2008.gada 11.aprīlī Rīgā, Kleistu ielā 31, ar svinīgu pamatakmens ielikšanu tika uzsākta jaunā „Škoda” autocentra būvniecība, informē Ilmārs Bricis, „Škoda” autorizētā dīlera SIA „Karlo Motors” Mārketinga vadītājs.
„ „ŠKODA” automobiļi ir praktiski, uzticami un piemēroti Latvijas apstākļiem ar konkurētspējīgu cenu un saprātīgām servisa izmaksām. Šī apgalvojuma patiesumu ir pamanījuši Latvijas iedzīvotāji, par ko liecina strauji augošā „Škoda” automobiļu popularitāte īpaši pēdējos gados. Lieli pārdošanas apjomi mūs ir pamudinājuši spert šo darbības paplašināšanas soli,” stāsts Ilmārs Bricis. ”Jaunā salona atrašanās Imantā ir loģiska izvēle, lai autosalons un serviss būtu tuvāk mūsu klientiem, kuri dzīvo Pārdaugavā un citur Daugavas kreisajā krastā.”Jaunajā autocentrā būs 700 m2 liels jauno automašīnu tirdzniecības salons, kā arī stāvvieta aptuveni 100 apmeklētāju automašīnām. Autoservisa vajadzībām tiks uzbūvētas 2 500 m2 plašas telpas, kurās būs gan 17 pacēlāji remontdarbu veikšanai, gan telpas virsbūvju remontiem un krāsošanai, gan arī noliktava un automašīnu mazgātava.
Lai nodrošinātu sekmīgāku salona darbību, autocentra teritorijā ir paredzēta autostāvvieta 300 jaunu automobiļu uzglabāšanai, kā arī 2000 m2 liels mazlietoto automašīnu tirdzniecības placis.
Jauno „Škoda” autocentru ekspluatācija paredzēts nodot 2008.gada decembrī. Jaunā autocentra būvniecībā tiks ieguldītas investīcijas aptuveni 5 milj. latu apjomā. Būvniecību finansē „Aizkraukles Banka”.
SIA “Karlo Motors” dibināts 2001. gadā un kopš 2002. gada ir „Škoda” automobiļu autorizētais dīleris Latvijā. 2003 g. martā durvis ver jauns autosalons Mežciemā, Biķernieku ielā 120, un „Karlo Motors” kļūst par vienīgo „Škoda” dīleri Latvijā. Šo gadu laikā „Škoda” automobiļu popularitāte ir ievērojami augusi, un pēc pārdošanas apjomiem 2006. gadā „Škoda” ieņēma 4. vietu starp visām automarkām. 2007. gadā „Škoda” jau bija 2.pārdotākā automarka, turklāt 4 no 5 „Škodas” modeļiem ieņem pirmās vietas savās automobiļu klasēs Latvijā, un „Octavia” trešo gadu pēc kārtas ir vispārdotākais modelis Latvijā. „Karlo Motors” apgrozījums 2006.gadā bija 26.4 milj. latu, pelņa 1.1 milj. latu, savukārt apgrozījums 2007.gadā - 30.8 milj. latu un peļņa 1.8 milj. latu.
pļin nu nepielec man nekādi... kā firmas ceļ, lai pelnītu, tā izmaksas līdz 10 citroniem, kā valsts pasūta tā kaut kādas ārprātīgās tāmes par simtiem miljoniem...