Lasītājs par policijas bākugunīm un sirēnu... 38

 
6.septembris 2006 10:00

Sākoties jaunajam mācību gadam ir krietni palielinājies arī mašīnu skaits uz ielas. Neizbēgami ir palielinājušies arī sastrēgumi. Protams, visi cilvēki kā cilvēki – cits kaut kur ielien cits godīgi sēž savā joslā, bet tomēr šis stāsts nav īsti par to. Šodienas sāpe ir mūsu visu iemīļotā Policija.

Redz, izrādās, ka sirēnas un bākugunis ir domātas nevis tādēļ, lai steigtos izskaust noziedzību Rīgas ielās, bet gan vienkārši, lai pirmie tiktu līdz luksaforam.

Vakarrīt sanāca redzēt veselas divas epizodes – uz Daugavgrīvas ielas policijas busiņam apnika stāvēt ikrīta korķī, tādēl tika ieslēgtas sirēnas un bākugunis un viss sastrēgusm apbraukts pa pretējo ielas pusi. Dīvaini, ka tik pēkšņi uzradusies steiga, pazuda līdz ar sastrēguma beigām, jo tad arī izslēdzās visas iekārtas, ar kurām Policistu kungi drīkst pārkāpt dažādus satiksmes noteikumus.

Labi, samierinājos ar to braucu tālāk, bet jau pie Forum Cinemas parādījās nākamie gudrinieki! Šoreiz Ceļu Policijas Volvo izdomāja iztrenkāt sastrēgumu uz 13. janvāra ielas. Tiklīdz varonīgie puiši bija sataisījuši nevāju bardaku un tikuši līdz luksoforam, tā atkal visa steiga pazuda, un veči sāka strādāt – izdomāja, ka ir jāaptur kāds garāmbraucošs pavecāks auto. To, ka šis auto tur būs un šķērsos šo krustojumu tieši viņu acu priekšā policijas darboņi nu nekādi nevarēja zināt, tādēļ arī rodas secinājums, ka bākugunis tika izmantotas tikai tādēļ, lai nebūtu jāstāv korķī!

Nāk atmiņā nesenie Policijas reidi, kur tika pārbaudīta vadītāju reakcija uz bākugunīm, tomēr laikam jau nav jābrīnās, ka liela daļa autovadītāju tās ignorē, ja jau ikdienā tiek novērota šāda visatļautība!

vieZ, iAuto lasītājsRedakcija pievienojas viedoklim, ka policijas bākuguņu un sirēnu beziemesla lietošana tikai degradē pārējo autovadītāju attieksmi pret to un ar laiku var izveidoties situācija, ka neviens nereaģēs uz bākugunīm, jo domās, ka tās ieslēgtas tāpat vien - lai ātrāk aizvestu mīļoto sievieti pie friziera vai bērnu uz dārziņu.
 
Visi komentāri
 
210438. viesis 6.septembris 2006 9:26
0 0 Atbildēt

Tas pats ir ar ātrajiem. Daži pasākuši braukt ar ieslēgtām bākugunīm (bez skaņas signāla), kas pēc noteikumiem priekšrocības nedod, bet daudzi vadītāji tāpat apstājās ceļa malā vai maina joslu, lai palaistu ātros.

210440. viesis 6.septembris 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Man šausmīgi patika "steidzīgais" poliču puisis, kurš ar trafarētu Defu sestdienas vakarā izlīda no pagalma uz Brīvībenes, ierubija sirēnu & majakus, pārbrauca divas baltās līnijas, un steiga beidāzs... :-) (Priekšējā labajā beņķī sēdēja garmataina būtne, kas izskatījās pēc sievietes...)

Mazs aizrādījums tiem, kas šo varētu saukt par "matu skaldīšanu": pasaule sastāv no sīkumiem un detaļām. Ja policists nevar būt policists sīkumos un detaļās, tad nav jābrīnās, ka tas beidzas ar kolēģu apšaušanu, kā LR tas ne reizi vien ir redzēc.

210442. viesis 6.septembris 2006 9:35
1 0 Atbildēt

Pa manam nav nekas īpašs, ka poliči izmanto savas priekšrocības kad nav ārkārtas situācijas, jo tāpat darbiņš ir jādara un nav ko sēdēt korķos, ja var kādu dzērāju noķert pie stūres vai tml.

210443. viesis 6.septembris 2006 9:36
0 0 Atbildēt

Pllaaa, visiem kretiiniem uniformaas ar zilaam baakuguniim, kaajas aplaust! lai zinas kas ir kas, un tad lielas acis taisa ka redz cilvji sitas nost!

210450. viesis 6.septembris 2006 9:52
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka policistu mašīnās vajadzētu būt kontrolējošām iekārtām, nu tipa kā "melnās kastes" lidmašīnās vai vilcienos. Varbūt es kļūdos. Bet, ja tādas ir, nebūtu slikti, ja kāds šad un tad tās pārbaudītu un par nepamatotu speciālo skaņas un gaismas signālu lietošanu sodītu attiecīgās ekipāžas.

210451. viesis 6.septembris 2006 9:53
1 0 Atbildēt

Man, pēdējā laikā skatoties uz CP-istu izdarībām vnk gribas viņus visus vai nu apsist vai atlaist no darba! Tāda bezkaunība un vīsdegunība, kas tagad valda CP-istu aprindās vēl nav redzēta! Zaļie teroristi!

210458. viesis 6.septembris 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Pilnīgi atbalstu R99 ierosinājumu, jo sen jau ir pieriebusies tik klaja necieņas izrādīšana no amatpersonu puses. Un papildus ikvienam iedzīvotājam jābūt tiesībām painteresēties kāpēc bija signalizējiošs miera traucētājs konkrētā laikā.

Nekad nav bijusi problēma kādu palaist garām vai piestāt, ja redzi, ka citam tas ir dienesta uzdevums. Bet ja skaidri redzmas, ka šī iespēja pārsvarā tiek izmantot tikai personīgu ērtību nodrošināšanai, tad sorry, rodas klaja nepatika un nepārliecinātība par to, ka bākugunis tiek izmantotas tām paredzētajime nolūkiem.

210461. viesis 6.septembris 2006 10:26
1 0 Atbildēt

liepaajaa ar esmu sho joku redzeejis, bet pieljauju, ka riigaa tas viss ir nopietnaak

210472. viesis 6.septembris 2006 11:07
0 0 Atbildēt

to R99

"Melnās kastes" ir, gan ne visās CP mašīnās, bet... kāda jēga tās kontrolēt, CP-ists taču vienmēr var izgudrot otmazku, kāpēc savajadzējies ieslēgt sirēnu vai bākugunis. Savulaik novērots, ka pārsvarā izdrukas tiek izmantotas, lai papriecātos par CP-istu ātruma rekordiem.

210475. viesis 6.septembris 2006 11:17
0 0 Atbildēt

Domāju, ka līdzīgus piemērus rakstā minētajiem , iauto lasītāji attiecībā uz "zaļajiem" CP likuma kalpiņiem, varētu citēt vairāku tūkstošu lielā skaitā. Es arī vakar pēcpusdienā Elizabetes ielā pie Augstākās tiesas gaidīju vienu tikšanos, un tur stāvot, ievēroju sekojošu epizodi : Klausos, uz brīvībenes sastrēgumā, kādu brīdi dzirdamas skaļas sirēnas - viens no jaunajiem volvo , ar ieslēgtām sirēnām un zilajām lampām joņoja pa brīvībeni no VEFa puses, pie sarkanā veica pagriezienu uz Elizabetes ielu....un mierīgi piebrauca pie Vērmanīša ēstuves. Izkāpjot no mašinas, CP džeki vēl kārtīgi izpļāpājās pa mobilo, tad nesteidzīgi devās pusdienot. Bet, kāpēc bija vajadzīgs tas teijāteris ar tiem uguņiem un sirēnām, skaidrībā netiku.

210482. viesis 6.septembris 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Labrīt! :)

210492. viesis 6.septembris 2006 12:31
0 0 Atbildēt

atļaušos oponēt autoram. man tiešām "nesāpētu" sirds, lai palaistu policistus garām sastrēgumā. neba jau viņi tāpat vizinās ar policijas transportu, ja nu varbūt daži. un arī tad, ja viņi grib aizbraukt pāēst vakariņas pie mīļākās, lai steidzas, jo attiecīgi ātrāk varēs atgriesites pie darbu pildīšansa. daudz riebīgāk ir gaidīt to pašu cp vai vp ekipāžu kāda negadījuma gadījumā stundu - tad gan uzsit dusmu, ka šamajie nevar atvilkties.

negribu apgalvot, bet sāk likties ka daļa iauto komentāru rakstītāju ir stipri dzīvē vīlušies indivīdi, kuriem jāmeklē attiecīgo speciālistu palīdzība, jo redz traucē operatīvais transports (VESELAS 2 REIZES REDZ AUTORAM PATRAUCĒJA), kuriem pilnas šosejas ar traucējošiem "pensionāriem", kas brauc uz 70-80 km/h (nezin kāpēc, bet man tiešām šādi indivīdi negadās pa ceļam - varbūt pats tieku pie tādiem pieskaitīts ar saviem 100-110km./h?)

210493. viesis 6.septembris 2006 12:31
0 0 Atbildēt

Bet stulbi taa-

Amatpersonai iedod riiku-t.i. trafareetu auto, un vins to izmanto sava labuma guusanai ignoreejot attieciigos noteikumus:(

Citam iedod ieroci, un vins nosauj savu personisko ienaidnieku...

210494. viesis 6.septembris 2006 12:34
0 0 Atbildēt

jā, oper. transportam ir jābūt speciālo signālierīču lietošanas reģistrācijas iekārtai, tā kā labāk rakstāt sūdzības cp vadībai, lai sniedz atbildi par iekārtas lietošanas pamatotību nevis piesārņojat netu (esmu tas pats 210492. viesis un neesmu ne tuvumā stāvoša persona policijas iestādēm).

210495. viesis 6.septembris 2006 12:35
0 0 Atbildēt

210492. viesis

Netirz...

Veselas 20 minuutes braucu aiz Boras, kura neraadiija nevienu pagriezienu, brauca pilseetaa uz 70, plivinaajaas paari par nepaartraukto liiniju, policis runaaja pa mobiilo, gaajeejus uz paarejas nepalaida...Karoc, dariija visu to, ko nedriikst, un par ko pasi soda...

Da kaada maarrutka peec VINS var , un es ne:? Taapeec ka vinjam masiina balti-peleeka ar diskoteeku uz jumta?

210496. viesis 6.septembris 2006 12:53
0 0 Atbildēt

Policists ir kaartiibas sargs - policistam IR jaaraada prikshziime par to kaa uzvesties! Atvaojos, kaa lai es ieveroju likumu ja tie kas to sargaa pashi ignoree.. Man jau nau gruti apstaaties malaa palais t garaam - to arii vienmer daru , jo nevar jau zinaat vai visnh stedzas uz notikuma vietu vai peec bulkaam - bet apbrauc sastreegumu un tad steiga pazuud - tas klajsh necienjas paraadiijums un spljaaviens acii parastajiem mirstiigajiem!

210498. viesis 6.septembris 2006 13:02
0 0 Atbildēt

vieZ pasteidzas pirms manis, tiesi to es gribeju teikt ka policmeniem ir jarada priekszime, ka var attaisnot sadu ricibu, man gribejas eest, apnika stavet sastreguma, gribeju but visiem prieksa jo esu policmens un stradaju tautas laba...

nu nevajag tagad ja, visi stav un gaida, visiem gribas est, atrak majas utt.

Un tad visi brinas ak sausmas nepalaida kolonu, nu nelaidis ari ja izmantos savas prieksrocibas nevieta.

Atros neesu redzejis ta daram, un ugunsdzesejus ari.

Tacu menti to dara biezi, kurs te mineja ka ak vai 2 reiz iztrauceja, a tu padoma, tas ir 2 reiz 1 diena 1 cilvekam, a cik reizes pa visu dienu ta rikojas visas ekipazas?

Driz jau bus jauzstada kamera ieks auto un jakjer mentu parkapumi. Ta teikt ments pietur rada video vot luuk tu te un taa, a es vinam paradu a reku kads cits ments ari ta nesmuki, un es domaju ka ja jau menti ir paraugssuga tad visi ta var..

visu so vajadzeetue ikes degpunkta paradit lai, ka saka, tauta redz savus varonus.

210502. viesis 6.septembris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Jā jā - tā nu degpuknts tev rādīs, kā menti kaut ko pārkāpj...

210509. viesis 6.septembris 2006 14:13
0 0 Atbildēt

Ko juus uztraucaties Pats cp prieksnieks Zivtina kgs staajoties amataa teica ka policijas darbaa nekas nemainiisies un kaa vini sodiija taa arii aciimredzot TIKKAI sodiis. / Vinu uzdevumos laikam ir arii cilveeku tracinaasana nevis satiksmes pluusmas atvieglosana lai vareetu vairaak naudinas iekaseet.

212.93.97.131

Nokia6020/2.0 (04.50) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

210510. viesis 6.septembris 2006 14:16
0 0 Atbildēt

degpunktaa biezi raada intervijas braucot polichu masiinaas, un tad var redzeet, kaa sie nespraadzeejas!

210516. viesis 6.septembris 2006 14:43
0 0 Atbildēt

es nevienu neattaisnoju, bet bieži, sevišķi ĀMP (mediķu) un VUGD (ugunsdzēsēju, glābēju) ekipāžām no viena izsaukuma nākas traukties uz nākamo, un dažreiz kamēr neseko nākamais izsaukums viņi izmanto bākugunis lai apbrauktu sastrēgumu un ātrāk nokļūti dislokācijas vietā (bāzē) lai paspētu paēst, savest kārtība tehniku un aprīkojumu, un tad atkal trauktos uz jauniem izsaukumiem.

210518. viesis 6.septembris 2006 14:51
0 0 Atbildēt

Ei, gudrie komentētāji, kam traucē policijas, ātro u.c. sirēnas, neviens nav padomājis par to ka sirēna nebūt nav jākaucina visu laiku, bet tikai tad, kad nepieciešams, lai ātrāk tiktu uz priekšu. Un ja arī viņiem nebija izsaukuma, lai tak brauc, mierīgāk pārējiem, bet tiem, kam skauž iesaku iet un strādāt policijā, darbinieku viņiem tur trūkst, paši tiksiet pie tādiem auto, saņemsiet 170 LVL uz rokas un varēsiet kaucināt sirēnas uz nebēdu....ir gan skaudīgi un nervozi autobraucēji mūsu valstī.

210521. viesis 6.septembris 2006 15:26
0 0 Atbildēt

Edzjuss: dļa osbo tupih povtorjajem: te nav runa par skaudību, jokainais. Iet runa par piemēra rādīšanu un attiexmes demonstrēšanu.

Ja noteikumi paredz, ka majaki da sirēna lietojama tikai tad, kad vajag - tad tie ir jāievēro. Ja policisc neievēro noteikumus - tas vairs nav policisc. Pa lielam - tā ir diagnoze visas valsts (tautas, nācijas, sauc kā gribi) veselības stāvoklim.

Protams - ir tikai labi, ja kāds transporta līdzeklis ātrāk evakuējas no sastrēguma. Ja Tev liekas, ka pareizā metode ir atļaut visam spec transportam, t.sk., RTP, LG u.c. avārijas dienestiem nepārtraukti nēsāties "avārijas režīmā" - manis pēc. Tikai - apstipriniet to saistošos noteikumos & attiecīgi informējiet sabiedrību.

Peace.

210527. viesis 6.septembris 2006 16:09
0 0 Atbildēt

Manuprāt diezgan efektīvi būtu ja ieslēdzot bākugunis no mašīnas automātiski notiktu savienojums ar policijas dispečerdienestu vai palīdzības dienestu.

210529. viesis 6.septembris 2006 16:11
0 0 Atbildēt

Operatīvais transports ir operatīvais. Un, teiksim, man kaitina, kad garām panesās kaucošais operatīvais.. Redzu, operatīvajam vajag tikt - lai tad brauc. nav nemaz viņi tik slikti, ja jau ļauj doties tālāk bez soda, kad reāli būtu jāizrauj 20Ls vai pat vairāk! Un arī, ja man nav gadījies tikt paņemtam pie dziesmas, es tik un tā saprotu, ka reizēm vajag parādīt, kurš te ir boss! Būtu jūs CP, darītu tāpat!, vismaz daļa 100%, ja ne pat puse! :D

210533. viesis 6.septembris 2006 16:45
0 0 Atbildēt

runaajot par sho,tas kas sho rakstu ir ielicis ir potenciaalais sastreeguma veidotaajs kurs pat nelaizj garaam ne tikai policijas automashiinas bet arii atro mediciinisko paliidzīibu.varu dereet kaarteejaa policijas nomelnoshanas akcija.laikam jau nu galiigi dariit cilveekiem nav

210534. viesis 6.septembris 2006 16:51
0 0 Atbildēt

>>>> Fandors >>>>>

Ja tu palasiitu komentu iepirekseheejaa lapaa tad zinaatu ka laizhu gan.. vienmer laizhu jo vienmeer domaaju ka vinji brauc pa djelu! Bet shkrobe ir tad ka tikliidz vinji teu pabrauc garaam taa vinjiem visa steiga beidzas.. vot tas jau ir abidna! nau jau gruuti palaist - mazums kaadam kaada shaize un shie skrien paliigaa..

210536. viesis 6.septembris 2006 17:06
0 0 Atbildēt

Riktiig labi buutu, ja baakugunju un sireenu lietosana buutu formeejama taapat kaa dienesta ieroca pielietosana..Par katru patronu ir daudz papiira jaasasmeeree..Ja buutu par katru baakugunju lietosanu papiirs jaaraksta, tad jamie buutu daudz mieriigaaki:D:D:D

210542. viesis 6.septembris 2006 18:19
0 0 Atbildēt

Man patika no vienas filmas citaats par mentu, "Viņš nav policists, viņš ir Alls Kapone ar žetonu" Nu man liekas ka muusu menti ssim apgalvojumam ir spilgtaakais piemeers! Te neiet runa par ssaussanu un taa bet par kukulliem kurus iekasee klusi!

210548. viesis 6.septembris 2006 20:22
0 0 Atbildēt

Ja laicīgi,bet bez īpašas steigas CP,vai patruļdienesta ekipāžai jānokļūst no punkta A līdz punktam B,tad ko,viņiem kā vājprātīgiem jālido ar ieslēgtu disko iekartu bez apstājas vai arī pietiekami korekti būtu bez lieka stresa izmantojot bākugunis apbraukt sastrēgumu un tālāk mierīgi-laicīgi sasniegt galamērķi.

Savulaik ir nācies braukt patruļdienesta mašīnās un piekopts tika tieši šāds braukšanas stils,laicīgi,bet bez neprātigas lidošanas un avārijas situaciju radīšanas.

210552. viesis 7.septembris 2006 0:16
0 0 Atbildēt

Man šodien viens policis uz Hanzas ielas piebrauca blakus un līda priekšā. Pat pagriezienu nerādot. Sākumā apstājas blakus, gaida kaut ko. Es jau tikko biju divus rindas apbraucējus ielaidis priekšā (vienu aiz labas sirds, otra bija smuka meitene, kura kā izskatījās būtu stūmusies man tieši durvīs, ja nebūtu palaidis), so, kāpēc man vēl menti jālaiž. Pukšķinu uz priekšu tik. Aber ments pablenza uz mani drausmīgi niknu skatienu un brutāli iespiedās priekšā.

Bet var jau no otra puses paskatīties. :) Tjipa - ja menti sēž sastrēgumā, tad viņa tajā brīdī nestrādā un arī nelietderīgi tērē benzīnu. Un ta ir par mūsu, nodokļmaksātāju naudu. Tātad mums būtu jābut ieinteresētiem, ka puiši ātrāk nokļūst galamērķī un ātrāk tiek pie satiksmes drošības uzlabošanas. :D

210589. viesis 7.septembris 2006 9:59
0 0 Atbildēt

nu man parasti gribās ar kaut ko iemest tiem policijas konvojiem un gaudotājiem ar sirēnām... lopi!!! (protams, respektēju ātro palīdzību, ugunsdzēsējus un avārijas dienestus)

210599. viesis 7.septembris 2006 10:31
0 0 Atbildēt

Alors,

Un ko darīt gadījumā, kā- aizvakar ap ~18 Uz Jūrmalšoses?

Brauc lielgabarīta transports policijas bākuguņu pavadībā.

Priekšā pavadošais CP Volvo deg sarkanās+zilās bākugunis, aizmugurējam CP Volvo- tikai zilās. Kaut arī, dēļ lietainā laika, tās pēdējā zilās bākugunis drusku atspoguļojas sarkanajā, mazliet maldinoši. Nu tā viņi tur brauc uz 60kmph. Visi iekārtojās viņiem aizmugurē...taa pabrauc kādu laiciņu, un beigās tomēr fixi uzdrošinās apbraukt pa 3o josju un ātri pazūd šosejas straumē.

210608. viesis 7.septembris 2006 11:03
0 0 Atbildēt

Sniegšu iauto lasītājiem kārtējo ieskatu mūsu autovēsturē: Padomjlaikos (70-tajos gados,80-to sākumā) sastrēgumi Rīgā bija itin reta parādība. Bet, ja kaut kas gadījās (piem., sabojājās luksofors, avārija), pirmajam tuvumā esošajam milicim-policistam bija jādodas regulēt situāciju un satiksmi krustojumā - līdz brīdim, kamēr ierodas autoinspektori. Ja neviens policmenis minētājā situācijā tuvumā neatradās, tiesības uzņemties regulēt satiksmi bija jāuzņemas sabiedriskajiem autoinspektoriem (t.s. družiņņikiem), kuru skaits padomjlaikos bija itin liels. Iekļūstot negaidītā sastrēgumā vai avārijas vietā, družīņņika uzdevums bija izvērtēt situaciju, nolikt malā auto, uzlikt uz rokas "amata zīmi" - lentu, paņemt zizli - un krustojumā iekšā. Zizlis bija katram družiņņikam. Līdz brīdim, kamēr atbrauks autoinspektori. Piebildīšu, ka minētie družiņņiki bija nedaudz apmācīti, un jebkurā gadījumā prata regulēt satiksmi LABĀK nekā šodienas CP . Faktiski padomjlaikos autoinspektoriem bija zelta dzīve, jo parasti reidos un dežūrās visu "melno" darbu (auto apturēšanu, protokolu noformēšanu) veica čaklie družiņņiki. Autoinspektori mierīgi zvilnēja savā auto un parakstīja gatavos dokumentus. Atceros, tajos gados, Jūrmalā bija viens populars družiņņiks - Slokas skolas skolotājs, kuram bija skaists kaligrafisks rokraksts. Autoinspektori savā starpā cīnijās, lai šo "skolotāju" dabūtu savās dežūrās - protokoli tika noformēti perfekti, bez kļūdiņas. Tolaik autoinspekcijas vadība nepieļāva protokolos pareizrakstības kļūdas. Palasot šodienas CP rakstītos protokolus,jāsecina, ka lielākā daļa CP darbinieku ir analfabeti.

210812. viesis 8.septembris 2006 20:39
0 0 Atbildēt

Moš padomā loģiski, cirvi, viņiem nav laika stāvēt sastrēgumā, jo kamēr gaida, kaut kur viņu klātbūtne tiešām var būt vajadzīga.. Ka tik pasūdzēties un kaut ko nodirst, kas par tautu blje!

210813. viesis 8.septembris 2006 20:41
0 0 Atbildēt

Jūs, kretīnus, pašus vajag atdauzīt, būtu paldies pateikuši, ka ir kāds kas vismaz to darbu dara!!!

211169. viesis 13.septembris 2006 23:41
0 0 Atbildēt

par CP ir skaidrs.. viņi ir kretīni... bet ir redzēti gadījumi, kad ātrā palīdžiba šitā darās....

211170. viesis 13.septembris 2006 23:43
0 0 Atbildēt

šķiet, ka josta ir pārpratusi CSN...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti