Visbiežāk - negadījumā cietuša auto transportēšana - iAuto

Visbiežāk - negadījumā cietuša auto transportēšana

 
If | 28.maijs 2013 18:52

Autovadītāji, kuriem aprīlī un maijā bijusi nepieciešama palīdzība uz ceļa, visbiežāk to meklējuši trīs iemeslu dēļ – bija nepieciešama auto transportēšana pēc ceļu satiksmes negadījuma, auto bija radušās riteņu problēmas, vai arī palīdzība izsaukta noslāpuša dzinēja dēļ.

Trešā daļa – 34.5% - aprīlī un maija pirmajā pusē autopalīdzības dienesta sniegto palīdzības gadījumu bija saistīta ar došanos uz negadījuma vietu, lai transportētu ceļu satiksmes negadījumā nokļuvušu auto. Vēl 15% zvanu uz Autopalīdzības dienestu bija saistīti ar nepieciešamo palīdzību bedrēs sabojātu riteņu dēļ, kad bija nepieciešama palīdzība nomainīt sabojātu riteni. Savukārt 14% gadījumu autopalīdzība izsaukta dzinēja problēmu dēļ.

 

„Šogad pavasaris iestājās strauji. Vēl aprīļa sākumā Latvijā valdīja ziemīgi laika apstākļi un palīdzība KASKO polišu īpašniekiem bija nepieciešama gan uz apledojuša ceļa saslīdējušiem auto, gan auto, kuriem bija problēmas ar aukstumā noslāpušu dzinēju vai motora iedarbināšanu. Savukārt mēneša beigās Autopalīdzības dienestam arvien vairāk izsaukumu bija ar lūgumiem palīdzēt bedrēs iebraukušiem auto. Tāpat līdz ar siltāka laika iestāšanos gandrīz jūtami pieaudzis izsaukumu skaits, lai transportētu avarējušu auto, jo cilvēki vairāk pārvietojas ar auto un satiksmē iesaistās arī tā dēvētie „vasaras braucēji”. Tāpat pavasarī sniegto autopalīdzības gadījumu analīze liecina, ka arī dzinēju problēmas ir aktuālas ne tikai ziemā, bet arī gada siltajos mēnešos. Turklāt nereti dzinējs pieviļ arī jaunus auto, kuru motors nav ticis galā ar slodzi, intensīvi lietojot kondicionieri vai saskaroties ar elektronikas problēmām,” norāda If Apdrošināšana KASKO produkta vadītājs Kaspars Duburs.

 

Vēl viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc tiek izsaukts palīdzības dienests ir dažādi degvielas sistēmu defekti. Šāda veida izsaukumu skaits ir vērojams gan ziemas, gan vasaras mēnešos un variē 10 – 15% no kopējā saņemto izsaukumu skaita. „Degvielas sistēmu bojājumi pavasarī nereti saistīti ar faktu, ka „vasaras braucēju” automašīnās pa ziemu sakrājies kondensāts vai ūdens. Šādas problēmas pavasaros rodas arī motociklu īpašniekiem, ja motocikls nav ticis atbilstoši sagatavots „dīkstāvei” ziemas periodā. Visai bieži degvielas sistēmas bojājums ir saistīts ar nekvalitatīvu dīzeļdegvielu, kas nav iegādāta legālās degvielas uzpildes stacijās,” norāda Kaspars Duburs.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Bentley par 250 000 eiro, kā ikdienas auto 8

Kāds holandietis ar luksusa klases Bentley Continental GT veicis vairāk kā 300 000 km, par degvielu vien samaksājot aptuveni 65 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 24

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Krievijā apstājas simtiem Porsche: kas noticis? 21

Krievijā liels skaits Porsche automobiļu īpašnieku pēdējo nedēļu laikā saskārušies ar dīvainu problēmu – automašīnu vairs nevar iedarbināt. Lasīt vairāk

 

4 miljoni eiro nav arguments - visi Bugatti Tourbillon jau pārdoti 6

Neraugoties uz cenu, kas bez PVN sasniedz gandrīz 4 miljonus eiro, visi Bugatti Tourbillon eksemplāri jau ir rezervēti un brīvā pārdošanā vairs nav pieejami. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti