Ārgalis: Dienvidu tilts nebija jābūvē 42

 
20.februāris 2008 13:12

Dienvidu tilta būvniecība bija jāaptur jau 2005. gadā, kad šim projektam bija iztērēti tikai divi miljoni latu, tomēr toreizējam Rīgas mēram Aivaram Aksenokam tam pietrūka drosmes, 20.februārī Latvijas Radio sacīja Rīgas vicemērs Andris Ārgalis.

Viņš uzsvēra, ka Dienvidu tilts kopā ar Hanzas tiltu ir tikai 3.–4.vietā Daugavas šķērsojumu prioritāšu sarakstā. Tāpēc Tautas partija vienmēr kā prioritāru ir atbalstījusi Ziemeļu šķērsojuma būvi, kas risinātu kravas autotransporta problēmas.

Ja 2005. gadā Rīgas mērs būtu Ārgalis, viņš Dienvidu tilta būvniecību apturētu, bet «Aksenoks ir Aksenoks».


«Dienvidu tilts ir absolūti nepareizi izvēlēts kā pirmais,» apgalvoja Rīgas vicemērs, norādot, ka tilts atrisinās tikai vienu problēmu — kā Purvciema iedzīvotājiem aizbraukt pie Ziepniekkalna iedzīvotājiem.

Savukārt nepieciešamība izbūvēt Ziemeļu koridoru ir zinātniski pamatota un bijušā Rīgas mēra un premjera Andra Bērziņa (LPP/LC) vadībā jau 2001. gadā izstrādāti dokumenti, kas ļautu sākt darbu pie šā projekta.
 
Visi komentāri
 
252115. viesis 20.februāris 2008 13:17
0 0 Atbildēt

uj pļā - megamalači :D:D:D

tagad (tas ir pēc kaujas) vajag atrast vainīgo (pavicināt dūres)

p.n.

saderam, ka vainīgajam pēc tam nekas nebūs :D varbūt pat kompensāciju no mūsu (valsts) kabatas samaksās

p.p.n.

interesanti kāpēc tilta vantis ir oranžas, ja jau tautas partija ne nepričom :D:D:D:D

252117. viesis 20.februāris 2008 13:22
0 0 Atbildēt

:D Tomēr dīvaini, ka TP kritizē; parasti jau JL nekas nav labi.

Tas, ka tilta būve bija jāaptur vēl pirms sākšanas, bija saprotams daudziem. Acīmredzot tagad kāds ir "uzmests"...

252119. viesis 20.februāris 2008 13:33
0 0 Atbildēt

Es kautkā neatceros ka Ārgalis toreiz būtu ko teicis! Tagad jau var vicināties ar tiklinjiem un stāstīt kā būtu labāk :D

252121. viesis 20.februāris 2008 13:44
0 0 Atbildēt

Iespējams, atkal kādam pietiekami nesamaksāja. LV ierēdņi ļoti reti izceļas ar argumentetiem un savlaicīgiem spriedumiem.

252123. viesis 20.februāris 2008 13:51
0 0 Atbildēt

vai tik Ārgalis nebija pie stūres, kad nocirta tuneļa projektu, vienīgi toreiz viņš bija TB/LNNK, bet tagad TP.

252127. viesis 20.februāris 2008 14:05
0 0 Atbildēt

2 recluse - "argumentetiem un savlaicīgiem spriedumiem", :ppp

Vārdu "spriedumi" var lietot sarunas karstumā, es gribētu drīzāk teikt - "spriedelējumi".

252134. viesis 20.februāris 2008 14:26
0 0 Atbildēt

Un kā ar mūžam sastrēgušā salu tilta atslogošanu? Mans dzīvo Ķekavā, man to D-tiltu tiltu arī vajag!

252144. viesis 20.februāris 2008 14:41
0 0 Atbildēt

Vobšem - topiks mēsls, Ārgalis muļķis.

252146. viesis 20.februāris 2008 14:45
0 0 Atbildēt

Gribi teikt, ka tev tads gads, pa kuru no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai izbūvēs nepilnu pusotru km garo posmiņu būs daudz ko līdzējis?

Braukt caur Vadlaučiem pa vienu josliņu būs labi līdz tiltam, kam 3 joslu platums?

252151. viesis 20.februāris 2008 14:51
0 0 Atbildēt

Interesanta loģika Ārgalim - Aksenoks vainīgs par to ka pasākumu neapturēja, bet Bojārs, kurš sāka Dievidu tilta būvniecību Ziemeļu pārvada vietā ir "tīrs un pūkains".

252160. viesis 20.februāris 2008 15:13
0 0 Atbildēt

viss ir vienkāršī - Dienvidu tilta ienākumi drīz beigsies, Gaismas pils ir piebremzēta, un nu sākas nākamā lielā projekta lobēšanas darbi. Aksenoks te vispār nepričom.

252162. viesis 20.februāris 2008 15:17
0 0 Atbildēt

Kāpēc jau 2001. gadā nesāka būvēt Z-pārvadu? Tautpartijieši tikai tagad zemi vajadzīgajā vietā sapirkušies.

Kādēļ sāka būvēt to nevajadzīgo tiltu? Tāpēc, ka vajadzīgie cilvēki tur gan bija zemi sapirkušies. Un sataisījuši firmas, kam vinnēt konkursā.

Nu, bet tā jau nevar pateikt - Ārgalis tak ir ārgalis - gals ārā karājās...

252167. viesis 20.februāris 2008 15:26
0 0 Atbildēt

Liek mieru Aksenokam...viņam taču tagad FIATI jātirgo!!! :D :D :D

252168. viesis 20.februāris 2008 15:29
0 0 Atbildēt

es jau nu teiktu ka arī man šis tilts noderēs - dzīvoju pie Ķekavas un būs alternatīva Salu tiltam - "izšķīdīs" esošie sastrēgumi (diemžēl jāsaka ka gan jau radīsies kur citur)!

252170. viesis 20.februāris 2008 15:34
0 0 Atbildēt

Man arī šitais tilts der. Jo vairāk cilvēku pa viņu brauks, jo brīvāks paliks Salu tilts un tas man der.

252180. viesis 20.februāris 2008 16:05
0 0 Atbildēt

esmu dzirdējis, ka katram grupējamum kas stāv aiz attiecīgajām partijām, pieder zeme abu šķērsojumu pievadceļu zonās. attiecīgi katrs grib lai viņa zemē ātrāk būtu pievadceļi un attiecīgi tad varēs to pa dārgo pārdot.

šo informāciju pastiprina "Savukārt nepieciešamība izbūvēt Ziemeļu koridoru ir zinātniski pamatota un bijušā Rīgas mēra un premjera Andra Bērziņa (LPP/LC) vadībā jau 2001. gadā izstrādāti dokumenti, kas ļautu sākt darbu pie šā projekta." un tas, ka "Zemju īpašnieki Spilves pļavu apkaimē ir vairākas sabiedrībā zināmas personas, piemēram bijušais politiķis, miljonārs Arnolds Laksa (internets un personīga informācija)-

attiecīgi viss smuki salīmējas kopā, ka manis minētā informācija ir patiesa :)

252186. viesis 20.februāris 2008 16:38
0 0 Atbildēt

Un pie viena, komplektā ar Juglas krustojuma izbūvi D tilts atslogos centru.

Bet vienā ziņā taisnība viņam ir - Hanzas ielas šķērsojums bija pirmais sarakstā vēl tad, kad benzīns maksāja kapeikas, ne santīmus, un sastrēgumu nebija kā sugas. Pirmais, ja nerēķina tilta atjaunošanu paralēli Dzelzceļa tiltam.

252190. viesis 20.februāris 2008 17:27
0 0 Atbildēt

Kā tad nevajag būvēt tiltu, par ko tad cels mājas Priedkalnē, Baltezerā un Jūrmalā?

252194. viesis 20.februāris 2008 18:20
0 0 Atbildēt

Nu gluzhi kaa NASHA RUSSIA- Rafiks Aristarhovičs "Ai ai ai- a a a kas to ir izdariijis, a aa a es ziiinuuu kas roir izdariijis"....

Tagad Ārgalis no sevis sveeto teelos nu i ko??? Mums jau ir pasaulee viss daargaakais tilts un stulbaakaa valdiiba! Uraa biedri! Lai dziivo ES valstu tautu nesatricinaamaa draudziiba.

252201. viesis 20.februāris 2008 18:56
0 0 Atbildēt

Tā nu gan ir muldēšana, jo kad Aksenoks pateica nē koncertzālei tad tika izdarīts viss lai viņu nomestu no amata !!!

252206. viesis 20.februāris 2008 20:00
0 0 Atbildēt

Pār Daugavu vajag kādus 3 tiltus vēl. Vienu noteikti Rīgā, vienu pie Jaunjelgavas, lai var pa tiešo braukt uz Bausku, vienu starp Aizkraukli un Jēkabpili.

252213. viesis 20.februāris 2008 21:31
0 0 Atbildēt

kā man ir apnikuši tie mēsli valsts pārvaldē un Rīgas domē, kuriem pietiek prāta tikai lai nozākātu viens otru vai ņemtu kukuļus, pārājām lietām prāta nepietiek, jo smadzeņu vietā biezpiens ir, par kādu Hanzas ielas pārvadu Ārgalis murgo, ja to pašu Hanzas ielu jau vāirāk kā pusgadu nevar normāli lietot, jo kaut kāda katu firma tur veic remontu ar vecu krievu tehniku, un gliemeža ātrumā, a runātāju Rīgas domā kā malkas, tikai darītāja nav neviena.

252219. viesis 21.februāris 2008 0:46
0 0 Atbildēt

akdies... peec kara visas baabas gudras.

buutu nu izmantojis iespeju pakluset. kauka trakoti aktivizejies pedeja laika Argalis, nez kas aiz aadas...

252222. viesis 21.februāris 2008 7:10
0 0 Atbildēt

*******nja

252227. viesis 21.februāris 2008 9:06
0 0 Atbildēt

to uldiskru.

To jau visi sen ir aizmirsuši.

Tagad visi saprot, ka tilts nebūs glābējs, jau laicīgi nošujas, varbūt pat neieradīsies uz tilta atklāšanau, lai paustu savu "attieksmi".

252228. viesis 21.februāris 2008 9:10
0 0 Atbildēt

Šis ir interesants arguments, ko nojaušu no TP dzirdēsim bieži: "Mēs visu sačakarējām un sazagāmies nemērā tāpēc, ka ir vāja opozīcija, kas mūs nespēja noturēt". :))) Šis ir Sociāldemokrātu un vēlāk Tautas Partijas tilts, no kā visi šie rukši barojās, Aksenoks nu gan tur nebūs nekādā sakarā.

252229. viesis 21.februāris 2008 9:12
0 0 Atbildēt

Vispār jau tiltam nav ne vainas. Problēma ir Tautas Partijas menedžētajā stilta izmaksās...

252231. viesis 21.februāris 2008 9:16
0 0 Atbildēt

Būtu labāk HESu saveduši kārtībā. Tur jau drīz varēs riteņus nolauzt.

252238. viesis 21.februāris 2008 10:11
0 0 Atbildēt

Nevis tilts nebija jābūvē, bet gan vajadzēja vairāk pieskatīt kur tā naudiņa aiziet. Vajadzētu tagad riktīgi visu iesaistītos priekšā, apsūdzēt par valsts naudas izšķērdēšanu uzlikt mantas konfiskāciju un nedaudz patirgot Baltezera vai Jūrmalas īpašumus, no kurienes uzradīsies nauda nedaudz lai turpinātu būvniecību :) bet es laikam sapņoju :D

252242. viesis 21.februāris 2008 10:17
0 0 Atbildēt

Tilts viennozīmīgi ir vajadzīgs! Kādu rītu braucu ārā pa Bauskas šoseju, tur mašīnas pretīm nāca viena aiz otras tā, ka apdzīt nebija iespējas, radās sajūta, ka pus Bauska strādā Rīgā. Plus vēl visas Ķekavas, Baloži u.c. pilsētiņas. Kur tās mašīnas visas paliek? Protams - uz salu Tiltu,kurš tā jau sastrēguma stundās ir smagi izbraucams - abos virzienos, pat ja nav uz tilta kāda sprāgoņa vai avārijas. Un ne visi strādā centrā. Liela daļa sēž Teikā Juglā, Purvciemā un Pļavniekos - šiem tas tilts būs pašā laikā. Nemaz nerunājot par situāciju pie Slāvu apļa Krasta ielas galā - ja tur pirms 3 gadiem katru dienu braucu un pīķa stundās korķis sākās no Lidiņa, tad tagad viņš ir līdz lidiņam normālās stundās, a pīķa - līdz pat molam.

252243. viesis 21.februāris 2008 10:19
0 0 Atbildēt

Protams, Ārgalim ir tikai Rīga, Purvciems un Ziepniekkalns, bet šķiet, ka viņš ir aizmirsis, ka pus rajons katru dienu brauc strādāt uz Rīgu.

252248. viesis 21.februāris 2008 11:21
0 0 Atbildēt

Ārgalis sāk gatavošanos pašvaldības vēlēšanām. Un man ir jautājums - ko mainītu ziemeļu šķērsojums? Kā tas atslogotu Salu tiltu, pa kuru brauc lielākā daļa Bauskas puses braucēji? Ziemeļu šķērsojumam, lai tas spētu uzņemt Jūrmalas puses braucējus [kuru ir mazāk nekā Bauskas puses braucēju] ir jāuztaisa trase no Lielupes, a tie ir kautkādi 20 kilometri un vienalga visi braucēji iespriedīsies Hanzas vai kādā citā tikpat šaurā ieliņā.

252253. viesis 21.februāris 2008 11:47
0 0 Atbildēt

FUIFUI FUI Ārgalim! Uzvedās, kā tāds šakālis!

Ārgali, tētiņ, Tu taču grauj ne tikai savu, bet arī Tautas partijas tēlu. Ja jau pie teikšanas tautas partijā ir šitādi šakāļi, tad kādi ir šīs partijas nākamo rindu biedri! Vēlreiz FUI Ārgalim!

252256. viesis 21.februāris 2008 12:23
0 0 Atbildēt

:D aha, tipo galvenais ir ir kāds ko uzmest.

252259. viesis 21.februāris 2008 12:42
0 0 Atbildēt

Aksenoks ir Aksenoks. Ārgalis ir Ārgalis. Kur problēma?

252260. viesis 21.februāris 2008 13:07
0 0 Atbildēt

Sinn, Ziemeļu šķērsojums atrisinātu problēmas pašā Rīgā, nevis rajonā - citādi šodien sanāk ka aizvien vairāk žmiedz kravu pārvadātājus, bet tai pašā laikā klaigā par ostas attīstību. Kā ta lai tās ostas tīstās, ja viņām piebraukt var tikai naktī? Un ostas tur ir abos krastos gana daudz.

Piedevām, Imantas/Iļģuciema/Bolderājas iemītnieki varētu krietni vien ātrāk nokļūt centrā - uz Ganību dambja apkaimē esošajiem uzņēmumiem un tālāk gar mežaparku arī uz Teiku un citurieni.

Reāli ņemot vajadzīgi tie tilti/tuneļi ir abi, bet jēga no viņiem būs tikai kad viss būs pilnībā līdz galam pabeigts, nevis pusbūvēts, kāds dienvidu tilts būs tagad.

252273. viesis 21.februāris 2008 14:28
0 0 Atbildēt

kāds dienvidu tilts būs tagad.

Dienvidu tiltam būs trešā kārta, kuras laikā taps normāla nobrauktuve rāmavas virzienā un tilts pār dzelzceļu.

Mans necilais viedoklis paliek nemainīgs - Ārgalis gatavojas vēlēšanām :D

Un latvieši ir kā īsti latvieši - nedo dies kāds kaut ko izdomās darīt - apēdīs bez sāls un pipariem.

252285. viesis 21.februāris 2008 15:58
0 0 Atbildēt

Tak tā trešā kārta būs sazinkad vēl - pagaidam vel nav teikts ka to pašu pabeigs,

emot vērā jokus ar finansēm.

Bet kamēr tas viss nebūs - līdzjūtības tiem kas dzīvo tilta pārdaugavas gala rajonā.

252311. viesis 22.februāris 2008 3:40
0 0 Atbildēt

Visi tik gudri, ka nav ko pasūtit. Un ko Jūs darītu, ja Jums vajadzētu šos jautājumus risināt. Kad mašinu skaits kops 90 tajiem dubultojies un katrs brauc viens kā ercens savā vāģī

www.delfi.lv/news/comment/...hp?id=20272319

tik kasīties uz tiem, kas dara.

252341. viesis 22.februāris 2008 14:42
0 0 Atbildēt

kaadam ir informacija, kur precizi ies tas apvedcels no slaavu aplja liidz vef tiltam?

Es tur saskatiju paris nenoversamas shauraas vietas (deglava tilts, zemitana tilta nobrauktuve uz purvciemu)

252360. viesis 22.februāris 2008 23:07
0 0 Atbildēt

Protams, ka tas hlams nebija jaabuuvee - bet tp idejas izmaina vajadziivas.. Peec apreekjiniem taads D tilts spees panjemt tikai kadus 7 - 15% no paardaugavas pluusmas... :((

Kamees Z tunelis./paarvads varetu panjemt 30+ %... bet taada jau taa dome, attiistiibas un satiksmes departamenti. ir.. nav jau paaraak progresiivi un perspektiivi!

252363. viesis 23.februāris 2008 2:20
0 0 Atbildēt

Pie Ziemeļu pārvada sen jau zemes sadalītas un īstie zonējumi visos krustojumos piešķirti. Tām zemēm sen jau Buldozers pāri pārbraucis... Izvilks ārā pretī salienai ka noš'vīkst vien...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti