Uzsāk īpašas modeļu sērijas «by LOEB» tirdzniecību 40

 
6.decembris 2006 9:32

Par godu Citroën rūpnīcas komandas dalībai Pasaules rallija čempionātā 2007.gadā, Citroën laiž klajā divas jaunas īpašas modeļu sērijas ar kopīgu, unikālu parakstu - C2 un C4 “by LOEB”.

Citroën ar “by LOEB” parāda godu un izsaka pateicību trīskārtējam WRC čempionam Sebastjēnam Loebam (2004., 2005. un 2006.gados), kura panākumi atklāja un darīja pasaulei zināmu Citroën tehnoloģisko potenciālu un modeļu sportisko raksturu. Ar šo speciālu sēriju Citroën vēlreiz atgādina par savu klātbūtni autosporta virsontnē un dot iespēju sacensību garu sajust ikdienas braukšanā.



C2 by LOEB un C4 by LOEB veidotas uz C2 un C4 Coupé modeļu bāzes, taču šīs automašīnas izceļas ar savu pievilcīgo apdari un sportisko noformējumu. Abi modeļi atšķiras ar īpašu aprīkojumu un ir atpazīstami pēc “by LOEB” zīmes.

C4 by LOEB

C4 by LOEB, kas veidots uz C4 Coupé bāzes, ar savu enerģisko un patstāvīgo stilu ir rezultāts Citroën vēlmei radīt jaunu dinamisku automašīnu sēriju, kas ciešāk atbilstu uzņēmuma dalībai Pasaules Rallija čempionātā. C4 by LOEB piedāvā vadītājiem sportiskas kaislības un ikdienas brauktprieka harmonisku apvienojumu.

C4 by LOEB ir pieejams ar divām virsbūves krāsām: Adenas sarkanu, kas ir Citroën Sport oficiālā krāsa, un Obsidien melnu.

Lai vēl vairāk uzsvērtu automašīnas īpašo raksturu, tai ir lieli 17 collu Resolfen diski baltā vai metāliski pelēkā krāsā, kas neatkarīgi no dzinēja nodrošina izcilu stabilitāti uz ceļa.

Uz katra C4 by LOEB blakus virsbūves krāsas atpakaļgaitas spoguļiem izvietots unikāls, numurēts paraksts, kas katru spēkratu padara unikālu.

Sēdekļi ar sarkano audumu un alcantara apdari ir uzlaboti ar apšuvumiem, savukārt priekšējie galvas balsti no ādas ir papildināti ar sarkanām uzšuvēm.

Īpaša ir arī durvju paneļu apdare. Kā dekoratīvs elements izmantots ādas ovāls ar sarkaniem apšuvumiem.

Tāpat no ādas veidots arī centrālais roku balsts, kas dekorēts ar sarkanu apšuvumu, un stūres rats, kas nodrošina ērtu un drošu braukšanas pozīciju.

Lai pastiprinātu sportisko iespaidu, C4 by LOEB ir aprīkots ar alumīnija pedāļu komplektu un ātrumpārslēga sviras kloķi, turklāt tam ir metāliskas gaisa ieplūdes atveres, ātrumpārslēga sviras pamatne un pelnu trauks.

Pie personalizētā aprīkojuma bagātīgā klāsta C4 by LOEB salonā pieder arī Mistral krāsas aizsargājošie paklājiņi ar sarkanas krāsas rotājumiem un īpašu izšūtu Citroën emblēmu.

C4 by LOEB ir pieejams ar 110 ZS 1,6i 16V, 143 ZS 2,0i 16V un 180 ZS 2,0i 16V benzīna dzinējiem un ar 110 ZS HDi un 110 ZS HDi DPFS dīzeļdzinējiem, kas apvienoti ar piecpakāpju pārnesumkārbu, un 138 ZS HDi DPFS dīzeļdzinēju, kas savienots ar sešpakāpju pārnesumkārbu.

Latvijas tirgū jaunais Citroën modelis būs pieejams ar trīs dažādiem dzinējiem: 1.6i 16V 110 ZS un 2.0i 16V ar 143 ZS un 180 ZS jaudu. Visi šie dzinēji tiek piedāvāti ar 5 ātrumu mehānisko pārnesumu kārbu. Citroën C4 1.6i 16V 110 ZS dzinēja VTR-Pack by LOEB versijas cena būs 17 900 EUR.

Citroën C4 by Loeb iespējams iegādāties Veho auto salonā Ulmaņa gatvē 90 un pie Citroën pārstāvjiem citur Latvijā no 2006.gada 10.decembra.

C2 by LOEB

C2 by LOEB pieejams ar Onyx melno krāsu un ar Adenas sarkano. Tāpat kā C4 by LOEB, arī šai automašīnai ir krāsots spoileris, kas akcentē tā sportisko raksturu un izcilo aerodinamiku.

Tai ir īpaši spārnu spoguļi ar alumīnija pelēkiem vai Adenas sarkaniem korpusiem, bet 16 collu Suzuka vai Guépard lietie diski ar agresīvā stilā veidotu spieķojumu uzsver automašīnas sportisko dabu.

Uz C2 durvīm un aizmugures ir “by LOEB” uzlīmes, bet uz vadītāja durvīm ir numurēta uzlīme.

C2 by LOEB interjers ir pieskaņots tā sportiskajam veidolam, un tajā harmonisks kombinēta hroma, alumīnija un melnas krāsas materiālu un sarkana tīklojuma apdare, panākot stilīgu un oriģinālu galarezultātu. Melnā un sarkanā krāsā veidotie sēdekļi ir papildināti ar pieskaņotiem galvas balstiem, kuru aizmugurē ir izšūtas emblēmas. Vadītāji var baudīt priekšrocības, ko sniedz ādas stūre ar sarkanām šuvām, mērinstrumenti ar hromētiem ietvariem un sacīkšu automašīnas stilā veidoti alumīnija pedāļi (versijām ar manuālo pārnesumkārbu) un alumīnija ātrumpārslēga sviras kloķis.

C2 by LOEB pieejams ar 110 ZS 1,6i 16V (ar SensoDrive) un 125 ZS 1,6i 16V (ar piecpakāpju pārnesumkārbu) benzīna dzinēju.

www.citroen.lv
 
Visi komentāri
 
219872. viesis 6.decembris 2006 9:50
0 0 Atbildēt

Nezkāpēc nāk prātā raksts un daudzkārtējas atsauksmes par augšminētā uzņēmuma nepatīkamo attieksmi pret garantijas apkopju un remonta piesaistītajiem klientiem.

Pret Citroenu kā tādu pretenziju nav. Vismaz - kamēr viņš nelūzt.

219881. viesis 6.decembris 2006 10:05
0 0 Atbildēt

tik un taa tas bija un buus Citroen ar savu izcili suudiigo piekari un suudiigo attieksmi VEHO servisaa :)

219889. viesis 6.decembris 2006 10:44
0 0 Atbildēt

nu kaut kā jau tie citroni ir jāpārdod. kaut gan man poo, vai tur uz tās mašīnas ir rakstīts LOEB, vai nē. tik un tā es to nekad nepirkšu :P

219890. viesis 6.decembris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Vot taa sanak bez homolgacijas.... citroens visus ir izbazis. Kur pasaule shitada veida nonaks?! :D

219894. viesis 6.decembris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

mjaaa... peec atsauksmeem paar VEHO attieksmi kaut kaa negribas uz citronu skatiities... pat ja tam virsuu buutu peedeejo 25 gadu WRC chempionu vaardi :D :D :D

219903. viesis 6.decembris 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Vot tagad nevaru izdomāt - šo Citroenu:

"Lai pastiprinātu sportisko iespaidu, C4 by LOEB ir aprīkots ar alumīnija pedāļu komplektu un ātrumpārslēga sviras kloķi, turklāt tam ir metāliskas gaisa ieplūdes atveres, ātrumpārslēga sviras pamatne un pelnu trauks."

vai arī šo Renault'u:

"Arī automobiļa salons ieturēts sportiskā stilā, par ko liecina sēdekļi un ar ādu apvilkta sporta stūre, kam piestiprināta GT emblēma, kā arī alumīnija pedāļu stiprinājumi un kāju balsts."

219905. viesis 6.decembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Laikam palikšu pie Citroen C2...

"C2 by LOEB pieejams ar Onyx melno krāsu un ar Adenas sarkano. Tāpat kā C4 by LOEB, arī šai automašīnai ir krāsots spoileris, kas akcentē tā sportisko raksturu un izcilo aerodinamiku."

219907. viesis 6.decembris 2006 12:32
0 0 Atbildēt

bye Loeb, bye Citroen

219908. viesis 6.decembris 2006 12:36
0 0 Atbildēt

Jā Citroen vēl tālu līdz sapratnei, kas ir sporta auto un kas šo "sportu" raksturo!!!

Šī lieta noteikti padara Citroenu īpaši stabilu:

"Lai vēl vairāk uzsvērtu automašīnas īpašo raksturu, tai ir lieli 17 collu Resolfen diski baltā vai metāliski pelēkā krāsā, kas neatkarīgi no dzinēja nodrošina izcilu stabilitāti uz ceļa", kaut kāds sviestsssss. Tik vien ir kā: diski, paklājiņi, alu pedāļi, divas krāsas un uzraksts by LOEB.

219909. viesis 6.decembris 2006 12:45
0 0 Atbildēt

chepmen - no taa nebuutu sanaacis reklaamas raksts.

219917. viesis 6.decembris 2006 14:59
0 0 Atbildēt

uz fiatiem arī vaig uzrakst! :)

"by SHUMAHER" piemēram

219920. viesis 6.decembris 2006 15:57
0 0 Atbildēt

no viena topika:

edzulis rakstīja: Jebkurš BMW ir sportisks. Viens mazāk, cits vairāk.

:D :D :D

219921. viesis 6.decembris 2006 15:58
0 0 Atbildēt

tagad izrādās ka ne tikai BMW :D

219932. viesis 6.decembris 2006 18:20
0 0 Atbildēt

Opaa, un tas viss, nekaadi tehniskie uzlabojumi, iznjemot

"..ātrumpārslēga sviras kloķi, turklāt tam ir metāliskas gaisa ieplūdes atveres" :D

219936. viesis 6.decembris 2006 19:13
0 0 Atbildēt

ta viss forsi, tik jaudas ta pamaz, ja butu pa 200zs vairak varetu abdomat:))

219938. viesis 6.decembris 2006 19:25
0 0 Atbildēt

lasu un nezinu vai smieties vai raudāt !?!?!

219940. viesis 6.decembris 2006 19:35
0 0 Atbildēt

Ar 200zs Citrons izjuks............Manis pec kaut lai to paraksta Vaira Vike Freiberga,tas nepadara auto labaku,Fiat izdarija ta ar Stilo modeli,kuru parakstija $umahers.........Ja nedaudz aizdomajas,tad normaliem autinjiem nav vajadziga tada veida reklama,protams butu savadak,ja Citroen izdomatu piemeram izlaist 200 modeljus(limited edition) dubulta cena,bet ar 300zs dzineju rallja piekari un citiem nopietniem labumiem priek$ istiem rallja entuazistiem,bet TA TIK NOTIEK LETAJAS BOLIVUDAS FILMAS!:):)

219954. viesis 6.decembris 2006 21:10
0 0 Atbildēt

tad jau labaak opel kadet !!! didie oril edition!!

219955. viesis 6.decembris 2006 21:19
0 0 Atbildēt

Brachka,

visi stulbie bomži atkal vienkopus un tukši *******:) labāk braucu ar savu Citroenu nekā ar kādu izslavētu vācu lūzni. Ar servisu viss kārtībā- kad vajag, tad nav nekādā rindā jāstāv:) Vispirms vajag painteresēties un tikai tad tukši dirst:) Man C4 liekas skaistākais savā klasē, un tā tas arī ir:)

219960. viesis 6.decembris 2006 22:54
0 0 Atbildēt

Pēdējais koments rullē!

219967. viesis 7.decembris 2006 8:24
0 0 Atbildēt

es savu C3 nomainīju pret 15 gadus vecu (jaunu) mersi, 3l kupeju, un esmu laimīgs :D

219972. viesis 7.decembris 2006 9:05
0 0 Atbildēt

Zurka...

nav ne vainas citroen... salien te bmw fani un edas virsu... viniem ir sava vieta.. brackam labs komentars. ;))) es par bracku ;))))

220044. viesis 7.decembris 2006 14:37
0 0 Atbildēt

Pateicoties jaunajam chipsu pakas kraasojumam juus noteikti buusiet labaak paeedushi??? Nu ko var reklameet C4 ka rallija kaaru? nu ne smakas tur no WRC. Lai tik tauta turpina aplikt subaru un mitcuku. Ja wrc vinji nav pseeciigaakie, tad vinji vismaz rada autinjus ar kuri parastajam mirstiigajam speej kaut mazu daljinju no rallija izjuutaam sniegt. Pateicoties WRC sasniegumiem arii citrons vareeja tomeer pacensties vairaak :(

220081. viesis 7.decembris 2006 16:39
0 0 Atbildēt

mulkibas papin.. kapec subars nav vinejis kopvertejuma???? kad vinnes tad ar ticesu tev...

220087. viesis 7.decembris 2006 17:15
0 0 Atbildēt

izskatās, ka veho lohi tikuši pie interneta

220147. viesis 7.decembris 2006 22:58
0 0 Atbildēt

Tas ir pofigs,kur$ vinne ralli par $o temu diskutejot,jo nevienas Pasaules klases rallju komandas autinj$ $obrid nav tehniski identisks ielas versijai kopuma,ja nu vienigi izskata pec,bet tam atkal tik tic "cirvji",kuriem ir tum$a bilde par $o jauko sporta veidu un auto kopuma. Subaru un Mitsubishi pagaidam ir visveiksmigak izdevies parverst $o rallja eiforiju realitate,protams nemine$u vesturi,jo ir ari citi autorazotaji ari-Citroen ir zalji $obrid meginot raust naudu pardodami Loeba un imidzu ielas versiju mistkastes! Potencialie "saziepeto" Citronu pirceji vispirms paskataties ar ko rallja miljotajus ir aplaimoju$i mus Tommi Makkinen(EVO ielas versija),Ricarda Burns RB1 Impreza un jauna 320RB versija ,utt-pirms vispar viriniet muti!

220323. viesis 8.decembris 2006 17:53
0 0 Atbildēt

Citroen C4 ir pavisam citas klases mašīna... Un ja te kāds nevar pārdzīvot, ka viņa mīļais un foršais Subaru vai Mitsubishi vairs galīgi nerullē, tad pats vainīgs:) Šīs mašīnas palaišana tirgū bija kā goda izrādīšana Loebam nevis, lai sacenstos ar Subaru utt. Īstās sacensības notiek trasē un tur sevi Citroen ir pierādījis:) Ja jums ir tik daudz nauda, lai nopirktu Subaru STi, tad būtu vērts pasūtīt Citroen C4 Vācijas tūninga firmā Musketier- 340zs!!! Ar tiem vajadzētu pietikt:))) plu- var pasūtīt NOS ar 250zs:))

220349. viesis 8.decembris 2006 21:25
0 0 Atbildēt

Auto ar kuriem Loebs vinne ralljus ir tik talu no patiesibas,ka Daewoo Chevits no istas mantas!!!!!!!!!! Subaru,EVO ir aikonas sava tirgus lauka un etalons-cilveki kuriem intrese rallis nepirks Citronus tapat,ja nu vienigi pec gadiem 150,kad ielas versijas bus tie$am konkuret spejigas ar augstak minetajiem dzelzim!

220370. viesis 9.decembris 2006 3:20
0 0 Atbildēt

Subaru un EVO praktiski jau ir vienīgās savā tirgus daļā:) Paskatoties uz šo autiņu tehnisko pusi nāk smiekli par to, ka viņas vēl kāds pērk. Minēsim vienkāršus faktus- ritošā daļa gadu gaitā nemainās, papildus jauda gadu no gada tiek iegūta vīlējot tos pašus motorus, tādējādi samazinot to resursus. Vizuālais noformējums arī nemainās- filosofija vienkārša= nomainām brilli un aidā:) toties Citroen ir firma ar svaigu skatu nākotnē, ar vēlmi cilvēkiem sniegt aizvien augstāku komforta līmeni, jaunākās tehnoloģijas. Katrs auto ir kā mākslasdarbs- nevis kā pieņemts mūsdienās- visi auto vienādi.

P.S. cilvēki, kas brauc ar Citroen nekad nebrauks ar Subaru vai Mitsubishi, jo Citroen ir daļa no viņu dzīvesveida, veida kā saglabāt savu identitāti mūsdienu apstākļos:)

220375. viesis 9.decembris 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Savdabiski Citroni ir tikai vecie ar pneimatiskajam piekarem un dargakais $obrid pardo$ana-bet $ie mazie ir tikai parasti A-B pilsetas darba ruki-absoluti bez sejam,lai cik cik sportiski tie nebutu.No businjiem(MPV) jaunais Picasso ir tiri labs......Par EVO un Imprezam gan ar tevi nestride$os,jo tev ir absoluta tum$a bilde pardodot savus Citronus(jo pec tada izklausies). Starpcitu driz iznak jaunais Evo un Impreza-tie bus atkal hiti-bez $aubam.

220624. viesis 13.decembris 2006 1:06
0 0 Atbildēt

Zurka.... nekas nav no ta jauna micuka... pilnigs pakaldarinajums ieprieksejam.. ta tik turpinat.. gadsimts ir mainijies bet razo to pasu ko ieprieks.. citroen varetu razot kaut mercedes kvalitates masinas vienalga vini bus mesli, ka uzskati par fordu un opeli...

220755. viesis 13.decembris 2006 19:33
0 0 Atbildēt

Citroen dizians rullē:)) jaunais Mitsuks gan sūkā.......:)))) riebjas uz tādu skatīties, kur nu vēl pirkt:)))

220756. viesis 13.decembris 2006 19:36
0 0 Atbildēt

Ta tu tik viesi runa,tapec kad tev nekam labakam par Citronu neviens lizingu nedod!:):)

220963. viesis 15.decembris 2006 18:41
0 0 Atbildēt

Mans C5 maksā dārgāk nekā tavs izslavētais Mitsuks:) ar ko tad tu pats brauc??? polārlāci????? ko tad tu vari līzinā atļauties???

220965. viesis 15.decembris 2006 18:55
0 0 Atbildēt

Shodien bija jāpērk Kasko. redzēju cenu salīdzinājumā ar Audi un sapratu, ka pareizi darīju, kad iegādājos Citroen. dizains labs, komforts labs, izmaksas mazas:) Nu vienkārši forši:)))

220966. viesis 15.decembris 2006 18:57
0 0 Atbildēt

Brachka,

visi stulbie bomži atkal vienkopus un tukši ******* labāk braucu ar savu Citroenu nekā ar kādu izslavētu vācu lūzni. Ar servisu viss kārtībā- kad vajag, tad nav nekādā rindā jāstāv Vispirms vajag painteresēties un tikai tad tukši dirst Man C4 liekas skaistākais savā klasē, un tā tas arī ir, mitsuka vai subaru dizains pat nav cienīgs blakus stāvēt

220968. viesis 15.decembris 2006 19:20
0 0 Atbildēt

Apskaties lasitaju pieredze viesi.........es labak tadus izbaudu,neka jaunos citronos naudu zaudeju......haha!:) Braucat vien laimigi ar tam pelecigajam plastmasas mistkastem auto nideji!!!!!!

220972. viesis 15.decembris 2006 19:53
0 0 Atbildēt

C4 papildaprīkojumā paneli un durvis piedāvā apvilkt ar ādu:) Vai ar tādiem auto brauc pelēcīgas masas??? Manuprāt, tu nēesi sēdējis jaunajos Citronos:) maziem jau tā plastmasa tikpat cieta un kvalitatīva kā citiem konkurentiem, bet lancera abdare ir zemākā līmenī nekā C4:)

220973. viesis 15.decembris 2006 20:41
0 0 Atbildēt

Tie kas parvietojas ar EVO,tiem ir absoluts povers kads salons,jo dinamika uz celja un bezcelja ka 5reizes dargakiem auto(Porsche,Ferrari un lidzigu teritorija).......Recaro sedekli$i nav nemaz tik slikti,protams panelis un radzuks orginalais ir aizvesturiski.....Esat vien stiligi braukajot citronos,nav tachu aizliegta lieta,bet sorry netadi busiet manas acis jebkad!:) Ja nu vienigi kads izvilks no pagraba veco koka "pili" CV2,vai ko lidzigu.....tas ir cool!

221001. viesis 16.decembris 2006 16:14
0 0 Atbildēt

Pasdaki kas tev pa autiņu. man slinkums iet cauri visām markām:)))) tad es arī sapratīšu, kas tu pa cilvēku....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti