Ssang Yong Kyron - korejiešu «neglītais pīlēns»? 39

 
11.septembris 2006 12:47

Pavisam nesen arī iAuto nolēma iepazīties ar Ssang Yong markas automobili - modeli Kyron. Šīs markas automobiļus Latvijā tirgo „Adam Auto”.



Ssang Yong Kyron esot "īsts bezceļnieks". Vismaz tā bijām dzirdējuši un lasījuši. Tad nu beidzot ir iespēja to pārbaudīt! Piektdienas vakars ir klāt un līdz pat pirmdienas rītam Kyron ir mūsu rīcībā.



Pirmais iespaids

Cilvēkam, kas nav pieradis pie korejiešu dizaina, Kyron eksterjers varētu šķist nepieņemams. Atcerēsimies, ka Lielbritānijā Ssang Yong Rodius 2005.gadā tika atzīts par visneglītāko auto. Tomēr taisnības labad jāsaka, ka Kyron dizaina izstrādē savu roku pielicis no Lielbritānijas pieaicinātais dizaineris Kens Krinlijs.



Auto dizaina līnijas it kā mēģina uzsvērt, ka Kyron ir jaudīgs bezceļnieks un tas viss uzbūvēts uz pamatīga rāmja. Savukārt, paskatoties uz Kyron no priekšpuses un nepievēršot uzmanību logotipam [SY], kas uz restes, jutīsiet kādu interesantu līdzību ... ar Mercedes Benz ML.



Iekāpjot mašīnā, iespaids mainās uz pozitīvāku. Izskatās, ka interjeru būtu izstrādājis cits cilvēks. Apaļos elementos iebūvēti vadības taustiņi, konsole nedaudz pagriezta pret vadītāju, panelis izgatavots no kvalitatīvas tumšas plastmasas.



Mērinstrumentu panelis vienkāršs un viegli uztverams. Lai arī kā centos atrast borta datoru, lai varētu papētīt vidējos patēriņus, tādu neatradu – laikam Ssang Yong uzskata to par lieku. Nekas – var jau arī iztikt bez tā. Salons ir ļoti plašs un tur ērti var iekārtoties visi pasažieri. Uz stūres atrodas audio centra vadība. Turpat, bet nedaudz dziļāk – „kruīzkontrole”. Patīkams ādas salons, elektriski regulējami sēdekļi ar funkciju "atcerēties" trīs dažādus stāvokļus.



Aiz aizmugurējiem sēdekļiem slēpjas samērā liels bagāžas nodalījums, ko vajadzības gadījumā var paplašināt, sēdekļus nolaižot.

Braucam!

Pirmais iespaids – liels kuģis. Mašīnas salons ir ļooooti plašs. Vadītājam viss ir viegli pieejams. Lielie sānu spoguļi palīdz ātri „noorientēties vidē”. Otrais iespaids – liels un domīgs kuģis. Nospiežot akseleratora pedāli (gāzi), nekas nenotiek. Vienu sekundi. Divas. Un tad pēkšņi auto saprot, ka es taču gribu braukt! Tad rodas trešais iespaids – liels, domīgs un stiprs kuģis. Nav nekāds brīnums – Ssang Yong Kyron aprīkots ar 2 litru 141 zirgspēka jaudīgu turbodīzeli (310Nm).

Izbraucam uz Krasta ielas. Ātrumu mašīna uzņem ātri un galvenais bez liekas skaņas. Tā kā skatpunkts ir ļoti augstu no zemes, ātrumu nejūtu un pēkšņi saprotu, ka auto traucas jau četru punktu vērtā ātrumā. Jābremzē. Arī bremzes ir efektīvas un divas tonnas smago džipu tās spēj nobremzēt bez problēmām. Protams, strauji bremzējot uz mitra asfalta, par sevi atgādina ABS, kas ne īpaši uzkrītoši, tomēr dara savu darbu.



Tomēr, braucot pa Krasta ielu un pēc tam pa Salu tiltu kaut kas mulsina. Mašīnā jūtams neliels diskomforts. No sākuma pat nespēju definēt – kur ir problēma? Auto šķiet ērts, kluss, bet kaut kas nav... Jau braucot Baložu virzienā pēkšņi man „pielec” – piekare! Katra – pat vismazākā bedrīte vai nelīdzenums – ir sajūtami mašīnas salonā. Ir tāda sajūta, ka Kyron brauktu ar pilnībā nolietotiem amortizatoriem. Tomēr neļaujos pirmajiem iespaidiem, jo tikko esmu pārkāpis no samērā zemas un stabilas mašīnas. Ir vairāk kā divas dienas laika, lai saprastu, kas tad īsti notiek ar piekari.

Džips? - Parketa vai īsts?

Pa ielu braukt var ar jebkādu auto. Tā kā ražotājs uzskata, ka Kyron ir īsts bezceļnieks, nolemjam pārbaudīt arī to. Pirms doties bezceļos, paskatāmies, kas notiek zem auto. Pamatīga vilšanās! Kaut arī šim auto ir visi apvidus auto priekšnoteikumi, klīrenss nav nekāds dižais (~20 cm) un biedē viena lieta – motors no apakšpuses ir pārsegts ar ... plastmasas „pannu”. Turpat atrodas radiatora apakša, kuru var neveiksmīgi sabojāt ar kādu zaru. Tā kā neesam pirmie šī auto lietotāji, uz „pannas” redzamas bezceļa izmēģināšanas atstātās pēdas.


Arī Gaujai ar tādu var pārbraukt bez problēmām...

Tomēr gribas pārbaudīt, ko tad Kyron spēj sniegt cilvēkam, kas nobrauc no asfalta un mēģina braukt pa grants ceļiem vai pat nokļūt kādā grūtāk izbraucamā vietā.

Vispirms – grants ceļi. Sagadījās, ka sestdienas maršruts veda uz Gulbenes pusi. Tad nu arī pamēģinājām pabraukt pa „Sarmas” tradicionālajiem dopiem tā paātrāk. Nu nē – šis divtonnīgais aparāts ar savu lēnīgo domāšanu nav domāts ātrai braukšanai pa granti. Maksimālais ātrums, ko var atļauties (ar tādu piekari) – 90. Neiesaku ne drošības apsvērumu, ne arī degvielas (ne)ekonomijas pēc. Braucot saspringtā režīmā, patēriņš pieauga divas reizes virs vidējā ~15L / 100km. Joka pēc pamēģinājām sānslīdi... Tas, ka jūs šo rakstu lasāt, nozīmē, ka viss beidzās labi, bet sajūtas bija neaprakstāmas. Stūres rata gājiena nepietika, lai sagrieztu auto atpakaļ. Savukārt dzinēja/kārbas "apdomīgums", pēc tik ļoti nepieciešamās „gāzes” nospiešanas, nodevīgi neļāva iztaisnot auto. Nebrauciet ātri pa grants ceļiem!



Neliela atkāpe – tikai pēc tam uzzinājām, ka ar Kyron nav ieteicams braukt pilnpiedziņas variantā ātrāk par 70 km/h. Tā kā uz grants darījām tieši pretēji, iespējams, tāpēc radās tik negatīvas sajūtas...



Ir ceļi un ir arī bezceļi. „Bezceļos” parasti brauc lēni un apdomīgi. Arī mēs nolēmām parāpot pa kalniņiem. Pamēģinājām, kur tad ar šo auto var uzrāpties. Un zināt – var! Šeit Kyron sevi parādīja no labās puses. Šim auto ir arī pazeminātie pārnesumi. Uzrāpties var, bet vai var tik arī lejā? Ir dzirdēts, ka Ssang Yong Kyron aprīkots ar tādu sistēmu, kas palīdz braukt lejā no stāviem kalniem - HDC (Hill Descent Control).



Uzbraucām uz viena no PSRS armijas laikiem saglabājušamies angāra jumtiem. Skaisti! Tagad jābrauc lejā... Apgriezties grūti, tāpēc jāmēģina braukt atpakaļgaitā. Un ziniet, kā izrādījās? Gudrā palīdzības sistēma strādā tikai virzienā uz priekšu... Atpakaļgaitā – kaut uz 100 km/h!. Njā. Nebija inženieri padomājuši, ka cilvēki brauc ne tikai uz priekšu.



Nu labi – nolēmu tomēr apgriezties turpat – augšā. Starp citu, ar lielo Kyron, kā izrādās, var apgriezties diezgan šaurās vietās. Ir tikai viens „bet” – stūres rats jāgriež gandrīz piecus apļus, lai aizgrieztu no viena galējā stāvokļa līdz otram. Sanāk laba fizkultūra. Ripinam lejā ar ieslēgtu „kalnu” sistēmu. O, jā! Tā tiešām palīdz!

Starp citu – Kyron nav bloķējošā diferenciāļa. Šķiet, kas tas par bezceļnieku bez „bloķa”, bet šādos gadījumos, kad kāds ritenis ir pacēlies vai sāk izslīdēt, nostrādā ESP un piebremzē to. Un zināt – tas darbojas!





Normāli Kyron brauc ar aizmugurējo riteņu piedziņu, bet ar vienu taustiņa palīdzību var pieslēgt priekšējo asi. Šāda sistēma labi noder pilsētniekiem, kam ne vienmēr nepieciešama pilnpiedziņa.



Ceļš no Gulbenes uz Rīgu nav sevišķi līdzens, tomēr par īpaši bedrainu arī to nenosauksi. Pat braucot CSN pieņemamos ātrumos auto tomēr atgādina, ka inženieri nav īsti tikuši galā ar piekari. Jā - tai ir bezceļnieka cienīgi gājieni, tomēr uz „parasta” ceļa virsbūve visu laiku jūt katru ceļa nelīdzenumu. Pēc brauciena nācās uzklausīt aizmugurē sēdošo pasažieru sūdzības – noguris kakls no šūpošanās.

Īsti gan nekļuva skaidrs - kas tad īsti ir/būs Ssang Yong Kyron potenciālais pircējs? Pilsētnieks? Domāju, ka nē. Drīzāk tas noderētu cilvēkiem no laukiem. Starp citu, cenas ziņā Kyron ir pārāks par saviem "klasesbiedriem". Kyron maksā, sākot no 25,250 eiro līdz pat 30,900 eiro – maksimālajā komplektācijā.

Patika?

Kā bezceļnieks Ssang Yong Kyron mums iepatikās, kā ielas džips – nē.

Plusi
  • Pievilcīga cena (!!!)
  • Laba caurgājamība
  • Laba apdares materiālu kvalitāte

Mīnusi
  • Strīdīgs dizains (eksterjers)
  • Slikta piekares darbība uz parastiem ceļiem
  • Ilga pauze pēc akseleratora pedāļa nospiešanas

P.S. Runājot par «neglīto pīlēnu» - nu nemaz tik neglīts jau Kyron nav...

Paldies ADAM AUTO SY par piešķirto auto!


E.Biele, iAuto redaktors

 
Visi komentāri
 
210760. viesis 8.septembris 2006 14:06
0 0 Atbildēt

Arejais dizains (seviski aizmugure) ir pilnigi garaam. Katreiz noskatos uz sho autinnu, lai nodrebinatos cik pretiigu var uztaisiit automashiinas aizmuguri:))

210761. viesis 8.septembris 2006 14:21
0 0 Atbildēt

Autofavorīts arī piedāvā, bet te rakstā vajadzētu pieminēt, ka principā jaunajiem Kyron cenas ie lielākas, laikam dēļ motoru izmaiņām pielāgojoties Eiro4 prasībām, tā ka lēti ļoti nebūs vairs.

Žēl, ka aprīkojumā visiem džipiem tikai 2 airbagi.

Kā lielākie mīnusi- piekare un motora domāšana.

Un- komplektācijas...

Lētākās nav baudāmas un dārgākājām cena par lielu priekš tādas mašīnas.

Santa Fe ieliek ar dizainu un salonu, bet ļoti sūdīga, graboša piekare.

Sorento? Jaunais varētu ielikt gan Hyundajam, gan Ssanjongiem liekas...

210762. viesis 8.septembris 2006 14:28
0 0 Atbildēt

Skruvju spainis.

210766. viesis 8.septembris 2006 14:54
0 0 Atbildēt

Kamēr jauna ar garantiju,tikmēr jau var braukt,pec tam,man liekas,verēs bāzt pakaļā,ja nav operatīvais,diezvai kāds viņu lietotu gribēs pirkt.Īsāk sakot,kārtējais brīnums ar tizlu dizainu un neizrunājamu nosaukumu.

210772. viesis 8.septembris 2006 15:08
0 0 Atbildēt

Shausmas, kur tik pretiiga taa aizmugure? :D

210783. viesis 8.septembris 2006 15:54
0 0 Atbildēt

Baigais jau nu jaudīgais dzinējs uz tādu kasti,skaidrs,ka par mazu tie 2 litri un 140 zirgi.Karoče-blondīnei ar ko aizbraukt nopirkt pampērus Spicē.

210787. viesis 8.septembris 2006 16:03
0 0 Atbildēt

E.Biele laikam ar džipiem nav braucis.........................

Redaktors 8.septembris 2006 16:05
0 0 Atbildēt

E.Biele kāreiz ar džipiem IR braucis.

210791. viesis 8.septembris 2006 16:14
0 0 Atbildēt

Suuds par visu! lai tur tas vai shitas... BET AIZMUGURE IR SHAUSMIIGI NEGLIITA, bez taas auto buutu ar ljoti LABU DIZAINU!

210793. viesis 8.septembris 2006 16:31
0 0 Atbildēt

Raksts interesants, bet autors ir maniaks, ka ar augstu džipu mēģina sānslīdi pa granteni...

210796. viesis 8.septembris 2006 16:43
0 0 Atbildēt

varēja jau šito neparasti neglīto grabažkasti nebraukt gaujā, moška drīz pa dzīvokli arī sāks ar džipiem braukalēt ? :D Trūkst poligonu, kur jau viss sačakarēts un tur plosīties savos grabažu testos? Mašīnas ir lai brauktu pa ceļiem, nevis kur pagadās.

un godīgi sakot šitas vāģis neizskatās, kato būtu kāds dizainējis speciāli :D :D :D

210798. viesis 8.septembris 2006 17:00
0 0 Atbildēt

210796. viesis 08.09.2006 16:43

Un kas notika?? Tā ir jauna mašīna...cik pār Gaujas tiltu brauc mašīnas,no kurām pil eļļa un pēc tam lietū ieplūst upē?? Atradis kur piejāties...

210799. viesis 8.septembris 2006 17:01
0 0 Atbildēt

es domaaju, ka Kyron jaamaina uz Veyron un viss notiks!!

210802. viesis 8.septembris 2006 17:16
0 0 Atbildēt

Pretīgs! Un tad vēl nevar pa ceļu pabraukt... Uz metāllūžņiem!

Redaktors 8.septembris 2006 17:39
0 0 Atbildēt

Nu tik traki jau nav, ka nevar pabraukt.

210804. viesis 8.septembris 2006 17:53
0 0 Atbildēt

nee nu taas aizmugures lampas ir vienkaarshi izcili pretiigas...psc kur kko taadu var izdomaat :D

210808. viesis 8.septembris 2006 19:20
0 0 Atbildēt

nezinu , kapēc visi saka ka pretīgas lampas, viņas ir savādākas , bet ne pretīgas. viņas atgādina pilsētas ģērboņa formu.

210809. viesis 8.septembris 2006 19:29
0 0 Atbildēt

A Valsts policijas ģērboni tev tās neatgādina? :D

210820. viesis 8.septembris 2006 22:29
0 0 Atbildēt

Tā ir kad nav normāla starpasu diferenciāļa( full time4X4). Mūsdienās tikai kādiem 15% suvu tāds ir .Vai nu tā vispār nav (part time 4X4)-patroli utt.,tātad pa šoseju 4X4 režīmā braukt virs 50 vispār nedrīkst-saraus transmisiju. Vai arī automātiska priekšas vai pakaļas pieslēgšanās ar viskomuftu(visi jaunie parketnieki)-protams labāk kāiepriekšējais variants,bet arī ar problēmām vadāmībā.

210823. viesis 9.septembris 2006 0:39
0 0 Atbildēt

Kyron nav ieteicams braukt pilnpiedziņas variantā ātrāk par 70 km/h.

muaaah:D

210825. viesis 9.septembris 2006 1:14
0 0 Atbildēt

Jā... Testa aprakstu izlasot nāk prātā tikai viena doma - nekad pat nedomāt pirkt šo "džipu". Man reiz bija vecais (1986. gada) garais 2.5 TDi Pajero un to 4x4 režīmā (starpasu diferenciāļa nav - viss uz "cieto") esmu dzinis gan pa slapju, gan sniegainu un ledainu šoseju, gan pa grants ceļiem jebkādos gadalaikos un laika apstākļos - pārsvarā ar 120 - 140 km/h (praktiski tik, cik iet) un juties pat ļooooti komfortabli un savācami. Sānslīdes perfektas :) Pat no 4x4 uz RWD un atpakaļ neapstājoties, bet gan slīdot un izspiežot sajūgu un bremzi, pa ledu slidinot esmu slēdzies, lai panāktu filigrānus rezultātus ;) Un 2.5-tonnīgajam Pajeram tas 2.5 TDi motors bija pilnīgi pietiekams - griezes moments lielisks un ideāls bezceļam.

Šovasar braucām ar sievu un bērnu pa Latgali četru dienu plezīrā ar sievas A170 CDI mersīti un nācās izpildīt tieši tādus vingrojumus, kādus te reklām- (piedodiet - testa) rakstā "džips" izpilda - ar priekšpiedziņas Mercedes Benz, kam priekšas dizains ir "aizdots" korejietim, un kura klīrenss ir labi ja 15 cm, braucām vispirms pa šosejām un asfalta ceļiem (180 km/h pilnīgā komfortā), tad pa granteni (100 km/h un sānslīdēs ar un bez ASR - elektroniskās stabilitātes sistēmas), tad pa meža celiņiem - gan dubļainiem, gan akmeņainiem, gan ar špūri, gan smilšainiem un izartiem ar meža tehniku, tad vienkārši pa pļavu, kur mitra svaiga zāle - gan pret gan no kalna (diezgan stāva kalna) un tad... forsēt upi. Un to visu mazās klases mikrovans ar priekšpiedziņu (+ ASR sistēma, kas piebremzē buksējošu vai izkārušos riteni) paveica bez nevienas aizķeršanās vai diskomforta ssajūtas - tātad daudz labāk nekā šeit testētais "džips". Pēc 1000 km 4 dienās par šķērsotajām "glušām" liecināja vien mūsu atmiņas un putekļu kārta, kas vairs neļāva samanīt auto krāsu :) Arī ietilpības un ērtuma ziņā mazais mersis stāv līdzi korejiešu "govij" - pat mana 3-gadīgā meitiņa visus daudzu stundu pārbraucienus gan pa ceļiem gan neceļiem (apmēram 3 stundās neapstājoties 50 km posms pa bezceļu) ne reizi nesagražojās un vārda tiešā nozīmē baudīja braucienu. Un ēdamais un dzīvošanai vajadzīgās lietas nedēļai arī bagāžā mierīgi sagāja - uz pakaļējā sēdekļa vēl palika 2 brīvas vietas (stopētājiem?). Tātad - nemainīšu sievas mazmašīnīti pret korejiešu "bezģelušku", kaut arī neciešu mazauto un fanoju par lielām "laivām"... Funkcionāli (un, protams, arī vizuāli) 2000. gada vācu kompaktvans ir pārāks par pilnīgi jaunu āzijas "džipu" :)

210831. viesis 9.septembris 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Ir ir neglīts... ahujenna neglīts... Un arī pabraukt normāli izklausās, ka ar viņu nevar

210834. viesis 9.septembris 2006 16:55
0 0 Atbildēt

Red, kad buus raksts par Audi Allroad testiem?

Redaktors 9.septembris 2006 17:48
0 0 Atbildēt

Pēc dažām dienām. Visu tak nevar vienlaicīgi...

210839. viesis 9.septembris 2006 22:59
0 0 Atbildēt

rx-7

nee viss ir ok, bet man ar siici mashiinaa kaaja nespiezaas uz 180km/h braukt...nu nav mums to vacijas baanju. pie tam ar kaut kaadu blusu, kura izgaazaas alnju testaa....

210841. viesis 10.septembris 2006 12:48
0 0 Atbildēt

Exterjers domaaju nu gan buutu gaumes lieta, nevis pluss vai miinus, jo konkreeti shis man patiik! Te viens viesis piemineeja SantaFe ka labaaks dizainaa- man nu gan taa neshkjiet- man SantaFe shkjiet nesakariigi uzburbis savaas aarishkjiigajaas saanu liinijaas, kur pretii shis ir vienkaarshaaks un elegantaaks. Bet kaa jau teicu- tas ir katra gaumes jautaajums, neko augstu jau arii sho "briinumu" nenoveerteetu.

DeSuns.

210847. viesis 10.septembris 2006 21:48
0 0 Atbildēt

Jā, jā.... Aļņu testā testējās bez ASR. Pats esmu mēģinājis tīšām apgāzt - nu nekādi neļauj tā elektronika mašīnīti apgāzt :) Un jau minēju - nav man blusas pie sirds pieaugušas - man patīk LIELAS mašīnas, bet šī blusa ir lietojama - vismaz par te minēto Kyron labāka jau nu noteikt :)

210859. viesis 11.septembris 2006 8:49
0 0 Atbildēt

normāls testiņš varējāt jau vairāk tādus veidot!

210862. viesis 11.septembris 2006 9:36
0 0 Atbildēt

RX-7 neprot apgaazt mashiinu :D

210893. viesis 11.septembris 2006 17:34
0 0 Atbildēt

Apraksts jau nu briesmīgs šai mašinai.kas to būtu domājis! kaut vai šis "...Pēc brauciena nācās uzklausīt aizmugurē sēdošo pasažieru sūdzības – noguris kakls no šūpošanās....", jā nu labi ka vēl nesākās vemšana un galvas reiboņi.

211152. viesis 13.septembris 2006 17:02
0 0 Atbildēt

Sanjongs ir neglītākā jaunā automašīna, kādu šobrīd tirgo Latvijā. It īpaši urodius. Brīnos, ka arī kāds eksemplārs atrod īpašnieku. Vienreiz kaironā iesvempos iekšā, pat neradās interese iedarbināt un izbraukt. Viss kā ar cirvi iztēsts, nemaz nerunājot pa dizainu. Pilnīgs vāks!!!

211262. viesis 14.septembris 2006 21:04
0 0 Atbildēt

SAABam (tas pats kas Trailblezer) jaunais džips ar rāmi ir tāds pats drebelis kā Kyron. Esmu braucis ar abiem. Diemžēl tāds ir nesošo rāmju Ahileja papēdis. Laba virsbūves izturība uz vērpšanos, bet lielāks diskomforts uz lielākikiem ātrumiem. Par to braukšanu 4x4 režīmā līdz 70 km/h. Par to te kautkas ir sajaukts. Redaktor, pats taču rakstīji - ka nav starpasu bloķa (vai tu domāji starpriteņu bloķa?) Ja jau nav, tātad ir diferenciālis. ja ir dif. tad jau var vilkt. Pats ar Kyron braucu pus gadu atpakaļ, neatceros kāda 4x4 piedziņa viņam bija, bet pa smilšainiem kalniem gāja pārliecinošāk par Pajero. apmēram tā pat kā Toyota LC120.

218047. viesis 15.novembris 2006 22:19
0 0 Atbildēt

Izbraucu testa braucienu!! Nu nekā laba, jo dzinējs tiešām ilgi domā, galīgi garām ar apdzīšanu!! Salons- nu tā mašīnaj bija puss gads un jau vuss stūre noburžāta, ātrumkloķis noburžājie! Par kvalitāti apdarē pēc gada varam aizmirst!! Vopšem SŪDS!!!

221903. viesis 31.decembris 2006 22:45
0 0 Atbildēt

Gadījās noprovēt Santafe tam stūre lobījās jau pēc pāris dienām, bet īstenībā Santafe ir pavisam cita konstrukcija, nau ne rāmja ne tiltu, ne arī pazemināto, tā ka garām kaut ko salīdināt.

Kayron vienā maisā varētu likt ar Tarakānu un Sorento, kur protams tos visus noprovējot, grunts , bruģis ,asvats, utt., pats par sevi saprotams, ka jaunais Sorento ieliek acis nepamirkšķinot.

221905. viesis 31.decembris 2006 22:52
0 0 Atbildēt

ES LABAK APEDU SAVU MELI,VAI NO$AUJOS,NEKA MEGINU KO $ADU!!!!!!!!!!:):):)

257058. viesis 14.maijs 2008 18:29
0 0 Atbildēt

Sveiki-nesen mana sieva iegādājās jauno Kyron (nedēļu atpakaļ).Nu pirmais iespaids super...Nu iepriekš jau bijām notestējuši Sorento,Kyron-bet šiem bija tie motori pašvakriem un te jau arī raksta tās citas vainas.Nu tagad šim ir MB dīzelis 2,7.l.165.ZS.340.Ņ.nu teikšu ka super motorīts-velk,kluss nu visu to labāko,arī no vietas rauj nedomājot.Pa šosiju grūti prātīgi pabraukt-paskaties spidometrā 130-140.nemaz nejūt.Viegli apdzīt!Pa grants ceļiem iet diezgan stabili un mīksti-jo jaunā piekare un visādi ESP,un pretapgāšanās sistēmas-vispār cepuri nost!Motors ļoti,ļoti klus!Uzlabots ārējais dizains-aizmugurējās lampas un tā tālāk!Automātiski regulē pats auto-kad vajag velkošo priekšu,kad aizmuguri,kad 4*4.No kalna braucošā ekstra HDS (ja nemaldos tā sauca)tagad strādā kā uz priekšu tā uz aizmuguri.Nu vārdu sakot daudz kas uzlabots-un domāju kad ir diezgan labs auto izdevies! Nu un ja vel kuru katru dienu adamauto apsolīja uztūnēt ar dugām,sliekšņiem-ap spoguļiem lukturiem,niķelētus.Nu vispār jāizskatās Super.Mīnusi...nav bort kompja,nav lietus sensora,diezgan slikta audiosistēma!!! Aizmugurējam vākam varēja uzlikt atvēršanas-aizvēršanas liftu.Nu nezinu esmu ļoti prasīgs par autiņiem (pašam ir Audi A-8 ar ekstrām) Par jauno SSangYong Kyron-varu teikt vairāk labu nekā sliktu!

265198. viesis 23.decembris 2008 17:21
0 0 Atbildēt

Tāaa drusku paturpināšu-nu jau sieva ar to autiņu nobraukusi 20 000.km.-ko varu teikt.Nu uzlika ziemas riepas uz 255/55/18.palika cietāks un skrabošāks...Bija 255/60/18.Radioaparāts šrunts,mikroklimats ar štrunts...svīst logi utt.nu regulācijai nepadodas un vis garām (nu principā lai panāktu konfortu vis jāregulē tikai ar roku)Nav bieza sniega nevar notestēt tajā...

274415. viesis 30.janvāris 2010 17:28
0 0 Atbildēt

Nu ir nobraukti 43 000.km.Nu ko varu piebilst-ripo super,nekas nav mainīts,tikai min...Nu protams apkopes eļļa un lampiņas lukturos.Lai apmainītu lampiņu ir jāpačakarējas - jāņem lukturis ārā.Vispār esam apmierināti ar auto-klus,ņipris,un pa sniegiem ar iet normāli...ziemā salonā ir-teiksim pat karsts-kad ārā temperatūra ir-28C.Nu kas ir slikts???Kā jau agrāk teicu-klimatkontrole,galīgi garām-jāregulē ar roku...arī audiosistēma garām...

ME 24.aprīlis 2015 18:36
0 0 Atbildēt

Kyrons ir s$$$, zino jo viens stāv garaža bet teicu, ka Ķīniešu s$$$, bet nēēē korejietis korejietis . Pff fordu tak ari monte RU !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti