Informatīvajam tālrunim «2» priekšā nav jāliek 2

 
20.septembris 2006 0:05

Vēlamies atgādināt, ka, zvanot uz CSDD informatīvo diennakts tālruni 9004099 (maksa Ls 0,944 minūtē ar PVN), lai uzzinātu informāciju par Latvijā reģistrētu transportlīdzekli vai autovadītāju, cipars „2” priekšā nav jāliek.

„2” jāliek priekšā, sūtot īsziņas:

Nosūtot īsziņu ar transportlīdzekļa valsts numuru (piem. NT1234) uz LMT servera kodu 29310105 vai TELE2 kodu 26000900 (atbildes informācija maksā Ls 0,59 ar PVN), Jūs saņemsiet informāciju par Latvijā reģistrētu transportlīdzekli.

Nosūtot īsziņu ar personas datiem (piem. 01016011111) uz LMT servera kodu 29310105 vai TELE2 kodu 26000900 (atbildes informācija maksā Ls 0,59 ar PVN), Jūs saņemsiet informāciju par transportlīdzekļa vadītāju.


CSDD
Sabiedrisko attiecību daļa

 
Visi komentāri
 
211748. viesis 20.septembris 2006 12:27
0 0 Atbildēt

muljkigi

211906. viesis 20.septembris 2006 20:12
0 0 Atbildēt

CSDD pamodās ..... pēc pāris mēnešiem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti