Jau tagad ir iespēja apskatīt jauno 2007. modeļu gada Jeep Compass pie Chrysler Jeep Dodge oficiāla ģenerālpārstāvja Latvijā “TC Motors”.
Jeep Compass ir pilnībā jauns produkts, kas apvieno bezceļu automobiļa dizainu un funkcionalitāti ar kompaktklases auto gaitas īpašības, vadāmību, degvielas patēriņu un cenu (no 24’419 EUR). Automobilis Jeep Compass būs pieejams ar pilnpiedziņas Freedom Drive I sistēmu.
Automobilis Jeep Compass atpazīstams ar ražotājam raksturīgo septiņu iedaļu dekoratīvo režģi, apaļiem priekšējiem lukturiem un trapecveida riteņu arkām. Tomēr, modelī izmantoti arī vairāki mūsdienīga dizaina risinājumi, kuri atšķir Compass automobili no citiem modeļiem ar tradicionālo Jeep dizainu. Pilnībā jaunais virsbūves siluets ar stāvo vējstiklu, izteikto dzinēja pārsegu un bagātīgo ārējo apdari, piešķir Jeep Compass automobilim mūsdienīgu un vienlaicīgi spēcīga automobiļa izskatu.

2007.gada Jeep Compass modeļa dzinējs un ritošā daļa ir izgatavoti, lai nodrošinātu pasaules klases gaitas īpašības, ekonomisku degvielas patēriņu un zemu izplūdes gāzu līmeni.

Compass automobiļos tiek uzstādīts 172 zirgspēku 2.4 litru dzinējs ar ieplūdes un izplūdes vārstu regulēto atvēršanās intervālu funkciju, kas ļauj efektīvāk izmantot griezes momentu braucot ar jebkuru ātrumu. Jaunais dzinējs nodrošina lielāku jaudu, efektīvāku degvielas patēriņu un vienmērīgāku un klusāku dzinēja darbību salīdzinot ar dzinējiem, kuriem nav uzstādīta vārstu regulētās atvēršanās funkciju. Pie tam, līdz gada beigām būs pieejams arī 2.0 litru dīzeļdzinējs ar turbopūti.

Jeep Compass automobiļi standarta komplektācijā ir aprīkoti ar piecpakāpju manuālo transmisiju un ir pieejama arī pastāvīgi mainīgā transmisija (Continuously Variable Transaxle-CVT2). Mainīgā transmisija ir jau otrā pastāvīgi mainīgās transmisijas paaudze, kuru Chrysler grupas inženieri ir radījuši, lai nodrošinātu patīkamu dzinēja atsaucību, precīzu vadāmību. Jeep Compass Limited modeļos ir pieejama arī AutoStick® pārnesumu pārslēgšanas sistēma, kas nodrošina manuālu pārnesumu pārslēgšanu 6 pārnesumu robežās. Pastāvīgi mainīgās transmisijas otrās paaudzes risinājums sniedz degvielas patēriņa ekonomiju par 6 – 8 procentiem, salīdzinājumā ar tradicionālo 4 pakāpju automātisko transmisiju.
Baigi jau nu anaals pirmajaa bildee vinnss izskataas!