Sākta apvidus auto «Chrysler Aspen» ražošana 2

 
8.augusts 2006 11:00

Pagājušajā nedēļā ASV sākās jaunā apvidus auto Chrysler Aspen sērijveida ražošana. Prototips tika demonstrēts šī gada janvārī Detroitā. Auto tiks ražots DaimlerChrysler rūpnīcā Ņūarkā, Ņūdžersijas štatā.



Bez Chrysler Aspen Ņūarkas rūpnīcā būvē arī Dodge Durango, uz kura bāzes tad arī tika projektēts jaunais apvidus modelis. Kā jau pienākas Chrysler markas auto, Aspen pirmām kārtām mērķē uz luksus apvidus auto tirgu. Iespējamo konkurnetu vidū minami Cadillac Escalade un Lincoln Navigator.



Ārējo izskatu Aspen aizņēmies no ompānijas pēdējiem modeļiem - Dodge Durango, Chrysler Crossfire un, pats par sevi saprotams, Chrysler 300 – ne velti kompānijas pārstāvji mīl raksturot Aspen kā "Chrysler 300 apvidus auto vidū ". Lielā un platā radiatora reste, 20 collu riteņu diski, jaudīgi apgaismojuma bloki un daudzās hromētās detaļas ļauj nekļūdīgi atpazīt auto modernu Chrysler.



Jaunais Aspen, tāpat kā Durango, tiks komplektēts ar HEMI V8 dzinēju, aprīkotu ar MDS (Multi-displacement System), kas, atkarībā no auto kustības rakstura, ļauj atslēgt pusi no cilindriem – degvielas ekonomijas nolūkos. 5,7 litru dzinēja jauda ir 335 Zs (250 kW), bet griezes moments – 502 Nm. Paredzēts arī lētāks variants - ar V8 Magnum ar 4,7 litru tilpumu un 235 Zs (172 kW) jaudu un griezes momentu 393 Nm. Abi dzinēji darbojas tandēmā ar piecpakāpju automātisko transmisiju.



Chrysler Aspen aprīkots ar trim sēdekļu rindām, kas spēj uzņemt astoņus pieaugušus braucējus, ieskaitot vadītāju. Standarta aprīkojumā ietilpst distances aizdedze, izklaides sistēma ar DVD aizmugures sēdekļiem, platformāta TFT displejs ar navigācijas sistēmu, ESP, riepu spiediena rādītājs, daudzpakāpju drošības spilveni, ParkSense sistēma, āda un koks salona apdarē un citas opcijas, kas ierindo Chrysler Aspen pašu greznāko apvidus auto vidū.



Auto interjers ieturēts divos toņu risinājumos – pelēkā un tumši bēšā. Otrā sēdekļu rinda var būt vai nu vienlaidu, sadaloties proporcijās 40/20/40, vai arī kā divi atsevišķi, sportiski sēdekļi ar neskaitāmām regulēšanas iespējām. Kā vidējā, tā aizmugures rinda viegli nolokāma lielgabarīta kravas transportēšanai. Aizmugures durvis atveras praktiski taisnā leņķī, atvieglojot piekļuvi salonam.


 
Visi komentāri
 
207902. viesis 8.augusts 2006 11:15
0 0 Atbildēt

saplacinaats vojaageris :D

207918. viesis 8.augusts 2006 12:36
0 0 Atbildēt

Ir jau simpātiski, ka šitādas govis sauc par "apvidus" automašīnām.. :-) Ar šitādu bāzi jau neliels pauguriņš var izrādīties nepārvarams šķērslis.

Bet pircējs gan jau atradīsies. :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti