Pirmais konkursa „pikniks” aizvadīts. Jābalso būs tikai rudenī. Žūrijas biedri pagaidām sūta īsas iespaidu skices, kuras būs jāprecizē nākamajos testos. Te viena ieskatam.
Ivars Caune, 13-kārtējs Latvijas čempions autorallijā
Labdien,
Paldies par perfekti noorganizēto Gada Auto pasākumu šodien. Jāuzteic arī visi Žūrijas locekļi, par disciplinētību un grafika ievērošanu. Uzskatu , ka pastrādājām ļoti produktīvi, lieki neizšķiežot laiku. Liekas, ka arī vieta ir vislabākā – gluds asfalts, bedrains asfalts, interesanti līkumi, daudz krustojumu un iespēja izbraukt arī pa labu, gludu grunts ceļu.
Nissan Juke Nismo - mainīja manu iepriekšējo viedokli par šo auto par gandrīz 100 %. Mani sāka uzrunāt ārējais izskats, ļoti patika dinamika, iekšējā apdare, stūre – super! Ļoti gribētos pamēģināt ziemas apstākļos.
Škoda Octavia – gaidīju kādu jaunu pārsteigumu, bet... Viss protams ir labi, bet gribējās kādu rozīnīti.
Toyota Auris – ar šo automobili iznāca pabraukt vairāk, it sevišķi, kad vajadzēja paspēt līdz 17.00 atgriezties WESS centrā Ulmaņa gatvē. Pārslēdzot pārnesumus pie stūres, es kaifoju un nedaudz piemirsu salona apdares kritizēšanu.
Toyota Rav 4 – uzzinot, ka benzīna motora tilpums ir 2,0 l, biju šokā, jo likās, ka maksimums ir 1,6. Labi, ka kārba bija kā Toyota Auris. Bet sajūsmu jaunais RAV nerada.
Opel Mokka – iznāca izbraukt tikai ar benzīna versiju, un tā darbojās labi. Mašīnai ir potenciāls, un braukt bija patīkami. Noteikti vēlos izbraukt ar dīzeļa versiju. Vienīgi īsti nepatika smagnējais skats no priekšpuses.
Peugeout 2008 – kaut kas „neuzrunāja”, lai gan dinamika bija ok.
Hyundai Santa Fe – automobilis, no kura es gaidīju „KAUT KO”. Dinamika ir ok, salons arī, un arī ārējais izskats ir labs, bet pārāk mīksta piekare, kas reizēm izraisa nedrošības sajūtu nelīdzenos ceļa posmos.
Ford Kuga – man patika viss, it sevišķi braucot uzreiz pēc SantaFe.
Mazda 6 – man ļoti patika, pat netraucēja tas, ka Ainārs teica, ka aizmugurē sēžot liekas - nav aiztaisītas ciet durvis...
Honda CRV –atkal pierādīja to, ka ar šo brendu viss ir ok.
Reno Clio – gribētos pamēģināt šo auto ar lielāku motoru, jo pat no šī sīkuļa mājās braucot izspiedām 170, bet varēja vēl nedaudz :). Noteiktas auditorijas klientiem šī mašīna ir ļoti laba.
Kad pārdošanā nāca sestā mazda (pirmā paaudze) treknie gadi nebija vēl sākušies, tas bija 2002. gada vasarā. Ja pareizi atceros, Mazda6 bija otrā vietā pārdoto auto skaitā iekš LV. Treknajos gados jau bija feisliftētais modelis, kas vairs nebija tik aktuāls. Treknajos gados uz urrā gāja toyotas...
Bet tev nav taisnība, nepieprasītos modeļus, kā reiz varēja ātri dabūt, jo vai nu bija rūpnīcas stokā vai arī līnija nebija tik noslogota... atceros, ka opelī strādājot, klients pasūtīja signumu (individuāls pasūtījums - 2.2 benzīns, g. pelēks ar g. brūnu ādu), kuru jau 2007. gadā reti kurš ņēma, jau novecojis modelis bija. Mašīna atnāca mēneša līdz pusotra laikā... Tajā pašā laikā, kā jau minēju, uz korsām (īpaši 5 durvju) bija jāgaida pusgads.