Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai Rīgā vajadzētu aizliegt iebraukt automobiļiem ar radžotām riepām (radzēm)?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Rīgas centrā varētu aizliegt riepas ar radzēm, jo bojā asfalta segumu, izraujot ārā tā gabaliņus. Tajā pašā laikā ceļi tieši Rīgā tiek uzturēti tā, ka reti veidojas uz ielām ledus kārta. Pagalmos gan ir ledus. Bremzēšana ziemā uz asfalta seguma bez radzēm ir efektīvāka nekā ar riepām ar radzēm. Te gan jāsaka, ka būtu interesanti, cik daudz mūsdienās vispār izmanto radzes; man liekas, ka tik maz, ka nav jēgas to ierobežot.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kad intensīvi praktiski katru nedēlas nogali vilku uz Madonas rajonu - braukāju ar radzēm. Tagad kad turp dodos vidēji  reizi mēnesī - jau apmēram 15 gadu radzes nelietoju.

P.S. ar  radzēm uz plika asfalta nekad nav patikusi braukšana ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 1 Atbildēt

Kur Rīgas centrā ir tas izcilais asfalta segums, kura bojāšana ir tiks svarīga, lai tur aizliegtu iebraukt kādam lauciniekam, kam radzes ir padarītas obligātas? Jā, protams, ir stulbeņi, kas ar radzēm braukā tikai Rīgu, bet tas nenozīmē, ka ar stulbeņiem atkal ir jācīnās sagādājot problēmas pārējiem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 3 Atbildēt

Stulbeņi sabojā betona bruģi pagalmā grozot stūri uz vietas ar redzēm. Tā kā jā, radzes būtu jāaizliedz, pilnīgi nevajadzīgas kopš prasības par ziemas riepām ar "kalniņu". Radzes arī nepalīdzēs uz tīra ledus, ja nebrauks ar atbilstošu ātrumu, lido grāvjos ar visām radzēm.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Tev ir pilnīgas tiesības uz savā lepnā privātā bruģa nelaist pāķus ar radžotām riepām. Bet savu augstprātību turpat vari arī atstāt - jo acīmredzot tev nav ne mazākās nojausmas par ceļa apstākļiem laukos un tur dzīvojošo cilvēku iespējām iegādāties  dārgās skandināvu tipa riepas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Dārgas 😂

Parādi man lētas. Un auto nav pirmās nepieciešamības prece, nevari atļauties tad ej kājām.

Divkosi vai tik tu tas nebiji, ka piesauci kāpēc laukos kaut kam būtu jābūt lētāk nevis visur vienādi. Tagad stāsti kaut ko par cilvēku iespējām.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu nezinu gan vai 'šips' riepā ir tas galvenais vaininieks, kurš asfaltā izrauj tos gabalus. (ta jau kapēc vasarā visur jaunajos posmos kaislīgi ber šķembas? Ta jau šī darbība  arī skaitāma, kā bedru vaininiece...)

Te jau drīzak jautājums par ieklato asfaltbetonu kārtu kvalitāti, to var noteikt tikai ar sertificetās ultraskaņas mēriecēm, bet Latvijā mums tādu tehnisko obligāciju/noteikumu NAV, pārbaudes pie ceļu nodošanas ekspluatācijā arī NAV, vai pēc mērijumiem atbilst x noteiktajai kvalitātei.

 Galvenais lai izskatās smuki un gludi tad objektam saliek  parakstus un tas tiek pieņemts un palaists tautā.

Ceļinieki protams ka to asfalta masu veido un klāj tā lai viņam, kā uzņēmumam tas izmaksātu pēc iespējas lētāk, un izturētu garantijas periodu 2 vai 3 gadus, lai tomēr sanāktu apgūt kādu starpību no tāmes.

Beigās tas asfalts ir ja ta var teikt porains, neizturīgs un nav ilgmūžīgs, kur domāju, ka 20..30..40t SMAGAJIEM atliek dienu pabraukt pāri konkrētai vietai kur kāda mazākā plaisa virskartā parādījusies, kopā ar mitrumu uz ceļa 'hidrotrieciens' un ceļam ir alles kur pēc dienas jau ir bedre.

Tad vēl nesāksim par mazohismu, kur tikko jauni uzklatam posmam, kāds pēkšņi kaut ko griež ārā, jo redz vajagot(nevarēja ieplānot savus darbus, pirms jaunā klājuma)

 Ielāpam vienīgais noteikums ir ka jabūt asfaltbetona segumam atpakaļ... Nu un ta arī it kā pašvaldībā jauns ceļa posms kas pirms gada vai diviem sataisīts, bet sagraizīts ņigu ņagu, pa kuru beigās jākratās kā pa kartupeļlauku jo katrs ielaps ir īpaši sūdīgākajā kvalitātē uzlikts tikai lai būtu, kuram vairs dabiski nav tāda slodzes noturība un katrs ir iesēdies...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Par radzēm, jebkurai riepai ir savi plusi un mīnusi.

Nedzīvoju Rīgas centrā, bet darbs ik dienu ir Rīgā + tiek braukts arī uz grants seguma un visur kur gribās.

 Tāpēc personīgi uz mana autiņa ir šipotas riepas jo tomēr pasmags 1.8T pašmasā pilnpiedziņas džipveidīgais, kur sastopoties ar ledu vajag visu iespējamos rīkus īsam un drošam apstāšanās ceļam.

 JĀ pa sausu asfaltu veicot asakus manevrus var just, ka kaut kas tur grib paslīdēt, bet šajos brīžos auto elektronika iejaucas un visu piekoriģē, galā ja jāsalīdzina ar šipiem uz asfalta nu galīgi neesi kā pīle uz ledus- situācija ja uz tīra gluda ledus esi bez šipiem.(piemēram 'grants' ceļos, ziemā) 😉

 Sievai 1.3T pašmasas autiņam uzliku labas Pirellī skandināvu tipa riepas. Jo šis autiņš kalpo kā sekundarais un viņai primāri nepieciešams pilsētas darīšanām nevis kur acis rāda tur brauc....

Kā arī labu brendu šipojumi galīgi vairs nav tādi kādi bija pirms 15..20gadiem, tehnoloģijas gan riepā, gan šipā gan pašā auto ir mainījusās par tikpat gadiem. 😉 Bet tie kas izbaudījuši to gadu šipinieces- prātā stagnācija palikusi, kā periodos bez sniega konkrēti 'slidinajās' pa asfaltu.

Ā un uz savējā neteiksu ka iekšā šipu riepas ir baigi skaļākas par skandināvu, kādas autiņam bija virsū to nopērkot. Skaļuma līmenis +/- taspats, jeb vasarene toč uz pusi klusāka. 😂

 Velviens mīnuss protams, ka ziemā uz centrāleiropu neaizbraukt, bet nu nav tuvākajā laika plānots ar savu auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Katram sava izvēle, tikai žēl, ka argumenti bēdīgi. Tā džipveidīgā pašmasa nekādi nav arguments. Man džipveidīgajam apzināti ir centrāleiropas ziemas riepas bez radzēm, jo tāpat, kā lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju, ziema nozīmē vien slapju asfaltu lielākajā daļā nobraukuma un no atlikušā vēl lielu daļu sastāda sniegs putra. Attiecīgi tikai pavisam nedaudzos brīžos, kad ir tīrs ledus (vai piebraukta gruntene) radzes iegūst priekšrocību. Vai dēļ tā ir vērts ziedot saķeri pārējā laikā? Un ne tikai uz centrāleiropu neaizbraukt, bet arī uz Depo iekštelpām ;)

Bet lauciniekam, kam tie slideni ceļi ir piespiedu ikdiena un rocība neļauj brīvi nopirkt labas skandināvu sastāva riepas, radzes ir vienīgais saprātīgais risinājums, dēļ kura aizliegt iebraukšanu Rīgā būtu cūciski un nekaunīgi.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Ikdienas braucienos neesmu sajutis sūdīgāku saķeri ar šipiem.

 Uz sausa asflata saķere tāda pati kāda bija iepriekš kad bija virsū kkādi Triangle skandināvu tips ar vēl 5.5mm atlikumu.

 Pārsēžoties uz esošajām radžu riepām šķirbu nesajūtu, tieši otrādi, sajutu cik tie trianguļi uznākot sniegam/ledum bija nereāli sūdīgi, vietējā mazajā apļveida krustā ja ātrāk pa 45 centos izbraukt auto priekšu nesa ārā un elektronika cīnijās - steigšus nominīju uz iepriekš sagādatajām šipeniecēm. Falken F Ice-1 un kā diena pret nakti! Tajā pat aplī tādos pašos ziemas apstākļos, varu droši 'asāk' izņemt uz 60 un elektronika pat vēl nesāk savu darbu.

Manuprāt cilvēki šajā segmentā domājot par saķeri uzreiz domā kaut kādu trases režīma, gāzi grīdā scenāriju, šādos scenārijos, protams tad šipu metāls kas ir kontaktā ar asfaltu slīdēs izteiksmīgi vairak kur uz kādu trases apli zaudēsi sekundes, BET TAS IR TĀLU no ikdienas brauciena realitātes. 

 Labas šipotas pret skandināvu uz sausa asfalta normālā ikdienas braukšanas scenārijā būs vienādas un neatsķirsies. Runāju par labo galu nevis letākos finšingling ko var atrast...

 Lielāks mainīgais būs reakcijas laiks, bremžu sistēmas efektivitāte u.c. faktori.

Ikdienas auto nav jāpiecūko ar būvmaterialiem, ka būtu depo iebrauktuve jāpiesauc, ja vajag paņem busu un brauc iekšā, tas tāpat būs sakarīgāk, bet deļ tā viena vai diviem betona maisiem uzreiz nav iekšā fanatiski jābrauc! 😉

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"Uz sausa asflata saķere tāda pati kāda bija iepriekš kad bija virsū kkādi Triangle skandināvu tips" un "Runāju par labo galu nevis letākos finšingling ko var atrast" - nez kā lai vispār šādus murgus komentē?

Pirmkārt - jau minēju - man ir apzināti uzlikas CENTRĀLEIROPAS, nevis skandināvu riepas, jo mīkstais sastāvs uz sausa asfalta patiešām nav diezko stabils - tas aŗi ir vienīgais, ko esi pareizi konstatējis. Visā pārējā tieši tāpat kaut ko murgo - tevis pieminētās Falken riepas maksā pusi no labā gala skandināvu tipa riepām - tieši par to jau runāju - ka NEVAR aizliegt radzes cilvēkiem, kam nav naudas atvēzēties skandināvu riepām. Un tieši tāpat murgo par depo un cilvēkiem, kam "Ikdienas auto" nav sēdēšanai sēdēšanai korķos, pa ceļam uz biroju sēžot telefona, bet tieši tai - saimnieciskajai vajadzībai.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Iepriekšejam autiņam bija man Dunlop winter sport 5, tolaik jebkuros riepu testos pļāva augstākos apbalvojumus.

 Viss jau jauki, riepa klusa, labi arī pa šķīdoni izbrauc vai piesnigušās piemājas ielas, nelikās, ka riepa būtu sūdīga...

 Līdz brīdim, ka otrajā braukšanas sezonā bija vēls vakars, gara maiņa... Un sastapos ar melno ledu kur nebija kur sprukt, nospied bremzi un pirmajā sekundē pedālis ciets kā akmens.... Pilsētas ātrums un nepietiekama vieta lai izspruktu, bez auto sadauzīšanas!

 Beigās, kapots uzlocīts, lampa izsista, priekša drusk aizgājusi utml(ateramies, ka auto priekša taisīta lai tā maksimali uzsūktu trieciena spēku un salocītos)...

 Par cik drusk sanāca iemest slīpi, tad radiators vesals, airbagi neizšāva jo ātrums pietiekami mazs... Pats nākamajā dienā ar sadauzīto priekšu mierīgi aizbraucu uz servi...

 Autiņš tika kvalitatīvi saremontēs, bet remonts man kopumā izmaksaja 1800Eur. Tolaik auto vērtība bija ap 6000€ eur.... Tā kā sāpīgi vnk norakstīt autiņu un arī sāpīgi remontēt... Kārtīgi saremontēts un vēl nobraucu 1.5gadus bez problēmām un tad nāca esošais auto....

 Jautājums vai pat ar skandināvu riepam būtu paglābies? Moš tik bampers un lampa būtu cupā... Bet ar šipiem jau noteikti! Tiesi tapēc es tagad esmu par šipiem.

Ja godīgi, tad pirms šī notikuma es arī nesapratu šipa nozīmi ja pa lielam dzīvojies pa pilsētu(laukos, ta skaidrs), bet laikam kamēr pats neesi apdedzinājies, tikmēr arī to isti nesaprot. 

Falken ir resepktabls un labs japāņu riepu brends.. Jā pie mums mazāk pazītams.

 Konkrētais modelis vienā maisā liekams ar hakka 9 nokianiem, tik ir ču klusāki jo ir mazāk fizisko šipu tapēc protams uz tīrā ledus arī ču sliktākas ja salīdzina 1pret1... 

 Un nemaz nekādi letuči nebija un nav, R18 izmērā pirms 2 gadi pirku pa 92€/gab(standarta cena bija 98€/gab, bet sūtiju vēl pirms aktīvās ziemas sezonas, bija 5ned piegāde jagaida, jeb tad kad riepiniekiem ziemas krava pienāks, ta arī būs manejās... tāpēc sarunaju labāku cenu), šobrīd skatos 160€/gab.... 😉 tikmēr šipotie haka 9 nokiani tajā pasā izmērā 180€/gab, galīgi cena nav uz pusi mazāka! Neizdomā pasaciņas!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pats neizdomā pasaciņas. "šipotie haka 9 nokiani" Lai argumentētu, ka radžotās riepas nav lētākas... tu salīdzini ar radžotām riepām Paskaties, cik maksā bezradžu Hakka tajā pat izmērā. Un zinu, kas ir Falken - sūdīgākās reiepas, kādas jebkad esmu lietojis - 1x noticēju tai pasaciņai par "resepktabls un labs japāņu riepu brends".

"vēls vakars, gara maiņa... Un sastapos ar melno ledu kur nebija kur sprukt" - varbūt vajag tomēr ievērot CSN un nesēsties pie stūres tādā mērā nogurušam, ka jānokļūst avārijā, nespējot novērtēt ceļa apstākļus? Nevis riepas vainot un izdomāt, ka radzes glābs. Ko darīsi, kad ar tām savām radzēm pārguris "sastapsies" ar slapju bruģi?

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

www.riepugaraza.lv/riepas/ziemas-riepas/nokian/hakkapeliitta-r5-suv-22560r18-176815

NU KAS TE LĒTĀKS? 

😀 Pa slapju bruģi braucu ik dienu, galīgi nav problēmu arī ziemas rītos, kad ir saputināts sniedziņš vairak par 5cm vai ir apledojis!

 ĀAV braucu mierīgi uz 80-90 nekāda vaina! Tikmēr visi šie ķīnas tupeļnieki un pārējie pārgudrie, partop par mīzeļiem, velkas uz 50..60..70 jo pabraukt nevarot un tad LVC un pārejie vainīgi ka nav viss biezā slānī nokaisīts, notīrīts līdz asfaltam katrs metrs....

 Jūrmalas soseja 3 joslas bet šādos ziemas rītos jābarās jo visi mīzelē... BESĪ!

Labi.. Te skaidrs, esi ieņēmis galvā savu vienīgo pareizo ideālo pozīciju, kuru pārgudri te bārsti un nekas te vairāk nenotiek.

 Jebšu, valsts slikta jo ik uz stūra kāš nodokļus, parējie tautieši ir totālākie ambāļi, kuri nemāk ne strādat ne dzīvot, bet es... 'ES' esmu tas perfektais ideālais! HA!

Visu gaišu! 👍

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pilnīgs stulbenis. Apstrīdi pats sevi un tad vēl kaut ko pašizdomātu par to, ko esmu teicis. Pašu galveno, ka SAVU pozīciju es vispār neizstāvu, bet tieši pretēji - aizstāvu tos, kam daži te vēlas radzes aizliegt, vispār neesi pamanījis.

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Asfalta dilšana no radzēm ir raksturīga vietās, kur tās riepas tiek lietotas masveidīgi. Esmu dzirdējis, ka noslogotos ceļu posmos Zviedrijā laika gaitā veidojas tādas kā rises, vien tas no radzēm. Neuzskatu, ka mums par to vispār būt jāsatraucās, lai katrs pērk riepas pēc saviem ieskatiem un atbilstoši paradumiem.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
7 1 Atbildēt

Rīgas ielas izskatās tādas,ka nevis ar radzēm braukts, bet ar kāpurķēdēm, radžu aizliegšana tur vairs neko neglābs

wons Reģ.: 26.07.2017
1 1 Atbildēt

Manuprāt riepas ar radzēm var lietot autosportā.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Šis taču ir kārtējais lieliskais demagoģijas piemērs.Suudīgi jums ceļi- tak reku, ķeriet Zagli (radžoto riepu lietotājus) !

Jau (arī!) senākos laikos bija oriģinālā radžojuma radžu riepas, kuras pa assfaltu brauca lieliski un neko īpaši neslīdēja.Gislaved NordFrost(1)- visu laiku overalllabākā ziemas riepa.Kuru nākamie "uzlabojumi" pārvērta līdz suudam.Kur tagad gislaveds? Pareizi- tie ražo visādas 3šās škiras ķīniešveida kalošas, jo redziet Kontinentālam uznāca Skaudība.

Pēc tam, kad 00tajos rūpnieki sāka piegudrot visādas kantainas un šķautnainas radzes,kāreiz arī sāka izpausties visādi tie negaidītie asfalta brīnumi.Pirms tam "brīnumi"bija, kad vietējie rīgas sharlatāāni uz vietas "šipojot" mauca iekšā nepiemērota garuma radzes un/vai pašas lētākās no pieejamajām.Tie radžu veidi jau tolaik bija bezmaz desmitiem, bet LV lohi saņēma pašas prastākās,par pussantīmu/gabalā.Kuras gan lieki grabēja, gan vienkārši pēc mēneša puse izkrita ārā.Vienkārši retais (lohlietotājs) zināja, kā izskatās normāla radze un cik garai tai jābūt (plus vēl ja ņemot vērā, ka ne visu ražotāju riepām ir vienāds tas sākotnējais protektora dziļums).

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 1 Atbildēt

Nevajadzētu aizliegt. Jo ceļus daudz vairāk bojā smagais transports, un problēmas ir bedres, nevis "nofrēzēts asfalts.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
0 0 Atbildēt

Ar radzēm lieliska braukšana - goodyear ultra grip mans favorīts

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 2 Atbildēt

pie mūsu ceļu kvalitātes uz uzturēšanas, radzes būtu jāpasludina par obligātām)))

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Un jo īpaši obligātas tās būtu "Vadītājiem" ar stāžu kaut/kādu (nekādu).Plus vēl ziemā "atļautos" 4mm priekš viņiem pacelt (nolaist?) vismaz uz 6,50mm.

Un vispār visā Europā atļaut lietot tikai europāizgatavotus un oficiāli sertificētus tos visus gumijniek suudus.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Pāķi ar visām radzēm guļ grāvjos. Viss ko tās radzes maina ir padara smagākus negadījuma apstākļus. Pa sniega vai dubļu putru tās neko nedod. Nav riepas ar radzēm nekāda panaceja.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Atkarībā kādam nolūkam tās tiek lietotas.Ja tu tādam "virsvidējam" Vadītājam iedosi radžotu riepu, viņš gandrīz vai garantēti mēģinās izmantot visas iespējamās priekšrocības.Tai skaitā, pat izpētīt visu nekad iepriekš neizpētīto. 

Radzes ir reāla "panaceja" TAD, kad tas Lohs ar tām brauc normālā apdomīgā režīmā,it kā to tur nebūtu.Nevis pie katras mazākās izdevības par katru cenu tīšām cenšas ielīst visādos suudos.

Un pilnīgs fufelis ir runāt par kaut kādu tur "konkurenci" ar neradžotajām reāli slidenos ziemas apstākļos.Runa ir tikai par atsevišku (Loh)Vadītāju bezdgalīgo plātīšanos ar savu to individuāli ekstremanoālo "mācēšanu/pabraukt",ar jebko un pa jebkurieni.Godīga saruna ir maz iespējama,jo tie daudzmaz godīgie runātāji ir retums gan dzīvē, gan i-netā.

wons Reģ.: 26.07.2017
1 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Tev ir pilnīgas tiesības uz savā lepnā privātā bruģa nelaist pāķus ar radžotām riepām. Bet savu augstprātību turpat vari arī atstāt - jo acīmredzot tev nav ne mazākās nojausmas par ceļa apstākļiem laukos un tur dzīvojošo cilvēku iespējām iegādāties  dārgās skandināvu tipa riepas.

Laukos, lai brauc ar traktoriem, bet ja nopietni PSRS laikos arī bija lauki un cilvēki brauca ar vasaras riepām visu cauru gadu. Nekas nenotiks, ja laikos pabrauks mazliet lenāk.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Jā, PSRS laikos neizdomāja, ka Rīgas kundziņu bruģis ir pārak lepns pāķu radzēm, ar kurām, starp citu brauca, un ne jau vasaras riepās sadzītām. Nekas nenotiks, ja laucinieks ar riepām, kas piemērotas viņa ikdienas vajadzībai, atbrauks uz Rīgu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

OCTAS un KASKO arī nebija tā kā bija jādomā gan par sevi, gan citiem.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Un iespējas tikt pie auto vidēji bija mazākas, tāpēc t.s. Manevri bija vairāk pārdomāti, kopumā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Cilvēki ar tiem vaz-iem brauca visu gadu ar vasaras ripām,jajā.Bet, ja tā godīgi, tās tolaik nebija tik dikti "vasarenes" kā šodien.Drīzāk ka vissezonas,no truli dabiskas kalošu gumijas, bet ar trulu vasaras tipa portektoru.Turklāt 155/165 vai max 175 platumā- ko vajadzības gadījumā uz sniega šļuras nu nevar salīdzīnāt ar šodienas 225(vai pat atsevišķiem lohiem piemērojamo 255/315).Atšķirība ir reāli diena pret nakti.

Klassiskais žigulis- tas tomēr pēc vadāmības bija teju vai katram loham saprotams.Un ar to reti kurš tajā "ziēmā" pa taisnvirziena slidenu ceļu mauca tādā po/ujā,kā dažs labs nedaudz vēlāk ar audi cigāru.Principā vēl bīstamāku suudu, jo ne katrs tas lohs zināja, ko un kad no tā varēs "sagaidīt". Visa šī te gadiem ilgā driššāna ir galvenokārt tāda kādu "savējo" individuālo brauktspēju cildināšana. Visiciti iralohi, esviens visumāku.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Reāli krīt uz nerviem šī katru rudeni izlasāmā demagoģija: "PSRS laikos visu gadu brauca ar vasaras riepām". Tas ir pilnīgs fufelis, jo PSRS laikos NEBIJA NEKĀDU VASARAS RIEPU! Tas viens. Otrs: arī PSRS laikos ziemā žiki un moskviči lidoja grāvjos tikai tā, bez tam tie auto īpašnieki, kas nejutās īsti droši par savām, spējām ziemā nebrauca vispār.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti