Auto zīmolu "Alpina", BMW, "Jaguar", "Land Rover" un "Mini" tirgotājs SIA "Inchcape BM Auto" pērn audzējis apgrozījumu un peļņu, liecina SIA "Firmas.lv" informācija.
"Inchcape BM Auto" vēl 2010.gadā strādāja ar 288 117 latu zaudējumiem, taču 2011.gadā uzņēmums spēja nopelnīt 14 794 latus. Pērn "Inchcape BM Auto" peļņa auga vairāk nekā trīs reizes, sasniedzot 51 009 latus. Peļņu uzņēmuma vadība plāno izmantot uzkrāto zaudējumu segšanai.
Foto: iAuto.lv
Savukārt uzņēmuma apgrozījums auga par 3% - no 17,1 miljona latu 2011.gadā līdz 17,67 miljoniem latu pērn.
"Inchcape BM Auto" vadība norāda, ka pamata faktori, kas noteica uzņēmuma darbības rezultātus 2012.gadā, bija aktīva auto pārdošanas veicināšana ar kampaņām un akcijām, jaunu modeļu piedāvājums, kā arī jaunu pārdošanas standartu ieviešana.
Foto: iAuto.lv
Kopumā pērn "Inchcape BM Auto" pārdevis 320 jaunas automašīnas, kas ir par divām automašīnām mazāk nekā gadu iepriekš. 2012.gadā pārdotas 170 jaunas BMW markas automašīnas, 25 jaunas "Mini", viena - "Alpina", septiņas - "Jaguar" un 117 - "Land Rover" automašīnas.
Tāpat pērn pārdoti 238 lietoti transporta līdzekļi, kas ir par 27 vienībām mazāk nekā 2011.gadā.
Kā šī gada prioritātes "Inchcape BM Auto" noteikusi turpināt attīstīt lietoto auto tirdzniecību, izstrādāt jaunus autoservisa pakalpojumus, kā arī koncentrēties uz korporatīvo klientu segmentu.
2011.gada maijā auto zīmolu "Alpina", BMW, "Ford", "Jaguar", "Range Rover", "Land Rover", "Mazda" un "Mini" tirgotāja "Inchcape" grupas Latvijā uzņēmumi "BM Auto" un "Baltic Motors" mainīja nosaukumu. "BM Auto" kļuva par "Inchcape BM Auto", savukārt "Baltic Motors" - par "Inchcape Motors Latvia".
Lielbritānijā bāzētais uzņēmums Latvijā darbojas kopš 2005.gada, kad kļuva par zīmolu "Mazda" un "Jaguar" oficiālo pārstāvi, savukārt 2007.gadā iegādājās uzņēmumus "Baltic Motors" un "BM Auto".
Pasaulē "Inchcape" ir pārstāvēts 25 valstīs ar vairāk nekā 200 saloniem. Pasaulē uzņēmums pārstāv 26 auto zīmolus, Latvijā - astoņus.