Pirmdiena 3. jūlijs, diena iesākās uz patīkamas nots, nemaz nejutu, ka būtu pirmdiena. Darba darīšanās nācās doties uz Pļavniekiem. Ceļš veda pa Krasta ielu līdz Maskavas ielas un tad pa pirmo joslu turpināju ceļu uz Slāvu tiltu.
Šeit arī sākās lielie piedzīvojumi. Braucot pamanīju, ka uz uzbrauktuves uz tilta mēģina tikt daudz auto. Ātrums nebija liels, tāpēc nedaudz piebremzēju, lai 7 sērijas BMW varētu mierīgi izlīst, aiz viņa bijā taksists ar Škoda Fabia. It kā paraustījās, ka gribētu līst ārā, bet līdz manam auto bija ļoti mazs attālums, pie tam man aiz muguras smags, nevarēju bremzēt satiksmi. Bet kā jūs domājat, ko taksists darīja, viņš atsāka braukšanu un mēģināja tik uz tilta. Strauji pametu acis kreisajā spogulī un pamanot, ka ir brīvāka vieta griezu nost no taksista, BET nepaspēju, ar aizmuguri tomēr aizķēru.Sapratis to apstājos, spogulī pamanīju, ka taksists turpina braukt, tāpēc strauji izlēcu no auto, tad arī viņš apstājas un aiz viņa smagais auto. Atgriezos auto un izvilku atslēgas. Piegāju pie taksista, bet šis krievu mēlē paziņo "Cto ti tak srezal menja!" ( Ko tu tā nogriezi mani!) Es pilnīgi apstulbu. Teicu viņam, ka vajag skatīties kad lien ārā, ka nav vietas. Bet šis pilnā balsī turpināja apgalvot, ka es viņam priekšā nogriezu no otrās joslas. Pamanīju, ka aiz taksista ir apstājies smagais, piegāju klāt, bet tur motociklists no sāna pienācis un taujā kas noticis, šis esot ielicis smagajam aizmugurē.
Visi sāk kaut kam zvanīties. Es taksistam piedāvāju saukt policiju, jo mums ar taksistu ir LV numuri, bet smagajam LT un mocim angļu. Motociklists nez kāpēc gribēja tikt prom, tāpēc nekādas pretenzijas ne pret vienu necēla. Tiesa gan viņš bija izsitis smagajam vienu luktura segmentu. Smagās šoferis ar motociklistu vienojās un motociklists aizbrauca. Tobrīd tas nelikās nekas aizdomīgs, jo viņš teicās, ka lidostā viņu kāds gaida, pie tam viņa skrambas ir nenozīmīgas.
Kad atkrita smagais ar moci, piedāvāju taksistam ātri sastādīt saskaņoto un šķirties. Viņš saka, ja es piekrītot, ka esmu vainīgs, tad sastādām. Vēlreiz paskaidroju, ka neesmu vainīgs, un viņš man izlīda priekšā. Pa šo laiku, biju parunājis ar smagā šoferi un viņš redzēja, ka taksis izlīda man priekšā. Pateicu par šo liecinieku taksistam, šis nerimās apgalvot, ka es esot vainīgs. Teicu, lai sauc policiju. Pirms laba laika kolēģim bija saķeršanās ar taksistu, tāpēc zināju, ka šie mēģina izlocīties no savas vainas, bet neticēju tam. Tagad biju pat nedaudz satraucies, ka tik nesanāk, ka pataisa mani par vainīgu. Piefiksēju smagā numurus un šofera telefonu, lai varētu sazvanīt ja nu kas.
Policijas vietā, pēc 5-7 min ieradās SOS dienesta pārstāvis. Taksis bija no firmas A.H.A ar lielu SOS uzlīmi uz kapota.
Jautāju SOS puisim kas viņš tāds un ar kādām pilnvarām. Atbildēja, ka ja policija ļauj viņiem nokārtot saskaņotos paziņojumus, ja spēj vienoties. Nolēmu paklausīties, ko tad taksists stāstīs un tad jau manīs, saukt policiju, vai iztiksim.
Taksis turpināja savus stāstu par to, ka es esot viņam no otrās joslas nogriezis ceļu. Stāstīja viņš šādu stāstu, esot redzējis, ka viņam pietiek vietas, lai izgrieztu uz tilta, smagais esot labu gabalu tālu, tāpēc griezis ārā, bet es braucot pa otro joslu laikam esmu pamanījis tukšumu pirmajā joslā un griezis, bet taksistu neesmu pamanījis, vai cerēju paspēt iegriezt.
SOS puisis aprunājās ar smagās šoferi, tad pienāca pie manis. Nopriecājos, ka puisis ir latvietis, izstāstīju, viņam to kas notika. Tad puisis paziņoja taksistam, ka viņa versija neliekas viņam ticama, drīzāk noticis tā kā saku es un ko apliecina smagās šoferis. Kopš SOS puiša ierašanās runāju tikai latviski, pirms tam nebija ar ko, jo taksists bija krievvalodīgais un smagās šoferis mācēja krieviski nevis latviski. Taksists turpināja stāstīt savu stāstu.
Nenocietos un paziņoju viņam, kā viņš spēj tik bezkaunīgi melot. Taksists tā uzpūtās, ka likās būs kautiņš. SOS puisis sāka bildēt auto un pētīt bojājuma vietas. Viņš vēlreiz apliecināja taksistam, ka diez vai ir tā kā viņš stāsta. Tad taksists sāka stāstīt, ka esot redzējis pietiekami daudz vietas līdz smagajam un griezis ārā, mani neesot redzējis un par otro joslu arī vairs nestāstīja.
Kopš SOS puiša ierašanās bija pagājušas kādas 10 min un es izteicu to, ka vajadzētu saukt policiju, jo pilnībā nepiekrītu taksista stāstītajam. SOS puisis izteicās, ka vēl ne un turpināja runāt ar taksistu par to kā tas viss notika. Un pēkšņi taksists piekrita rakstīt saskaņoto un apliecināt, ka ir vainīgs. Sākumā nemaz nesapratu, ka viņš piekrita. SOS puisis uzjautāja man, vai piekrītu un atbildēju, ja taksists atzīst sevi par vainīgu, tad jā. Sarunāju ar smagās šoferi, ka viņš var braukt, jo esam vienojušies un ja kas, tad uzzvanīšu viņam.
Pārbraucām tiltu, iebraucām NESTE DUS un nokārtojām nepieciešamās formalitātes.
SOS puisis aizpildīja saskaņoto paziņojumu uzzīmēja zīmējumu un mēs ar parakstiem apstiprinājām to. Taksists pie paskaidrojumiem ierakstīja, ka savu vainu atzīst.
Taksistam bija Baltikums apdrošināšana. Aizbraucu līdz viņiem. Aizpildīju pieteikumu, tiesa gan tik dīvainu pieteikumu nebiju redzējis, bet tas tā. Formalitātes aizņēma 30-40 min., jo meitene īsti visu nemācēja, kā arī visi ienākošie mierīgi nāca klāt un uzdeva savus jautājumus, telefons arī zvanīja bez mitas. Iekš iauto.lv bija lasījis citu šoferu piedzīvojumus ar Baltikums apdrošināšanu, tāpēc tāda vieglprātīga attieksme mani nepārsteidza.
Eksperts sabildēja auto. Prasīju, lai uzrāda kādos servisos var labot, bet šis uzreiz pretī, kur es gribot. Izteicos, ka vēlos Veģu auto, eksperts piekrita, tā arī šķīrāmies.
Aizbraucu uz Veģu auto, kad tur pamanīja, ka no Baltikuma, tad nebija laimīgi. Teicās, ka iet grūti ar tāmju apstiprināšanu utml. Auto nobildēja un tad jau manīs kā viss beigsies.
Anreass, iAuto lasītājs
Man liidziiga situaacija bija ar autobusa shoferi veel tajos laikos, kad saskanjotie nebija. liidz pat mentu ierashanaas briidim shoferis apgalvoja ka esmu vainiigs, bet mentu iewrashanaas vinju manaami atveesinaaja.