2004. gada sākumā sērijveida ražošanā tiks palaists pirmais BMW mazais auto. Sākotnēji tas būs pieejams 2 variantos: piecdurvju hečbeks un divdurvju kupeja. Minhenē pagaidām tiek apspriests jautājumus, vai šis auto tiks izlaists kā 3-durvju hečbeks, kabriolets vai pat rodsteris.
Neatkarīgi no tā, kas būs tālāk, pagaidām BMW 1-sērijas pārstāvis no paša sākuma atrodas īpašā stāvoklī starp pārējiem kompaktklases modeļiem. Atšķirībā no pārējiem priekšpiedziņas konkurentiem, mazulītis, BMW labākajās tradīcijās, palicis pie aizmugures piedziņas. Uz tā rēķina centrālais tunelis samazina platību pasažieriem un bagāžas nodalījumu, bet no dinamikas viedokļa tam ir pat savi plusi. Automobīlis ir saņēmis mantojumā arī dažas BMW 3-sērijas šasijas komponentes, ātrumkārbu un dzinēju, kas dos tam lielu ekonomiska auto potenciālu. Izstrādātāji paredzējuši šim auto Valvetronic četrcilindru dzinējus - 1.6, 1.8 un 2.0 litru apjomā. 1.6 litru dzinēja jauda būs 105 Zs. Pilnīgi pietiekami, lai nodrošinātu 1,150 kg vieglajam auto BMW tipisko temperamentu. Formāli Minhenes "mazulis" attīstās pēc sava scenārija, it kā stipri atšķiroties no pārējiem - lielākajiem priekšgājējiem. Tomēr pietiek tikai "uzmest aci", lai kļūtu skaidrs, ka tas ir BMW. Kā piemērs varētu būt pirmais "proves" auto - BMW CS1. Ja abstrahējas no tā, ka tam nav jumta, var pamanīt, kā izskatīsies pirmais sērijveida BMW1: pagarināts motora pārsegs, saīsināta aizmugure, lieli riteņi (18"). Jauns stila elements: spīguļojoša virsma. Atkarībā no tā, kādā leņķī un auto krīt gaisma, virsbūves līnijas izskatās vai nu izliektas vai ieliektas. CS1 salona dizains, atšķirībā no virsbūves dizaina, vēl nav galējais variants. CS1 ir tikai kā BMW 1-sērijas dizaina "uzvalks". BMW mazulis dos savam saimniekam daudz prieka no braukšanas. Vienkāršs nospiediens un "Start engine" pogas atdzīvinās tajā 1.8 litru 115 Zs dzinēju, kurš spēj ieskrieties līdz 200 km/h. Sekvenciālā ātrumkārba iekustinās mašīnu ātrāk, nekā to varētu izdarīt vadītājs ar "roku". Piekare šķiet "cieta", bet tas nerada diskomforta stāvokli - tikai palielina "sportiskumu". Pēc īpašas vēlēšanās piekari var arī "mīkstināt". iAuto//Autonews- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā! Izskatās super, man patīk. Gribētos ar tādu pabraukt.