Mégane F1 Team R26 - īpašs auto 11

 
8.decembris 2006 0:04

2006. gada Parīzes auto izstādē 2006’ Renault plašāku sabiedrību iepazīstināja ar jauno Mégane F1 Team R26. Šī automobiļa versijas radītāji iedvesmojušies no Mégane Renault Sport Cup.



Jaunajam modelim uzstādīts ierobežotas izslīdes diferenciālis, kas nodrošina vēl noteiktāku darbību, neatkarīgi no autoceļu kvalitātes. Tā 230 ZS 2,0 litru dzinējs, „Cup” šasija un Brembo bremzes padara to par vienu no tirgus lieljaudas „kastajiem hečbekiem”.

Ņemot vērā  panākumus, ko Mégane F1 Team guvusi kopš tā izlaišanas 2006. gada janvārī, Renault nācis klajā ar Mégane F1 Team R26, kura nosaukums, protams, norāda uz Renault cīņu par šī gada Pirmās formulas Pasaules čempionāta vietām. Mégane F1 Team R26, kas izveidots ar „Renault Sport Technologies“ palīdzību, ir Mégane Renault Sport klāsta sportiskākā versija.

Motors un šasija, kas projektēta braukšanas priekam

Mégane F1 Team R26 var lepoties ar uzlaboto 2,0 litru 16 vārstu turbokompresora motoru ar 230 ZS (169 kW) pie 5500 apgriezieniem minūtē un ar maksimālo griezes momentu 310 Nm (31,6 m/kg) pie 3000 apgriezieniem minūtēm, kas iespējams, pateicoties specifiskajam motora projektam un modificētam izpūtējam. Šis motors, kas darbojas ar 90% maksimālo griezes momentu no 2000 līdz 6000 apgriezieniem minūtē, nodrošina tūlītēju reakciju un īpaši vienmērīgu paātrinājumu.
Sešu pārnesumu manuālā ātrumkārba automobilim ļauj attīstīt ātrumu līdz 100 km/h 6,5 sekundēs, bet 1000 metru sākums ar nulles ātrumu tiek paveikts tikai 26,6 sekundēs. Mégane F1 Team R26 arī piedāvā klasē labāko degvielas ekonomiju atbilstoši jaudai - kombinētā cikla degvielas patēriņš ir 8,5 litri uz 100 km. Un tāpat kā Clio Renault Sport (199g/km) CO2 emisija nepārsniedz 200 g/km.
Un visbeidzot – auto izplūdes sistēma nodrošina raksturīgo sportisko dzinēja troksni.



Mégane F1 Team R26 vēl viena stiprā puse ir tā šasija, kam ir priekšējā pārkare ar atsevišķu pagrieziena asi un ieprogrammētas izlieces elastīga aizmugures nepārtrauktā ass. Mégane F1 Team standarta aprīkojumā tiek piegādāts ar „Cup” šasiju, kas ir papildu izvēle Mégane Renault Sport un Mégane Renault Sport Luxe automobiļiem. Šai šasijai ir speciāli amortizatori un stingrākas atsperes, bet amortizatora padeve ir nedaudz pacelta, lai samazinātu buferu izmērus, optimizējot darbību uz nekvalitatīva seguma. Jaunā diametra priekšējais sānsveres pretestības stienis un aizmugures pārkares izvietojums nodrošina stingrāku sānsveres pretestību labākai darbībai līkumos. Visu šo uzlabojumu apvienojums nodrošina pirmklasīgu kustības stabilitāti.
Tagad, kad Mégane F1 Team R26 ir aprīkots ar ierobežotas izslīdes diferenciāli, tas kļuvis par īstu sacīkšu automobili. Ierobežotas izslīdes diferenciālis garantē nevainojamu vilkmes darbību neatkarīgi no braukšanas stila vai līkuma veida, nemazinot saķeri.

Ierobežotas izslīdes diferenciāļi ir sacīkšu automobiļu galvenā iezīme gan rallijā, gan F1, lai gan tiem nepieciešama zināma līmeņa braukšanas prasme, jo iespējams izraisīt arī „spēka paātrināšanos” (torque steer).



Taču gadījumā ar Mégane F1 Team R26 ierobežotas izslīdes diferenciālis un priekšējā pārkare ar atsevišķu pagrieziena asi ne tikai samazina šo fenomenu, bet arī ļauj vadītājam gūt labumu no papildus vilkmes. Pēc pārejas uz stūres kolonnu ar cauruli caurulē, 2004. gada aprīlī elektriskā stūres pastiprinātāja vadība Mégane Renault Sport automobiļiem tika nesen pārkalibrēta, lai nodrošinātu lielāku garumu pagrieziena papildu precizitātei.



Mégane F1 Team R26 uzlabotā bremžu sistēma, kas ietver Brembo četru kausu priekšējos bremžu klučus un ventilējamus diskus ar 312 mm diametru, nodrošina izcilu bremzēšanas spēju, kam palīdz arī 11 collu cilindrs, kas vienā ciklā rada 115 bāru maksimālo spiedienu.
Mégane F1 Team R26 ir aprīkots ar Michelin Pilot Sport 2 riepām (235 / 40 R18).

Sportiskais izskats

Mégane F1 Team R26 var atšķirt no citiem Mégane Renault Sport modeļiem speciālo apzīmējumu uz buferiem, durvīm un jumta (papildu, taču bezmaksas izvēle) un sarkani krāsoto bremžu kluču dēļ. Tā standarta aprīkojumā ir „Cup” šasija un „Anthracite” 18 collu lietie diski, kas atdarina ārējo spoguļu krāsu. Mégane F1 Team R26 var pasūtīt ar ekskluzīvu zvaigžņu dzeltenu korpusa krāsu (papildu izvēle).



Iekšpusē F1 stila plāksne pastiprina Mégane F1 Team R26 ekskluzivitāti. „Recaro” vienvietīgie sporta sēdekļi, kas nodrošina optimālu braukšanas stāvokli, ir standarta aprīkojumā, kā arī ļauj vadītājam un pasažierim sajusties vienotiem ar automobili, kas Mégane F1 Team R26 vēl vairāk pietuvina autosporta klasei.
 
Visi komentāri
 
220153. viesis 8.decembris 2006 0:21
0 0 Atbildēt

Veri nais, how much?

220159. viesis 8.decembris 2006 1:05
0 0 Atbildēt

Francijā, Spānijā un varbūt Itālijā šitie brīnumi iet uz urrā, bet ne jau šiet!

220171. viesis 8.decembris 2006 8:23
0 0 Atbildēt

Tulkojums gan kkāds jocīgs...

220180. viesis 8.decembris 2006 9:00
0 0 Atbildēt

Sitas loti labs (Subaru un Evolucijas)iesuka sa prieksa:))

220234. viesis 8.decembris 2006 10:52
0 0 Atbildēt

vot shii ir kaut cik megane GT, nevis taa atrauga, par ko rakstiija paaris dienas atpakalj.

220245. viesis 8.decembris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

NU raxts ir kaut kaads murgs, kursh jamo ir tik idiotiski iztulkojis ?!?!? Laikam nav sajeegas kuraa briidi par kuru mashiinas mezglu ir gaajusi runa. Bet auto pasham nav ne vainas. Diez no kaa shitam priekshas spaarni gatavoti, vareeja jau no Kevlara vai ogleklja shkjiedras.

220285. viesis 8.decembris 2006 14:42
0 0 Atbildēt

lieljaudas „kastajiem hečbekiem”

Kas man var shito paskaidrot? o_O

220287. viesis 8.decembris 2006 14:55
0 0 Atbildēt

Vinsh buus spiests maxaat zem 35k eur noteikti, lai ciiniitos ar tiem pashiem GOLPiem R32 un jauno GTI ar 230 lopiem... nemaz nerunajos par STIenjiem un EVOluucijaam...

Bet taa... nez man piemeeram zosene no renault nosaukuma vien, lai gan renis ir krietni pilnveidojies un uzlabojies peedeejo gadu laikaa.

220356. viesis 8.decembris 2006 23:07
0 0 Atbildēt

Reinis ir un paliek reinis...lai kā to nosauktu.

220365. viesis 9.decembris 2006 0:26
0 0 Atbildēt

"...Mégane F1 Team R26 vēl viena stiprā puse ir tā šasija..."

...ar tiltu aizmugurējā piekarē.... kas par anahronismu!!!!!:D:D:D:D:D

220404. viesis 10.decembris 2006 18:04
0 0 Atbildēt

masina pa toesam laba un smuka (ne tikai no arpuses, bet ari no iekspuses):))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti