Visbiežāk - negadījumā cietuša auto transportēšana

If | 28.maijs 2013 18:52

Autovadītāji, kuriem aprīlī un maijā bijusi nepieciešama palīdzība uz ceļa, visbiežāk to meklējuši trīs iemeslu dēļ – bija nepieciešama auto transportēšana pēc ceļu satiksmes negadījuma, auto bija radušās riteņu problēmas, vai arī palīdzība izsaukta noslāpuša dzinēja dēļ.

Trešā daļa – 34.5% - aprīlī un maija pirmajā pusē autopalīdzības dienesta sniegto palīdzības gadījumu bija saistīta ar došanos uz negadījuma vietu, lai transportētu ceļu satiksmes negadījumā nokļuvušu auto. Vēl 15% zvanu uz Autopalīdzības dienestu bija saistīti ar nepieciešamo palīdzību bedrēs sabojātu riteņu dēļ, kad bija nepieciešama palīdzība nomainīt sabojātu riteni. Savukārt 14% gadījumu autopalīdzība izsaukta dzinēja problēmu dēļ.

 

„Šogad pavasaris iestājās strauji. Vēl aprīļa sākumā Latvijā valdīja ziemīgi laika apstākļi un palīdzība KASKO polišu īpašniekiem bija nepieciešama gan uz apledojuša ceļa saslīdējušiem auto, gan auto, kuriem bija problēmas ar aukstumā noslāpušu dzinēju vai motora iedarbināšanu. Savukārt mēneša beigās Autopalīdzības dienestam arvien vairāk izsaukumu bija ar lūgumiem palīdzēt bedrēs iebraukušiem auto. Tāpat līdz ar siltāka laika iestāšanos gandrīz jūtami pieaudzis izsaukumu skaits, lai transportētu avarējušu auto, jo cilvēki vairāk pārvietojas ar auto un satiksmē iesaistās arī tā dēvētie „vasaras braucēji”. Tāpat pavasarī sniegto autopalīdzības gadījumu analīze liecina, ka arī dzinēju problēmas ir aktuālas ne tikai ziemā, bet arī gada siltajos mēnešos. Turklāt nereti dzinējs pieviļ arī jaunus auto, kuru motors nav ticis galā ar slodzi, intensīvi lietojot kondicionieri vai saskaroties ar elektronikas problēmām,” norāda If Apdrošināšana KASKO produkta vadītājs Kaspars Duburs.

 

Vēl viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc tiek izsaukts palīdzības dienests ir dažādi degvielas sistēmu defekti. Šāda veida izsaukumu skaits ir vērojams gan ziemas, gan vasaras mēnešos un variē 10 – 15% no kopējā saņemto izsaukumu skaita. „Degvielas sistēmu bojājumi pavasarī nereti saistīti ar faktu, ka „vasaras braucēju” automašīnās pa ziemu sakrājies kondensāts vai ūdens. Šādas problēmas pavasaros rodas arī motociklu īpašniekiem, ja motocikls nav ticis atbilstoši sagatavots „dīkstāvei” ziemas periodā. Visai bieži degvielas sistēmas bojājums ir saistīts ar nekvalitatīvu dīzeļdegvielu, kas nav iegādāta legālās degvielas uzpildes stacijās,” norāda Kaspars Duburs.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists ietriecas mašīnas aizmugurē (+ VIDEO) 2

Motociklists bez ekipējuma un bez (....) visai prognozējami piedzīvo avāriju, ietriecoties vieglās automašīnas aizmugurē. Lasīt vairāk

 

Nepilni 44 000 eiro - 300 Zs jaudīgo Volkswagen T-Roc R jau var pasūtīt (+ FOTO) 13

Pasūtīšanai kļuvis pieejams 300 Zs jaudīgais Volkswagen T-Roc R, Vācijā tas maksās no 43 995 eiro. Lasīt vairāk

 

Autobuss uztriecas vieglajam (+ VIDEO) 86

Vieglais auto strauji nobremzē brīdī, kad luksofora zaļais signāls sāk mirgot un saņem triecienu no autobusa, kura vadītājs nepaspēj laikā apstāties. Lasīt vairāk

 

Dodge nosvinēs Charger Daytona jubileju ar īpašo versiju (+ FOTO) 1

Dodge laidīs klajā muskuļauto Charger Daytona jubilejas versiju, kas veltīta modeļa 50.gadu jubilejai. Pavisam tiks izgatavots 501 eksemplārs – tāpat kā oriģinālajam 1969.gada modelim. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti