VAZ, GAZ, ZAZ, Moskvič Jelgavā (+ foto)

 

Foto: Anru Motors

Anru Motors | 12.augusts 2013 8:51

Jelgavā, Garozas ielā 15a, sestdien, 10.augustā, svinīgā atmosfērā, klātesot daudziem Vēsturisko spēkratu kluba Padomju sekcijas pārstāvjiem ar savām automašīnām, tika atklāta SIA “AnRu Motors” vēsturisko spēkratu privātā kolekcija. Privātajā kolekcijā ir padomju laika vieglais transports, tai skaitā "ZAZ", "VAZ", "GAZ" un "Москвич" automašīnas, kuras “AnRu Motors” paši ir atjaunojuši, iepriekš šos spēkratus uzmeklējot un nopērkot.

“Vienlaicīgi tika atklātas gan privātā motormuzeja telpas, kas piebūvētas pie mūsu autoservisa, gan arī tika publiski prezentēta mūsu privātā kolekcija,” informē SIA “AnRu Motors” līdzīpašnieks un uzņēmuma komercdirektors Andris Bugnēvics.

Foto: Anru Motors

"Esam izbūvējuši terasi tā, lai jebkurā laikā cilvēkiem būtu iespēja kolekcijas eksponātus ērti aplūkot un izlasīt informāciju par tiem. Tādējādi mūsu kolekcija ir bezmaksas pieejama 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Neplānojam iekasēt naudu arī par iekštelpu apskati, taču, lai iekļūtu iekštelpās un varētu automašīnas izložņāt, ir iepriekš jāpiesakās, jo ikdienā kolekcijas telpas turēsim slēgtas. Tuvākajā laikā plānojam pārrunāt sadarbības iespējas ar Jelgavas tūrisma speciālistiem, lai iekļautu mūsu kolekciju Jelgavas tūrisma maršrutos, tai skaitā apkalpojot grupas," skaidro Andris Bugnēvics.

Foto: Anru Motors

“Šis nu ir vēl viens apskates objekts Jelgavā, kur jau tā ir senas šīs nozares tradīcijas. Tagad, līdz ar Latvijas dzelzceļa muzeja Jelgavas ekspozīciju, muzeju RAF, AmoPlant, Jelgavā ir vēl viens tematiskais apskates objekts,” stāsta Andris Bugnēvics.

Foto: Anru Motors

Šobrīd apskatei tiek piedāvātas dažādas "ZAZ", "VAZ", "GAZ" un "Москвич" automašīnas. Vecākais no auto ir 1961.gada "GAZ 21", jaunākais 1980.gada "VAZ 2103", kurš savā laikā ir nobraucis vien 28000 km. Visas automašīnas ir ideālā vizuālā un tehniskā stāvokli. Visām automašīnām ir piešķirts vēsturiskā spēkrata statuss.

“Te var nākt skatīties, kā tad ir jāizskatās autentiskai tā laika automašīnai, jo uz ielas atrodamās mašīnas bieži ir dažādi pārbūvētas un uzlabotas. Bet mūsu kolekcijas automašīnas izskatās kā tikko no konveijera,” lepojas Andris Bugnēvics.

“Mūsu kolekcija ir mana brāļa un vienlaicīgi kolēģa, “AnRu Motors” otra līdzīpašnieka Ruslana Grigoroviča lielā aizraušanās. Viņš ir automehāniķis pēc aicinājuma, cilvēks ar zelta rokām,” stāsta Andris Bugnēvics.

Foto: Anru Motors

“Šī kolekcija ir arī vislabākā reklāma mūsu autoservisa veikumam. Ja jau mēs varam pilnībā atjaunot 50 gadus vecu mašīnu tā, kā tā gan izskatās, gan arī brauc kā jauna, tad, protams, mēs to pašu varam veikt arī ar daudz jaunākām automašīnām, kādas ikdienā tiek remontētas mūsu autoservisā,” kolekcijas mērķus izklāsta “AnRu Motors” komercdirektors.

Foto: Anru Motors

“Ir ļoti grūti novērtēt, cik šī kolekcijas maksā. Mēs varam uzskaitīt, cik maksāja celtniecības darbi, kā arī to, par kādu summu sākotnēji iegādājāmies vecās mašīnas. Taču lielākās izmaksas ir spēkratu atjaunošana, bet to esam darījuši paši, ziedojot tam ievērojamu daļu no sava brīvā laika,” skaidro Andris Bugnēvics.

“AnRu Motors” ir Jelgavā vadošais autoservisa uzņēmums ar diviem autoservisiem un rezerves daļu veikaliem Jelgavā, kā arī Dobelē. Uzņēmums nākamgad svinēs jau 10 dzimšanas dienu. Uzņēmuma rīcībā ir 20 autopacēlāji, ar kuriem tiek apkalpotas 50-60 automašīnas dienā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti