Krievijā drīkstēs kārtot eksāmenu ar «automātu» 48

 
5.decembris 2006 10:04

Iespējams, ka sākot ar 2007. gadu Krievijā jaunie vadītāji drīkstēs kārtot braukšanas eksāmenus ar automobili ar automātisko transmisiju.

Ja vadītāja apliecība tiks iegūta, braucot ar automātisko pārnesumu kārbu, par to apliecībā tiks veikta atzīme un vadītājs drīkstēs braukt tikai ar "automātu". Savukārt, ja eksāmens tiks kārtots kā agrāk - ar manuālo pārnesumu kārbu, nekādi ierobežojumi nebūs - varēs braukt gan ar manuālo, gan ar automātisko transmisiju aprīkotu auto.
 
Visi komentāri
 
219703. viesis 5.decembris 2006 10:13
0 0 Atbildēt

Tas ir aktuaali, jo daudzi no Latvijas brauc uz krieviju kaartot vadiitaaja aplieciibu?

Redaktors 5.decembris 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Ir vērts padomāt, vai arī pie mums to nevajadzētu ieviest.

219709. viesis 5.decembris 2006 10:22
0 0 Atbildēt

Arī pie mums būtu laila atsaucība uz šo "pakalpojumu". Sevišķi no daiļā dzimuma puses :)

219711. viesis 5.decembris 2006 10:28
0 0 Atbildēt

kāpēc nav pilns teksts???!!! kur vel par papildus visādiem prikoliem? piemērām spēja ātri nobraukt 100 metrus no 0... ;)

219724. viesis 5.decembris 2006 11:02
0 0 Atbildēt

tas ir baigi forshi!

219726. viesis 5.decembris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

vo vo - LV to toč nevajag ...

USA, kur 90 % ir auTomāti - tu tas varbūt iet cauri, bet šeit ...

Piemēram kāds blonds lohs (BLOX) samācīsies exi ar tomātu braukt ... un k-kad nāxies braukt ar mehāniku - auzas garanteetas ...

es uzskatu, ka ja tu nemāki normāli iemācīties ar manuālo kārbu braukt, tad nehu..j uz ceļa līst - brauc ar trolli :)

219735. viesis 5.decembris 2006 11:22
0 0 Atbildēt

Neatbalstu... mācoties braukt ir tomēr jāapgūst braukšanas pamati, kas ir sajūgs, kā pārslēgt ātrumus, kad vajadzīgs augstāks, zemāks pārnesums. Mani novērojumi liecina, ka vislabākie šoferīši sanāk no tiem, kas mācījušies braukt ar žigulīšiem, golfiņiem - vienkāršām mašīnām un vēlams ziemā, pēc tam mazāk problēmu pašam un pārējiem autovadītājiem.

219744. viesis 5.decembris 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Virsraksts jau daudzsološs - Krievijā, ar automātu, normāli...

Bet ja pa tēmu - piekrītu, ka ir liela daļa šoferīšu, kam tas it kā derētu. Būtu pat loģiski.

No otras puses - ņemot vērā mūsu šoferīšu kultūras trūkumu, domāju, ka būtu ļoti liels skaits tādu, kas to izmantotu ļaunprātīgi. Jebkurš aizliegums palielina kopējo haosu - CP priecīgi, jo ir papildus naudas avots, pārējiem - bīstamāka braukšana, jo ir iespēja dabūt tiesības ar "automātu"

219747. viesis 5.decembris 2006 11:46
0 0 Atbildēt

atbalstu gnoma pēdējo piebildi, lai jau mācas uz automaata kaada blin skirba vai nopeerk taapat tiesiibas jeb labaak iemaacas ar to automaatu, bet tad lai to arii riktiigi cheko.

219748. viesis 5.decembris 2006 11:49
0 0 Atbildēt

ja iet peec KSi tad ar "automaatu" var dabuut gandriiz visu tiesiibas un pat automashiinu ar automaatisko paarnesumu kaarbu :D

219762. viesis 5.decembris 2006 12:53
0 0 Atbildēt

Njā, spriežot pēc komentāriem, Latvijā visi joprjām dzīvo pagājušā gadsimta vidū... Ar automātu braukt iesācējam ir pat drošāk, jo nav jādomā par sajūgu, ātrumkloķi u.t.t. Mēs to varbūt jau esam aizmirsuši, bet saakumā pie visām šīm elementārajām darbībām ir jāpiedomā un mazinās iespēja pilnvērtīgi koncentrēties uz satiksmi.

219765. viesis 5.decembris 2006 13:00
0 0 Atbildēt

ja civils iemācīsies braukt ar tomātu, iespējams, ka tam pat prātā neienāks doma sēsties pie manuālās kārbas...

at ro taču ir tik sarežģīti braukt

priekš kam mocīties

ir tomāc braucam - nav tomāta - es nemāku...

un kāda šķirba? braukt vienkāršāk, bet ceļu satiksmes noteikumi tak ir tie paši

ieliec atzīmi tiesībās ka vari braukt tikai ar tomātu, i basta - gribi ar manuālo - liec braukšanas eksāmenu un to atzīmi izņmens lukā.

starp citu - pašam pirmā pieredze braucot ar tomātu bija jautra - uz 9000 aerosāba ar tomātu - man kekss teica, lai es atceroties, ka tas tomāc, tāpatās sanāca pigori.

no pirmā krusta uzceļot, brīdī kad derētu slēgt nākamo robu automātiski strauji un bez domāšanas izspiedu sajūgu...

nebūtu jostas abi būtu stiklos un labi ka sēne brauca aiz mums, jo saabmobīlim bremzes bij kā naži un sēne nebij līdz mums vēl ticis... :D

219766. viesis 5.decembris 2006 13:01
0 0 Atbildēt

njemot veeraa procentuaali cik pie mums to automaatu ir, tad biezhi vien rastos situaacija ka shaadu vai taadu apstaaklju spiests cilveeks kursh licis tiesiibas uz automaatu seediiisies pie mehaaniskaas kaarbas. un kad tas notiks es negribeetu buut tur tuvumaa.

219768. viesis 5.decembris 2006 13:15
0 0 Atbildēt

Vaig atļaut, bet tad tiesības tikai uz "tomātu"!

Un atsevišķas tiesības arī tiem, kas māk braukt bez stūres pastiprinātāja u.t.t. :)

219772. viesis 5.decembris 2006 13:46
0 0 Atbildēt

autiņu ar tomātiem paliek ar katru dienu vairāk

nevajag skatīties uz 30 gadus veciem šrotiem

aizvien vairāk jaunu vāģu tiek pirkti ar tomātu

liela daļa jaunu bmw, toyotu utt tiek tirgota ar tomātu

ja cilvēks māk braukt ar tomātu, tad nav cerību, ka bēz treniņa tas iemācīsies braukt ar mehāniku, pie kam tas noteikti nenotiks minūtes laikā

tākā skeptiķiem argumentācija ir biku bērnišķīga

ja es mācētu braukt ar tikai ar tomātu, es daudz nedomājot atteiktos braukt ar manuālo kārbu, jo gluži vienkārši to neprastu.

un kāds tam sakars ar ceļu satiksmes noteikumiem?

nekāda!

tad jau ar B kategorijas tiesībām var braukt kaut ar pasāzieru autobusu ar piekabi? tā sanāk?

ja ir diferencētas tiesības tad kāpēc nevarētu izdalīt to tomātu???

kādam ir ienācis prātā bez kategorijas braukt ar 2asu piekabi, braukt ar kravas auto bez c kategorijas utt?

tas ir tieši tas pats...

tkai tur vēl viss ir zināms, mainās tik gabarīti un sēdvietu skaits

bet tē - pilnīgi cita opera

2 kājām 3 pedāļi...

219774. viesis 5.decembris 2006 13:51
0 0 Atbildēt

Manu 18gadu stāža laikā ir bijušas 12 privātās un kādas 10 darba mašīnas, un tikai viena bijusi ar "automātu"! Protams, ka ar automātu ir ļoti viegli braukt - nekas nav jādara - iespied tikai kreiso kāju stūrī, lai neraustās, bet problēmas sākas tad, kad tūlīt jāpārsēžas uz manuāli -!!!- brīžiem aizmirstas, ka ir jāpārsļēdzas, vai mēģini pārslēgties bez sajūga.

Bet ko lai saka tie jauno auto šoferīši, kas pamainījuši jau 2-3 Mersi ar automātu pēc kārtas? Tie teiks, ka automāts ir labāks un pret manuāli nekad vairs nemainīs! Un nemainīs arī!!!

Es pēc automāta manuāli paņēmu tikai tāpēc, lai nejūk, savu kārt manuāļus pērk lielāko daļu tie, kas ir "fani" it sevišķi uz sportiskām mašīnām, vai arī tie, kas pērk pavecākas lietotas mašīnas, jo, itkā manuāļi ir izturīgāki un, protams - ekanomiskāki. Varbūt taisnība, bet automāti pēc 1990 gada, praktiski visiem ražotājiem kļuvuši izturīgāki un regulāri tos apkalpojot, tie kalpo ne sliktāk kā manuālās. Automātam ir vēlviens pluss - stūri var turēt ar abām rokām un tas jaudīgās priekšpiedziņas mašīnās ir ļoti būtiski.

Padomju laikos šoferi dalījās divās grupās-"profesionāli" un "ļubiteļi", tad kāpēc tagad nevarētu dalīt - profi lai izvēlas, bet jaunās dāmas un "luksus" mīlētāji, lai brauc ar automātu. Gan jau vēlāk varēs pārlikt! Kaut gan retais to darīs, jo pie labas dzīves ātri pierod - kā amerikāņi!

219782. viesis 5.decembris 2006 14:08
0 0 Atbildēt

Automātu nevar ziemas laikā ievilkt kad aķīts nosprādzis.

219783. viesis 5.decembris 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Jautājums, vai ir vērts dalīt, domāju ka nē (poličiem tik darda dūs vairāk), katrs taču lauzīs savu auto! Bet noteikumi visiem ir vieni - ja kāds dēļ savas nemācēšanas izraisīs sadursmi (diez vai būs ieskrējies!), tad lai maksā!

Ja cilvēks mācījies uz automāta, tad ar manuāli viņu pat nepiespiedīsi braukt! Ja jums ir šofera tiesības, vai Jūs laukos būdami, uz veikalu aizbraukt izvēlētos traktoru?

219784. viesis 5.decembris 2006 14:13
0 0 Atbildēt

Ziemā ievilkt nedrīkst arī dīzeli un auto ar modernu inžektoru!

219786. viesis 5.decembris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

Braucu nu jau 18 gadus. Saaku protams ar manuali paarsleedzamajaam kaarbaam. Pirms septinjiem gadiem kad pasaulee naaca siicis, lai dziive buutu eertaaka, arii sieva saaka liketot automobiili. Un te nu es nonaacu dilemmas priekshaa...Veerojot vinjas manipulaacijas (taas kuras iemaaca autoskolaa) mani paarnjeema bazhas, gan par auto veseliibu, gan arii par pashu droshiibu. Paarkaapu sev paari un iegaadaajaamies citu auto ar automaatu. Tagad varu mieriigi seedeet sievai braucot blakus. Pats arii pieradu. Tagad jau ir naakamais auto un protams ka ar automaatu. Un ja buus naakamais tad tikai un vieniigi automaats. Kaut arii man ir atbilstoshas tiesiibas un prasmes...BET...kaapeec sevi mociit :))

Cilveeks, kas buus maaciijies braukt tikai ar automaatu nemaz nepratiis manuaali vadaamu auto izkustinaat no vietas :))

Patiesiibaa vinjam pat buus bail :)) Tas ir apmeeram tas pats, kas braukt bez brilleem ja taas ir nepiecieshamas.

219787. viesis 5.decembris 2006 14:19
0 0 Atbildēt

Bet ir taču kautkādi modeļi ar "automatīsko sajūgu", kur sajūgs nav jāspiež, bet pa robiem jāslēdz šā vai tā. kā to sauks? automāts vai manuālis?

Un ko darīt CP inspektoram, kurš pieķēris "automātisko" tiesību īpašnieku braucam ar steptronic kārbu manuālā režīmā. Parādās diezgan daudz visādu jautājumu, lai gan ģenerālās līnijas esmu par. Kas grib šādas ērtības, lai tās izmanto. CSN tas absolūti neitekmē.

219788. viesis 5.decembris 2006 14:21
0 0 Atbildēt

Eu viesi ar Nr. 219782. viesis 05.12.2006 14:08

Automātu nevar ziemas laikā ievilkt kad aķīts nosprādzis.

--------------------------------------------------------------------------------

Kāds tam sakars ar satiksmes drošību un ceļu satiksmes noteikumiem?

ZIni , ja nau automašīnai akumulātotra vai bencīna to arī iedarbināt nevar...

219790. viesis 5.decembris 2006 14:24
0 0 Atbildēt

Manuālī lielākā problēma ir tieši 3. pedāļa klātbūtne.

Tieši sajūgs, sajūga pedālis, precīzāk prasme to lietot atšķir mauālās un dajebkāda automāta (parasta x-tronika utt) pielietošanu...

Kāds vēl apgalvos ka pareizāk bija mašīnu darbināt ir ar kurbuli, nevis ar start/stop pogu uz paneļa...

219795. viesis 5.decembris 2006 14:34
0 0 Atbildēt

nu jā - kuda mir kaķitsja ...

attieksme: man tak tas nav vajadziigs, taatad nav jaazina - noved pie normaala idiotisma liimenja celshanaas ...

atceraties - jo vairaak cilveex, zin un prot, jo gudraax, vispusiigaax vinjsh ir. Protams, katra pasha dariishana ko jams maacaas, vai ko nemaacaas ...

Es piemēram, neredzu īsti jēgu - agrāk visi, kas mācījās braukt, iemācījās braukt ar manuāli - a kas tagad ? cilvēki stulbāki palikuši ? dauņa efekts, ka nevar iemācīties robus pārslēgt ???

Tad jau arī - Uzprasīsim pirmklasniekam - par ko tu gribi kļūt ?

Jams pateiks - par mākslinieku - značit viss - mācam tikai zīmēšanu ... nafig tur kaut kādas matemātikas, fizkultūras, valodas utt ...

219796. viesis 5.decembris 2006 14:34
0 0 Atbildēt

Latvijaa shaadu iespeeju nedriikst ieviest!!!!!!!!! Jau taa paardozeetajam shoferu skaitam naaks klaat tie un taas, kas saka: "ar manuaalo kaarbu es nekad neiemaaciishos braukt, taapeec nemaz nemeegjinaashu."

punktc!

219798. viesis 5.decembris 2006 14:39
0 0 Atbildēt

219782. viesis

Automātu nevar ziemas laikā ievilkt kad aķīts nosprādzis.

======================================

Var ievilk pat no kalna var iedarbinaat tikai neviens nedod pat 0.0000...001 % garantiju ka tu taalaak tiksi (;

219806. viesis 5.decembris 2006 15:06
0 0 Atbildēt

To subaru : Agrāk arī grāmatas pārrakstīja ar rokām :D

219817. viesis 5.decembris 2006 15:26
0 0 Atbildēt

"219784. viesis 05.12.2006 14:13

Ziemā ievilkt nedrīkst arī dīzeli un auto ar modernu inžektoru!

"

Slims esi? Dīzeli var ievilkt bez problēmām!

219833. viesis 5.decembris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

subaru, ja cilvēk ir nolemis visu mūzu braukt ar automātu, tevi tas krata?Par gaumi nestrīdas, man visas automašīnas ir bijuši tomāti. Un par "satiksmes drošību" - kuri tad ir vairāk tendētu uz "sportisku braukšanu" - manuālo vai tomātu braucēji?

219834. viesis 5.decembris 2006 17:13
0 0 Atbildēt

ja cilvēks savu mašīnu ciena un kopj, viņš būs laicīgi parūpējies par

s**dīga aķīša nomaiņu un neko vilkt nevajadzēs.

219840. viesis 5.decembris 2006 18:16
0 0 Atbildēt

Sportiskaas braukshanas piekriteeji, gribu redzet kursh paarsleegsies aatraak, "sportiskais" brauceejs ar manuaalo vai piemeram Audi A6 tomaats ar dubulto sajugu, S6 tomaats sport rezjiimaa ar pogaam uz stuures vai kaut BMW7er sport ressjiima, kautvai WRC autinji, bet tas jau cits staast un liimenis...

Man patreizeejaa mashiina 8 gadu laikaa ir pirmaa ar tomaatu, vairs nemaz negribaas manuaali, jauda pietiek , jaastiepj nav, ja dikti gribas varu iemest manuaalajaa un paurkjeet tos gangjus, kautgan taapat shis pie max 5000+ apgriezieniem paarsleegsies.

Es jau nu atbalstu shaadas tiesiibas!

219841. viesis 5.decembris 2006 18:17
0 0 Atbildēt

Latvijā to nevajag. Jau šobrīd te ir konkrēts daunības līmenis, tādēļ nevajag sagatavot augsni tam vēl. Mēs paspēsim "noķert" amerikāņu līmeni auto kultūrā un resnajās pakaļās, ir tikai jautājums cik ātri tas notiks. Un piedodiet man biedri, bet ja Jūs cīkstat, ka nevarat iemācīties elementāras dabības ar sajūga pedāli, tad Jums nav ko meklēt uz ceļa!

219849. viesis 5.decembris 2006 19:55
0 0 Atbildēt

Manuprāt, ceļu satiksmei un prasmei iekļauties tajā, ceļu satiks,es noteikumu ievērošanai utt. ne silc ne auksts no tā kāda trnansmisija uz auto stāv.

Labāk lai ir tomāta tiesības un pērk to tomātu, kauč tas dārgāks par manuāli. Iespējams daļa iemācīsies laikus no krusta uzsākt, plūdenāk braukt un nekļūdīties ātruma izvēlē. Iespējams tas padarītu par vieglāku dzīvi pārējiem satiksmes dalībniekiem. Iespējams, ka tas piesviestu uz ielas vēl dažus tūkstošus automašīnu ikvakara stūķiem, bet tā jau cita tēma...

Piedāvāju aplūkot versiju - ciešami braukt ar automātu pret pilnīgu neprasmi apieties ar manuāli. Ja civilam nav citas izejas, kā sēsties pie stūres, tad lbāk, lai tas ciešami brauc ar automātu, nevis briesmīgi ar manuālo...

219853. viesis 5.decembris 2006 21:07
0 0 Atbildēt

Krievija drizak drikstes kartot eksamenu ar AK-47 automatinju paduse!!!!!!!!!:):)

219857. viesis 5.decembris 2006 21:29
0 0 Atbildēt

Mēdz gan teikt: Automātiskā kārba ir pirmais solis uz gumijas sievieti ;)

219860. viesis 5.decembris 2006 22:34
0 0 Atbildēt

manupraat deriiga ideja.. piemeram man vecmamma savos 67 gados lika tiesiibas un vinjai vieglaak butuu bijis ja buutu bijusi iespeeja likt ar automaatu jo kad tika noliktas tiesiibas vinjai tika iegaadaata automashiina ar automaatisko kaarbu ar kuru tiek braukts sameeraa reti... vinjai 100 gadus nebuus vajadziigas tiesiibas prieksh manuaalaas kaarbas un jaapiemin ka dziivo laukos kur sabiedriskais transports nav pieejams...

219861. viesis 5.decembris 2006 22:44
0 0 Atbildēt

219784. viesis 05.12.2006 14:13

Ziemā ievilkt nedrīkst arī dīzeli un auto ar modernu inžektoru!

Kā nevar !? man kadets pagājušā ziemā katru dienu bija jāstumj vai jāvelk! :PPPP

219864. viesis 6.decembris 2006 8:41
0 0 Atbildēt

2 219860. viesis

un agri vai veelu tava vecmamma sajauks pedaaljus un iepirdiis ļaužu pārpilnā tirgus placī!

219866. viesis 6.decembris 2006 8:54
0 0 Atbildēt

subaru - tev ir par 50% lielāka iespēja agri vai vēlu sajaukt pedāļus... kānekā priekš tavām divām kājām to ir trīs...

219869. viesis 6.decembris 2006 9:13
0 0 Atbildēt

It kaa jau vienkaarsi-tiesiibaas atziime "automaats" un nu tik rullees taalaak....

Bet tagad jau katra desmitaa blozga ieks parketnieka pat ar automaatu nemaak pabraukt!To labi var redzeet lielveikalu autostaavvietaas.Tas noziimee, ka ielas paarpluudiis ar taadiem nemaakuljiem, kuri varbuut ir zinosi CSN, bet galiigi nejeedz no auto vadiisanas.

Un tomaats reizeem var izstraadaat kaadu likteniigu kljuudu.Jo tas drosums ir maaniigs....

219870. viesis 6.decembris 2006 9:17
0 0 Atbildēt

nu, nu

un tie ar maņuāļiem nekad nekļūdās

nekad nepārvērtē savas spooooortista iemaņas...

219874. viesis 6.decembris 2006 9:54
0 0 Atbildēt

Man bija tā,noliku tiesības,pirms tam biju ar mašīnu labi ja piecus kilometrus braucis,pēc eksāmeniem dažus kilometrus biju nobraucis ar vienu ļerkatu,tad nopirku savu pirmo mašīnu,gadijās ar automātu nopirkt,norullēju gandrīz sešus gadus.Tad domāju par otro mašīnu un gribējās tieši ar manuālo,jo automāta ērā bija iespējas pabraukt ar pasmukām mašīnītēm,bet viņas bija ar raustamo kloķi,tādēļ izvairijos,jo nebija pārliecības par braukt prasmi.Nopirku otro ar manuālo un izrādijās,ka mana brauktmācēšana ar parasto nebija nekur pazudusi,par to jāpateicas instruktoriem,kuri mani dresēja.Ar to gribēju teikt,ka jāmācās ir tomēr ar manuālo,jo pie mums nav automātu pārsvars un dzīvē var gadīties,ka noteikti ir jābrauc ar mehānisko.

219876. viesis 6.decembris 2006 9:58
0 0 Atbildēt

visi runā tā, it kā tie, kas liktu uz tomāta rautin raujas iekāpt mašīnā ar meņuālo kārbu...

219880. viesis 6.decembris 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Esmu pārliecināts "automāta" piekritējs, bet tiesa - tika gan vasaras sezonā. Protams, var jau uzskatīt, ka tehnika progresējusi un automātiskās kārbas arī to skaitā, bet sniega un ledus apstākļos "automātiem" tomēr ir daži trūkumi. Viens no tiem - "automātiem" uz glumas un slidenas virsmas ir tendence "rīkoties" nedaudz atšķirīgi no autovadītāja vēlmēm, jo starp gāzes pedāli un riteni vēl ir arī eļļas "hidrospiediens" (tml.) , kurš atkarībā no riteņu saķeres koeficienta , var b† mainīgs. Tāpēc, ar "automātu" ir daudz grūtāk izbraukt , ja auto ir "iesēdies" sniegā. Otra nianse ir tā, ka ar "automātu" ir bīstami auto "izšūpot" no sniega kopenas ar lielu apgriezienu palīdzību - var sabojāt hidrotransfomatoru, to noklemmējot. Daudzi to nezin, tāpēcx itin bieži ziemās salauž "automātus". Vienu ziemu, kad man bija 728 bmw, ar "automātu" es nomocīju. Domāju, ka no drošibas viedokļa , ziemās tomēr labāk un patīkamāk braukt ar manyalo kārbu. Protams, tas ir tikai mans viedoklis. Bet. attiecībā uz rakstā minēto krievu izdomājumu -nekā īpaši jauna tur nav. Cik atceros, amerikāņi tml. praksi jau piekopj daudzus gadu desmitus. Nekā slikta tur nav, drīzāk tā ir prioritāte daudziem cilvēkiem tikt pie autovadīšanas iespējas. Savulaik žurnalā "za ruļem" bija publicets ārvalstu zinatnieku pētījums, ka aptuveni 15% pasaulē cilvēku vispār nespējot iemācīties vadīt auto ar manuāli.

219887. viesis 6.decembris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

Ja pienjemam, ka Ikdienas viesha mineeto cilveeku izplatiiba pasaulee ir vienaada, tad neredzu vajadziibu shos 15% no Latvijas iedziivotaajiem laist uz celjiem.

219895. viesis 6.decembris 2006 11:15
0 0 Atbildēt

Lasi pa burtiem - ir 15 %, kas nemāk braukt vispār! Tas nozīmē ne ar kādu kārbu, ne A/T ne M/T... Tie vienkārši nevar nolikt eksāmenu...

A man ir po ar ko brauc ļaudis. Daudzi čubina savā nodabā, kaut kā iekļaujas transporta plūsmā, pa dubļiem nebrauc, kupeneas neforsē, iepsējams brauc tikai vasarā, nekrāmē jebkuru grantenes līgumu nenormālā frēzē - proti parasts lietotājs, kam ir auto un ar kuru tas gadā noripina savus 7-10 kkm. Kāda hrena pēc viņam nevarētu būt tomāc un līdz ar to tiesības uz tikai tomātu???

Ja civils ierokas ar automātu kupenā, tad ar manuāli ierakšanās ir vēl nenovēršamāka. Ir cilvēki kam nekad nedaleks kā strādā mīklainā kaste ar nosaukumu transmisija. Viņi nelasa iAuto, bet reizi nedēļā aizlaiž līdz kantorim un sestdienā ar ģimeni līdz mežaparkam vai pāķiem... Un viss

Vajadzība pēc braukšanas ar m/t aprīkotu vāģi - ir nulle, ja ne negatīva. Civils neiespringst un ja vaig braukt - vai nu brauc ar savu a/t, vai palūdz kādu čomu aizvest, brauc ar sabtrans vai kā citādi...

219913. viesis 6.decembris 2006 13:16
0 0 Atbildēt

A foto priattacheno,4tob ponjali,4to ne s Ak-47 a s korobkoj avtomat?:))

219961. viesis 6.decembris 2006 23:53
0 0 Atbildēt

to sasha [?] 05.12.2006 14:19

par to steptronic kārbu manuālajā režīmā - tas ir interesants viedoklis. Reālajā dzīvē, iespējams, diez vai pastāv, bet no likumdošanas akta satura viedokļa interesanti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti