Gerhards Vecrīgas incidenta brīdī bijis 0,41 promiles reibumā - iAuto

Gerhards Vecrīgas incidenta brīdī bijis 0,41 promiles reibumā 5

 
Nozare.lv | 13.jūnijs 2015 10:22

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Kaspars Gerhards (VL-TB/LNNK) Vecrīgā notikušā incidenta brīdī, ar automašīnu uzbraucot uz kājas kādai sievietei, bijis vieglā alkohola reibumā - viņam konstatēta 0,41 promile, šovakar vēstīja TV3 ziņas, atsaucoties uz avotiem tiesībsargājošās iestādēs.

Autovadītājam ar stāžu atbildība par automašīnas vadīšanu reibumā iestājas, kad alkohola koncentrācija sasniedz 0,5 promiles.

Foto: Ekrānšāviņs no youtube.com

Pats Gerhards kategoriski noliedz, ka sēdies pie stūres reibumā, apgalvojot, ka promiles, iespējams, radušās, jo viņš lietojis medikamentus pret saaukstēšanos.

"Protokols liecina, ka nebraucu dzēris. Varbūt pie vainas "FaringoSpray" vai kāds cits preparāts, vai deguna ziede, ko pašlaik lietoju pret iekaisumu," pieļāva ministrs.

Jau ziņots, ka Gerhards svētdien, 7.jūnijā, Vecrīgā ar automašīnu uzbrauca uz kājas sievietei, kura tobrīd piedalījās kristīgā pasākumā Pils laukumā pie Rīgas Sāpju Dievmātes baznīcas.

Ministrs skaidroja, ka esot braucis no savas dzīvesvietas pa vienīgo pieejamo ceļu, bet to aizšķērsojusi cilvēku grupa. Mēģinot apbraukt cilvēku grupu, viņš sastapies ar neapmierinātību, tāpēc apturējis automašīnu un iesaistījies vārdu apmaiņā ar pasākuma dalībniekiem. No viņiem arī uzzinājis, ka ir traumējis kādu no dalībniecēm

Cita versija ir Latvijas Romas katoļu baznīcai, kas uzskata, ka ministrs ir izrādījis neiecietību, turklāt pa Pils laukumu ar automašīnu pārvietojies lielā ātrumā.

Savukārt vakar,11.jūnijā, ministrs ticies ar Rīgas Sv.Marijas Magdalēnas draudzes prāvestu Andri Kravali, apgalvojot, ka viņam nav bijis nodoma aizskart ticīgo cilvēku jūtas svētku pasākuma laikā un tajā brīdī viņš notikumu skatījis "tikai no satiksmes organizācijas viedokļa".

Uz tikšanos bija ieradusies arī draudzes locekle, kura cieta negadījumā. Arī viņai ministrs atvainojies par savu nepacietību un novēlējis stipru veselību.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
LMT 13.jūnijs 2015 22:40
3 0 Atbildēt

Es takš teicu, ka lops bija šmigā! Patriekt ar negodu!

GB12 15.jūnijs 2015 22:07
2 0 Atbildēt

Viens ministrs pālī (kaut arī pieļaujamā) ar dienesta auto uzbrauc cilvēkam, cits stutē sava dēla biznesu (pat KNAB ir atzinis interešu konfliktu), bijušais premjers izmanto dienesta stāvokli, lai panāktu īpaši labvēlīgus nosacījumus kredītam ģimenes biznesā, bet tagad sēž Eiroparlamentā. Uz valdošās partijas valdošu funkcionāru krīt pamatīgas aizdomas par balsu pirkšanu, bet šams turpina sēdēt Saeimā. Turpināt vēl? Vai kādam vēl vispār ir kaut mazākās ilūzijas attiecībā uz mūsu bananakantrī vadības "pareizu izpratni par demokrātiskām vērtībām, pašcieņu un atbildību"???

ezis71 15.jūnijs 2015 18:58
1 0 Atbildēt

Pag pag,sākumā tak bija rakstīts ka nav lietojis!Es tak vēl jautāju par šmigu bet Māris pierakstīja ka nav lietojis un tad es paliku muļķa lomā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

15,1 kWh uz 100 km - Ķīna nosaka jaunus elektroauto patēriņa standartus 9

Jaunie standarti ir stingrāki un liks autoražotājiem meklēt risinājumu, lai elektroautomobiļu apetīti samazinātu par aptuveni 11 procentiem. Lasīt vairāk

 

Enefit elektro uzlādes stacijā Viļņā sadeg trīs elektromobiļi 11

Otrdien, 23. decembrī, pie kāda lielveikala Viļņā aizdedzies Volkswagen Up! elektromobilis, kas bija atstāts pie Enefit uzlādes stacijas. Lasīt vairāk

 

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 19

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 38

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti