 2006 5:59
0 0 Atbildēt

Bet tu umnik zini ko nozimee "parak mazu atrumu",vispirms noskaidro varda nozimi..

206527. viesis 18.jūlijs 2006 11:50
0 0 Atbildēt

Es shaadas ekipaazhas apdzenu un probleemas nekad nav bijushas. Ciest nevaru tos brauceejus kas ieraugot policiju uzreiz samazina aatrumu un brauc stingri zem 90, lukk shos vajadzeetu sodiit.

206655. viesis 21.jūlijs 2006 17:21
0 0 Atbildēt

Nesprotami, par ko šeit jāraud?

Ja proti braukt, apbrauc vai apdzen, nekādu problēmu!

Katram savs darbs.

Piemēram,Valmieras rajonā menti pat palaiž garām ātrāk braucošos, ieslēdzot pagriezienu un pabraucot tuvāk ceļa labajai malai.

Kur ir problēma???????????

Vai jūs gribējāt, lai menti, veicot ātruma kontroli, iekļaujās kopējā plūsmā un brauc ar 90 - 100 km stundā, un

tad kad jāaptur kāds pretīmlidojošs objekts, pēkšņi ieslēdz bākugunis un bremzē?

Vai raksta autors pats saprot ko grib?

206661. viesis 23.jūlijs 2006 22:58
0 0 Atbildēt

tad kaads sakars ir ar pakaleejo stiklu?

207614. viesis 5.augusts 2006 17:00
0 0 Atbildēt

jāievēro distance un nebūs nekādu vilcieniņu!

210190. viesis 31.augusts 2006 21:48
0 0 Atbildēt

Dzeki provoce :)

215690. viesis 27.oktobris 2006 17:05
0 0 Atbildēt

Piekrītu

221717. viesis 28.decembris 2006 11:45
0 0 Atbildēt

piekriitu shim rakstam ......tieshaam nepatiikami ja PC taa uzvedaas...nu tak nepatiik seedeet aiz 20 a/m ...

231592. viesis 10.aprīlis 2007 14:21
0 0 Atbildēt

Cp normaali pilda savus pienaakumus,ja kaadam nervi beigti,lai iet aarsteeties:-))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti