Fiat plāno atlaist gandrīz 3000 strādājošo 1

 
20.maijs 2002 9:04

Itālijas lielākā rūpniecības grupa "Fiat" paziņojusi, ka atlaidīs 2887 strādājošos atbilstoši restrukturizācijas programmai, tādējādi nonākot konfliktā ar arodbiedrībām.

Arodbiedrības, protestējot pret atlaišanām, sarīkoja divu stundu ilgu protesta akciju un paziņoja, ka kompānijas vadība nav paskaidrojusi atlaišanu nepieciešamību. Paredzēts, ka atlaišanas skars galvenokārt grupas lielāko kompāniju - grūtībās nonākušo autobūvētāju "Fiat Auto", kas tiek vainots par grupas sliktajiem rādītājiem šogad. "Fiat Auto" operacionālie zaudējumi šā gada pirmajā ceturksnī bija 429 miljoni eiro pretstatā 16 miljoniem eiro šajā pašā periodā pirms gada. "Fiat Auto", kurā "Fiat" pieder 80 procenti un "General Motors" 20 procenti akciju, plāno atbrīvot 2442 strādājošos. Pārējie 455 cilvēki darbu zaudēs divās "Fiat" pakalpojumu firmās - "Gesco" un "Sepin". Iepriekš kļuva zināms, ka šā gada pirmajā ceturksnī "Fiat" cietusi negaidīti lielus zaudējumus 529 miljonu eiro apjomā pretstatā 193 miljoniem eiro šajā pašā periodā pērn. Zaudējumu apjoms bija gandrīz divas reizes lielāks par analītiķu gaidīto. Lai pārvarētu finansu problēmas, grupa paziņoja par nodomu līdz šā gada beigām sākt biržā kotēt tam piederošā luksusa autobūvētāja "Ferrari" akcijas. "Fiat" vadītājs Paolo Fresko paziņoja akcionāriem, ka kompānija plāno saņemt no "Ferrari" kotācijas fondu tirgū 750 miljonus eiro. Kompānija īsteno arī plašu aktīvu izpārdošanu, lai samazinātu parādu un reorganizētu "Fiat Auto", kas ražo "Fiat", "Lancia" un "Alfa Romeo" automašīnas. Analītiķi tomēr norāda, ka "Fiat" atveseļošanās ir cieši saistīta ar tendencēm Brazīlijas tirgū, kur kompānijai ir spēcīgas pozīcijas, un ar situācijas uzlabojumu Austrumeiropā. Pirms neilga laika "Fiat" bija spiests pārdot dažas savas labākās preču zīmes. Kompānija, kas jau ir pārdevusi daļu no automašīnu iekārtu kompānijas "Magneti Marelli", tagad var pārdot arī savu autodaļu firmu "Teksid" un daļu nodaļu "Fiat" piederošajā kravas automašīnu kompānijā "Iveco". MILĀNA, MAI 17, BNS/AFP
 
Visi komentāri
 
23705. viesis 20.maijs 2002 12:04
0 0 Atbildēt

Paslaik gan runa ir jau par 12'000 darbinieku pec Reuters zinam :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti