Vakardiena nebija izņēmums - atkal Latvijā sadursmēs ar automašīnām (vai otrādi) ir cietuši neaizsargātie velosipēdisti. Patiesībā - nevis cietuši, bet gājuši bojā.
Nemeklēsim vainīgos. Labāk padomāsim un atcerēsimies, kas būtu jādara, lai šādu gadījumu būtu mazāk.„
Baložos vīrieša vadīta automašīna «Opel Astra» notrieca velosipēdistu - 1933. gadā dzimušu vīrieti. Velosipēdists slimnīcas reanimācijas nodaļā no gūtajām traumām mira.
Balvu rajonā vīrieša vadīta automašīna «BMW 525» notrieca velosipēdistu — 1983. gadā dzimušu vīrieti. Velosipēdists no gūtajām traumām mira notikuma vietā.
”
Ja redzam pa ceļa malu braucošu velosipēdistu, apbrauciet to kā citu transporta līdzekli - ievērojot pietiekamu (vai pat lielāku) attālumu no tā. Bieži vien vadītāji pabrauc garām velosipēdam 20-30 cm attālumā, nepadomājot, ka tas nebrauc tik stabili taisni kā mašīna.
Veicot labo pagriezienu, vienmēr paskatieties arī spogulī - tur varbūt ripina velosipēdists.
Ievērojiet, ka velosipēdisti nereti mēģina iejusties ceļu satiksmē kā "īsti" transportlīdzekļi un tad tie parādās pat uz citām joslām, rāda zīmes (pagrieziena) ar rokām utt.
Par laimi vasara iet uz beigām un velosipēdistu uz ceļiem un ielām skaits drīz samazināsies.
iAuto
P.S. Ja komentāros parādīsies kāds izteikti labs ieteikums vadītājiem šajā sakarā, raksts tiks ar to papildināts.
par laimi vasara iet uz beigām? kas tā par laimi?