Vienprātības nav – tas labi 1

6.jūnijs 2013 9:45

Turpinām publicēt īsus konkursa „Latvijas Gada auto” žūrijas biedru komentārus par pirmā testu brauciena dalībniekiem. Un priecājamies, ka šīsdienas runāja viedoklis no iepriekš lasītajiem atšķiras. Brīžiem pat krasi.

Pirmajos komentāros visvairāk peltās, šķiet, bija abas tojotas. Sevišķi nikni vērtētāji tās „plucināja” no iekšpuses – par interjeru. Vienlaikus slavējot Honda CR-V, Opel Mokka, Santa Fe...

 

Bet te, lūk, gluži pretējs viedoklis. Pāvels Čujanovs, žurnālists, „Delfi”.

ToyotaAuris

Auto tiešām ļoti patika. Beidzot tam ir visi nepieciešami golfklases atribūti – pievilcīgs un solīds izskats, normāla dinamika, salona apdares kvalitāte augstā līmenī. Tikai cena varētu būt zemākā.

Honda CR-V

Nekādus iespaidus neatstāja – skumjš auto, lai brauktu no A uz B. Turklāt salona sīkumi atgādina 90. gadu beigas.

Toyota RAV4

Patika viss, izņemot dzinēja skaņu – tas rūc tadā balsī, it kā zem pārsega būtu vien 1,2 benzīna atmosfēriskais motors. Pārējais – OK. It īpaši gribētos minēt iekšējas apdares kvalitāti – viennozīmīgi tas ir level up Toyotas brendam.

Opel Mokka

Normāls auto jaunai dāmai, vecumā ap 30 gadiem. Vairāk neko par Mokka pateikt nevaru. Varbūt vienīgi to, ka dīzeļdzinējs strādā ļoti skaļi.

Renault Clio

Auto, kas braucot vienkārši patīk. Un patīk ļoti – mašīna ļoti interesanti un „garšīgi” stūrējas un brauc visai sportiski. Jaunajam Clio ir ļoti augsts potenciāls – RS versijai jābūt vienkārši fantastiskai.

 
Visi komentāri
 
IkdienasViesis 7.jūnijs 2013 10:27
0 0 Atbildēt

...vienam patīk māte, otram meita, trešam kleita.... Tas vērtējums notiek aptuveni pēc tādas formulas. Objektīvu risinājumu atrast ir ļoti grūti. Kaut esmu autovadītājs jau 37 gadus, arī man būtu grūti objektīvi novērtēt 10 auto plusus un mīnusus. Visgrūtāk ir izvērtēt ārējo izskatu, jo atšķiras gaumes. Vienam patīk "kosmiskais" stils, citam klasiskās dizainlīnijas. Arī salonu vērtējumi ir atšķirīgi: viens fano par koka imitacijas apdari, cits ir sajūsmā par spožo aluminiju. Būtībā, vieglāk jau ir izvērtēt auto gaitas īpašibas, motora jaudu, vadāmību. Bet, arī tur domas jau lēkā - vieni atbalsta mīkstu piekari, citi par labāku uzskata cietu. BET, kura tāpēc ir labāka, nomotivēt prot tikai retais.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo elektrificē 90. saimes modeļus

Volvo modernizējis 90.saimes sedanu un V90/V90 Cross Country universālus. Visi trīs ieguvuši 48V daļējā hibrīda sistēmu ar starteri-ģeneratoru. Lasīt vairāk

 

Nepieciešama skaidrība par turpmāko finansējumu valsts autoceļu infrastruktūras attīstībai 2

Latvijas Pašvaldību savienības (LPS) Domes sēdē 21.februārī sprieda par Eiropas Savienības (ES) daudzgadu budžetu 2021.-2027.gadam, īpaši uzsverot nepieciešamību rast skaidrību par turpmāko atbalstu valsts autoceļu remontdarbiem. Lasīt vairāk

 

Vakar atklāja jauno "Škoda" autosalonu Rīgā, Biķernieku ielā (+ VIDEO) 16

iAuto.lv ir klāt brīdī (20.02.2020), kad svinīgā gaisotnē atklāj jauno Škoda auto salonu Rīgā. Lasīt vairāk

 

Dreiliņos ar auto nāvējoši notriekts velosipēdists 26

Vakar Latvijā reģistrēti 90 ceļu satiksmes negadījumi, kuros gāja bojā viens, bet cieta vēl astoņi cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti