Atjaunotais un uzlabotais «VW Touareg» ir klāt 15

 
27.septembris 2006 13:04

28.septembrī Parīzē, kur notiks starptautiskais autosalons, debitēs uzlabotais "VW Touareg" bezceļnieks. Tam būs jauns dizains un izmantotas daudz inovatīvas tehnoloģijas.

Pirmo reizi pasaulē šādas klases auto (Volkswagen to pozicionē kā SUV Lukss klasi) būs aprīkots ar tiešās iešprices V8 benzīna dzinēju, kura jauda - 350Zs. Bez tāda motora iespējami arī citi dzinēji: benzīna no 280Zs līdz 450Zs, dīzeļa no 174Zs līdz 313Zs.



Tāpat Volkswagen Touareg var lepoties ar jaunas paaudzes kursa stabilitātes sistēmu ESP un ABSPlus, kas spējot saīsināt bremzēšanas ceļu par 20%. Jāatzīmē, ka citiem auto šādas ABSPlus analoģiskas sistēmas vēl neeksistē. Vēl Touareg aprīkots ar ne mazāk inovatīvu sistēmu - t.s. adaptīvo kruīza kontroli, kas spēj auto turēt astē citam priekšā braucošajam - pats piebremzē vai palielina ātrumu pēc nepieciešamības. Nepieciešamības gadījumā tas spēj pilnībā apturēt auto. Vēl spoguļos ir iebūvētas zibspuldzes, kas spēj brīdināt vadītāju, ja sānos sāk "pietrūkt vietas"...

Touareg eksterjers ieturēts jaunajā Volkswagen stilā, kura pamatelements ir liela hromēta radiatora reste. Izmainījusies arī priekšējā optika un auto nedaudz atgādina Passat vai Phaeton. Volkswagen inženieri stipri strādājuši pie mašīnas dinamikas palielinot gaisa aptecēšanas koeficientu - jauni spoguļi un neliels spoileris uz jumta.



Arī salons ir stipri izmainījies. Tagad ir iespējams izvēlēties divu veidu sēdekļus - "standarts" un "komforts", centrālajā konsolē parādījies liels displejs, kas atvieglo darbu ar visām funkcijām. Melomāniem nevajadzēs uzreiz pēc auto iegādes doties uz kādu audio darbnīcu, lai uzstādītu labāku audio sistēmu - tur jau tā būs - Dynaudio ar 10 skaļruņiem un 10 kanālu pastiprinātāju ar kopīgo jaudu 620W.

Jaunais Volkswagen Touareg pārdošanā parādīšoties šā gada novembrī.
 
Visi komentāri
 
212443. viesis 27.septembris 2006 13:40
0 0 Atbildēt

Teksts par 350Zs motoru pirmo reizi pasaulee... nu kaa var kaut ko tik liiku uzrakstiit? Tas ir par daudz? Par maz? Turpat veelaak mineeti skaitlji no 280-450Zs.

Ideaals auto prieksh paparaci - fotoaparaatam nebuus jaapeerk zibspuldzes.

Znatoki... vai taa 10 skaljrunju sisteema tieshaam ir nepiecieshama?

212445. viesis 27.septembris 2006 14:02
0 0 Atbildēt

pilnīgas muļķības! Kāda vēl jaunā paaudze??? Ar varbūt facelift?

Redaktors 27.septembris 2006 14:05
0 0 Atbildēt

Nu gandrīz jauna paaudze. Vismaz ir jaunas paaudzes kruīzkontrole un ESP, ABSPlus...

212447. viesis 27.septembris 2006 14:16
0 0 Atbildēt

šķiet, ka glītāks par savu priekšgājēju ir. Nav arī tik uzmācošs tiešs džipa veidols - izskatās arī pēc parasta universāla. Nu, salona dizainā iepaticies korejiešu stiliņš : priekšējā paneļa tumšā augša un baltā apakša - pa viduslīniju. Izskatās, ka būs itin pieprasīts auto.

212448. viesis 27.septembris 2006 14:43
0 0 Atbildēt

Jā jā Edžuli, jaunā paaudze ir tikai morāli novecojušajam X5

212451. viesis 27.septembris 2006 15:28
0 0 Atbildēt

Tas hroms uz mutes nu nafig nebija vajadzīgs. Tāpat kā Jettai. Atgādina lētu šķūningu:(

212453. viesis 27.septembris 2006 15:52
0 0 Atbildēt

Leets shkjuunings ir driizaak Lexusam un Saabam - hromeetaas stiipinjas ap lampaam.

212459. viesis 27.septembris 2006 16:15
0 0 Atbildēt

Begemoc

212461. viesis 27.septembris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

P.S.

Melna paneļa augša lai saulē labāk sakarstu...

Balta apakša (arī durvīm), lai ātrāk nosmērētos, kaut vai ar kājām kāpjot iekšā/ārā...

212470. viesis 27.septembris 2006 17:40
0 0 Atbildēt

Pārsmieties var par tām zibspuldzēm - stroboskopiem. Laikam jau domātas gaismas diodes. White_Trash, jā 10, 12 u.t.t kanālu skaņa ir vajadzīga, pavisam cits skanējums. Tam visam klāt, protams, nāk DSP - skaņas procesors(-i).

212471. viesis 27.septembris 2006 17:42
0 0 Atbildēt

Tā hromētā lielā reste manā skatijumā ir neglīta...

212520. viesis 28.septembris 2006 9:19
0 0 Atbildēt

Ja ņem tumšu salonu - arī panelis viss būs tumsš - tur nav ko uztraukties :)

10 skaļruņi - tas ir patīkami! (jau šobrīd bāzes komplektācijā tādi ir) Ja ļoti patīk mašīnā klausīties labu mūzikas skanējumu - nevajag neko mainīt vai likt papildus.

un visas tās modernās stabilitātes un bremzēšanas sistēmas noteikti tikai palīdz, lai arī cik profesionāls auto braucējs Tu būtu.

Touareg šoferis

212545. viesis 28.septembris 2006 11:12
0 0 Atbildēt

Vieniigias kas izsaic mazinju smieklinju ir inzhenrieri nopuuleejushies PALIELINAAT gasi apteceeshanas koeficientu. Domaat vajag ko raxta. Gribeetu palielinaat uzliktu kantainu kasti uz jumta un buutu pamatiigi palielinaajushi.

212637. viesis 29.septembris 2006 23:09
0 0 Atbildēt

Palielināt koeficientu, ne jau palielināt pretestību, padomā pirms raksti!

219233. viesis 29.novembris 2006 21:07
0 0 Atbildēt

Priekšējais hroms liekas par daudz (varēja kaut ko līdzīgu kā Audi-korekta hroma stīpiņa), pārējas izmaiņas minimālas. Gan jau būs labs, nez par cik mainīsies cena?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 12

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti