Intervija: Chevrolet pārtrauc tirdzniecību! 2

Andis Šefanovskis speciāli iAuto | 26.februāris 2014 22:22

Ar 2015. gada beigām Chevrolet pārtrauc tirdzniecību Eiropas Savienībā, lai noskaidrotu kāpēc, devāmies uz ,,TC Motors’’.

Ar komercdirektoru Dimitriju Bondaru, pārrunājām arī ,,TC Motors’’ turpmākos plānus pēc Chevrolet aiziešanas.

Kāpēc Chevrolet aiziet?
Viņus neapmierina Eiropas tirgus situācija, pārdošanas apjomi un peļņa. Gan Chevrolet, gan Opel šobrīd ieņem vienu nišu un atrodas zem GM koncerna. Tirgū īsti labi nesokas nedz Chevrolet, nedz Opel. GM koncerna kā tādam Eiropā ir slikts noiets. Gala rezultātā tika nolemts, ka Chevrolet paliek visā pasaulē izņemot Eiropas Savienību. Savukārt Opel paliek kā vienīgais GM pārstāvis Eiropas Savienībā. Varbūt Opel tagad klāsies vieglāk.

Kā izveidojās šāda situācija?
Chevrolet ir agrākais Daewoo. Šī brenda pārņemšana notika, lai celtu imidžu, kvalitāti un mainītu tā mērķauditoriju. Chevrolet tagad ir tajā pašā pozīcijā, kur Opel. Sākotnēji gan bija paredzēts, ka Chevrolet būs Opel vietā, bet Opel ieņems augstāku līmeni. Ar Chevrolet viņiem tas izdevās, bet ar Opel nē. Līdz ar to ir sanācis tā, ka Opel un Chevrolet ir konkurenti viens otram. Piemēram, Captiva un Antara. Uzskatu, ka Captiva ir lētāka un labāka. Otra situācija ir ar Mokka un Trax. Mokka ir uztaisīts drusku dārgāks salons. Kāpēc bojāt tirgu vienam, otram?

Jūsuprāt, Opel tagad klāsies vieglāk?
Cilvēkiem vairs nebūs jāizvēlas starp diviem identiskiem auto, kuriem drusku atšķiras dizains.

Kad tieši pārtrauksiet Chevrolet tirdzniecību?
Ir tā, ka tirdzniecību mēs varam turpināt līdz 2015. gada beigām, bet Chevrolet mums piedāvā iespēju beigt ātrāk, pēc saviem ieskatiem. Serviss un garantijas paliek, tomēr jaunu automašīnu vairs nebūs. Arī loģistika vairs nebūs tik laba. Garantijas laikā būs grūtāk nodrošināt detaļu piegādi. To var salīdzināt ar savulaik no Amerikas atvestajiem auto, kuriem ir problēmas ar rezerves daļu sagādi.

Kas tā vietā nāks ,,TC Motors’’?
Bez Chevrolet mums vēl ir Dodge, Chrysler un Lancia. Drīzumā būs jauns Jeeppiedāvājums. Tikko parādījies jaunais Grand Cherokee, pagaidām vēl nezinu kad, bet būs arī jaunais Cherokee. Par Lancia vēl nezinām, aprīlī tikai uzzināsim jaunumus. Bet pagaidām nezinām ar ko un vai aizstāsim Chevrolet.

Kā ir ar Lancia un Chrysler pēc zīmolu maiņas?
Ar Lancia ir līdzīgi kā Chevrolet. Chrysler paliek visā pasaulē, bet Eiropas Savienībā Chrysler vietā nāk Lancia.

Nevarētu būt tā, ka (piemēram) Voyager, Chrysler izpildījumā tirgojas labāk nekā Lancia?
Iepriekš tā bija, jo Chrysler kā brends Eiropā ir labāk pazīstams kā Lancia. Ja runājam par Baltiju, tad Chrysler tiešām tirgojās labāk par Lancia, bet Lancia jau sokas labāk.

 

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ak 27.februāris 2014 20:33
1 0 Atbildēt

Raksts ir pilnīgs murgs. Chrysler un Lancia nekad nevar ieņemt viens otra vietu. Chrysler ir veca un solīda ASV autokompānija, bet Lancia izmirstošs,reti kuram vajadzīgs dinozaurs. Tāpat manipulācijas ar Opel un Chevrolett arī nav izdevušās, jo pircējs ar savu maku jau ir nobalsojis.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lielbritānijā žigulis ir lielāks retums nekā Pagani Zonda 5

Britu izdevums Retro Cars izanalizējis autotransporta licenzēšanas aģentūras DVLA datus un publicējis atskaiti par Lielbritānijā retāk sastopamajiem 80.-90.gadu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Gada sākumā aktivizējušies auto zagļi; biežāk zog 5 – 10 gadus vecus auto

Šī gada sākumā ievērojami palielinājies auto zādzību skaits, liecina apdrošināšanas sabiedrības BALTA (PZU grupa) KASKO atlīdzību dati: kopš gada sākuma līdz februāra vidum nozagtas jau 16 apdrošinātas automašīnas teju 200 000 eiro vērtībā. Lasīt vairāk

 

Traktors taranē stāvošo (+ VIDEO) 8

Iespējams, paļaujoties uz to, ka vieglā auto šoferis beidzot sakustēsies, traktorists uzsākt braukt un smagā tehnika uztriecas mašīnai. Lasīt vairāk

 

Apdrošinātāju peļņa no OCTA apdrošināšanas pērn sasniegusi 10,7 miljonus eiro 13

Latvijas apdrošināšanas sabiedrības no transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas pagājušajā gadā guvušas peļņu 10,737 miljonu eiro apmērā, kas ir trīs reizes vairāk nekā 2018.gadā, aģentūra LETA uzzināja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā (LTAB). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti