Hyundai i40 ir kļuvusi par otro pirktāko automašīnu savā klasē, piekāpjoties vien Volkswagen Passat, liecina Latvijas auto asociācijas (LAS) dati par Latvijas jaunu vieglo automašīnu reģistrāciju maijā. 2013.gada piecos mēnešos ir pārdotas 104 jaunas Hyundai i40 automašīnas, kas ir teju četras reizes vairāk, nekā pērn šajā periodā.
Huyndai i40. Foto: iAuto
Eiropā konstruētā Hyundai i40 panākumu atslēga ir kvalitātes, drošuma un aprīkojuma daudzveidības apvienojums par pieejamu cenu, kas nodrošina tā pieejamību pēc iespējas lielākam pircēju skaitam. Pateicoties plūdlīniju konstrukcijai, Huyndai i40 izskats ir moderns, dinamisks un sportisks. Automašīna ir pieejama sedana un vagona versijās, kas to padara piemērotu gan darījumu cilvēkiem, gan ģimenei. Līdz 2013.gada beigām, testējot Hyundai automašīnas, iespējams tikt arī pie ļoti vērtīgas balvas – ceļojuma 5000 eiro vērtībā.
Huyndai i40. Foto: iAuto
Tāpat Skandi Motors piedāvāto automašīnu klāstā esošie modeļi Nissan Juke un Nissan Qashqai maijā nemainīgi ieņem līderpozīcijas mazo apvidus automašīnu klasē, liecina LAS dati. Populārais sportiskais krossovers Nissan Juke, kas 2012. gada bijis otrais vispārdotākais pasažieru automobilis Latvijā, šobrīd tiek piedāvāts jaunā komplektācijā ar zīmīgu nosaukumu Nissan Juke Nismo, un pretendē uz titulu Gada auto 2014.
Nissan Juke Nismo. Foto: Publicitātes foto.
Juke Nismo piedāvā autosporta iedvesmotu dizainu un aerodinamiku apvienojumā ar uzlabotu veiktspēju un vadāmību. Šobrīd automašīna ir pieejama apskatei un testa braucienam Skandi Motors autosalonos gan Rīgā, gan Liepājā.
Nu, ko lai saka - tikai to, ka hundaji ir ļoti labi auto. DROŠI varu ieteikt jebkuram autovadītājam. Joprojām, ne mirkli nenožēloju, ka treknajos gados paņēmu pilnīgi jaunu sonatu GLS. Nu jau lizings beidzies, auto jau mans. Un, ne mirkli vēl neesmu noilgojies pēc cita jauna auto. Šis pats joprojām vēl ir labs. Nupat auto izgāja pilnu tehnisko apkopi(pie 65 000km), problemu tikpat kā nekādu.Visi diagnostikas testu rādītāji optimāli. Kaut kādas piekares bukses par pārdesmit latiem bija jānomaina, tas arī viss. Ņemot vērā, kādi mums vēl nesen bija autoceļi, tas ir pavisam normāli. Mani tas jaunais sonatas "mantinieks"« kā daudzi sauc i40 īpaši gan nesajūsmima - pārāk "kosmisks" izskats, salons šaurāks nekā sonatai, panelis pārāk piebāzts ar visādiem štruntiem. Būtībā jau i40 atbilst D klasei, 2006.gada sonata skiaitījās e- klases auto. Visi tie jaunie i40 pričentaļi varbūt, sajūsmina jauniešus , bet mani gan ne. Es palieku pie savas sonatas, tam auto tomēr ir vairāk eiropeiski klasiks dizains, nav nekā lieka....Ja nu būs labāki laiki, tad priekš pensijas gadiem VARBŪT būs jāpaņem kāds pajaunāks e-mersis... BET laiks jau rādīs.