OCTA polises varētu kļūt dārgākas 53

 
24.aprīlis 2007 10:08

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotais grozījumu projekts Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā paredz apdrošinātāju atbildības limitu paaugstināšanu, tā nodrošinot ceļu satiksmes negadījumā cietušajām personām pilnīgāku zaudējumu kompensāciju.

Līdz ar to, iespējams, arī sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības apdrošināšana (OCTA) kļūs dārgāka. FM gan uzsver, ka vismaz sākuma periodā neesot paredzama apdrošināšanas prēmiju apmēra palielināšanās, ja, protams, apdrošinātāju atbildības limitu straujais pieaugums neradīs ievērojamu apdrošināšanas atlīdzību apjoma palielināšanos un strauji nemainīsies ekonomiskā situācija.

Likuma grozījumi nepieciešami, jo spēkā stājušās jaunas ES direktīvas prasības. FM ierosina noteikt, ka grozījumiem likumā jāstājas spēkā jau ar 1. jūniju.
 
Visi komentāri
 
232746. viesis 24.aprīlis 2007 10:24
0 0 Atbildēt

Nu kur vēl tālāk. Jau tā dārgi. Mantrauši.

232748. viesis 24.aprīlis 2007 10:27
0 0 Atbildēt

tā jau ir , ka tie sliktie ir apdrošinātāji. nevis šoperīši, kas crašus taisa

232750. viesis 24.aprīlis 2007 10:34
0 0 Atbildēt

kur ta nu daargi?!!? nupat OCTA samaksaaju 20Ls par pusgadu ;)

232751. viesis 24.aprīlis 2007 10:35
0 0 Atbildēt

tie 20Ls/pusgadaa ir par Riigaa rejgistreetu auto :)

232752. viesis 24.aprīlis 2007 10:39
0 0 Atbildēt

noteikti... Tev jau tad ir BM 14 klase vai Rīgas rajons.

Man BMW

232754. viesis 24.aprīlis 2007 10:41
0 0 Atbildēt

BM 13 klase un Riiga :)

232755. viesis 24.aprīlis 2007 10:43
0 0 Atbildēt

vēl PALIKS DĀRGĀK?????????????? MAITAS!!!!!!!!!!!!!

tā jau nezini kā samaksāt, tikko apdrošināju auto par pusgadu, jau atkal ir cēlušās cenas, cik aizej tik jau atkal ir pieaugums... kāda jēga no tā BONUS MALUS, ka vienalga cenas aug...

tikko bija krašs radiniekam, kuram iebrauca stāvošā autiņā, apdrošinātājiem jau 1.5 mēn pagājis, vēl velk garumā... tad kad no šoferīšiem iekasēt tad gan dikti nadzīgi, tad kad cilvēkam samaksāt to kas viņam pienākas, tad gan, necik naski vairs nav... manā skatījumā vienas vienīgas blēžu bandas...

232756. viesis 24.aprīlis 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Ko tad jūs gribas??? 40 latus pa gadu maksāt?? :D:D naivie. Mašīnas paliek jaunākas, avārijas līdz ar to dārgāk maksā. Vienam mersim vien cik maksā kāds airbagu pāris, ko kāds idiots ar asconu izsitīs.... Lai tik ceļ, mož loši uz ielām mazāk būs.

232757. viesis 24.aprīlis 2007 10:48
0 0 Atbildēt

dekster, man uz gadu OCTA buutu bijusi ~30Ls :)

232758. viesis 24.aprīlis 2007 10:52
0 0 Atbildēt

tagad būs 60! :D

232760. viesis 24.aprīlis 2007 10:57
0 0 Atbildēt

Vai ir statistika, cik gadījumos līdz šim brīdim apdrošinātāji ir izmaksājuši pašreiz spēkā esošos atbildības limitus.

Neredzu jēgu celt polišu cenu, ja gadījumu skaits ir

232761. viesis 24.aprīlis 2007 10:58
0 0 Atbildēt

Cik maksā viena bāka degvielas?? man ap 40 latiem....man nerodas dīvaini jautājumi par to,ka par polisi jāmaksā 80 lati. :)

232768. viesis 24.aprīlis 2007 11:24
0 0 Atbildēt

Jau tagad ir 80. Bet dažās vietās jua 120 pat bez noteikumiem.

232770. viesis 24.aprīlis 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Pi**dari tie apdrošinātāji! Cik var slaukt???

232771. viesis 24.aprīlis 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Neredzu gan iemeslu sudzeties, Vacijaa piemeram par BMW 325TDS TOURING gadaa par OCTA jamaksaa 975 EUR ... Tas ir par pirmo gadu, jo pateicoties musu fantastiskajai BONUS-MALUS sistemai es ieguvu izzinju no apdrosinataju asociacijas, ka par mani nav neviena ieraksta, neskatoties uz to, ka 4 gadu garumaa esmu apdrosinajis 3 masiinas.

232773. viesis 24.aprīlis 2007 11:41
0 0 Atbildēt

232771. viesis 24.04.2007 11:27

Varu derēt, ka neviena no šīm mašīnām nebija uz tava vārda.

232774. viesis 24.aprīlis 2007 11:41
0 0 Atbildēt

232771. viesis 24.04.2007 11:27

padomā cik Vācijā tāds BMW īpašnieks saņem algu mēnesī un tad spriedelē...cik viņam ir daudz 975 eiras un tev...

232783. viesis 24.aprīlis 2007 11:52
0 0 Atbildēt

Pag, pag iespejamais nodarijuma apjoms nav atkarigs no iedzivotaju algas, kaada starpiba vai cisternaa ar benziinu ieskrien bezdarbnieks ar 1. golfu vai biedrs Kargins ? Vacijaa maksimalais atbildibas apjoms standartpolisei ir 100mio EUR un arii Latvijaa buus tikpat lai kaadas arii buutu algas.

Un tieshi tadel, ka te ir taadas augstas apdrosinasanas maksas cilveki domaa ar ko braukt, jo autini iedalaas peec apdrosinasanas klaseem, kuras nosaka cik biezhi attiecigas masinas avaree un cik lielu skaadi videji nodara, nevis pec motora tilpuma vai peec bmw - nebmw.

Nu jaa un pateicoties vel papildus nodoklim te gandriz neviens nebraukaa ar dzhipiem :)

232786. viesis 24.aprīlis 2007 12:02
0 0 Atbildēt

Masinas bija registretas uz firmas vaarda, bet cik man zinaams firma kaa juridiska persona ar masinu nevar pabraukt ... Vacijaa jaregistree katrs vadiitaajs, kas brauks ar attiecigo masinu un BONUS-MALUS sistema attiecas uz vaditaju nevis uz masinu. Kaut tu buutu aiznemies masinu no teetinja un ieskrejis stabaa B-M soda punktus dabusi tu nevis tavs teevs...

232787. viesis 24.aprīlis 2007 12:10
0 0 Atbildēt

232786. viesis 24.04.2007 12:02

Masinas bija registretas uz firmas vaarda, bet cik man zinaams firma kaa juridiska persona ar masinu nevar pabraukt... Vacijaa jaregistree katrs vadiitaajs, kas brauks ar attiecigo masinu un BONUS-MALUS sistema attiecas uz vaditaju nevis uz masinu. Kaut tu buutu aiznemies masinu no teetinja un ieskrejis stabaa B-M soda punktus dabusi tu nevis tavs teevs...

-----------------------------------------------------

OCTU maksāja firma no savioem līdzekļiem, vai ne? Tad arī BM pienākas firmai, nevis tiem, kas to firmas auto jāja. Pasaki, kā izkontrolēt, kas kur un cik braukā ar firmas auto, ja reizēm uz vienu mašīnu sēž desmit un vairāk braucēji? Katram no viņiem likt iegādāties savu OCTA? Domāju, ka apdrošinātāji būtu sajūsmā par šādu pavērsienu.

232789. viesis 24.aprīlis 2007 12:23
0 0 Atbildēt

To EdMonton :

Neatkarigi no taa kursh maksaa par polisi - vienai polisei var buut piesaistits neierobezhots daudzums vaditaju. Ne jau masiina taisa suudus, bet gan soferis tadel ari logiski, ka punktus dabuu vaditaajs. Plus punktus dabuu tas vadiitajs, kas registrets kaa galvenais a negativos punktus tas kursh ir iekluvis avariijaa ...

Laikam izteicos neprecizi ieprieksh, ja nesaprati.

232792. viesis 24.aprīlis 2007 12:28
0 0 Atbildēt

Varu padalīties ar informāciju. Man pusotru nedēļu atpakaļ pačukstēja ka ir iespējama cenu pacelšanās OCTA polisēm. Man esošā beigsies 25tajā maijā. Nopirku OCTA kura sāks darbu ar 25 maiju. Samaksāju 46,35LVL (uz gadu). Auto Subaru Impreza GT 2000g. Ja ir slinkums meklēt: apdrošinātājs BALVA mob.:29682595.

232793. viesis 24.aprīlis 2007 12:32
0 0 Atbildēt

man vakar pačukstēja, ka zeķes būšot dārgākas.

rimčikā jau beigušās, jāskrien uz maximu.

232794. viesis 24.aprīlis 2007 12:53
0 0 Atbildēt

..... Jā, laikam gan tas tomēr beigsies / atgriezīsies pie tā, ka pa latvijas ceļiem atkal braukās vairums auto ar leišu Nr. ........ nemācās tie Ļoļiki pilnīgi ne no kā - vienreiz jau kko tādu sataisija - tagad vajag atkal....

232803. viesis 24.aprīlis 2007 13:53
0 0 Atbildēt

--------------------------------------------------------------------------------

Marchiks_ [?] 24.04.2007 13:38

Nu tu bļesnul :D

1. Dārga džipa vadītājs sasitīs moskviču, apdrošinātājs izmaksās 50latus un par to džipa vadītājam jānoloka dārgāka OCTA, jo viņam ir kruts auto.

2. Moskvičs izraisīs smagu avāriju, jurā iesaistīts benzīnvedējs un pasažieru autobuss, zaudējumi nērāmi desmitos tūkstošu latu, net moskābeļa īpašniekam taču pienākas vislētākā polise, jo tas taču proletariāta auto, vai ne?

232808. viesis 24.aprīlis 2007 14:39
0 0 Atbildēt

Nu, autiņiem ar tām octām lai ir kā ir - kaut kā jau nomaksās, kaut vai līzingā :D:D:D

Es te drošināju mocim un nedaudz atsēdos - 27 laši uz pusgadu (mocim 12 gadi). Kolēga bija domājis pa ceļam ieskriet Statoilā un paņemt uz gadu - viņam to gribēšanu atsēdināja, 90 Ls (mocis jauns).

Es tā kā prasīju tiem drošinātājiem - kāda, atvainojiet, krāniņa pēc mocim tāda OCTA, man vecam sābam uz gadu bija gandrīz vai lētāk. Tie man murmulē - nu, augsta riska klienti utt. Tad pasakiet man, cik bieži kāds ir redzēts ar moci kādam ļapakā iekrējis?

232809. viesis 24.aprīlis 2007 14:50
0 0 Atbildēt

statjikaa jau parex polises dala - a parexam tie octas cennjiki ljoooti smuki :D

232811. viesis 24.aprīlis 2007 15:14
0 0 Atbildēt

Vajag kolektīvi neapdrošināties! Uzspļaut uz visiem šitiem žuliku kantoriem, lai sapūst! Mļa, es braucu jau 15 gadus, avārijas nav bijušas nevienas, agrāk vispār iztika bez šī suda papīrīša, ja kas notika, džeki vienojās uz vietas!

Atnāca bļaha šitā joba**ā eiropa, nu par visu tik maksā! Par braukšanu ar auto maksā, par stāvēšanu maksā...Drīz par iekāpšanu vēl liks maksāt..Ar sūdainu mietu vajag visus šitos viepļus patriekt! :( :( :E

232812. viesis 24.aprīlis 2007 15:30
0 0 Atbildēt

OCTA i normaala djeela, nekad nevari paredzeet, kad un kaadu fufeli nolaidiisi :D

232813. viesis 24.aprīlis 2007 15:30
0 0 Atbildēt

Aha, vai vislabak nopirkt viltotu polisi, vispar butu za*"$§ ta tik mees butu realie pacani un pie avarijas varetu skaidroties kaa agrinajos 90tos. Visiem butu labi, it ipasi realajiem pacaniem bez poliseem, tik laicigi jasagatavo dzivokla atslegas, ak vai dzivoklis tak krediitaa, nu tad atliek tik ziepeet di***

Vai tiesam vel kads ir aizkeries veliinaa socialisma - agrinaa kapitalisma domashanas kategorijaas ?

232815. viesis 24.aprīlis 2007 15:37
0 0 Atbildēt

Kamikadze [?] 24.04.2007 15:30

priekš tam eksistē BRĪVPRĀTĪGĀ apdrošināšana! ja esi bailīgs un zaķpastala, tad apdrošinies, kapēc tas ir jāuzspiež visiem???

232816. viesis 24.aprīlis 2007 15:38
0 0 Atbildēt

232811. viesis 24.04.2007 15:14

A tu paskaties plašāk, cienītais! Širše, kā saka. Vot iep1rdīs tev sānos kāds ubags, kuram nekā nav - ko darīsi? Vienosies ar viņu uz vietas? A viņam nekā nav! Nekā! Tiesāsies? Davai, tiesājies. Pēc gadiem desmit viņš tev to skādi būs pamazām atmaksājis. Varbūt. Ja nenosprāgs.

Tas tā, ainiņa, ja nebūtu tādas OCTAs.

A šodien tu paņemtu tā ubaga datus un pie apdrošinātājiem cip-carap, pat tad, ja viņš būs braucis bez OCTAs. Tu savu piķi saņemsi. No apdrošinātāja.

A ja ir tik spiedīgi, ka apdrošināšanu nevar samaksāt - tad pešočkom, i veselība uzlabosies, i sastrēgumi mazāki būs.:)

232817. viesis 24.aprīlis 2007 15:49
0 0 Atbildēt

EdMonton [?] 24.04.2007 15:38

Gudri jau tu runā, bet taisnības tev nav.

1)Ubagi ar auto nebraukā.

2)agrāk mierīgi iztikam bez tādas strahovkas.

3)kA jau iepriekš minēju, eksistē arī brīvprātīgā apdrošināšana.

4) es pats varu izlemt, cik bīstams ar savu braukšanu esmu apkārtējiem!

ps.nevajag būt kā auniem un iet visu idiotu kantoru pavadībā. Pieņems likumu, ka visiem obligāti jālec daugavā, tu arī leksi??

232820. viesis 24.aprīlis 2007 15:57
0 0 Atbildēt

Es gudri nerunātu, ja diendienā nesaskartos gan ar ubagiem, kuri, neticēsi, bet braukā gan, un uz ceļiem taisa ziepes, gan ar aksakaliem, kas divdesmit gadus braukuši bez avārijām, bet divdesmit pirmajā nogāž tādus podus, ka prieks skatīties. Un visi kā viens ir laimīgi, ka nav jāver vaļā savs maks, jo servisu tāmes tagad nāk vienkārši pasakainas;)

232821. viesis 24.aprīlis 2007 15:57
0 0 Atbildēt

ja nu kas, es 1 nedeelju bez OCTAs nobraukaaju :D ij nekaada vaina :) tiesa gan neapzinaati, nepiefikseeju, ka terminjsh beidzies - a ja nebuutu saacies bazars par auto teemu, ij veel shodien braukaatu bez OCTAs :D

232822. viesis 24.aprīlis 2007 16:01
0 0 Atbildēt

taa teeze par pasha biistamiibas izveerteeshanu ir vienkaarshi unikaala:D:D:D

232823. viesis 24.aprīlis 2007 16:05
0 0 Atbildēt

dīvaini, ka te dažiem liekas, ka var iztikt bez OCTA.

man nedeļu atpakaļ viens kekss ar invalīdu zīmīti logā un riktīgi vecu dzelzi ieskrēja ahterī manam mega rulzam.

un kā jūs domājas, ko es darīju? :)

es biju mierīgs!!! jo zināju, ka viņam gan jau ka ir polise! un arī mans pirmais jautājums caur saules brillēm bija: yo, polise i?

Un cik priecīgs bija kekss, ka viņam ir polise, to pat nevar aprakstīt! :)

232831. viesis 24.aprīlis 2007 17:04
0 0 Atbildēt

Būtu labāk priecājušies, ka OCTA pie mums vēl ir tik lētas (atšķirībā no daudz kā cita). Zinātāji varētu pamest infu, cik tādā Īrijā vai GB izmaksātu visi nodokļi un apdrošināšanas ja ~25gadus vecs zeperis gribētu braukt ar ~10 gadus vecu 250+zs jaudīgu limo (Piem. BMW 740i).

Nez ko tie OCTA bļāvēji darīs, kad gadīsies (a kam negadās?) kaut viegli ieskrambāt jaunu garantijas vāgenu (Pietiek ar vienkāršu Škodu, Mazdu, Nissan). Tur tāme uzreiz ir tuvu pie Ls1000. Vismaz pirms 4 gadiem, kad manā Mazda6 viegli iebrauca viena dāmīte, tā bija.

232838. viesis 24.aprīlis 2007 18:03
0 0 Atbildēt

besī jau ārā šitie škidrie meli par OCTA utttttt.

huļiš visas apdirsinātāju kampaškas mētājās ar atlaidēm un gaudo, ka peļņas nava....

232839. viesis 24.aprīlis 2007 18:09
0 0 Atbildēt

Jau ir dārgi!

Šodien par Citroen Jumper samaksāju octu uz gadu 280 Ls!

232842. viesis 24.aprīlis 2007 18:20
0 0 Atbildēt

e-nazis, kur ta droshinaajies?!!?

232847. viesis 24.aprīlis 2007 18:31
0 0 Atbildēt

Oppā, tā kā drīz beigsies OCTA, paklikšķināju, salīdzināju cik maksā OCTA vienā no šajos komentāros minētajā AAS!:O 2.5 x lētāk kā dārgākajā citas AAS piedāvājumā! Vilinoši, tomēr zinot, cik šī viena AAS naska uz regresa prasībām (lasi - jebkuru CSNegadījumu tulkojam kā apzinātu CSNoteikumu pārkāpumu=klients 3.pusei maksā vienmēr, neskatoties, ka cerēja, ka tiks sveikā ar OCTA iepirkumu!!!), es tomēr nopirku dārgāku polisīti! Bet cenas tiešām ir cēlušās jau tagad.

232853. viesis 24.aprīlis 2007 20:44
0 0 Atbildēt

kaa juus nesapratotat, ka tas ir vienalga kur saveejaa octa pirkta?jo ar sho kompaniju darishana nebus-darishana bus ar vainiigaa apdroshinatajiem!

232859. viesis 24.aprīlis 2007 22:00
0 0 Atbildēt

Bet ja Tu, Tunos būsi bijis pie vainas?

232860. viesis 24.aprīlis 2007 22:05
0 0 Atbildēt

nu tad pie manejiem apdroshinatajiem--bet teikums-nopirku dargaku octa -nav vietaa--tam nav jeegas :)

232861. viesis 24.aprīlis 2007 22:29
0 0 Atbildēt

Tunos - saproti atšķirību, ko Yukkis saka: iepirksi OCTA par lētām naudiņām, iespraudīsi kādm pēcpusē. Domā - man ta kas, lai apdrošinātāji maksā, tā ir tā bremzes problēma ar viņiem čakarēties, ja? A vot nekā - apdrošinātājs arī samaksās, bet tev pēc tam piestādīs rēķinu. Varēsi gan svešu autiņu saremontēt, gan ar savu polisi atslaucīties.

Vispār jautājums - ja uztaisa krašu, kurā pats esi vainīgs, vai OCTA jādrošina par jaunu vai der tā pati līdz beigām?

232862. viesis 24.aprīlis 2007 22:43
0 0 Atbildēt

tunos, ja nezini, vismaz neraksti, izklausies pēc auna kurš par kosmosa kuģā dzenskrūvi runā.

232864. viesis 24.aprīlis 2007 22:59
0 0 Atbildēt

Isti igaunju valodu nerubiju, bet nu pareekinot man sanaaca ka Igaunijaa OCTA polise manai masiinai maksaatu tuvu ap 300 Ls :O

www.lkf.elion.ee/pls/xlk/sysad..._pkt.show_form

232867. viesis 24.aprīlis 2007 23:54
0 0 Atbildēt

jaa jaa kas juus pashi nerubijjiet???

pasaki kada starpiba es ifaa vai balta droshinos?a???

un ja kaads ir vainiigs krashaa -tad vinjam nepiestada rekjinu--viss tiek segts no octa polisem cietushajam!!!!!

nu ko-nav ko teikt?

232875. viesis 25.aprīlis 2007 6:35
0 0 Atbildēt

--> tunos

Nevelos Jus apbedinat bet "Regresa Prasība" tā nav beibe no blakusmājas un nav arī jaunākā durj vai popgrupa, bet gan ļoti jauks un patīkams veids kā apdrošinātājam atgūt naudu, kuru viņš ir izmaksājis ceļu satiksmes negadījumā, kuru ir izraisījis tāds agresīvs un ne pārāk izglītots bērns kā Jūs.

Neliels izvilkums, skat pilnibaa : www.likumi.lv/doc.php?id=87547&mode=DOC

41.

(1) Apdrošinātājs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību pret:

1) ceļu satiksmes negadījumu izraisījušā transportlīdzekļa vadītāju, ja tas:

a) vadījis transportlīdzekli, būdams alkoholisko dzērienu, narkotisko, psihotoksisko, psihotropo vai citu apreibinošu vielu iespaidā,

b) vadījis transportlīdzekli bez tiesībām vadīt attiecīgās kategorijas transportlīdzekli,

c) pēc ceļu satiksmes negadījuma, neievērojot šajā likumā vai citos normatīvajos aktos noteiktās prasības, atstājis notikuma vietu vai izvairījies no noteiktā kārtībā izdarāmās pārbaudes alkoholisko dzērienu, narkotisko, psihotoksisko, psihotropo vai citu apreibinošu vielu iespaida konstatēšanai, vai šīs vielas lietojis pēc ceļu satiksmes negadījuma līdz attiecīgajai pārbaudei,

d) apzināti nav ievērojis šajā likumā noteikto apdrošināšanas gadījuma pieteikšanas kārtību;

232905. viesis 25.aprīlis 2007 12:39
0 0 Atbildēt

tunos, pirms palaist muti, varēji ieklausītiescitu pieredzē, pirms pašam tāda nav iestājusies! palieto google, palsi, kas ir regresa prasība, pēdējais viesis jau ieskicēja gadījumus, manā gadījumā AAS vērsās pie paziņas ar regresu, jo "esot rupji pārkāpis CSN" (nepalaida pa galveno ceļu braucošo=Ls 300, lai gan bija OCTA!)

232914. viesis 25.aprīlis 2007 13:08
0 0 Atbildēt

cita lieta ir narkotikas, aizbedzis alkohols utt...

bet vienkarshi ja vainigs--kaa var regresu piespriest

232920. viesis 25.aprīlis 2007 13:38
0 0 Atbildēt

Tā arī piespriež - lētākas polises kaut kā ir jāsedz. Tādēļ arī čakarē gan vainīgo, gan cietušo.

Nav dzirdēt, bet pilnīgi ticu, ka apdrošinātāji var aiziet līdz tādam bezpreģelam, ka pateiks - spriežot pēc cietušā automašīnai nodarītajiem bojājumiem tu esi pārsniedzis ātrumu par 50 kmh, kaut arī reāli crash noticis no Mūkusalas uzbraucot uz Akmens tilta un uzsitot priekšējam pa dupsi.

Un viss, iepūt viņiem un pierādi, ka neesi ēzelis - turpmāko dzīvi vazāsies pa tiesām.

Variants A: tiesa uzreiz piespriedīs maksāt - vari pārsūdzēt un turpināt cīņu.

Variants B: nesagaidot tiesu pie tevis ieradīsies parādu piedzinēji un savāks, ko varēs. Pēc tam meklē viņus rokā un centies atdabūt. Rēķinies, ka savāks x3 no skādes

Variants C: OK, pieņemot, ka apdrošinātāji cenšas visu darīt pēc likuma, turpmāko dzīvi vilksies ik pēc pusgada uz tiesu, lai piedzīvotu to, ka nav ieradies apdrošinātāju pārstāvis vai jurists, aizmirsts kāds svarīgs papīrs vai kādam papīram beidzies derīguma termiņš. Tā tas vilksies tik ilgi, kamēr vienu reizi pats tīši vai attaisnoti neieradīsies, uz ko momentā tiesai radīsies iekāriens vienreiz to visu izbeigt un pēc nez kāda likuma panta lietu izskatīs bez tevis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 1

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 24

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti